Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Odgovori
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Xepoj87 »

Ji 4Tze napisao:
Xepoj87 napisao:
Ji 4Tze napisao:Aj sad, ko bi dao pare, pa tebi je beše tata kupio auto?
:srbin:
Jel ti dobro sinko?
Sta je,ne znas pametno nesto da kazes,pa pokusavas da provociras ovim decijim forama?
:srbin:

Da,otac mi je kupio auto. Ti svojoj deci kupujes stvari ili sama zaradjuju za iste? Fin si ti neki,cim ulazis u takve price,ko je sta i kako kupio...
Ja tebe nisam pitao kako si zaradio za Civica,niti me zanima,ovo je auto forum,ne ogovaraonica...

I sada je ova Toyota savrsena,posto je meni otac kupio auto? :zbunjen: :think:
ček, prvo, ja sam tvoje godine prošao pre 8 godina :) drugo, sam si pomenuo - ko bi kupio odavde za 35k €- pa to tvoje pitanje ima smisla kao i moje tebi...

Toyota nije savršena ali je i sa 200KS super balansirana, što zbog snage naspram kilaže, niskog težišta, odziva na komande i atmo motora.
Pokušavam da vam objasnim na više načina da to nije auto za merenje, trkanje, poređenje već za uživanje u vožnji.
Pritom je cena kod nas pomeren faktor jer kod nas košta ko kuća a u svetu kuće koštaju deset puta više - da GT86 ovde košta 10 puta manje nego prosečna kuća, verujem da bi ga kupili mnogi.
Godine nemaju nikakve veze sa mojom recenicom... Svako ko se spusti na nivo pubertetlije u nebitnoj diskusiji o kolima je za mene mladji od mene...
Ne,nisam ulazio u to ko moze da ga kupi,niti je poenta mog posta bila rasprava o necijim finansijama,nije mi uopste jasno kako neko moj post tako moze da protumaci...
Licne stvari su licne stvari i zalazenje u tudje zivote je po meni veoma nezrelo ponasanje,imao ti 15 ili 65 godina,pogotovo ako nekoga ne poznajes i pojma nemas o cemu pricas i sta spominjes.

Nego kada bi neko,bilo ko imao 35k e za takav auto,video bih da li bi mu bilo bitno sto je isti sporiji od automobila koji su 20% jeftiniji,duplo prakticniji,prostraniji,pa makar isti kupovao i kao 4. automobil...
Kada pricamo napamet,lako je reci da je nebitno sto je isti spor,jer nam na kraju i nije bitno,ali kada dodje trenutak da se isti pazari,moje misljenje je da bi veoma mali procenat to zaista i uradio...
Pozer je pozer,a sportski auto je sportski auto...
U toj klasi,taj auto nije sportski,u najbolju ruku se moze reci da nije los i da daje dobar osecaj u voznji.
To je isto kao i za Alfu sto je svi gotive,svima je najbolja,pa opet,retko ko odresi kesu da je kupi,nego uzme Megana,Golfa itd za iste pare...
Jednostavno,ovaj auto sa jacim motorom ima potencijal da bude vrhunski,a sa ovim motorom je prosecan,nista drugo.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8232
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Ji 4Tze »

Aj malo smanji nervozu i upali logiku, pitaš besmislena pitanja pa i dobiješ besmislen odgovor-pitanje...

ja kažem: gt86 se vozi dobro zbog toga i toga, a sad što košta toliko to je samo naš lokalni problem.

ti kažeš: košta previše, preslab motor, treba mu bar 300KS - za šta mu tačno treba 300KS?
Da ga meriš s ortacima, da ga cepaš po stazi ili samo meriš €/KS koje misliš da vredi dati za njega?

