superboss napisao:
Nije mi jasno da 1500 automobila nisu mogli da učine, ono, baš baš pristupačnim, nego su morali da ih rasture.
Mada, relano gledano, u delovima sigurno mogu da zarade mnogo više.
Bila je priča o tome. Valjda postoji i neki dogovor koliko najniža cena sme da bude.
Uglavnom za EU nema jeftinijeg od 8-9.000 evra a ako se ne proda ili rasklapanje ili na groblje automobila.
To je generalno sistem u kapitalizmu, za svu robu, ne samo za automobile. Firma će radije uništiti neprodati proizvod, nego što će ga prodati ispod cene. Razlog je što prodaja ispod cene degradira percipiranu vrednost brenda, a takođe može kupce pokrenuti na pogrešno razmišljanje tipa "znači isplati im se i da prodaju za ovoliko" ili "koliko njih onda košta proizvodnja".
superboss napisao:
Nije mi jasno da 1500 automobila nisu mogli da učine, ono, baš baš pristupačnim, nego su morali da ih rasture.
Mada, relano gledano, u delovima sigurno mogu da zarade mnogo više.
Bila je priča o tome. Valjda postoji i neki dogovor koliko najniža cena sme da bude.
Uglavnom za EU nema jeftinijeg od 8-9.000 evra a ako se ne proda ili rasklapanje ili na groblje automobila.
To je generalno sistem u kapitalizmu, za svu robu, ne samo za automobile. Firma će radije uništiti neprodati proizvod, nego što će ga prodati ispod cene. Razlog je što prodaja ispod cene degradira percipiranu vrednost brenda, a takođe može kupce pokrenuti na pogrešno razmišljanje tipa "znači isplati im se i da prodaju za ovoliko" ili "koliko njih onda košta proizvodnja".
I ne samo to, vec ce onaj sto je kupio za vise para ispasti magarac.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Promenjena je i kontrolna (instrument) tabla. Više nije ona retro i ako se dobro vidi na snimku biće kao kod Tipa što lično pozdravljam.
Meni zeleni lepo izgleda.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...