Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23528
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Day Walker »

Pa isti slucaj kao kod tebe :)
Svi brane ono sto voze i vole..
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48091
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Geza »

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Floyd »

Day Walker napisao:Pa isti slucaj kao kod tebe :)
Svi brane ono sto voze i vole..
Pa nije isto...ja ne napadam FWD vec samo kazem da je cinjenica da se priblizio maximumu.
Ti na osnovu Skode 120 (imao je i moj cale kad sam bio klinja) tvrdis da je RWD tesko sranje?
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23528
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Day Walker »

I na osnovu e36 koju sam imao prilike mnogo puta da vozim :)
Jednostavno ne volim, ne uliva mi poverenje i to je to...
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Floyd »

Letos sam zurio pa nisi stigao da provozas moj auto...
Bice prilike drugi put pa cu onda ponovo da te pitam, sta mislis o RWD :mrgreen:
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od NexT »

Tripujes.

Moze zadnja vuca jako lepo da se vozi. Pritom, pre ce da ti pobegne Corsa preko nosa nego zadnji kraj na C klasi.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23528
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Day Walker »

Vidi tvoj je svemirski brod, realno :)
Ne kazem da ne bih kupio sa RWD auto jer je RWD, vec da mogu da biram uzeo bi FWD ili 4x4..
Da se ne lazemo takav kao tvoj bih radije kupi nego C klasu i A4 koji vec ima burazer

@Next
Normalno da sve moze da pobegne preko nosa i dupeta
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od NexT »

Al pricam ti o ponasanju tih kola na putu.

Auto sa zadnjom vucom ima po defaultu bolji raspored tezine i mnogo je neutralniji u krivinama. E klasu je bez potapanja gasa u krivini gotovo nemoguce izbaciti s putanje, dok auto sa prednjim pogonom ima mnogo ranije tendenciju da pocne da vuce preko nosa.
Jos E klasa i nije neki reper za lezanje u krivinama.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Floyd »

Ako poredim moju bivsu Alfu (relativno jak auto sa FWD i generalno dobro podesenim vesanjem) i BMW, mogu slobodno da kazem da ga BMW lagano dobija po pitanju upravljivosti, lezanja na putu i slusanja komandi upravljaca.
Gde mi se u Alfi otimao volan iz ruku, tu BMW prolazi lagano...kao kroz puter ;)
Korisnikov avatar
Rakhil
Reactions:
Postovi: 8339
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Rakhil »

http://www.topgear.com/uk/photos/The-To ... 2013-01-17

Kenjajte vi jos 10 strana, ali ja da imam love, uvek bi pre poslusao Dzeremija negoli vas :mrgreen:
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Xepoj87 »

Rakhil,isti taj Dzeremi je mogao kupiti isti,a najgori automobil koji ima je Mitsubishi Evolution X...
Lako je pricati,a drugo iskesirati spor automobil kada za to dodje vreme... Niko svoje pare ne mrzi...
Da mi je znati samo koliko su Toyota, Subaru,Scion i ko vec koji prave ovaj automobil iskesirali da se proguraju ove price kako mu ne treba vise snage,a pre 10 godina za jace automobile pricali suprotno... Ono,jesam li ja blesav ili sta?

Jednostavno,auto koji se predstavlja kao sportski automobil ne sme da ima ubrzanje do 100 pola sekunde sporije od limuzine Bmw-a 320i od kog je i skuplji za vise od 2.000e...
A da pored dobrog polozaja sedenja nista nije na njegovoj strani... Da ne spominjemo koliko prednosti u realnom zivotu taj Bmw 320i ima u odnosu na Toyotu GT...
Ako to nekome ima logike,svaka mu cast.

Moze da lezi u krivini kao formula,kada ne uspe brzo da udje u krivinu :)
Mozete vi da pricate sta hocete,ali jednostavno,nije normalno da jedan ovakav auto bude spor,a ovaj to jeste.

Punto Abarth koji kosta 15.000e manje ga dobija na stazi...
Peugeot 207 GTI takodje...Ej,Peugeot 207...
Sramota sto ovakav automobil uopste moze da se stavi u istu recenicu sa ovima iznad...
To bi trebalo da su igracke u odnosu na GT-86...

