Chip-tuning

ICE, GPS, handsfree, chip, parking senzori, auto-grafika, zatamnjena stakla, tuning/styling i ostalo
Odgovori
Korisnikov avatar
codemaker
Reactions:
Postovi: 720
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od codemaker »

Evo da i ja kažem nešto iz prve ruke.
Juče sam uradio čipovanje u Požegi, kod RevoChipa.

Malo je nezgodno naći njihov servis, jer se iz Požege, nastavlja putem koji nosi kao ulica naziv "Tatojevića" a servis je smešten u naselju Gorobilje, koje se sastoji od par ulica/puteljaka od kojih nijedan nema broj, sve su "bb"
Namestio sam GPS da traži ulicu "Gorobilje" i na Google Maps zapamtio gde se sa "tatojevića" odvaja za servis. Kad sam stigao do jedne uočljive drsne krivine, tu je neki Fiat servis, pitao. Tačno su ki objasnili, da pređem neki mostić, videću sa desne strane prodavnicu, malo u brdašcu a odmah tu je i autobusko stajalište sa obapravca puta. Odmah (oko 20m) se odvaja uzan asfaltni puteljak. Zatim sam držao samo levo i na oko par stotina metara ugledao plavi krov RevoChip tuninga, koji sem tuninga radi i servis automobila.

RevoChip je jedna od delatnosti tog servisa

Čim sam došao, osetio sam svu profesionalnost momaka u RevoChipu.
Prema dogovoru sam se najavio za tu sredu u 11. Bio sam tačan, I oni.

Pošto nikada nisam bio u Požegi, jedan od momaka me je extra BMW 530 odvezao u Požegu a ja da im se javim pa da dođu po mene nakon dva sata. Zaboravio telefon u kolima, pa sam se nakon dobrog ručka i malo šetnje, vratio taksijem. Vožnja od oko 5-6km je bila 400din
Ko bude išao tamo, sva preporuka za kafanu Krčma, jako blizu samog centra.

Dakle ovako
Audi A6 2.0 TDI 165,000km 136KS 320Nm, godište 2008

Najpre su momci uradili Dyno test, pokazao sledeće rezultate:

Slika
Pošto sam ja u te diagrame gledao pokušavajući da nađem gde su sise a gde je dupe, objasnili su mi ukratko na lep način da sam duduk a zatim i d aje motor u jako dobrom stanju ovako fabrički setovan i prema kolometraži i godištu. Na moje pitanje gde su sise, nastavili su da prčkaju po internetu sa nekim tamo Italijanima...

Nakon sveg podešavanja i prčkanja, ponovo je meren Dyno test.


Slika
Sad već "expert" znao sam da i ja vidim razliku, nije bilo teško jer je lepo pisalo 178KS i čak 422Nm, što je naravno izazvalo mentalni aplauz u mojoj glavi (nisam hteo da kvarim momke da se ne uobraze)

Nakon još malo prčakanja, rezultat he bio:
STARO NOVO
134 KS 179 KS
335 Nm 422 Nm

Dakle ubedljivo bolje performanse na papiru. čekao sam momke na "zicer" kad krenem kući, da proverim tu njihovu tvrdnju. Jako lepo su mi upakovali rezultate, efektna folija sa klizećim zatvaračem, ispis diagrama (kolor diagram poslali na mail), reklamni materijal i naravno vizitke. Uspeo sam nekome ko mi je ličio na malo većeg gazdu među gazdama da utrapim moje vizitke za svaki slučaj, na šta je ovaj odgovorio sa kafom i kiselom vodom. Ja nisam imao šta da ponudim, sem jedne olovke kojoj iskače feder ako ne pišem pod uglom većim od 45%, pa sam se pravio blesav u vezi kontra poklona.

Moram reći da su momci zaista profesionalno i korektno odradili posao i da nije bilo pitanja koje sam postavljao (sigurno i poneko glupo) a da mi nisu odgovorili strpljivo i detaljno.
I ja sam profesionalac u svom poslu, pa mi je drago kad vidim mlade ljude kako rade posao bez greške u odnosu prema klijentima. Svaka im čast!

