Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Delija »

Koj' ce mi, kad imam i u stock software-u, kao sto vidis.

Da je "chip-ovan" onda bi mi trebalo.

Jedino je sunce opasno zezalo kod slikanja centralnog displeja :ccc:
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Miljankg
Reactions:
Postovi: 296
Pridružio se: 02 Jul 2016, 19:30
Lokacija: KG

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Miljankg »

Da, ali kontam da u ovom bemvejcu imas motor vece kubikaze? Koji tacno?
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8226
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Ji 4Tze »

Vidim snagu i KS, kako određuješ opterećenje?
Boringly average, but also perfect for school run mums
Era
Reactions:
Postovi: 574
Pridružio se: 28 Feb 2016, 22:52

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Era »

Angažovao 120 Nm, a Fabija ima ukupno 160.
Zanemarljivo, za Fabiju nema šta :kezo:
I nekih 50-60ks :kezo:
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Delija »

@Era
Kanda si malo corav :)

~35 hp od 245 i ~105 Nm od 350.

"Strelice" pokazuju najvecu vrednost u nekom poslednjem periodu, a rezultat su prestrojavanja iz desne trake u levu zbog preticanja. Ne treba njih da gledas, vec popunjen deo "krofne". A cak je i tu max angazovane snage 40 hp, a ne 50-60 - tacno je na polovini izmedju 0 i 80.



@Miljankg
2.0 328i



@Ji 4Tze
To je angazovana snaga i obrtni moment u tom trenutku (u ovom slucaju i generalno u tom rezimu).
Sta ti je jos potrebno osim toga?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Velja »

Nizbrdica.
Korisnikov avatar
petarboj
Reactions:
Postovi: 1331
Pridružio se: 19 Mar 2013, 16:47
Lokacija: Novi Sad

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od petarboj »

Pa koliko ovo troši kad se malo stisne :D

Tapatalked from LG V10
Era
Reactions:
Postovi: 574
Pridružio se: 28 Feb 2016, 22:52

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Era »

Nešto ti to nije tačno onda, ili si malooo pustio gas dok si snimao :D

Fiat 850 je imao 34 ks, i mogao je da "juri" MAX 121 kilometar na sat.
A tvoj "juri" 140, sa 35 ks ;)

Jugo 45 "juri" 135 sa 45 ks.

Moraš malo "preštelovati" uređaj. U školi su nas učili da o očuvanju energije, da se iz ničega ne može stvoriti, ni uništiti, i da perpetumobile ne postoje :kezo:
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od ljubitelj »

Sto ne bi bilo tacno. Mnogo se promenio dizajn a i tehnologija izrade pa je puno bolja aerodinamika.

Jeste Jugo imao takve mogucnosti ali i vrlo losu aerodinamiku.
Tacno je da ne treba vise od 30tak KS za voznju brzinama u okviru zakonom dozvoljenih za tipicni auto danasnjice.

Moj Volvo karavan ima toliko bolju aerodinamiku od Juga da mu ne treba vise KS od njega iako je prilicno vecih dimenzija, trosi manje benzina od Juga pri tih 140km/h a duplo je vece zapremine motor sa 3 puta vise konja. I to je sve jos stara tehnologija iz 80tih.
Koeficijent aerodinamike mu je 0.34 a auto naizgled sugerise drugacije.

Danasnji auti su mnogo bolji, sa koeficijentom u okolini 0.25 za sedane pa samim tim im je potrebno jos manje KS za istu brzinu i jos se manje opterecuju motori koji su usput 2-3 puta postali snazniji.
SUV su u blizini 0.33 koeficijenta sto i nije cudo s obzirom na tipicni oblik (kockasti kao sto je i moj)
Danasnjii auti su po potrosnji energije za kretanja, pogotovu ravnomerno kao sto je sa tempomatom, kudikamo stedljiviji nego Jugo i slicni.

Meni je sasvim logicno ono sto je @Delija prikazao.
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Delija »

@Velja
Jok. Potpuno ravno. Zato sam i slikao odmah na izlazu iz NS-a i prilozio i potrosnju.



@Era
Ne pratis na casu - tempomat. Nema pustanja gasa.

BTW, da li je realno da poredis jugo i F30? :kuku:
Jel ti nesto znaci rec "aerodinamika" za pocetak - ostalo da i ne pominjemo? :)

EDIT: ulete ljubitelj :)



@petarboj
Koliko hoces :)
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20492
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Heinz »

Era napisao:Angažovao 120 Nm, a Fabija ima ukupno 160.
Zanemarljivo, za Fabiju nema šta :kezo:
I nekih 50-60ks :kezo:
Samo KS se gleda, Nm nisu bitni jer ne znaš kako prođu kroz transmisiju do točka.
Miljankg
Reactions:
Postovi: 296
Pridružio se: 02 Jul 2016, 19:30
Lokacija: KG

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Miljankg »

Super rezultat, ali koliko je tu turbo angazovan? Recimo na manjem motoru, poput 1.2 tsi?

EDIT:

Solidan tekst, potkovan argumentima:

https://axleaddict.com/auto-repair/Turb ... urbos-Life

@Delija: Turbo se malo koristi kada vozis ovako kao sto si ti pokazao na slikama. Ali opet nakon vise sati treba malo sacekati da se ohladi sistem.
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Delija »

Pa to je i poenta - na autoputu se 99% vremena tako vozi.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Velja »

Autoput je pominjan u kontekstu duže vožnje blizu maksimalne brzine, a na kraju dođoste do rasterećenog kruziranja...
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu

Post od Delija »

Ti si nesto sanjao, a to nije "dvica" :)

Kojoj duzoj voznji blizu maksimalne brzine - na kojim putevima u Srbiji i okolini? Ko od nas zivi u Svabiji?
Pricali smo o duzoj voznji autoputem = apsolutno rasterecena voznja automobila.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Odgovori