Napisao sam jednom i argumentovao, frajer je opet ponovio svoje besmislice bez ikakvih dokaza. Evo i sad, nakon što ga je OMP pitao, nema nijedan konkretan argument ili link nego ide stara fora uvek iste forme "vidi u servisnom priručniku, pisano je o tome po nemačkim forumima, pretraži vesti od pre ___ godina i tada se o tome govorilo".
Kako ja da argumentujem da nešto nije tačno? Sad neko napiše besmislicu tipa: Golf 5 Plus je sklon okretanju na krov, kako da dokažem da to nije tačno? Zar nije poenta da taj, koji iznosi tako teške kvalifikacije, iznese dokaz za njih?
Na ovom forumu je obratno, i iskreno prvi put u životu vidim (a recimo da imam dovoljno iskustva u online komunikaciji) da administracija tako nešto toleriše već godinama. Dakle, imamo lika koji konstatno iznosi stavove koji nemaju veze sa stvarnošću, ali bukvalno nemaju veze. I, umesto da se od njega zahteva da ih argumentuje (kad se već toliko razlikuju od nama poznate realnosti) - zahteva se od nas da to kuliramo ili dokažemo kao netačno!?
Što je najgore, tolerišete i kad se sa takvim pričama obrati nekom novajliji, ko nije imao prilike da nas upozna i skapira ko mu se obraća. Pitao sam pre nekog vremena, kada je neko nov postavio pitanje o kupovini auta a Ljubitelj se pojavio sa izjavom:
Za ostale ne znam ali VW dizel i gradska vožnja ne idu u istu rečenicu, EGR i kompletan usis svako malo zahtevaju popravke/zamene. I pored pokušaja VW da mnogobrojnim izmenama tokom godina nešto uradi i dalje problem nije rešen trajno. Doduše delovi su lako dostupni a i servisa ima dosta pa to olakšava situaciju.
Da li mislite da postoji ijedan auto forum na svetu koji bi tolerisao ovakvu glupost? Kako da argumentujem da ovo nije tačno, toliko je besmisleno da je to prosto nemoguće. Prebrojte samo korisnike VW vozila na ovom forumu i broj njihovih intervencija na EGR-u i usisu, dovoljno je.
Ili kad je napisao da se Honde u primorskim gradovima bukvalno raspadaju posle 5-6 godina, toliko im je loš lim?
Ili kad je napisao da Focus mk1 ima sistemski kvar sa nekim crevom hladnjaka i mora na svakih 150k da se sve stavlja novo, jer nema mogućnost popravke?
I tako dalje, mogu ovako bukvalno do sutra da nabrajam.
"Normalno" je da on
@gavranu, dečku koji auto alarme i elektroniku otkida, bukvalno drži u malom prstu, na 4 strane soli pamet besmislenom pričom i postovima koji su sve duži i duži, a koja se završi ovako:
gavran napisao: 31 Mar 2019, 15:42
ljubitelj napisao: 31 Mar 2019, 12:03
Tytan 300 je digitalni alarm
20190331_145936.jpg
Završio sam priču sa vama.
I kad argumentujem svoje stavove, frajer to iskrivi u svojoj stvarnosti pa to izgleda kao u postu iznad, iz kojeg je izvukao potpuno besmislen zaključak:
Vladapetr napisao: 13 Nov 2020, 00:42
Za taj motor su mišljenja oprečna, kad sam svojevremeno uzimao C-Maxa bio je jedan baš nadrkan u NS sa
tim motorom. Pitam braću Grbiće gore u Pinosavi, jedan kaže uzmi dobar je,
drugi kaže beži od tog motora
Vladapetr napisao: 14 Nov 2020, 09:36
Ljubitelju, ne lupaj gluposti. Nema veze čiji je motor u pitanju, sigurno je da se ne radi generalna na 200k km i da se ne dosipa ulje na svakom punjenju rezervoara. To se možda dešava u Ljubiteljolandu, u realnom svetu ne.
Dakle, jedan od dvojice najboljih Ford majstora na Balkanu mi je rekao da je to ok motor, drugom se taj motor ne sviđa, ali sada saznajemo da ovaj prvi nema pojma jer je Ljubitelj na googlu našao prave informacije?
Šta bi ovde bio validan argument kojim bih pojačao svoju tvrdnju, da ih dovedem na forum sa overenom izjavom i evidencijom rada servisa gde se vidi koliko automobila su imali sa ovim motorom, a koliko su generalki radili?
https://www.autoscout24.com/lst/ford?so ... 01&atype=C&
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... DESCENDING
Ova MX-5 Mazda je prešla 1.170.000km, dakle uradio je 5 generalki i sada je prodaje jer mu došlo vreme za šestu?

Pa je definitivno bolja kupovina Pume sa drugog linka, jer ona ima preko 1.200.000km, njoj je i šesta generalka urađena