Platio sam 250€ za čipovanje

Usput su mi štelovali xenone. Nisam znao ali sad znam:
Da bi se bixenon štelovao (kratka i duga svetla su dakle u istoj sijalici, ne može se samo šrafiti gode-dole, levo-desno) mora se najpre kompjuterski "otključati" veza između kratkih i dugih svetala!
Inače ona ostaju vezana i pomeranjem samog svetla se ne rešava ništa. Posle se lepo ponovo kompjuterski zaključa podešenost farova i sve ok. Čim odem u GR, vadiću mas' onima iz "ovlašćenog" audi servisa!
Još su mi zamenili sijalicu koja sija po danu automatski, pregorela mrcina baš tog dana.
I na kraju, zamenili su mi i filter vazduha.
Sav taj posao su naplatili manje od 20€ pa je ukupan ceh ispao 270€
Mislim da je to veoma korektna cena i čipa ali i ovih ostalih usluga

Krenuo sam dakle iz servisa i prvo šro sam učinio je da odmah nako polaska, prebacim u drugu brzinu, još kod jako malog broja obrtaja i male brzine. Tu mi se nečipovan motor, redovno gasio, dok je moj stari 2.5TDI vukao kao traktor i ne razmišljajući u kojoj je brzini.
Ovaj moj "novi" motor je vukao isto, nije se ugasio. Dobra vest na samom početku.

Jedva sam čekao da se izvučem na glavnu džadu i "dam mu ga malo po gasu" ne bi li osetio šta sam platio.

Rezultat:
Kad mu u 4. brzini dam gas uzbrdo, auto sada LETI, više i ne prestižem druge automobile kako Bog zapoveda, jednostavno ih preskačem vertikalno! 5. brzina na istom brdu, ranije je pokazivala nedostatak snage, sada grebe uzbrdo ko mačak kad ga pojuri neka džukela!
Čak i 6. ubrzava, naravno ne tako drastično. Na ravnom, sada i petu koristim ponekad kao početnu brzinu preticanja.
Sam utisak u vožnji je jaaako relaksiran, jer imati dovoljno snage pod dupetom je meni jako važno za neke potencijalno kritične situacije.

Takođe prema komjuteru, potrošnja mi je i do 10% manja, mada to tek treba precizno da izmerim, uskoro idem u Sloveniju pa ću tada znati.

Dakle, zaista se oseća jako veliki dobitak i u snazi i u ubrzanju (vidljivi efekat je naravno ubrzanje, koje je sada, što bi klinci rekli "wau")
Tek sada je to pravi Audi, dovoljno snage i obrtnog momenta, sada je pravo zadovoljstvo voziti ovaj 2.0 TDI motor, ali zaista. A i bezbedno je ovakvim autom putovati i preticati kad treba.
Vozio sam Audi 100, Audi 80 jaje, A4 165KS V6 165ks, A6 2.5 TDI V6 155ks - ali ovaj sada je ono pravo. Pun opreme, udoban, elegantniji a snažan i sa respektabilnih 422Nm

Ukratko, oduševljen sam RevoChip tjuningom.
Siguran sam da sam izabrao pravu firmu, mada naravno ne mogu da kažem da ostali ne valjaju.
Za mene, ovih 320km putovanja, je jedno od najefikasnijih, i najberićetnijih.

Za sada toliko, idem da se još malo provozam i uživam
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9983
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Chip-tuning

Post od Markoni »

Izbegavaj "potapanje" gasa kada si ispod 2000 o/min, narocito u visim stepenima prenosa, ako su ti mili zamajac i kvacilo...
Verujem da su ljudi dobro odradili posao, mene samo zanima kakva je situacija sa dimom iz auspuha?

Tapatalk Post
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Chip-tuning

Post od dragan »

lepo lepo, temeljan opis kao i uvek :doubleup:
Korisnikov avatar
codemaker
Reactions:
Postovi: 720
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od codemaker »

Heh, nisam ja od onih koji stiskaju gas do kraja, sem u potrebnim situacijama. Pogotovo u višim brzinama a pri malom broju obrtaja. Ne vozim kao penzos ali ni ne driftujem, ne potpisujem se a vozim uvek optimalnim obrtajima i brzinama, kad god može.

Jedino što volim brdske puteve sa mnogo krivina, tu mi "stari motor" nije pružao zadovoljstvo. Novi prosto peva.
Sačekam sa gašenjem motora nakon duže ili oštrije vožnje, redovno servisiram sve što je potrebno i to originalnim delovima, ne očekujem nedaće.

