
320d za Q5
Re: 320d za Q5
Ma ne bi, 5 GT je stvarno nakaza. Podseca me na nekog kita 

Re: 320d za Q5
Samo da su mu malo bolje resili zadnji deo ne bi se bunio 
Ovako, kad ga vidim u gradu, podseca me na nekog azijata.

Ovako, kad ga vidim u gradu, podseca me na nekog azijata.
Re: 320d za Q5
Pa naravo, obicna petica je manje vise isto ovo samo sa dobrim zadnjim delom, i ni malo se ne bi bunio 
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Re: 320d za Q5
jel GT malo visi od normalne petice ?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24694
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 320d za Q5
Oko 10 cm visi.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: 320d za Q5
@Laki
Limuzine sa 5im vratima mi se jako dopadaju posebno A5 SB.
Prava je steta sto i BMW ne ide u tom pravcu nego pokusava da napravi nesto izmedju SUV-a i limuzine.

Edit: pretece me dragvorl
Limuzine sa 5im vratima mi se jako dopadaju posebno A5 SB.
Prava je steta sto i BMW ne ide u tom pravcu nego pokusava da napravi nesto izmedju SUV-a i limuzine.
Duzi je 10cm, siri 4 a visi takodje 10stefanan napisao:jel GT malo visi od normalne petice ?

Edit: pretece me dragvorl

Re: 320d za Q5
gt je platforma 7ce, odnosno podvozje celo, tako da je u tom slislu dobra kupovina
Re: 320d za Q5
Nije ovaj bas pod vinklu. 50000e na nase table.Floyd napisao:^^ Zapravo bas dobro drzi cenu...
http://www.autoscout24.ch/Search/Detail ... hid=621330
Neto za 10000e veci nego realno u Nemackoj.
Re: 320d za Q5
To im je realna cena...mislim da na oglasima nema ni jednog ispod 40.000.
Da li toliko i vredi ne znam ali se kupuje samo tako
Naravno, u nemackoj su manje cene automobila posebno onih nemacke proizvodnje.
Ovde s'druge strane prodavci i neki "poznavaoci" tvrde da su vozila napravljana za CH trziste, u startu bolje opremljena i kvalitetnija...da li je stvarno tako, ne bih znao
Zato za vozila koja nisu uvezena (kao ovaj primerak) naglase da je za CH trziste (CH-Fahrzeug)
Da li toliko i vredi ne znam ali se kupuje samo tako

Naravno, u nemackoj su manje cene automobila posebno onih nemacke proizvodnje.
Ovde s'druge strane prodavci i neki "poznavaoci" tvrde da su vozila napravljana za CH trziste, u startu bolje opremljena i kvalitetnija...da li je stvarno tako, ne bih znao

Zato za vozila koja nisu uvezena (kao ovaj primerak) naglase da je za CH trziste (CH-Fahrzeug)

