Stranica 147 od 219

Re: Tesla automobili

Poslato: 02 Avg 2017, 21:44
od Saša
Floyd napisao:Musk je sigurno ubrzao celu priču ali i dalje su amateri za ozbiljne igrače u autoindutriji.
Teško da je čovek amater. Vidi se to po načinu kako je pristupio brojnim problemima, recimo gradi sopstvenu fabriku litijum-jon baterija koje su najveće usko grlo (i to po više osnova) kada je u pitanju izrada takvih automobila. Mercedes, BMW ili bilo ko treći sve i da hoće da se sutra zatrči u proizvodnji električnih automobila naići će takođe na veliki problem po tom pitanju. A on ga evo upravo rešava. Ovo što on radi i sve što je pokrenuo se ne može ostvariti preko noći, ali eto čovek ima viziju, plan (novac takođe, naravno, ništa bez njega) i ostvaruje ga lagano. :)

Re: Tesla automobili

Poslato: 02 Avg 2017, 21:48
od Delija
https://www.youtube.com/watch?v=hbxI4rMY_wM

Re: Tesla automobili

Poslato: 02 Avg 2017, 22:00
od kragujevac
Pa ono, ajd sad, da će baš nemačka auto industrija da ima usko grlo zbog baterija pored Varta AG, to baš i ne mogu tako lako da poverujem.

Re: Tesla automobili

Poslato: 02 Avg 2017, 22:01
od Geza

Re: Tesla automobili

Poslato: 02 Avg 2017, 22:04
od Saša
kragujevac napisao:Pa ono, ajd sad, da će baš nemačka auto industrija da ima usko grlo zbog baterija pored Varta AG, to baš i ne mogu tako lako da poverujem.
Varta je druže skoro pa niko i ništa u odnosu na nekad, ona je sada tek robni brend Johnson Controlsa... Potpuno drugi igrači haraju na toj sceni već decenijama... :D

Re: Tesla automobili

Poslato: 02 Avg 2017, 22:06
od Xepoj87
Nidzo, kakve veze auto na baterije ima sa samovozecim vozilima?
To ne radi ni priblizno efikasno, da bi se iole ozbiljno shvatilo u narednih 10-20 godina, a te sisteme ima mnogo proizvodjaca.

Nista Tesla nije specijalno donela na trziste, vec je razvoj baterija omogucio samo postojanje Tesle.
Tesla koristi Panasonic baterije, dok Mercedes razvija svoje baterije.
Mnogo proizvodjaca ima elektricna vozila vec vise od deceniju u ponudi, koja rade na vodonik.
Baterije su jeftinije i losije resenje toga, pa je sada i Mercedes odustao od ulaganja u F-cell vise, vec su se skroz prebacili na jeftino resenje sa baterijama.
U isto vreme su razvijali i baterije i F-cell, pa su pre par meseci, ako se secam, zvanicno odustali od daljeg ulaganja u F-cell.

Mercedes je takodje pre 5 godina izbacio SLS electric, sa 750ks i 1000Nm, 0.8s 0-100 km/h brzi od tadasnjeg najjaceg Tesla S p85 modela, a ima samo 75km manji range.
Pricam svo vreme o Mercedesu, jer sam u to upucen, a ima dosta proizvodjaca koji rade na F-Cell, Toyota, Honda, Nissan, Ford...kao i na EV na baterije.

Apsolutno nema nicega posebnog kod Tesle, osim sto su nastali na hajpu oko elektricnih vozila, usled razvoja novih tehnologija baterija, koje nemaju veze sa njima.
Kazete da su revolucionari, a nisu ni blizu prvih koji su izbacili elektricne automobile.
Ali, americka firma, americki marketing, pare americke vlade i eto svetskog cuda.

Evo i ovde se Nidza i Ji loze kao da prisustvuju nekom posebnom cudu, kako je Elon nesto specijalno kul tip, ekscentrik, vizionar...ma da.

