Auto do 30.000e u CH
Re: Auto do 30.000e u CH
Cetvoroclinidrasi sa 7G menjacima su jos uvek retki u ponudi a i cena im je jaka (tesko ispod 40ke). E350 cdi (stariji model od 231ks) sam gledao takodje ali i oni su malo skuplji tj. mozda bi i mogao da se nadje neki da mi odgovoara ali se postavlja pitanje da li je pametno uzeti taj motor koji ne daje preterano bolje performanse od 250cdi a verujem da kosta prilicno vise u eksploataciji.
Re: Auto do 30.000e u CH
Pazi,trosi malo vise,ali meni iskreno bolji izbor u svakom slucaju...
Zvuk kada se stisne gas kao benzinac maltene,dok 2.2 motor ipak vristi,2.2 bi-turbo je optereceniji motor i sigurno su vece sanse za kvar,te samo odrzavanje nije preterano vece,posto u 2.2 vec staje 6.5l(kod mene u 200cdi,mozda ovde i vise),dok u 350 bi trebalo da staje oko 8l ulja,tako da razlika nije ogromna,a filteri nemaju razloga da budu mnogo skuplji...
Dobijas dosta bolji automatik,sigurniji i bolji motor,bolje performanse i ne preterano vecu potrosnju,a sa V6 motorom idu bolje kocnice i ne znam ni ja sta jos,a razlike u ceni tih delova koji su bolji su nebitne... Ja bih razmislio o tome.
Po zeprfsu,250 cdi trosi 6.0l, 350 cdi trosi 6.8l,u sport modu 250 cdi 10.8l, 350 CDI trosi 11.6l...
Nisu bas realne cifre,ali racunaj u gradu da je 250 na 7l,a 350 na 8.5l recimo... Dosta je efikasan 7g tronic u stednji goriva i u comfort modu krece iz 2. brzine da bi stedeo gorivo...
Opet,razmisli
Nije 250 CDI los,cak je jedan od najboljih,ali V6 je ipak bolji i ako imas izbor,ja ne bih razmisljao
Zvuk kada se stisne gas kao benzinac maltene,dok 2.2 motor ipak vristi,2.2 bi-turbo je optereceniji motor i sigurno su vece sanse za kvar,te samo odrzavanje nije preterano vece,posto u 2.2 vec staje 6.5l(kod mene u 200cdi,mozda ovde i vise),dok u 350 bi trebalo da staje oko 8l ulja,tako da razlika nije ogromna,a filteri nemaju razloga da budu mnogo skuplji...
Dobijas dosta bolji automatik,sigurniji i bolji motor,bolje performanse i ne preterano vecu potrosnju,a sa V6 motorom idu bolje kocnice i ne znam ni ja sta jos,a razlike u ceni tih delova koji su bolji su nebitne... Ja bih razmislio o tome.
Po zeprfsu,250 cdi trosi 6.0l, 350 cdi trosi 6.8l,u sport modu 250 cdi 10.8l, 350 CDI trosi 11.6l...
Nisu bas realne cifre,ali racunaj u gradu da je 250 na 7l,a 350 na 8.5l recimo... Dosta je efikasan 7g tronic u stednji goriva i u comfort modu krece iz 2. brzine da bi stedeo gorivo...
Opet,razmisli

Nije 250 CDI los,cak je jedan od najboljih,ali V6 je ipak bolji i ako imas izbor,ja ne bih razmisljao

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Auto do 30.000e u CH
Rekao bih da nije stvar u tome da li on ima izbor ili ne ... već u tome da li je spreman da plati više za (realno bolji) 350cdi
... ili bi mu bio dovoljan i 250cdi.