drugi kažu: HH su eto bolji jer - imaju turbo, brže idu pa i na stazi. Pa šta?
Apsolutno nema logike da prednji pogon koliko god KS da isporučuje na točkove bude vožljiviji od zadnjeg jer ćeš u nekom trenutku (i pored LSD-a) gubiti trakciju (na točkovima kojima upravljaš). Kad gubiš trakciju na prednjoj osovini imaš podupravljanje a baš me zanima kome je to ovde zabavno u vožnji?
Snaga nije džabe 200KS - ako neko misli da Subaru s Toyotom nisu mogli da naprave jaču mašinu, em nema pojma em živi u zabludi.
Kako su rekli Clarkson ili Jay Leno - auto je i za one koji hoće ponekad da odu "sideways" a da ih ne uhapse :)
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9315
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od dragan »

kad gubis trakciju na zadnjoj osovini imas preupravljanje koje takodje ili sprecava elektronika, ili se boris sa tim. dakle, i jedan i drugi pogon imaju prednosti i mana.
na pravcu to i moze nekome biti zabavno, kako spomenu ljubitelj, ali po krivinama je prednji pogon mnogo benigniji za nekoga ko nije prilicno dobar vozac...
e sad, da li ima logike ili ne da slican rwd auto bude brzi od fwd-a, ili ne, rezultati kazu da se do upravo desava...zato toj tojoti nesto fali...

@ljubitelj - ovaj auto ima prva 2 stepena prenosa isti kao klio 3 rs ph2, njima dohvata stotku, i to sporije, i na vise staza je sporiji. sad pricam o teoriji i performansama. dakle, nesto fali...
da je nekome zabavniji, to sigurno stoji...
ti si pricu odveo do 430ks na ko zna koju tezinu, sto je naravno mnogo. i to uz ko zna koliko nm. to je druga stvar od 300ks i 400nm napred...
sto se tice tehnike voznje mislim da se i pri proklizavanju prednjih kao i zadnjih tockova moras malo poboriti sa autom svakako.

no, vise, udavismo gnjurca...
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Xepoj87 »

Off topic
Jedini trenutak moje nervoze jeste kada ulazis u licne stvari bez ikakve poente,logike i ikakvog razloga,samo da bi umanjio vrednost necijeg misljenja...
Moje pitanje uopste nije besmisleno...
Pitanje je da li bi ,da zelis da kupis auto za 35k e, kupio ovaj ili bi potrosio na drugi... To je poenta celog mog posta,ne da li ti ili neko drugi ima para,da li ste ih nasledili,zaradili ili ste prodali njivu.
Uopste nije bilo govora o tome da li neko moze da priusti ovaj automobil,jer niti mene to zanima,niti je to bitno.


Stalno polazis od platezne moci trzista,a to niko ni u jednom trenutku nije pominjao...
Nije bitno da li mi imamo para da bi se procenilo da li neki proizvod ne nudi dovoljno za svoju cenu...
Poenta je sto je 9,10 godina pre izlaska GT86-ice recimo postojala Honda S2000 ili Mazda RX-8 koje su nudile vise za istu cenu...
Jel to fora da idemo napred tako sto nudimo manje za iste pare deceniju kasnije kada je isti proizvod duplo jeftinije napraviti?
Ili mozda hoces da kazes da ova Toyota ima nesto bolje od ova 2 gore navedena?
Jos je S2000 cabrio,a RX-8 ima 4 sedista i 4-oro vrata...

Mozes ti da opravdavas glup potez Subaru-a i Toyote do prekosutra,to ga nece uciniti boljim...
Jednostavno,glupo je izbaciti ovakav automobil 2012-e godine,video ti to ili ne.
Da ima u opticaju jaci motor,pa ajde,ali ovako,kao sto sam rekao,niti da ga covek kupi jer je spor,niti da ga ne kupi,jer je zaista dobar auto...
Jednostavno,ne mozes da tvrdis da kod ovakvog automobila nisu bitne performanse.
Ako to tvrdis,ti,imao ili nemao pare da kupis isti,nisi potencijalni kupac ovakvog automobila i najverovatnije nikada ne bi ozbiljno razmisljao o kupovini istog,osim u teoriji.
Ja ne pricam sve ovo iz pozicije hejtera GT-86-ice,vec iz ljubitelja istog i zato sto mi je krivo sto isti ne koristi potencijal koji ima.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od ljubitelj »

Jesam pogurao pricu u smeru neuobicajenog u smislu da stalno dodavanje konjice na prednji pogon ne dovodi do ocekivanog boljitka jer postoje drugi limiti pa treba znati stati sa KS a poraditi na osecaju u voznji boljim ustimavanjem svega.

