Xepoj87 napisao:
Dakle, bas kako sam i mislio,
Pogotovo sto sam ti dao primer V6 hibrida koji izbacuje 78g co2.
Da ubacis V8 hibrid i da ima 600ks, imace do 120g co2.
A i bez hibrida ne vidim problem njihovog postojanja narednih 10 godina.
Da, polako ce se izbacivati veci motori, ali daleko je to od tih obaveznih 2.0.
Odmah da ti kazem da niko ne planira da krene sa toliko ostrim pojeftinjenjem i smanjenjem razvoja i proizvodnje kao Volvo, tako da ih niko nece pratiti, ovo o cemu ovde pricamo su ipak premium brendovi.
Nemam sumnje da si ti mislio unapred, to i jeste predrasuda da tvrdis nesto pre nego sto se upoznas sa cinjenicama o stvarnom stanju.
Hibrid nije V6 motor, nije ni V8 motor nego je sasvim druga kategorija u odnosu na SUS motor.
Hibridi svi ispunjavaju normiranu potrosnju po ciklusu, vec samim tim sto su hibridi i nacinom rada.
Nemoj da se vadis, kada znas jasno da je pricano o dizel motorima tipa 3.000ccm i vise koji su danas zastupljeni u SUV klasi. Hibridi su kod nemackih proizvodjaca statisticka greska danas u prodajnim brojkama.
Ti si bas zabrazdio u neke svoje zablude, kakvo crno pojeftinjenje i smanjenje razvoja sa novim motorima. Nikad vise skupe tehnike preciscavanja gasova kao u novim motorima.
Kakvi posebni premijjum brendovi, jasna je direktiva (zakon) EU koja vazi za sve.
Napisao sam ti formulu za proracun dozvoljenog CO2 cija primena pocinje za malo jace od 3 godine.
Vidim da nisi ni probao da izracunas gde se tu uklapa V6 ili V8 danasnji dizel, ili se ne uklapa.
Tvoje uverenje da ce za 10 godina i dalje V8-V6 veliki dizeli biti osnova motorizacije SUV i
slicnih pokazuje koliko ne razumes okruzenje u kome se nalazi auto industrija danas.
Jasno mi je da nisi ni procitao pdf, cim mozes da napises da ono sto je zapoceto u Kaliforniji 2015. nije tako bitno.
Sasvim suprotno od tvog uverenja Mercedes jeste jasno pokazao da sprovodi tranziciju na nove cistije motore sa smanjenjem zapremine i sve vise ulazu svi u razvoj cistijih motora kao i Volvo jer prosto moraju da bi ispunili buduce zakonske okvire.
E klasa koristi dizel 2.0 takodje sada umesto starijih vecih, mozes ti da smatras da je to pojeftinjenje i sta si vec nabacao napamet, ali to uopste nije slucajno odabrana zapremina.
Kao sto ni nova BMW motorizacija u novoj seriji 7 nije slucajno odabrana da bude 4 cilindra.
I sta, Mercedes i BMW su pojeftinili i stedeli na proizvodnji. Nisu premijum bez 6 cilindara.

Daj ne budi toliko tvrdoglavo opcinjen brendom. Svi koriste ista tehnicka resenja i nema razlike izmedju razlicitih brendova, valjda znas da na prste jedne ruke mogu da se prebroje proizvodjaci sistema ubrizgavanja.
Jedino se ti pravis slep da kao ne primecujes uvodjenje novih manjih a jacih motora jer toboze "premijum" brend u tvojoj glavi je povezan sa sto vecim brojem cilindara i kubika.
Okolnosti se menjaju brzo, nikako polako kako ti zamisljas da ce jos 10 godina ovi sadasnji veliki dizeli biti aktuelni.
Trazio si da se obavestis otkuda 120 grama postavljene granicne vrednosti od 2019., pocetni dokument ti je na raspolaganju da se upoznas sa dinamikom promena koje se dogadjaju.
Posto ti kazes "niko ne planira da krene sa toliko ostrim pojeftinjenjem i smanjenjem razvoja i proizvodnje kao Volvo, tako da ih niko nece pratiti, ovo o cemu ovde pricamo su ipak premium"
mora da je tako bez obzira na cinjenice, zar ne.
Ti ne kapiras da brend niti cena nema nikakve veze sa zahtevanim Euro normama. Niti mogucnost da je skuplje praviti nove cistije motore od starijih vecih ali prljavijiih, razvoj je veoma skup.