Najmlađih vozačkihdjiuliju napisao:Ako je jugo iz mladjih dana, bolje da ne pitamo sta si sve prevezo

@ Floyd
Skroz si ti u pravu, ali kad imaš malo dete, dve kuće, kevu, tetku, taštu, bicikl... peta vrata su must have.
Najmlađih vozačkihdjiuliju napisao:Ako je jugo iz mladjih dana, bolje da ne pitamo sta si sve prevezo
Udarile uspomene na ovu recenicudjiuliju napisao:Ako je jugo iz mladjih dana, bolje da ne pitamo sta si sve prevezo
Nista sporno...ako stalno vozikas puno stvari onda je karavan mnogo bolje resenje.paja napisao:Skroz si ti u pravu, ali kad imaš malo dete, dve kuće, kevu, tetku, taštu, bicikl... peta vrata su must have.
Danas sam sedeo na mestu ovog usisivaca u jednoj Zafiri na relaciji NS-ZR i u tom zadnjem redu mi nije bilo bas udobno na onoj skrnavom delu posle Zabaljske raskrsnice. Skakao sam ko jarac a i imao sam osecaj da se vozim u gepeku. Isti pogled kao kad kod mene podignem peta vrata
Verso, C Max, Grand Scenic, FR-V...?NexT napisao:Ima jedna jako bitna stvar vezano za karavan VS mpv.
90% mpv modela je na platformi C klase. Tj ne postoji opcija da je na platformi D.
Dakle, tu se gube sve prednosti mpv-a, osim funkcionalnosti kabine.
Pocev od toga da imas opcije sa jacim motorima i boljom opremom, pa do toga da je D jednostavno po svemu kvaliteniji, tisi, udobniji itd.
Pogotovo ako poredimo zadnju klupu koja je u D segmentu ususkana i zavaljena, u minivenovima se sedi kao u skolskoj klupi.
Obratio paznju, i ?misha napisao:ljubitelj napisao:Velika prednost karavana je sto je to ipak putnicko vozilo i time moze da ima vrlo dobru okretnost na malom prostoru sto je jako zgodno dok minivan koliko sam primetio obicno vise podseca po toj osobini na kamionet.![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.cars-data.com/srb/opel-zafir ... CuYS4.dpbs
Obrati paznju na nosivost,zapreminu gepeka,okretanje kruga i spoljnje dimenzije.
Ta deonica je ocajna,u svakom automobilu u kojem sam se tuda vozio je bilo isto-skakuce kao jarac. Da je autoput bila bi bolja situacija. Treci red sedista kod minivenova iz C segmenta je pomocni,sluzi sa kratki prevoz odraslih,tj duzih dece. Ista je situacija i kod Grand Scenika ali ne kod Renault Espacea ili Ford Galaxy koji pripadaju D segmentu i veoma su udobni.dunx81 napisao:anas sam sedeo na mestu ovog usisivaca u jednoj Zafiri na relaciji NS-ZR i u tom zadnjem redu mi nije bilo bas udobno na onoj skrnavom delu posle Zabaljske raskrsnice. Skakao sam ko jarac a i imao sam osecaj da se vozim u gepeku. Isti pogled kao kad kod mene podignem peta vrata Posle sam presao u srednji red i situacija se dosta popravila
Bas si saljivdzija.ljubitelj napisao:Obratio paznju, i ?
Krug okretanja ogromnih 11.4metara pri duzini karoserije od 466cm,zapremina gepeka je sasvim ok mada je manja od 2000 litara ali... pri tome sirina samo 106cm.I duzina je kratka, manje od 180cm.
Koliko vidim i prag gepeka je povisen- 62cm i time smanjeni komfor pri utovaru kabastijih /tezih stvari.
Nosivost je jako dobra sa 784kg ali je jako skromna mogucnost vuce prikolice, tek 1250kg.
Osim nosivosti sve ostalo ne impresionira za jedan porodicni karavan, a narocito pomenuta okretnost potvrdjuje ono citirano navedeno.
Ja bih ga zaobisao u sirokom luku
misha napisao: Po meni je mnogo bolja opcija miniven od karavana,ako postoji potreba za prostorom. Kraci je,lakse se parkira,ima multifunkcionalnu kabinu(bar moja Zafira) 5-7 sedita,lakse se prevoze kabaste stvari ...
Pa sta ti ocekujes od karavana C segmenta? De reci mi koji se to odlikuje po ogromnom gepeku bas iz te klase i tog razdoblja?ljubitelj napisao:Je li to potraga za gorim od loseg ?
Ova Astra je tek smesniih sposobnosti karavana za 470cm duzine.
500 litara minimalne zapremine, to je manje od dosta sedana klasicnih limuzina.
misha napisao:Ne zelim da istaknem lose sposobnosti Opela,jer isto je kod svih marki i modela. Ponavljam po ko zna koji put:
misha napisao: Po meni je mnogo bolja opcija miniven od karavana ,ako postoji potreba za prostorom. Kraci je,lakse se parkira,ima multifunkcionalnu kabinu(bar moja Zafira) 5-7 sedita,lakse se prevoze kabaste stvari ...
Ima istine, s druge strane, višlji je, više se naginje u krivinama, ili je da se to predupredi pak tvrdji i neudobniji, teži je, veći čeoni profil, veća potrošnja, skuplja u kupovini i eksploataciji.BAJKER napisao:Kada bih birao izmedju karavana i minivena dao bih prednost minivenu. Svestraniji je u svakom slucaju a i kraci sto u gradu cini prednost. Za duza putovanja staje sve sto moze da stane i u karavana.