Saša napisao:
Floyd napisao:Musk je sigurno ubrzao celu priču ali i dalje su amateri za ozbiljne igrače u autoindutriji.
Teško da je čovek amater. Vidi se to po načinu kako je pristupio brojnim problemima, recimo gradi sopstvenu fabriku litijum-jon baterija koje su najveće usko grlo (i to po više osnova) kada je u pitanju izrada takvih automobila. Mercedes, BMW ili bilo ko treći sve i da hoće da se sutra zatrči u proizvodnji električnih automobila naići će takođe na veliki problem po tom pitanju. A on ga evo upravo rešava. Ovo što on radi i sve što je pokrenuo se ne može ostvariti preko noći, ali eto čovek ima viziju, plan (novac takođe, naravno, ništa bez njega) i ostvaruje ga lagano. :)
Napisah gore, ali evo posebno.
Mercedes ima svoju kompaniju koja radi na razvoju baterija i proizvodi svoje baterije, ulozeno je 11 milijardi u razvoj EV i za sada imaju 2 fabrike baterija.
http://www.thedrive.com/tech/10490/merc ... tery-plant

Tesla koristi Panasonic baterije, a sada sa njima grade fabriku, ne sami. Ali opet, hajp i marketing za ovce su cudo.
https://techcrunch.com/2017/04/10/tesla ... lar-panel/
https://electrek.co/2017/07/31/tesla-mo ... panasonic/
https://www.tesla.com/blog/panasonic-en ... -battery-c
https://www.greentechmedia.com/articles ... igafactory

Re: Tesla automobili

Poslato: 02 Avg 2017, 22:40
od Dani
Nije mi dobro kad procitam da je pojedincima prednost Tesle samovozece auto. Da ne govorim o nekom minimalistickom enterijeru koji furaju. Ono je meni smjesn
Uspjeli su napraviti dobar hype i sad na tome mlate milione. Mada kad krenu ozbiljni igraci u tu pricu, vjerujem da ce Tesla doci gdje mu je i mjesto. Medju ozbiljnim auto markama sigurno nije.

Re: Tesla automobili

Poslato: 02 Avg 2017, 23:06
od Laki021
Xepoj87 napisao:Nidzo, kakve veze auto na baterije ima sa samovozecim vozilima?
To ne radi ni priblizno efikasno, da bi se iole ozbiljno shvatilo u narednih 10-20 godina, a te sisteme ima mnogo proizvodjaca.

Nista Tesla nije specijalno donela na trziste, vec je razvoj baterija omogucio samo postojanje Tesle.
Tesla koristi Panasonic baterije, dok Mercedes razvija svoje baterije.
Mnogo proizvodjaca ima elektricna vozila vec vise od deceniju u ponudi, koja rade na vodonik.
Baterije su jeftinije i losije resenje toga, pa je sada i Mercedes odustao od ulaganja u F-cell vise, vec su se skroz prebacili na jeftino resenje sa baterijama.
U isto vreme su razvijali i baterije i F-cell, pa su pre par meseci, ako se secam, zvanicno odustali od daljeg ulaganja u F-cell.

Mercedes je takodje pre 5 godina izbacio SLS electric, sa 750ks i 1000Nm, 0.8s 0-100 km/h brzi od tadasnjeg najjaceg Tesla S p85 modela, a ima samo 75km manji range.
Pricam svo vreme o Mercedesu, jer sam u to upucen, a ima dosta proizvodjaca koji rade na F-Cell, Toyota, Honda, Nissan, Ford...kao i na EV na baterije.

Apsolutno nema nicega posebnog kod Tesle, osim sto su nastali na hajpu oko elektricnih vozila, usled razvoja novih tehnologija baterija, koje nemaju veze sa njima.
Kazete da su revolucionari, a nisu ni blizu prvih koji su izbacili elektricne automobile.
Ali, americka firma, americki marketing, pare americke vlade i eto svetskog cuda.

Evo i ovde se Nidza i Ji loze kao da prisustvuju nekom posebnom cudu, kako je Elon nesto specijalno kul tip, ekscentrik, vizionar...ma da.

Saša napisao:
Floyd napisao:Musk je sigurno ubrzao celu priču ali i dalje su amateri za ozbiljne igrače u autoindutriji.
Teško da je čovek amater. Vidi se to po načinu kako je pristupio brojnim problemima, recimo gradi sopstvenu fabriku litijum-jon baterija koje su najveće usko grlo (i to po više osnova) kada je u pitanju izrada takvih automobila. Mercedes, BMW ili bilo ko treći sve i da hoće da se sutra zatrči u proizvodnji električnih automobila naići će takođe na veliki problem po tom pitanju. A on ga evo upravo rešava. Ovo što on radi i sve što je pokrenuo se ne može ostvariti preko noći, ali eto čovek ima viziju, plan (novac takođe, naravno, ništa bez njega) i ostvaruje ga lagano. :)
Napisah gore, ali evo posebno.
Mercedes ima svoju kompaniju koja radi na razvoju baterija i proizvodi svoje baterije, ulozeno je 11 milijardi u razvoj EV i za sada imaju 2 fabrike baterija.
http://www.thedrive.com/tech/10490/merc ... tery-plant