Ja iskreno ne mogu da verujem da je na jednom autoforumu vecini skroz ok sto neko izbacuje sportski automobil koji je sporiji od automobila 10 godina starijih od njega u istoj klasi i da se usude da stave istu cenu...
Ej,posle 10 godina.
Jeste da sam ja veliki fan RX-8-ice,ali taj automobil stariji 10 godina od GT-86-ice isti sije u svakom aspektu.
RWD,maltene savrsena raspodela tezine,super polozaj sedenja,jaci motor,bolje performanse,4 sedista,4-oro vrata...
Ne pada mi nista vise trenutno na pamet,ali sam poprilicno siguran da Toyota GT-86 nema ni jednu jedinu stvar bolju od Mazde RX-8 koja je izasla 10 godina pre nje.
Kako neko za to moze da kaze da je super stvar,meni zaista nije jasno.
Toliko mi nije jasno,da pocinjem da se zivciram :D

Ali dobro,kapiram ja da svima vredi dati pare samo za dobar polozaj sedenja :D
Posto je to izgleda po vecini ovde jedini automobil koji ima dobar polozaj sedenja :think:
Salim se,nisam ni blizu kapiranja :)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21792
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od nidza »

Promašio si poentu ovog automobila. Tačno je sve što treba da bude, plus dobar materijal za tjunere. Izaćiće sigurno i nekoliko jačih verzija.

Na track day se ide zbog sebe, ne zbog trka, a tu je ovaj autić super. Ne znam da li si vozio Navak, ali na takvim stazama snaga ne znači previše, nego neki drugi kvaliteti. Ja sam uvek više voleo krivine nego pravac i meni ovakav tip automobila baš leži. Donekle ova spuštena Alfa sa avatara ispunjava te kriterijume, baš kao i pomenuti BMW, ali svako poređenje je izlišno.

Tapatalk HD
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8227
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Ji 4Tze »

Upravo. Trenutno je tržište u manjku FR automobilima za entuzijaste (ljubitelje, kako hoćete) pa je bez nekog smisla reći "glupo je ovo" "glupo je ono", Heroj, to ti je pubertetsko ponašanje.
Koliko vidim, skoro je bila vest - Subaru je sasvim zadovoljan prodajom BRZ modela što samo govori o tome kako je to "glupo" ili ne.
Nije ti glupo tušta i tma ostalih koji su dobri samo jer dobro izgledaju a ovaj izgleda i vrhunski i to još niko nije ni pomenuo u ovoj našoj priči :)
Koliko je u stvari "glupo" govori i broj tunera i tunerskih dodataka, zajednica ljubitelja raste prilično brzo, što samo govori koliko je pravo vreme bilo za ovako nešto.
RX8, kao i S2000 su bili bolji od ovog ali njih - više nema. A nema ih zbog oštrih emisionih standarda (i ovih FF turbo ubica što peru GT86 po stazama i magistralama)
Top Gear ekipa, npr. kaže the GT86 tries very hard to re-educate a generation of hot-hatch motorists on the joys of rear-wheel drive.

Finansijski, opet kažem, samo kod nas se kešira auto i taj način gledanja je malo van pameti obzirom da se ceo svet vrti oko drugačijeg plaćanja.
Keširaš polovnjaka a ne nov auto, pogotovo ne nov sa prenaduvanom cenom zbog takvog tržišta ili besmislenog finansijskog lizinga.
Citiraću s drugog foruma ideju naših prodavaca
direktor Tojote koga gađaju u Srbiji - kupci 40+ koji su materijalno osigurani i hoće sebi da priušte vikend vožnju radi vožnje.
Samo što kod nas toga baš i nema :)

Evo šta ima u Švabiji, link - motor i menjač su neizmenjeni:
GT86 V3 ima čvršću šasiju, smanjenu težinu, trkački izduv, ogibljenje i kočioni sistem. Agregat i menjač su identični onima u serijskom modelu, dok se na preporučenim 17" felnama isporučuju slikovi u dimenzijama 24/61. Naravno, vozilo se isporučuje sa FIA sertifikovanim zaštitnim kavezom i odgovarajućim trkačkim sedištem.
Cena vozila je 38.500€, odnosno sa uključenim nemačkim porezom ona iznosi 45.815€.
Toyota čak razmatra pokretanje GT86 kup takmičenja, što bi sasvim sigurno doprinelo još pristupačnijoj GT86 Cup trkačkoj varijanti.
Boringly average, but also perfect for school run mums
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od ljubitelj »

Xepoj87 napisao: Ali dobro,kapiram ja da svima vredi dati pare samo za dobar polozaj sedenja :D
Posto je to izgleda po vecini ovde jedini automobil koji ima dobar polozaj sedenja :think:
Salim se,nisam ni blizu kapiranja :)
Ne znam da li si vozio karting. Potpuno besmisleno vozilo, spor, tezak i naporan, udara vetar, neudobno i tvrdo, bucno... dodaj po zelji uglavnom veoma razlicito od neke udobne limuzine koja lici na sport i ima brdo konja ali je sve priguseno radi komfora voznje i pogodnosti za svaki dan.

Sledeci tvoju logiku, pri tome karting uopste nije jeftin s obzirom sta sve (ne)sadrzi od opreme, karting je potpuno promasen proizvod koji ne treba ni praviti jer nema brdo konja niti dobro ubrzanje itd.