Re: 320d za Q5
Pa ovaj s linka je klotanovic. Nema ni kozu, ni s line paket, ni enterijer, eksterijer, nema DRLove, nist. U Nemackoj takav 25-30k evra. Isto godiste, ista kilometraza.
Re: 320d za Q5
Ma znam da su ovde skuplji svi a posebno nemacki automobili 
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Re: 320d za Q5
Danas sam bio do BG, svratio do Delte da provozam test vozila X1 i X3... posto X1 nije bio tu, provozao sam samo X3...
Utisak? Jedna rec = WOW!
U pitanju je 2.0d , sa bogatom opremom, 8-stepenim automatikom, idrive sa onim centralnim displejom, bla bla... Uglavnom, na putu lezi kao zalepljen, ne naginje se uopste u krivinama (tj naginje se isto koliko i neki obican hatch), sasvim dobro ide sa tim 2.0 od 184ks, menjac menja glatko (mnogo bolje nego moj 6-stepeni automatik jer ima i vise brzina na raspolaganju), uopste se ne osete promene brzina. Udoban je, udoban, udoban... za takve gabarite da naprave auto koji tako lezi na putu, a opet da ne trpi udobnost, svaka cast!
U X1 sam sedeo, zagledao ga, ok je i on. Visok klirens, narocito kada se doplati za 18" felne, xdrive pogon, sasvim dobar gepek (mislim 420 lit), prostora na zadnjoj klupi otprilike kao u mojoj 320, mozda malo manje cak. Napred slicno, s tim sto je polozaj za nijansu visi, ali ne dovoljno visok da bi se osetilo da si u SUV vozilu. Generalno, cesto lici na nekog karavana sa povisenim klirensom i 4x4 pogonom, a opet iz nekih uglova deluje kao klasican SUV. Ako se proguta ne bas lep dizajn (stvar ukusa), jedan jako funkcionalan auto, s tim sto ako bude drugog deteta u porodici (a bice u naredne 2 god nadam se), obavezno mora krovni kofer jer je 420 lit premalo za neki put na nekoliko dana (ili 10-dnevni odmor). Na leto treba da se pojavi facelift, pa me zivo zanima da li ce ga prolepsati malo. Facelift ce imati motor od 184ks (sadasnji X1 ima prethodni od 177ks).
Ulazak u X1 je slican ulasku u recimo neku vislju limuzinu/hatch, moras malo da se sagnes, a opet nisi u niskom polozaju kada sednes. Cudan je. Prvi put kada sam ulazio udario sam glavu
jer sam ocekivao da ne moram da se sagnem nimalo prilikom ulaska. Kvalitet plastike je losiji u X1 nego kod X3 (naravno) tj negde je plastika, a negde "upada prst". Ustvari, glavna zamerka je sto je deo iznad kontrolne table od plastike, bas onako tvrde jeftine. Ostatak je ok. Recimo, na mojoj 320 je bolja plastika (tj nema je, vec svuda gde pipnes je meko) i uopste kvalitet enterijera je bolji. Za X1 sam cuo "da je plastikander", slicno sam i gledao na testovima da je navodno mana sto je kvalitet enterijera los, ali to je prepumpana prica po meni, tj slusajuci ih zamisljao sam da je uzas, medjutim sasvim je ok to.
Ulazak u X3 je kao u svaki SUV, isto kao i izlazak. Nema saginjanja, a prilikom izlaska nema stenjanja nas debelih.
Kvalitet materijala je na nivou renomea BMW-a, bez zamerki. Gepek ne znam koliki je, ali je prilicno velik. Takodje, na zadnjoj klupi ima vidno vise mesta nego u mojoj 320 i X1... U osnovnoj opremi ima dosta stvari koje se kod X1 doplacuju, tako da kada napravis X1 i X3 onako kako zelis, razlika u ceni i nije neka grandiozna.
Sad moram da provozam Q5 u skorije vreme i tu cu se obratiti nekome od kontakata koje sam dobio na PM od nekoliko clanova foruma. Poredjenje u voznji njega i X3 ce mi puno znaciti. U startu Q5 vodi sa 1:0 jer mi je lepsi auto, a 2:0 bi mogao biti provereni TDI motor koji ne brlja kao BMW-ov N47. Nekako slutim da ce ponasanje u voznji biti smanjenje rezultata na 2:1 , a iz BMW-a su mi rekli da odaberem opremu za X3 i da ce mi dati ponudu za doplatu kakva se ne odbija. Takodje slutim da ce dileri Audija (tj Weltauto) proceniti moj 320 na vrednost jedno 30% manje od realne i time me oterati u startu, no videcemo. Mozda i gresim.
Utisak? Jedna rec = WOW!
U pitanju je 2.0d , sa bogatom opremom, 8-stepenim automatikom, idrive sa onim centralnim displejom, bla bla... Uglavnom, na putu lezi kao zalepljen, ne naginje se uopste u krivinama (tj naginje se isto koliko i neki obican hatch), sasvim dobro ide sa tim 2.0 od 184ks, menjac menja glatko (mnogo bolje nego moj 6-stepeni automatik jer ima i vise brzina na raspolaganju), uopste se ne osete promene brzina. Udoban je, udoban, udoban... za takve gabarite da naprave auto koji tako lezi na putu, a opet da ne trpi udobnost, svaka cast!
U X1 sam sedeo, zagledao ga, ok je i on. Visok klirens, narocito kada se doplati za 18" felne, xdrive pogon, sasvim dobar gepek (mislim 420 lit), prostora na zadnjoj klupi otprilike kao u mojoj 320, mozda malo manje cak. Napred slicno, s tim sto je polozaj za nijansu visi, ali ne dovoljno visok da bi se osetilo da si u SUV vozilu. Generalno, cesto lici na nekog karavana sa povisenim klirensom i 4x4 pogonom, a opet iz nekih uglova deluje kao klasican SUV. Ako se proguta ne bas lep dizajn (stvar ukusa), jedan jako funkcionalan auto, s tim sto ako bude drugog deteta u porodici (a bice u naredne 2 god nadam se), obavezno mora krovni kofer jer je 420 lit premalo za neki put na nekoliko dana (ili 10-dnevni odmor). Na leto treba da se pojavi facelift, pa me zivo zanima da li ce ga prolepsati malo. Facelift ce imati motor od 184ks (sadasnji X1 ima prethodni od 177ks).
Ulazak u X1 je slican ulasku u recimo neku vislju limuzinu/hatch, moras malo da se sagnes, a opet nisi u niskom polozaju kada sednes. Cudan je. Prvi put kada sam ulazio udario sam glavu