Tesla koristi Panasonic baterije, a sada sa njima grade fabriku, ne sami. Ali opet, hajp i marketing za ovce su cudo.
https://techcrunch.com/2017/04/10/tesla ... lar-panel/
https://electrek.co/2017/07/31/tesla-mo ... panasonic/
https://www.tesla.com/blog/panasonic-en ... -battery-c
https://www.greentechmedia.com/articles ... igafactory
Pa Angela licno polozila kamen temeljac pre par nedelja za veliku Daimlerovu fabriku baterija, al koga to zabole kad samo Tesla pravi fabriku baterija.

Sto se samovozecih auta tice, to niko sa sigurnoscu ne zna kad ce biti sire primenjivo. U principu najverovatnije se radi o Pareto principu gde se 80% posla odradi sa 20% napora al poskednjih 20% su ebeni.

Re: Tesla automobili

Poslato: 02 Avg 2017, 23:34
od HKS
Pa Mercedes isto gradi fabriku baterija.

Послато са m2 уз помоћ Тапатока

Re: Tesla automobili

Poslato: 02 Avg 2017, 23:38
od nidza
Mašta može svašta. Svi oni to mogu, ali neće, jer ga ne vade iz svojih kupaca, to jest vas. Svi razvijaju svašta i svi su najbolji, samo to nigde ne vidimo i ne postoji. Postoji Tesla i košta 35 kiloeura, odakle otprilike počinje sa cenom premium D segment.

Do kraja 2018 će biti 300, a možda i 500k T 3 na ulicama. Koliko će biti električnih Mercedesa koji se voze sami?

Brzo će da prođe godina, a biće baš zabavno tamo oko 2020. Uključiće se svi u multiplayer, nego je suština da ne bi videli ovakav električni auto još 50 godina da nije Muska.

Pokrenuo je nešto, videćemo gde ćemo završiti. Nisam siguran da se radujem, ali drago mi je da će biti uzdrmane velike kompanije koje guše svaki napredak.

Samo neka mene puste da platim koliko treba i vozikam moj manuelni benzinac, ako uopšte bude moguće i biće sve ok.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Re: Tesla automobili

Poslato: 03 Avg 2017, 01:38
od moimoi
Dok se nije pojavila Tesla svi su govorili elektro automobili nisu trajno rešenje, imaju mnogo mana - mali domet, sporo punjenje, loša ubrzanja, ogroman pad kapaciteta zimi, kratak rok trajanja baterija, gubitak kapaciteta baterija nakon nekoliko godina i dosta ciklusa punjenja/pražnjenja. Sve je ovo Model S demantovao i još se tehnološki popišao na Mercedes S klasu kao simbol najnovije i najbolje tehnologije u autoindustriji. Mercedes se hvalio sa distronic, distronic plusom i infrared vision-om i onda došao Tesla Autopilot i ugasio S Klasu kao simbol najnovije tehnologije.
Xepoj87 napisao:Nista Tesla nije specijalno donela na trziste, vec je razvoj baterija omogucio samo postojanje Tesle.
Tesla koristi Panasonic baterije, dok Mercedes razvija svoje baterije.
Ma daj. Ako je sam razvoj baterija omogućio postojanje Tesle, koliko Mercedesov eleketro automobil ima domet, koliko ubrzanje?
Xepoj87 napisao:Mnogo proizvodjaca ima elektricna vozila vec vise od deceniju u ponudi, koja rade na vodonik.
Baterije su jeftinije i losije resenje toga, pa je sada i Mercedes odustao od ulaganja u F-cell vise, vec su se skroz prebacili na jeftino resenje sa baterijama.
Morali su da pređu kad im je Tesla uterala strah u kosti.
Xepoj87 napisao:Mercedes je takodje pre 5 godina izbacio SLS electric, sa 750ks i 1000Nm, 0.8s 0-100 km/h brzi od tadasnjeg najjaceg Tesla S p85 modela, a ima samo 75km manji range.
Ipak je 175km manji domet imao SLS electric. Ti porediš evropski ciklus za SLS i EPA za Model S.
SLS je smesan bio u odnosu na Model S, drastično manji domet, drastično sporija brzina punjenja i zato je i propao i prodali su neki 17 komada u Evropi čini mi se.
Gde je danas SLS electric a gde je Model S? Koliko je prodatihu svetu? Koliki domet imaju danas i ubrzanje 0-100km/h?
Xepoj87 napisao:Apsolutno nema nicega posebnog kod Tesle, osim sto su nastali na hajpu oko elektricnih vozila, usled razvoja novih tehnologija baterija, koje nemaju veze sa njima.
Kazete da su revolucionari, a nisu ni blizu prvih koji su izbacili elektricne automobile.
Ni Apple nije izbacio prvi pametni telefon, pa sad dominira tržištem i uzima godišnje 95% ukupnog profita smartfona.

