nidza napisao: 24 Jan 2019, 13:20
. U situaciji iznad kočnica bi pritisnula desni točak koji se vrti u prazno i u tada bi se moment prebacio na točak koji je na suvom, koji bi pokrenuo automobil.
To bi trebalo da je EDL.
Saša napisao: 24 Jan 2019, 14:19
E, kamo sreće da i svi dizelaši purnjaju kao ovaj RAV... Pogotovo u gradu...
Dizelas kad je ispravan sa filterom cadji ne purnja. U Nemackoj ih nesto bas nisam video puno da purnjaju. Na bratovoj dizel Octaviji auspuh cist ko suza.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
kojot napisao: 08 Dec 2021, 21:11
Jeste li čuli da je audi vratio haldex u najnoviji q5 i da više nije torsen diferencijal? I šta imate da kžete na to?
Po videu a i po tehnickom opisu ima lamelastu spojnicu koju kontrolise elektromotor. Mnogi AWD imaju to resenje, recimo i BMW na nekim modelima, to znam jos kad sam radio u servisu. Hteo je da zaglavi taj motor i plasticni zupcanici u njemu. Ovaj vidim moze skroz da otkaci jednu osovinu kandzastom spojnicom. BMW to recimo nije imao, ali je mogao taj prenos da se iskljuci, ali je inda auto samo RWD.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Rece mi jedan poznanik da je na 535xd f10 namerno iskljucio xdrive preko dijagnostike jer ga smara kako prednji tockovi cupaju asfalt pod pritiskom i proizvode razne zvukove.
Pa sada Torsen je vrsta diferencijala mehaničko rešenje. Haldex je višelamelasta spojnica koja svoje aktiviranje zasniva na grejanu fluida.
MIslim da je prilično jasno da Torsen radi uvek i do kraja , Haldeks radi ponekad i to dok razni senzori kažu da je bezbedno.
E sada Haldex mislim daima i interval servisiranja, Torsen se servisira kada i bilo koji diferencijal u autu.
kojot napisao: 09 Dec 2021, 05:30
BMW nikad nije ni imao slavan 4x4 pogon dok audi jeste. Nije u pitanju kvarljivost, nego je torsen ja mislim dosta ispred haldexa
Audi nema na svim modelima Torsen, u nekima je Haldex, a ima jos tipova.
xtrimi napisao: 08 Jul 2022, 13:23
Pa sada Torsen je vrsta diferencijala mehaničko rešenje. Haldex je višelamelasta spojnica koja svoje aktiviranje zasniva na grejanu fluida.
MIslim da je prilično jasno da Torsen radi uvek i do kraja , Haldeks radi ponekad i to dok razni senzori kažu da je bezbedno.
E sada Haldex mislim daima i interval servisiranja, Torsen se servisira kada i bilo koji diferencijal u autu.
Haldex koliko znam aktivira kvacila aksijalnom silom preko hidraulike, ne grejanjem fluida. Kod proklizavanja osovine kompjuter spaja kvacilo i prebacuje snagu na osovinu koja u normalnom slucaju nije pogonjena.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Ja imam a5 i tu je valjda torsen. Međutim kad ostane jedan točak u vazduhu itekako se vrti u prazno... Ne znam da li bi izašao da je na 2 točkao ostao.
Torsen ce vrteti u prazno kada mu je jedna strana skroz slobodna. Ali Torsen koliko znam ide u centralni dif. Tu elektronika koci pojedine tockove tj. elektronska blokada difa.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money