Što se tiče dima, nema ga. Ni kad palim auto, ni kad dajem gas ili menjam brzine (vozili iza mene radi kontrole)

Nadam se da će sve biti ok i d aću još mnogo KM voziti zadovoljan :)
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Korisnikov avatar
RINGE
Reactions:
Postovi: 382
Pridružio se: 06 Jun 2012, 08:52
Garaža: Suzuki SX4 GS

Re: Chip-tuning

Post od RINGE »

Moze li ovo imati ikakvog uticaja na dugovecnost motora/turbine.....?
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24658
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od dragvorl »

Ako auto ima DPF onda nije ni cudo sto nema dima.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
codemaker
Reactions:
Postovi: 720
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od codemaker »

Hmm... moj auto nema DPF
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9983
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Chip-tuning

Post od Markoni »

Onda jos bolje :)

Tapatalk Post
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od NexT »

I ja sam preko neta stekao utisak da su vrlo profesionalni...

Nego, bas sto je Markoni pomenuo, pazi na kvacilo...

177 konja, a sto je bitnije, preko 400 NM je za manuelni menjac prilicna cifra i moze lako da sje*e kvacilo i zamajac. U svakom slucaju ce mu skratiti vek, ali si ti cesto na otvorenom, pa mu to nece mnogo smetati.

Sasvim korektna cena, sa sve Dyno testom. :doubleup:
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10891
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Chip-tuning

Post od sebekkg »

pazi samo dyno je 50eura dva merenja kod s&m-a
Slika
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15359
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od pedja »

Code,
kakva je garancija? Odnosno, koliko traje i sta pokriva?
Koliko se lako auto vraca u predjasnje stanje?
Korisnikov avatar
codemaker
Reactions:
Postovi: 720
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od codemaker »

Garancija na softver (mapiranje) je 3 godine. Ona podrazumeva da garantuju da će nove mape raditi ili dobijam nove iste.
Originalna mapa se čuva u njihovoj arhivi i mogu da je vratim kad god poželim, besplatno. mada kažu, nisu do sada imali takav slučaj :)

Što se kvačila tiče, naravno, logički je da mnogo veća snaga i cimanje obrtnog momenta, mogu da zadaju žestok posao kvačilu. Ja se uvek trudim da "glatko" menjam brzine i ne "cimam" prilikom menjanja, tako da tu ne očekujem neke probleme.
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Korisnikov avatar
codemaker
Reactions:
Postovi: 720
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od codemaker »

NexT napisao: 177 konja, a sto je bitnije, preko 400 NM je za manuelni menjac prilicna cifra i moze lako da sje*e kvacilo i zamajac. U svakom slucaju ce mu skratiti vek, ali si ti cesto na otvorenom, pa mu to nece mnogo smetati.

Sasvim korektna cena, sa sve Dyno testom. :doubleup:
Molim prisutne da ne umanjuju vrednost moje investicije - radi se o čitavih 179 konja :)

Inače, momci pripremaju da uvedu i Dyno test za quattro automobile (predni i zadnji valjci )

Danas isprobano, troši manje, ako je to uopšte moguće... Na autoputu 140km/h pod tempomatom, po kompjuteru troši 5.5 - 5.6 Mereno u oba pravca. Obzirom na zapreminu tanka za gorivo (80L) teoretski mogu da stignem do Atine i nazad do Paralije :)

EDIT by mod: Slanje više uzastopnih poruka nije dozvoljeno. Postoji dugme Slika ako je nešto izostavljeno u prvobitnoj poruci (izmena je moguća 30 minuta od prvobitnog slanja poruke).
Poslednja izmena od codemaker u 04 Okt 2012, 22:19, izmenjeno 1 put ukupno.
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Chip-tuning

Post od methane.master »

Čestitke Code, sad si overclockovao mašinu i neka te dobro služi. :pivo:
Širim haos!
Korisnikov avatar
codemaker
Reactions:
Postovi: 720
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od codemaker »

Nisam nikada bio pristalica overclockinga ni na kompjuteru ni na automobilu.
Ali me je Audi iznervirao sa kilavim motorom na tako teškoj karoseriji. Pa još kad četvoro sednu u kola od toga dve guzate tetke, sa gomilom kofera pozadi, sve sem autoputa ga ume namučiti, da ne govorim o preticanju u znoju napetosti i vrištanju tetaka kad ti kamio odbije levi retrovizor, jer mrcina neće da povuče..
Sad je čip ubačen, ali tetke više ne vozim, malo mi amortizeri popustili...
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Odgovori