Xepoj87 napisao:Napisah gore, ali evo posebno.
Mercedes ima svoju kompaniju koja radi na razvoju baterija i proizvodi svoje baterije, ulozeno je 11 milijardi u razvoj EV i za sada imaju 2 fabrike.
Može i Srbija da se zaduži i uloži u milijarde u razvoj EV, to ništa ne znači bez rezultata. Kao što su Nokia i Microsoft uložili milijarde u razvoj pametnih telefona pa su pukli.

Re: Tesla automobili

Poslato: 03 Avg 2017, 03:36
od Xepoj87
Kompanija sa manje od 100k prodatih vozila uterala strah u kosti najvrednijoj autokompaniji na svetu i 100+ godisnjem lideru automobilizma?
Jel zaista treba da ti objasnjavam koliko je besmislena ta izjava?

Kakve veze ima cinjenica da je postojanje Tesle omogucio napredak baterija, sa Mercedesom?
Mercedes je tek ove godine ozbiljno krenuo u EV pricu i u narednih 5 godina izbacuju 10 EV modela, a prvi sledece godine.
Besmisleno je pricati o tome sada, vec sacekati i videti.

Mercedes duze od Tesle radi na elektro vozilima, i ako sa strane, samo za sve postoji pravo vreme, a Tesla ni na bum bez konkurencije ne uspeva da profitira.
Imali su 10% u Tesli, finansirali razvoj njihovog prvog automobila, dali potrebne delove, a i dalje daju, pa prodali taj procenat i otvorili svoju produkciju baterija.
Kada izbace sledece godine EV, bice ceo njihov, a ne hibrid tri kompanije.
Dodatno, to sta bi bilo kada bi bilo i da li bi bilo, zaista nema veze sa zivotom.

Naravno da je SLS bio smesan, sluzio je samo kao showcase, da se pokaze da mogu, nista drugo, niko normalan tada nije hteo vise u to da ulaze, a jos manje neko zeli da pravi sportski auto od preko 2 tone.

Uopste necu komentarisati autopilote koji ne rade, jer je suludo uopste i pricati o tome.
Sto se zastarelosti tice, E i S klasa su daleko napredniji automobili od Tesle S, ali je problem sto se ovde ograniceno gleda samo jedna stvar, a ostale kuliraju, usled pusenja dobrog marketinga.

Takodje je smesno porediti S klasu sa Teslom S, jer prosto nisu ista klasa, cak ni po ceni, osim za Tesla botove.

Nidzo, taj auto o kome ti pricas je daleko od 35k dolara, a od enterijera ima samo tablet i volan.
Tesla S ima dovoljno jadan enterijer, ne bi li ustedeli na tezini, pored 500-600kg teskih baterija, ali je Tesla 3 postavila novi rekord najjadnijeg enterijera u istoriji automobilizma.

Meni nije jasno da na autoforumu neko moze da brani onakvo govno od auta.
Razumem hajp oko struje i EV, ali da neko kaze da je super onakvo sranje i da trazi neke satro logicne ili umetnicke razloge izbacivanja takvog cuda...to ne mogu da prihvatim.

Re: Tesla automobili

Poslato: 03 Avg 2017, 04:12
od Xepoj87
Pardon, 2. najvredniji brand, sa 2+ miliona prodatih vozila, posle Toyote, koja je prva.

Re: Tesla automobili

Poslato: 03 Avg 2017, 09:22
od Floyd
Kad Musk kaže da je 35k džaba, onda je stvarno džaba i super kupovina :)

Jel tablet dolazi kao standard ili se kod klotare parametri očitavaju na telefonu? :)

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Re: Tesla automobili

Poslato: 03 Avg 2017, 10:14
od Ji 4Tze
Tabla je standardna i preko nje i pretinac otvaraš :D