Ulazak u X3 je kao u svaki SUV, isto kao i izlazak. Nema saginjanja, a prilikom izlaska nema stenjanja nas debelih.

Sad moram da provozam Q5 u skorije vreme i tu cu se obratiti nekome od kontakata koje sam dobio na PM od nekoliko clanova foruma. Poredjenje u voznji njega i X3 ce mi puno znaciti. U startu Q5 vodi sa 1:0 jer mi je lepsi auto, a 2:0 bi mogao biti provereni TDI motor koji ne brlja kao BMW-ov N47. Nekako slutim da ce ponasanje u voznji biti smanjenje rezultata na 2:1 , a iz BMW-a su mi rekli da odaberem opremu za X3 i da ce mi dati ponudu za doplatu kakva se ne odbija. Takodje slutim da ce dileri Audija (tj Weltauto) proceniti moj 320 na vrednost jedno 30% manje od realne i time me oterati u startu, no videcemo. Mozda i gresim.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: 320d za Q5
Tex,
Ako ne ides strogo na neki "premium" preporucio bih ti da pogledas Mazdu CX-5. Pre par dana je stigla u salone. Cale je bio danas da vidi i odusevljen je. Njemu se inace nije preterano svidela na slikama, ali kaze da uzivo izgleda mnogo bolje. Ja idem sutra da je vidim. Oni tamo u salonu su u fazonu da je CX-5 ravan konkurent Q5-ici. Videcu sutra
Ako ne ides strogo na neki "premium" preporucio bih ti da pogledas Mazdu CX-5. Pre par dana je stigla u salone. Cale je bio danas da vidi i odusevljen je. Njemu se inace nije preterano svidela na slikama, ali kaze da uzivo izgleda mnogo bolje. Ja idem sutra da je vidim. Oni tamo u salonu su u fazonu da je CX-5 ravan konkurent Q5-ici. Videcu sutra


Re: 320d za Q5
Veruj mi da je to stvar koju sam cuvao za sledeci post, posto sam ocekivao "pa zar nisi rekao da hoces samo Q5" komentar. 
Otvorio sam vidike, gledao danas X1 i X3, hocu da provozam opet Q5, hocu da pogledam i Q3 (mada deluje prilicno malecko na slikama), a ta CX-5 mi je logicni naredni auto na spisku jer mi se oduvek dopadala CX-7 samo je bila nekako previse dugacka. Ovaj CX-5 bi mogao biti taman!
Jedna stvar je jako bitna, a to je da li hoce da uzmu moj auto i doplatu. Weltauto mozda hoce, Delta Motors hoce sigurno jer je to auto kupljen kod njih pre manje od godinu dana i mislim da je to dvoje jedino koje bi zagrizlo toliko. Ostali ne uzimaju nista tako skupo. Narociti je problem sto bi doplata za CX-5 sa 320d bila prilicno mala pa im se ne bi ni isplatilo da ulaze u takvu pricu. Ali da hocu da je pogledam - hocu! To sam svakako imao na umu.

Otvorio sam vidike, gledao danas X1 i X3, hocu da provozam opet Q5, hocu da pogledam i Q3 (mada deluje prilicno malecko na slikama), a ta CX-5 mi je logicni naredni auto na spisku jer mi se oduvek dopadala CX-7 samo je bila nekako previse dugacka. Ovaj CX-5 bi mogao biti taman!
Jedna stvar je jako bitna, a to je da li hoce da uzmu moj auto i doplatu. Weltauto mozda hoce, Delta Motors hoce sigurno jer je to auto kupljen kod njih pre manje od godinu dana i mislim da je to dvoje jedino koje bi zagrizlo toliko. Ostali ne uzimaju nista tako skupo. Narociti je problem sto bi doplata za CX-5 sa 320d bila prilicno mala pa im se ne bi ni isplatilo da ulaze u takvu pricu. Ali da hocu da je pogledam - hocu! To sam svakako imao na umu.

Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!