Re: Auto do 30.000e u CH
Slažem se da je mnogo bolji izbor 350cdi, ako nisu problem troškovi u startu. Održavanje je slično jer je i 250cdi hi-tech motor, a i potrošnja nije nešto ekstremno različita, do 15-20% je ok. Iskreno, meni je sav taj downsizing sranje i 250cdi je itekako nasviran motor.
Имам једно потпитање...
Re: Auto do 30.000e u CH
@Heroj
Nisam se dobro izrazio...naravno da je V6 motor uvek bolji i tu nema diskusije.
Cak sam i u par postova gore napisao da bi ovom autu najbolje lego 6ak ali to naravno kosta vise.
Kolika je razlika u ceni odrzavanja u ovlascenim servisima to ne znam ali pretpostavljam da je veca...ako je do 50%, nije problem ali je problem ako je 2-3X skuplje.
Tu se onda postavlja pitanje da li ga vredi platiti vise i odrzavati skuplje zarad lepseg zvuka jer sve ostalo moze da pruzi i 250. Ok, opet je na strani 6aka, bolji 7G menjac...

Sto se tice downsizinga, iskren da budem, ne znam sta da mislim.
Proizvodjaci nas ubedjuju da je to prava stvar ali ce vreme pokazati kako ce se ti motori ponasati u eksploataciji, koliki ce biti njihov vek trajanja i cene potencijalnih kvarova.
Istina je da su i turbo dizel motori prilicno optereceni sto logicno dovodi do zakljucka da su bi/tri turbo definitivno preopterecni...
Nisam se dobro izrazio...naravno da je V6 motor uvek bolji i tu nema diskusije.
Cak sam i u par postova gore napisao da bi ovom autu najbolje lego 6ak ali to naravno kosta vise.
Kolika je razlika u ceni odrzavanja u ovlascenim servisima to ne znam ali pretpostavljam da je veca...ako je do 50%, nije problem ali je problem ako je 2-3X skuplje.
Tu se onda postavlja pitanje da li ga vredi platiti vise i odrzavati skuplje zarad lepseg zvuka jer sve ostalo moze da pruzi i 250. Ok, opet je na strani 6aka, bolji 7G menjac...
Tako nekakomaxer napisao:da li je spreman da plati više za (realno bolji) 350cdi... ili bi mu bio dovoljan i 250cdi.

Nisu problem ali sam po prirodi takav da ne volim da bacam...da platim puno vise za nesto sto je malo ili nimalo bolje.elMaestro napisao:Slažem se da je mnogo bolji izbor 350cdi, ako nisu problem troškovi u startu.
Sto se tice downsizinga, iskren da budem, ne znam sta da mislim.
Proizvodjaci nas ubedjuju da je to prava stvar ali ce vreme pokazati kako ce se ti motori ponasati u eksploataciji, koliki ce biti njihov vek trajanja i cene potencijalnih kvarova.
Istina je da su i turbo dizel motori prilicno optereceni sto logicno dovodi do zakljucka da su bi/tri turbo definitivno preopterecni...
Re: Auto do 30.000e u CH
Pa nije 350 CDI u tom autu bas toliko malo bolji koliko ti se cini 
A odrzavanje ne moze ni 50% skuplje da bude... Jednostavno,nema sta da bude toliko skuplje...
Najveca razlika u odrzavanju je izmedju klasa vozila...

A odrzavanje ne moze ni 50% skuplje da bude... Jednostavno,nema sta da bude toliko skuplje...
Najveca razlika u odrzavanju je izmedju klasa vozila...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Auto do 30.000e u CH
Mislio sam malo bolji u svakodnevnoj voznji po propisima jer bi i krajnje mogucnosti 250ke retko koristio.
Naravno trebao bih da probam to cudo i da odlucim da li vredi doplatiti par hiljada evra za V6.
Stoji da je jedan sportski kupe kompletan auto tek sa jakim motorom, bez obzira da li se njegova snaga koristi cesto ili ne
U to sam se uverio kad sam probao 200cgi, ide on dobro ali osecaj nije potpun...
Naravno trebao bih da probam to cudo i da odlucim da li vredi doplatiti par hiljada evra za V6.
Stoji da je jedan sportski kupe kompletan auto tek sa jakim motorom, bez obzira da li se njegova snaga koristi cesto ili ne