Kada prokliza zadnji pogon nema nikakve borbe sa volanom, nema gotovo nikakve reakcije na samom volanu i on se podjednako lagano ili tesko okrece.
Pri tome dobar zadnji pogon polagano ulazi u proklizavanje i "najavljuje" granicu, to se prosto oseti dok vozis.

Ono sto sam opisao je proklizavanje na pravcu prednjeg pogona, otimanje volana usled Nm na volanu (isti tocak ima obe funkcije). Ima tu raznih trikova koji jako dobro prigusuju tu osobinu prednjeg pogona ali neka granica postoji,a ona je uglavnom vec odavno dostignuta pa neko novo dizanje snage prosto gubi smisao.

Slazem se sa prethodnim postom, GT86 je specificne postavke i tesko je porediti sa HH turbo prednji pogon resenjem.

BMW je odlican primer sta moze zadnji pogon u toj kategoriji velicine vozila, nebitno za sam motor i njegovu snagu.

Ja se ne bih zalio sa "samo" 200 konja na zadnjem pogonu takvog auta pa makar me stalno obilaziie zujalice sa prednjim pogonom :)
Radije bih uzivao nego merio sekunde...

Naravno da nema armije kupaca koje privlaci HH sa prednjim pogonom ne bi se ni nudili u tolikom broju.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Xepoj87 »

http://www.caranddriver.com/reviews/maz ... ive-review

Takodje su ga mnogi opisivali kao savrsen vozacki automobil u toj klasi.
U isto vreme,isti ti koji sada hvale GT-86(Ne na forumu,nego u testovima) su govorili kako bi istom dobro doslo jos snage,a osetno je brzi i ovako i na stazi od GT-86 za kog pricaju da mu nista ne fali sa 200ks...
To valjda kako im dune,moda ili nesto trece...

http://www.zeperfs.com/en/duel4069-1077.htm

Da se razumemo,RX-8 je izasao pre 10 godina.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23561
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Day Walker »

I sta cemo sa onima koji ne vole i ne zele zadnji pogon ili ih ne odusevljava kao npr tebe?
Ja sam jedan od takvih.. Imao sam zadnju vucu i znam koliko je opasnija od prednje, i prosto mi je zadnja vuca teski shiit. :pardon:

Dakle, ostajem ili na prednjoj ili na 4x4

Edit: pretece me Xepoj
I da... Turbo je prava stvar :opustanje:
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9315
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od dragan »

da ne gusim vise, kao sto vec rekoh, svaki pogon moze da te dovede u nevolju na svoj nacin...mozda je moj problem sto je prvi posteni rwd u koji sam seo imao 420ks i lose gume, pa imam los utisak u tom smislu, a kad bih malo "vezbao" ne bih vise mozda mislio tako...
kako god, granica prednjeg pogona nije dostignuta, stalno se pomera, zivi bili pa videli. i nije uopste toliko inferioran po stazi, megane trophy se na tabeli na ringu nalazi medju konjicama od 400-500ks sa rwd i 4x4 pogonom...
evo jos jedan test fwd auta sa 265ks i rwd auta sa nesto preko 330ks, fwd je znatno brzi i pored, po tebi, mane zbog pogona, slabijeg motora, slabijeg odnosa ks/kg i ukupnih performansi -

http://www.youtube.com/watch?v=E5cVx6_5HcA

uostalom, zivi bili pa videli, eto nama 300ks na prednjoj osovini u sledecih par godina...
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od methane.master »

A slučajno si uzeo clip sa Megane Trophy? :kezo:

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Xepoj87 »