A opet, ljudima koji to vole je zabava, cak placaju za sve te neugodnosti koje im priredjuje.

Predlozio bih da se manemo novca kada se prica o tehnickim osobinama, onaj kome treba i ko smatra da mu odgovara platice koliko tojota/subaru traze a kome ne odgovara potrazice nesto drugo.
Ako je preskupo za ono sto pruza, nece dobro ici prodaja na trzistu, Tojota ce imati promasenu investiciju i gubitke i brzo cemo zaboraviti da je postojao.

Ali, ako ima kupaca to znaci da je percepcija koju potenciras da je potrebno brdo konja da bi se uzivalo u voznji jednog takvog auta nesto sto ne odgovara stvarnim zahtevima trzista.

Vec sam rekao, radije bih vozio takav auto sa 200KS nego neki iste velicine napucani FWD sa 250KS a koji je brzi koju desetinku.
Stvar mogucnosti izbora.

Ovakih auta kao sto je GT86 je danas malo u ponudi a Tojota nije neka leva firma bez iskustva da tek tako napamet bez ispitivanja trzista krene utaj projekat.

Ne treba svakome trkacko sportski auto, a 200KS je sasvim dovoljno, cak i puno manje za mnogo uzivanja ako je sve dobro upakovano (prenos, masa, kocnice, upravljac, vesanje, itd).

Ima u ponudi i auta kao sto je vec pomenuti Nissan GTR ali je pitanje gde to voziti tako da se pokazu potencijali koje pruza.

Ovakav drugaciji nacin posmatranja nabavke auta gde se novac trosi na zadovoljstvo a ne prostu upotrebljivost prevoznog sredstva postoji u bogatom svetu gde se ima visak novca, slazem se da kod nas je upitno dati 35K ili bilo koliko za auto koji je namenjen bas posebnom sloju kupaca.

Verujem da kapiras nego se pravis malo englez :)
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Xepoj87 »

Ma brate,naravno da ja to sve kapiram,pa nisam "poluspor" :D
Samo ne mozes mi reci da ni ti ne zelis ni malcice da ovakav auto ima 250,300ks i time postane nesto sto ne moze da se poredi sa ostalom boranijom koja je ovde pominjana...
Jednostavno,ovaj auto ne treba da se poredi sa Sciroccom 2.0T i slicnima,vec sa 370Z,a njemu moze da pljune pod prozor...
A zasto,jer mnogo losiji automobil od njega? Cisto sumnjam,mislim da je samo sporiji za 2 klase...
Govoris o realnoj i svakodnevnoj upotrebi,a u istoj je ubrzanje najbitniji faktor,jer u njemu uspes najvise da uzivas,za krivine i ludovanje retko ko ima prilike...
Ovo i karting nisu bas povezani.

Ne,nisam pominjao opremu,pominjao sam namenu vozila i konstrukciju,a jedan auto koji je stvoren samo za sportsku voznju po meni treba za to i da bude sposoban.
Prodavace se dobro,tu nema dileme,jer ljudi zele za relativno normalnu cifru da tripuju da voze ne znam ni ja kakav sportski automobil, koji ako nista drugo,izgleda kao dobar sportski automobil ...
To i dalje ne znaci da je taj isti dobar sportski automobil.
Jednostavno,kao sto je dobro lezanje,kocnice,polozaj sedenja,menjac i sve ostalo deo sportskog automobila,tako je i motor srce automobila,a ovaj ima bajpas :D

Pominjes emisije,pa me samo zivo zanima kako V8 atmo motori uspeju da se proizvode i dalje u nemackim sportskim modelima,Mercedes cak od V6 benzinaca samo atmo i ima,370Z i desetine drugih koji imaju daleko jace i co2 "prljavije" motore...? Vecina Porsche-a recimo sa takodje boxer motorima?
Prodaju pricu,a vi je progutate i jos sebe ubedite da je najnormalnija stvar izbaciti sportski auto sa ubrzanjima osrednjeg hatchbacka,marketing je cudo.
To je moje vidjenje stvari,pa bih zamolio ucesnike da nista ne shvate licno,da ne bih opet ja ispao pubertetlija samo zato sto se ne slazem sa njihovim pogledom na svet...

@ji 4tze
Off topic
Pubertetski je prozivati sagovornika na licnom nivou,sto ti uporno nastavljas da radis.
Ja i ako sam ostro odgovorio na tvoju prvu prozivku,zaista nemam naviku tako da razgovaram sa ljudima,pogotovo kada to prozivanje ne utice na temu razgovora...
Ako imas neke nesuglasice sa mnom,dodji na okupljanje,pa da se ispricamo kao ljudi,da vidimo sta tebe to toliko kod mene pogadja kao coveka,ovako bijemo praznu slamu,a ni ja ne zelim da budem taj kog opet pamte kao nekoga ko ulazi u svadje.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Odgovori