TNG vs Benzin

Iskustva u vezi autogasa, preporuke za ugradnju
Odgovori
Korisnikov avatar
Nemanja
Reactions:
Postovi: 265
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:05
Garaža: Audi
Lokacija: Srbija

Re: Plin vs Benzin

Post od Nemanja »

Interesuje me jos nesto, na koliko stepeni od prilike je najbolje nastelovati, da uredjaj prebacuje sa benzina na plin?
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9309
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Plin vs Benzin

Post od dragan »

zavisi temperatura cega se steluje, posto imas dve varijante -
prebacivanje po temperaturi samog plina i po temperaturi rashladne tecnosti...
mnogo cesca je ova druga varijanta i mislim da je korektno stelovanje na 30tak stepeni...u prvoj varijanti je malo komplikovanija prica i ta temperatura je dosta niza jer gas pri radnoj temperaturi motora ima oko 35-40c na sensoru...
Korisnikov avatar
Nemanja
Reactions:
Postovi: 265
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:05
Garaža: Audi
Lokacija: Srbija

Re: Plin vs Benzin

Post od Nemanja »

Ma da mislio sam po temperaturi rashladne tecnosti.
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20411
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Plin vs Benzin

Post od Heinz »

Mislim da je kod mene default 40 stepeni, i na toliko i držim.
Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5690
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Plin vs Benzin

Post od dunx81 »

I kod mene na Loganu je na 40c.
machi89
Reactions:
Postovi: 16
Pridružio se: 22 Apr 2012, 23:41

Re: Plin vs Benzin

Post od machi89 »

Kod mene na meganu je bilo 45C, pa su spustili na 40C :)
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9309
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Plin vs Benzin

Post od dragan »

ja bih se zakleo da je kod mene malo drugaciji sistem nego bar kod logana i megana, za druge ne znam, jer su prvo stelovali za temperaturu sa senzora gasa i kad su podesili na 30 dok je bilo toplo lepo je prebacivao ali kad je zahladnilo trebalo mu je mnogo, pa su onda prestelovali da uzima podatak sa senzora rashladne tecnosti...
mislim da je podesavanje ostalo na 30 i radi sasvim normlano...ali za svaki slucaj cu proveriti kad odem na servis...
error
Reactions:
Postovi: 18
Pridružio se: 09 Mar 2012, 23:59
Lokacija: beograd

Re: Plin vs Benzin

Post od error »

prebacivanje sa benzina na plin se vrši pomoću podatka temperature isparivača
temperatura plina ima veze sa vraćanjem na benzin
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9309
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Plin vs Benzin

Post od dragan »

kako mislis sa vracanjem na benzin?

jedino vracanje na benzin osim kad ostanes bez plina je vracanje u slucaju neispravnosti motora kad plinski sistem detektuje moguce detonacije u usisnoj grani i preventivno prebacuje na benzin ( imao sam takav slucaj, neispravna benzinska dizna je dovodila do nepravilnog rada motora i cim prebaci na plin odmah je vracao na benzin sam )...
error
Reactions:
Postovi: 18
Pridružio se: 09 Mar 2012, 23:59
Lokacija: beograd

Re: Plin vs Benzin

Post od error »

kada isparivač počne da ledi usled nedostatka rashladne tečnosti zalediće se i creva i map senzor i dizne
e da se to nebi desilo u toj opciji se podešava temperaturni prag gasa ispod kojeg će komp vratiti na benzin
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24626
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Plin vs Benzin

Post od dragvorl »

error napisao:prebacivanje sa benzina na plin se vrši pomoću podatka temperature isparivača
Jel onda u softverskim podesavanjima se temperatura od recimo 40 stepeni odnosi na temp rashladne tecnosti ili temp isparivaca?
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9309
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Plin vs Benzin

Post od dragan »

e, to je ono sto sam vec napisao a trazio da error objasni - temperatura sa isparivaca o kojoj govorimo je reda 30-40c, to sam gledao kad su mi kalibrisali sistem...
a posto je covek napisao -
error napisao:prebacivanje sa benzina na plin se vrši pomoću podatka temperature isparivača
pitao sam da pojsani jer mislim da se ili nismo razumeli ili je napravio lapsus...
tih 40c se sigurno odnosi na temperaturu rashladne tecnosti...
error napisao:kada isparivač počne da ledi usled nedostatka rashladne tečnosti zalediće se i creva i map senzor i dizne
e da se to nebi desilo u toj opciji se podešava temperaturni prag gasa ispod kojeg će komp vratiti na benzin
mislim da se nece bas sve tako zalediti ali dolazi do ledjenja membrane u isparivacu. sistemi koji se steluju prema temperaturi isparivaca se po pravilu steluju na nizu temperaturu od tih pomenutih 40c, na dacija forumu ima likova koji tvrde da im radi i na 5c ali ja iskreno mislim da je to lose po motor iz vise razloga...
error
Reactions:
Postovi: 18
Pridružio se: 09 Mar 2012, 23:59
Lokacija: beograd

Re: Plin vs Benzin

Post od error »

tih 40 stepeni je temperatura samog tela isparivača jer je senzor ušrafljen na njega
realna temperatura rashladne tečnosti je obično za neki stepen viša

a što se tiče zaleđivanja samog uređaja...
baš je tako kao što sam opisao
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11132
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Plin vs Benzin

Post od TheWickerMan »

danas od drugara uzimam ove nalepnice :) :kezo:

Slika
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Plin vs Benzin

Post od 16_Valve_ »

Moj Golf 2 GTI 8v je na plinu isao za nijansu slabije nego R19 16v na benzinu :D I to sam se ja jos cudio kad mi je tip rekao da je na benzinu bio, jer sam ja shvatio pre trke da ce biti na plinu :rofl: Koliko je trosila dvojka plina? 15 litara u gradu uvek :glavomuzid: Dobro ajde, verovatno sa tim Renoom nesto nije bilo kako treba...

Elem, pre bilo kakve rasprave o tome sta motor vise voli i na "cemu" bolje ide treba uzeti u obzir da plin niko ne stavlja da bi auto bolje isao i motor bolje radio. Plin se iskljucivo stavlja zbog ekonomske racunice. Sa sekventom automobil gubi mali procenat snage koji se da primetiti samo u ekstremnom "lozenju" auta. Minimalan gubitak snage kod venturi uredjaja koji verujem da ljudi danas sve manje ugradjuju u automobile jer se uglavnom mogu samo u starija vozila ugradjivati je 10%. U zavisnosti od vestine onoga ko ugradjuje, procenat se moze popeti i na oko 30-40% :D

Ako cemo vec da cepidlacimo, ono sto mnogi zaboravljaju je da automobil cak i posle ugradnje sekventa, kod kojeg ne postoji restrikcija na usisu i dalje ne ide na benzinu kako je pre isao jer sada sa sobom nosi plinsku instalaciju koja povecava tezinu. Sto se tice toga da plin steti motoru, ne slazem se sa tim, jedino cemu plin steti jeste auspuh koji pre "ode" pri voznji na plinu. Danas svi moderni uredjaji pale auto na benzin pa ga posle prebace na plin, tako da uvek malo benzina prostruji kroz dizne i pumpa malo radi. Pozeljno je s vremena na vreme provozati auto momacki na benzinu, da se dizne ne bi zapusile :)
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Odgovori