
BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Re: BMW Serija 4
Nikada mi nece biti jasno zasto ljudi cipuju automobile...Zar nije bolje I pouzdanije kupiti u startu jaci,a ako nisi u mogucnosti,opet je bolje voziti stock auto nego nesto dodatno "budzen" ili ne daj Boze "stajlingovan" 

Re: BMW Serija 4
Ni meni isto kad stave ćuning felne 

Re: BMW Serija 4
Ni meni
A,i nisam ja vec prethodni gazda
A,i nisu cuning


A,i nisam ja vec prethodni gazda

A,i nisu cuning


Re: AW: BMW Serija 4
Pretpostavljam jer cemu onda motori sa vise cilindara?ftj napisao:A kako ti znaš da je izvučen maksimum? Kolko vidim 2.0 turbo se od starta pokazao kao pouzdaniji nego 3.0tt u startu.

28i je odlican motor ali 35i je bolji i tu nema sta da se diskutuje.
Gesendet von meinem GT-I9505
Re: Одг: BMW Serija 4
U stvarnom životu 28 je sigurno racionalniji/bolji izbor od 35. Pa koliko puta će prosečan vozač 28 da dođe u situaciju da kaže ovih 245 konja mi je malo. Ali zato će vozač 35 mnogo više puta stajati na benziskoj pumpi, plaćati skuplje registraciju/osiguranje, servise, skuplje platiti auto u startu i najverovatnije jeftinije prodati kao polovan. Tako da bojim sw da nije samo razlika tulih 7 soma u startu.
Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
žena može biti sa sela a auto mora iz nemačke
Re: BMW Serija 4
Ne znam,dal` je bolji izbor.Ja npr,uopste ne zalim(cak sta vise) sto sam uzeo 535,umesto 530,a kamoli neceg jos slabijeg,jer jednostavno imas mnogo bolji osecaj vozeci jaci auto,moja logika je:sto jace to bolje 

Re: BMW Serija 4
Ma idealna kombinacija je 428 cabrio i M4 coupe :-D
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Re: Одг: BMW Serija 4
Pa bolje imati nego nemati to svakako. Samo se pitam da li ovaj višak snage vredi skuplje cene u startu, veće potrošnje, skupljeg održavanja, skuplje refistracije/osiguranja, većeg gubitka vrednosti....
Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
žena može biti sa sela a auto mora iz nemačke
Re: AW: BMW Serija 4
U Srbiji ne ali generalno 35i svuda bolje drzi cenu nego bilo koji slabiji i pozeljniji je kao polovnjak.
328i je s druge strane odlicna kupovina za nekog ko zeli jakog (iskljucivo) benzinca a ipak vodi racuna o finansijama. U odnosu na 335i ima zanemarljivo losije performanse a puno je jeftiniji...kako u nabavci tako i u eksploataciji.
Meni zapravo nije ni jasna logika BMW-a sto nije 35i digao bar na 350ks kad je izbacio 28i koji je performansama oduvao sve dosadasnje 6-cilindricne benzince a ovom jedinom sto je ostao dise za vratom
Gesendet von meinem GT-I9505
328i je s druge strane odlicna kupovina za nekog ko zeli jakog (iskljucivo) benzinca a ipak vodi racuna o finansijama. U odnosu na 335i ima zanemarljivo losije performanse a puno je jeftiniji...kako u nabavci tako i u eksploataciji.
Meni zapravo nije ni jasna logika BMW-a sto nije 35i digao bar na 350ks kad je izbacio 28i koji je performansama oduvao sve dosadasnje 6-cilindricne benzince a ovom jedinom sto je ostao dise za vratom

Gesendet von meinem GT-I9505
Re: AW: BMW Serija 4
Floyd napisao:Meni zapravo nije ni jasna logika BMW-a sto nije 35i digao bar na 350ks kad je izbacio 28i koji je performansama oduvao sve dosadasnje 6-cilindricne benzince a ovom jedinom sto je ostao dise za vratom

- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW Serija 4
Nisu tako nekada radili.
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: BMW Serija 4
Iz ovog videa (gore datog), najviše mi se sviđa kad je rekao: pa ako ne želite da driftujete ... onda kupite Audi
, ... 100% se slažem sa time 


Re: AW: BMW Serija 4
Mnogo toga zavisi od M3. Ako bude 415ks kao sto se prica, onda mozemo biti sigurni da 335i nece uskoro da mrda od 306ks.ftj napisao:Mora da se napravi prostor za performance pack i m3.
Gesendet von meinem GT-I9505
Re: BMW Serija 4
Performance pack mu dodaje šper diferencijal i 35 ks a to u stvarnosti često bude i malo više i onda će m3 stvarno imati težak zadatak da se izdvoji od 35i m-performance(ne mešati sa m-sport) pogotovo što se priča da će motor u m3 biti revidirani n55. Tj. taj motor će morati da bude baš revidiran da bi to imalo smisla.