Ja sam prvi pljuvao FWD i kleo se samo u RWD,pa cak i pored 4x4,dok nisam probao neke bolje i shvatio da to moze sasvim lepo da se vozi,samo kada se stekne osecaj...
Pogotovo kada je mehanicki LSD ukljucen u pricu kako sam cuo...
Jeste RWD uvek pozeljan,ali to ne znaci da je neophodan...
Najveca prednost RWD-a po meni je priblizno savrsena distribucija tezine koja se ne moze postici na FWD-u ili barem ja za to ne znam...
Mazda RX-8 je primer toga i za mene i dalje ostaje mama i tata u toj klasi :)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8232
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Ji 4Tze »

ovaj vs ono vs onaj... samo bi ga merili :) i posle ja pubertetlija :dobarvic:
ovde je naglasak na uživanju u vožnji...
nađite mi neki test, kao npr. onaj Chris Harrisov gore gde se priča o tome pa da vidimo?
Što se 300 konja tiče, GT86 je naslednik AE86, recimo.. Hachi je imao 124 KS i 950kg a GT86 ima 200 KS 1200kg
aj da ne izmišljamo i ne lupetamo molim vas...
Day Walker, sa takvima nećemo ništa ali ne znam šta se takvi petljaju kad ih to ne zanima niti znaju o čemu pričaju?
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23561
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Day Walker »

izvini mr smart
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
bane valjevo
Reactions:
Postovi: 3224
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
Garaža: Hyundai Getz 1.3b
Lokacija: Beograd-Valjevo

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od bane valjevo »

http://www.automagazin.rs/test/12690/te ... jske-snage

EDIT Ovo je naravno plaćeni članak, ali nema veze...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od ljubitelj »

Pa imao je Volvo850 FWD 300KS 90tih, imali su i drugi proizvodjaci.
Ima i tjuniranih od profi tjuner kuca, Alfe na primer.
Odavno Saab 9000 aero ima FWD sa mnogo konja, ima na forumu tema o V8 Lancia Thema koja ima Ferarijev motor i isto je FWD.

To jednostavno nije to, i od tih 300KS (ili koliko vec na papiru) samo manji deo se moze preneti na podlogu pa u stvarnosti imaju znatno manje konja.
Ako jos ima elektronike, a gotovo svi moderni imaju, koja utice na trakciju ona jos dodatno gusi motor upravo zbog silnog proklizavanja .
Nije problem uglaviti sto jaci motor ispod haube, ono sto se dobije u odzivu auta prema vozacu je nesto sto se ne ostvaruje tako lako.
BMW nije bez razloga visoko cenjen po dinamici voznje koju oseca vozac, ne samo kada ima ultra snazni motor vec nacin kako je podesen kao kompletno vozilo.

Na ringu nije broj konja ono sto presudjuje koji je auto najbrzi, mnogo vise uticaja ima setup i balans celog auta. vesanja, kocnica, svega.

U pravu si da ne davimo, za svakoga ima izbora, GT 86 je jedan od malobrojnih sa zadnjim pogonom i ima nesto posebno za vozaca sto oni sa FWD nemaju, i obrnuto.

Neko vise voli prednji, neko zadnji pogon ali generalno postoje granice kada broj konja prestaje da bude tako vazan faktor za samu voznju po putu vec ima i drugih stvari zasto je bas neki model auta postao popularan kod vozaca.

Zamisli da si imao FWD sa 420KS i losim gumama, kakve bi probleme imao u kontroli vozila.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Floyd »

Tema je otisla u potpuno pogresnom smeru gde "svako navodi vodu na svoju vodenicu". Dragan uporno tvrdi kako je FWD buducnost pozivajuci se na uspehe RS-a, DW kako je RWD sranje jer ima losa iskustva iz Skode stare 30 godina, Heroj kako je GT preskup i prespor...jedino Ljubitelj, koliko toliko nepristrasno komentarise ;)
Xepoj87 napisao: Svima je sve super,a kada bi hteli da kupe takav ili taj automobil,pitao bih ih da li bi dali 35.000e za auto koji je sporiji od Mazde RX-8 koja je izasla pre 10 godina,a isto je kostala...
Ovo je isto kao kad bih ja rekao da je budala onaj koji da 130.000e za M6 kad za 90.000 ima GTR koji je osetno brzi ;)
Odgovori