Nije nego su navikli sad vec svi u bgu da se guze gde stignu i koriste svaki prazan prostor xD
Mene pre neki dan strasno iznervirao lik, uleteo u raskrsnici iz trake za levo pravo u mene... Nisam bio raspolozen da ga pustim, a posto je vozio skuplji auto(ili nije njegov) morao je da odustane
A bukvalno bilo 3 auta iza njega, grad za praznike prazan bio...
Na sledecem semaforu opet isto uradio, kakav bog
Ako nista, nije se ljutio sto ga nisam pustio
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 26 Apr 2022, 12:31
od BigMazzy
Gazu napisao:Aha, jasno.
E, al moram reći da sam se vozeći u Beogradskoj gužvi ipak prijatno iznenadio tamo u odnosu na Novosađane. Kad sam hteo da se prestrojim, pre su mi Beograđani ostavljali rupu da se mogu uključiti, a i kad ja dam nekom šansu da se prestroji, oni su to koristili odmah bez problema. Da li su ljudi fokusiraniji dok voze, da li se ipak stvorila i neka solidarnost kad su svi u gužvi...
Има тога, ал на жалост недовољно.
Оно што обавезно радим је да кад видим таблице које нису БГ, је да пуштам људе и да се укључе, исеку, престроје и тамо где не би требало, јер маса људи која није из БГа се лоше сналази у истом па верујем да се погуби где треба да се искључи итд.
Sent from my DN2103 using Tapatalk
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 26 Apr 2022, 15:23
od Gazu
Onda možda ja to imam povlašćeni tretman kad sam u Beogradu.
Nikolaa napisao:
Ako nista, nije se ljutio sto ga nisam pustio
Kakvi su ljudi, i to mu je za respect!
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 26 Apr 2022, 15:48
od Heinz
Gazu napisao:Ljudi, a šta je beogradsko desno, ili i beogradno levo - ako i to postoji?
Imaš npr traku za levo na semaforu koji drži zeleno levo jako kratko. E onda iz trake za pravo se skrene levo ali tako da se niko ne ugrožava, sve na oba zelena naravno.
Ima tih nekih loših rešenja po BG, još kad ljudima treba 100 godina da pokrenu vozilo, pa umesto 6-7 vozila skrene 2-3. A dugo se čeka na sledeće zeleno.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 26 Apr 2022, 20:44
od dragvorl
Beogradsko zeleno.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 26 Apr 2022, 20:54
od nidza
Panduri vole da prave sačekuše tamo gde postoji problem. Laka lova. Nema ih gde treba, naravno.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 27 Apr 2022, 08:37
od noodles
Baš to. Takođe, oni takvu lovu mogu da uzmu samo na ove prepametne što blokiraju raskrsnice (zaustavljanje u "crvenim mrežama", tzv "ne blokiraj raskrsnicu"). Teže mi pada kada vidim gsp da to radi, stane celom dužinom i ćao. U popodnevnom špicu uključenje u Kneza Miloša iz sporednih ulica je lutrija. Ne znam kako se uopšte sankcioniše blokiranje raskrsnice, dal to kamera snima, ili mora saobraćajac da zaustavi auto. To bi bila takva lova na dnevnom nivou da im ne bi bilo potrebno više iskakanje iz žbunja
Evo mog jednog starijeg snimka, u jutarnjem špicu, popodne još gore, uključenje recimo sa gornje strane Miloša Pocerca...
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 27 Apr 2022, 08:49
od ljubitelj
noodles napisao: 25 Apr 2022, 12:33
Nema šanse da uradiš polukružno i da ostaneš u krajnjoj levoj traci, osim ako ne voziš smarta
Nije Smart a upravo to da ostaneš u krajnjoj levoj traci može da se isproba uživo. Zato moj klasik Volvo i cenim toliko
Ali, da slažem se da mnogo automobila su kao šleper da se vozi, ograničenih sposobnosti manevrisanja. Imam i sa takvim iskustava pa unapred znam i da ne pokušavam polukružno.
Prosto takav je, loša konstrukcija.
Konkretno meni dobro poznati primeri iz prakse, Volvo 4,9m (9,8) potrebno za polukružno što je taman iz svoje leve u levu pri polukružnom (ima 5,0 metara) dok Pežo 5,6m (11,2) zahteva i sa njim trebaju 3 trake da se zauzmu.
Pri tome je Volvo dobrih 30cm duži a toliko mnogo okretniji.
Dok sam koristio Volvo 340 kojem je dovoljno 4,6m (ili 9,2m za puni okret) rado sam ga uzimao za po gradu. Skoro je iste dužine kao Pug307 a nepunih 2 cela metra manje potrebno za pun krug. Auto na nivou Smarta po okretnosti a sa 4 sedišta...
Ne znam zašto danas deluje skoro nesavladivo proizvodjačima da prave okretne aute, gde je problem koji je nekada bio rešiv.
Isto i problem preglednosti iz kabine, toliko su postali nepregledni za vožnju da su naporni.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 27 Apr 2022, 09:06
od Heinz
noodles napisao: 27 Apr 2022, 08:37
Ne znam kako se uopšte sankcioniše blokiranje raskrsnice, dal to kamera snima, ili mora saobraćajac da zaustavi auto.
Ne bih rekao da se sankcioniše, jer svaki dan je svuda haos. I sa mrežom i bez mreže. Saobraćajne policije nema nigde skoro.
Juče zamalo da mi odere desnu stranu lik što je nastavio pravo iz trake za desno. Jeste od skoro zbog radova promenjen režim, ljudi voze napamet, ništa ne gledaju.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 27 Apr 2022, 09:07
od nidza
noodles napisao: 27 Apr 2022, 08:37
Teže mi pada kada vidim gsp da to radi, stane celom dužinom i ćao.
Nema izbora, ostao bi tu zauvek.
Problem je nerešiv dokle god ostane >3% vozača u saobaćaju koji ne prepuštaju ulicu drugima, već je jedini algoritam u glavi da se ugura u svaki slobodan prostor. Ovako nemaju izbora ni vozači koji su svesni problema i pustili bi jednog, gde bi dobar algoritam bio da onda njega naredni pusti i tako jedan za drugim da se ljudi ubacuju uz poštovanje činjenice da nisi jedini na svetu. Međutim, stvarnost je takva da ako staneš da pustiš nekog, ti si očigledan idiot koji otvara pandorinu kutiju iz koje izbija gomila automobila sa besnim šoferima koji žure svi negde, ali samo oni žure, niko drugi tu ne postoji.
Kad nemaš dobar sistem, opštu kulturu, onda je sledeći nivo odbrane na nivou svesti i intelekta pojedinca - a to je kod nas jako jako nisko.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 27 Apr 2022, 09:25
od Heinz
Kako nema izbora? Evo kod mene u faveli 55 i 46 ne moraju da izađu na centar posle gašenja zelenog i da blokiraju min. 3 trake u V. Ilića (ugao sa G. Vučića).
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 29 Apr 2022, 22:53
od pedja
Kako se kreće sa semafora koji kratko drži i kako se prolazi "na narandžasto".
Inače, bela Kia nije prošla pored mene zato što sam stao na žuto, odavno je već bio u drugoj traci, kada sam pogledao u retrovizor, zacrtao je da prođe po svaku cenu, a čak nije neka gužva bila.
Na tom mestu, istu radnju često vrši i neki Scenic II. Jednom umalo da napravi ozbiljan karambol, kada je sa odozgo skrenuo drugi automobil...