U to sam se uverio kad sam probao 200cgi, ide on dobro ali osecaj nije potpun...
- Dule
- Postovi: 110
- Pridružio se: 19 Jan 2012, 12:09
- Garaža: S350 bluetec, CLS350 cdi, smart
- Lokacija: Beograd
Re: Auto do 30.000e u CH
Cena 250 i 350 je jako slicna...barem u DE. I vise je kroji opremna nego motorizacija. 350 ide mnoooogo bolje, nemo' da se zavaravate. Pricu o 7l u gradu (bar kao sto je Beograd) zaboravite sa bilo kojim od navedenih motora u bilo kojoj karoseriji (toliko mozda moze da trosi smart ili a klasa). Odrzavanje je skuplje za 350 iz prostog razloga sto ima 1 filter vise i idu 2l vise ulja u motor,naravno vece su i skuplje polocice i diskovi, ali ne menja se sve to svaki dan da bi sad predstavljalo neku razilu u ceni, niti ti predpostavljam bijes 50.000+ km godisnje pa da mislis o tome.
200cgi sa 7G iz prve polovine 2011. moze da se nadje za dooosta ispod 40k, osim ako nemas neke spec zahteve u smislu kolicine dodatne opreme...
200cgi sa 7G iz prve polovine 2011. moze da se nadje za dooosta ispod 40k, osim ako nemas neke spec zahteve u smislu kolicine dodatne opreme...

Re: Auto do 30.000e u CH
Juce sam isao do Mercedesa, i izlozen 200 CDI sa 7g-tronic. Auto ima 136 konja i ide za 10 sek do 100 :trljamoci: (a tezak je bar 1600-1700 kg)
Vidim ja da ce sledeca E klasa biti automatik
Vidim ja da ce sledeca E klasa biti automatik

Re: Auto do 30.000e u CH
Pa sta i ja sam sa autom tezak toliko, pa idem jos brze do 100 

Re: Auto do 30.000e u CH
On mozda i moze ali sam njega definitivno odbacio.Dule napisao:200cgi sa 7G iz prve polovine 2011. moze da se nadje za dooosta ispod 40k, osim ako nemas neke spec zahteve u smislu kolicine dodatne opreme...
Da kupujem C klasu, ne bi mi smetao taj motor ali kupeu ne stoji...
@nikaragva
Taj Mercedes je 350kg tezi od tvog auta...nije valjda da imas toliko kila

Uostalom taj JTD kod tebe je "nasviran" motor dok je 200cdi rasterecen, pravi "taxi motor" koji je napravljen da traje i traje...
Re: Auto do 30.000e u CH
Ne secam se tacne kilaze, ali mislim da je cifra bila 1500 i koja kila, plus mojih 120kg 
Bas bih voleo da stanem negde na vagu da vidim cifru.

Bas bih voleo da stanem negde na vagu da vidim cifru.
Auto do 30.000e u CH
Svratio sam danas posle posla do Audijevog salona da ponovo pogledam A5 SB i bas mi se svidja.
Hteo sam da zakazem probnu voznju ali nemaju nista osim S5 pa sam odustao i dao im telefon pa ce me obavestiti kad budu imali test vozilo (ocekuju krajem meseca jedan 2.0 tdi).
EDIT:
Setih se jos neceg...
Saznao sam da 2.0 tdi quattro ne moze da se upari sa automatskim menjacem. Automatski CVT je dostupan za prednji pogon dok DSG nije moguc za taj motor.
Hteo sam da zakazem probnu voznju ali nemaju nista osim S5 pa sam odustao i dao im telefon pa ce me obavestiti kad budu imali test vozilo (ocekuju krajem meseca jedan 2.0 tdi).
EDIT:
Setih se jos neceg...
Saznao sam da 2.0 tdi quattro ne moze da se upari sa automatskim menjacem. Automatski CVT je dostupan za prednji pogon dok DSG nije moguc za taj motor.
Re: Auto do 30.000e u CH
pa nema veze, odlicni su njima oni manuleni 6-o brzinci. veruj mi da neces imati problema ni manuelca sa tim motorom.
Auto do 30.000e u CH
Ne bezim ja od manuelnog, naprotiv ali me je bas zanimalo da isprobam to cudo od DSG menjaca kad prc, nema 
Mislio sam da kod Audija sve moze da se izabere po zelji...

Mislio sam da kod Audija sve moze da se izabere po zelji...