
Svi brane ono sto voze i vole..
Pa nije isto...ja ne napadam FWD vec samo kazem da je cinjenica da se priblizio maximumu.Day Walker napisao:Pa isti slucaj kao kod tebe![]()
Svi brane ono sto voze i vole..
Samo što kod nas toga baš i nemadirektor Tojote koga gađaju u Srbiji - kupci 40+ koji su materijalno osigurani i hoće sebi da priušte vikend vožnju radi vožnje.
GT86 V3 ima čvršću šasiju, smanjenu težinu, trkački izduv, ogibljenje i kočioni sistem. Agregat i menjač su identični onima u serijskom modelu, dok se na preporučenim 17" felnama isporučuju slikovi u dimenzijama 24/61. Naravno, vozilo se isporučuje sa FIA sertifikovanim zaštitnim kavezom i odgovarajućim trkačkim sedištem.
Cena vozila je 38.500€, odnosno sa uključenim nemačkim porezom ona iznosi 45.815€.
Toyota čak razmatra pokretanje GT86 kup takmičenja, što bi sasvim sigurno doprinelo još pristupačnijoj GT86 Cup trkačkoj varijanti.
Ne znam da li si vozio karting. Potpuno besmisleno vozilo, spor, tezak i naporan, udara vetar, neudobno i tvrdo, bucno... dodaj po zelji uglavnom veoma razlicito od neke udobne limuzine koja lici na sport i ima brdo konja ali je sve priguseno radi komfora voznje i pogodnosti za svaki dan.Xepoj87 napisao: Ali dobro,kapiram ja da svima vredi dati pare samo za dobar polozaj sedenja
Posto je to izgleda po vecini ovde jedini automobil koji ima dobar polozaj sedenja![]()
Salim se,nisam ni blizu kapiranja