Stranica 16 od 69

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 26 Maj 2014, 14:59
od Paja
:kezo: :kezo: :kezo: Torexe ne dam. Jedva sam ih oteo. :kezo:

Dakle, donosim Karcher, šrafilicu, kutiju sa bitovima, dizalicu i sprej iz Kelca.
Nemo da vas đavo nosi da izgubite neki bit, bateriju iz šrafilice stavite da se puni pre nego što se rastanete, a motor na Karcher-u palite čim se otvori voda na slavini da ne pukne crevo ponovo.
Valjda ste toliko tehnički pismeni da ne moram da vam govorim da crevo ne ostavljate pod pritiskom kad Karcher ne radi, jerbo je tako i puklo juče.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 26 Maj 2014, 15:01
od ljubitelj
Treba neka siroka a plitka posuda da se sakupi tecnost, da ne prljamo dvoriste.

Treba nekoliko litara dizela u kantici. Ovo sadasnje gorivo moze da se filtrira i odvoji voda ali je prljavo, pipavo, sporo, i svasta nezgodno pa bi najbolje bilo da se to izbegne.

Treba rezervna guma, po mogucstvu sa sto vise zapremine vazduha u sebi radi povezivanja na alatku za odzracivanje kocnica koja koristi vazduh iz gume za svoj rad

Treba neka prostirka ili slicno da moze da se zalegne, oni sundjeri su ok ali moze jos nesto preko njih da se stavi. Nije posebno bitno.

Pozeljno je da se odstampa ona elektricna shema u boji, u 2 primerka, A 3 ako je moguce. Mozda mogu da obezbedim ali moram da pitam za uslugu.
Ja imam u crno belom A4 formatu sto ce posluziti ali nije optimalno za rad.


Ako se nadje neko uputstvo za demontazu svega onoga napred, raspored srafova, plasticnih drzaca, zabica i slicno. Nije nuzno ali moze biti korisno kasnije kada se sklapa da se pogodi pravo mesto za svaki sraf po nameni. Ili da se sve fotografise.


Moment kljuc, profi pistolj za kartusu, crevo za odzracivanje kocnica, to imam samo jos da se setim da ponesem :mrgreen:
Pravim spisak za podsecanje :loool:

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 26 Maj 2014, 15:02
od dragvorl
Servisno uputstvo za Punta, Paja mi poslao, nalazi se na ovoj adresi. Ostavicu i na prvom postu teme link za uputstvo ako nekom zatreba.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 26 Maj 2014, 15:03
od Paja
Podsećam vas da u magacinu imate ogromni vazdušni kompresor. Samo proverite da li radi. :mrgreen:

EDIT Manual mislim da je za benzinca, al može da posluži za tablu.

EDIT 2 Obavestite Heroja da dolazite. :mrgreen:

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 26 Maj 2014, 15:09
od ljubitelj
Ako sam dobro video, ovo uputstvo ne vazi za dizel, i modele nakon 20003. godine.
Kolike su razlike medju godistima, ajde Puntasi podelite info.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 26 Maj 2014, 15:17
od Paja
Mislim da je manual upotrebljiv za skidanje table, zato je iokačen. Ako nađem za dizel okačićemo i njega.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 26 Maj 2014, 15:38
od Geza

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 26 Maj 2014, 15:41
od Xepoj87
Kompresor za vazduh radi, kompresor za pranje takodje.
Alat ako treba, recite mi sta tacno, da uzmem iz servisa ako imam.
Auto i danas otvoren ,ne smrdi ni trunku, dakle ni malo neprijatnog mirisa, a bio je zatvoren od juce. I dalje je prljav, ali ce to otom, potom. Sedista prednja imamo od renaulta 4, Honde prelude... Zavisi sta odgovara... Mozda imamo i od golfa 2 negde...
Dizel ce se lako kupiti na nekoj obliznjoj pumpi.



Sent from my HTC One using Tapatalk

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 26 Maj 2014, 15:53
od Paja
Odštampaće Rakhil šeme u koloru na A3.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 26 Maj 2014, 16:46
od Day Walker
Xepoj87 napisao:Kompresor za vazduh radi, kompresor za pranje takodje.
Alat ako treba, recite mi sta tacno, da uzmem iz servisa ako imam.
Auto i danas otvoren ,ne smrdi ni trunku, dakle ni malo neprijatnog mirisa, a bio je zatvoren od juce. I dalje je prljav, ali ce to otom, potom. Sedista prednja imamo od renaulta 4, Honde prelude... Zavisi sta odgovara... Mozda imamo i od golfa 2 negde...
Dizel ce se lako kupiti na nekoj obliznjoj pumpi.
Sudeci po slikama, tamo imas i mrtve cetnike :mrgreen:

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 26 Maj 2014, 17:01
od Rakhil
paja napisao:Odštampaće Rakhil šeme u koloru na A3.
Dogovorite se samo ko ce da preuzme to i da nosi, ja prekosutra ne mogu doci. Odstampacu semu u A3 sutra na poslu, pa moze u toku dana u centru a popodne na Bezaniji ili NBGD. Bilo bi dobro da ljubitelj ili bax prodju kroz Haynes pdf koji je dragvorl okacio i da mi napisu na pp koje strane da stampam, jer u njemu ima uputstvo za skidanje svega zivog u autu. Nije problem da vam odstampam i ceo Haynes, ali ce biti nezgodno i nepregledno, bolje ciljane strane

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 26 Maj 2014, 17:33
od Paja
Ako si u sredu pre podne na poslu uzeću ja. Dolazim na jedan sastanak u centar, pa možemo da pijemo kafu posle toga.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 26 Maj 2014, 17:51
od Panta
Ja mogu da dolazim s posla na ispomoc. Znaci od 15h mogu da se prikljucim. Nabavio sam jos 2 litra 96% alkohola. U kolima imam silikon sprej, kontakt sprej, wd 40. Imam i kljuc za karter, 8-10 "cetvtasti inbus". male gedore, cevaste kljuceve, set inbusa (kratke).....

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 26 Maj 2014, 18:00
od methane.master
Bax napisao:DA LI SE NA MULTI JETU ULJE ISPUSTA NA ISTI SRAF KAO I NA BENZINCU?
Tj imbus.


Popodne nastavljam sa nabavkom raznih sprejeva, i masti koje nam trebaju za radove...
Malo kasnim...

http://www.youtube.com/watch?v=BLjEjSgU3u0

Panta napisao:Ja mogu da dolazim s posla na ispomoc. Znaci od 15h mogu da se prikljucim. Nabavio sam jos 2 litra 96% alkohola. U kolima imam silikon sprej, kontakt sprej, wd 40. Imam i kljuc za karter, 8-10 "cetvtasti inbus". male gedore, cevaste kljuceve, set inbusa (kratke).....
Uvek se oduševim količinom i raznovrsnošću alata koji poseduješ. :)

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 26 Maj 2014, 18:01
od NexT
Panta, klasican vozac Renoa... :mrgreen:

Slikajte obavezno skidanje table i obelezavajte srafove, da ne pocne da krcka posle...

Jos jedan veliki problem moze da bude centrala air-baga i konektori. Ako sad ne radi, sve je ok, al ne bi bilo dobro da negde dobije kontakt pa da bude bum. Ja bih je izvadio iz auta pre nastavka radova, svakako mora da se otvori i ocisti. Ne bi bilo lose i sami jastuci da se skinu i ociste dzekovi.