Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
ftj
Reactions:
Postovi: 13884
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od ftj »

Ma nema sta ikome da se pravdas, ako se cuje zvuk koji ne treba koji pritom dolazi iz motornog prostora, svakako se treba resiti a saveti tipa pojacaj muziku ili polovan je pa to tako mora su nebuloza.
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5194
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od cozmo »

Vidi, svaki taj RHR uji uvek. To je bar iskustvo servisera u NS. Takav je jednostavno zvuk motora nakon odredjenog vremena. Nema ti tu sta da diras.

Ja te razumem da te to iritira, ali da taj zvuk nisi cuo ne bi ni obracao paznju niti znao da postoji.

Evo sad sam drugaru nasao 2.0 HDI 150 KS, 3008 - proveren detaljno, originalna km, dizne na NULI sa korekcijama, DPF, EGR sve kao novo, svi pritisci, ma sve kao da je iz fabrike izasao, radjen veliki servis sad u Francuskoj pre uvoza (postoji sve od dokumentacije), sa originalnim delovima - i on ima neko blago ujanje na leru koje se cuje kad otvoris haubu, motor se cuje ionako kao benzinac, pa te neke zvuke primetis jer je bas bas tih motor. Sve je to apsolutno normalno. Cak i ja imam neko tiho ujanje od kako sam uzeo auto, a presao sam 75.000km (cuje se doduse samo kad otvoris haubu), radjeni su servisi, dva velika servisa, na motoru je sve tip top, pa i turbina. Jednostavno imaju taj neki zvuk. Nemoj gledati one stare 2.0 HDI i slicno, oni su dovoljno bucni da nista od toga ne cujes, a i tamo ga ima.

Taj motor i ta turbina riknjavaju samo AKO NIKAD nije radjen servis kako treba. A i tad mu treba vremena da crkne.

Ali ajde svakako da probas jos nesto - ako ce cuje lanac pri hladnom startu, proveri sve oko njega, eventualno moze da pravi takav zvuk ako bas licno mislis da ti se prejako cuje to. Ali kod njega da bi crkao lanac moras debelo da budes u par stotina hiljada km sa neredovnim menjanjem ulja...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
pegazbre
Reactions:
Postovi: 1149
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre »

Sve je to ok da se posle nekog vremena pocne da se cuje nesto jer jelte polovan je auto ili se tako cuje zato sto treba tako ali ovde se NISTA nije culo pre godinu dana i onda je pocelo a i 2019-te kad sam uzeo auto takodje se nista nije culo.

Lanac na bregastim se cuje klasicno, zveckanje lanca i to vise kad se ugreje nego kad je hladan auto ali to je zvuk zveckanja lanca koji pritom zna skroz da utihne kako mu se cefne i to su mi rekli da se menja kad se bude stapno culo da zvecka i toliko jako da se cuje u kabini (znaci, znam sta je i nisam jurio da menjam odmah).

Inace bio sam kod Citroen/Pezo majstora (Autopartner u Veterniku) covek dugo radi sa HDI motorima i on je konstatovao da zvuk dolazi iz kartera i da to nije 'normalan/standardan' zvuk koji se javlja na ovim motorima i covek je isto bio zbunjen sto dolazi iz kartera a pumpa je menjana.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12094
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Bax »

pegazbre napisao: 12 Mar 2023, 09:36 Druze o kakvim visokim standardima ti pricas? O tome da zelim da imam ispravan auto? Da li smo toliko nisko pali da voziti polovan auto znaci da on mora biti poluispravan a da za potpuno ispravan auto moras nov da kupujes (sto nije nikakva garancija u zadnje vreme)?

Ja na autu ne popravljam svaku sitnicu pogotovo na karoseriji ali mehanicki gledam da sve bude ispravano pogotovo kad imam finansijskih mogucnosti da odrzavam auto. Znas ja nisam od onih koji kazu "ma auto je super, sipam i vozim" a kad sednes u taj auto ono pola stvari ne radi, dimi, turbina urla ali bitno da auto ide "kao nevreme". I polovan auto moze biti potpunosti ispravan, bez tackice na karoseriji, fabricke unutrasnjosti, gde je meni najbitnija prva nabrojana stvar a neko gleda da je sve cakum pakum (pogledajte polovne besne BMW, Audi azdaje...).

Jos jednom, ovo nije problem gde ti moras da ugasis muziku, naslonis uvo i osluskujes pa jos i stetoskop da upotrebis ako ima okolne buke...jasno i glasno se cuje i unutra i izvan auta. Svaki majstorr je problem cuo bez problema, problem je sto ne mogu da odrede sta je problem.

Pa to ti ja i kazem, nemaju pojma da ga popravljaju, i zato se ne uplices u polovna kola ako nisi spreman da popravljas svako govno 3 meseca, kao ti sada.

Mozes to da zelis tehnicko ispravan aito kolko hoces, kad dok to dobijes, krv propisas.

Kao sto i sam vidis.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Bogdan
Banned
Reactions:
Postovi: 1129
Pridružio se: 15 Avg 2020, 13:10

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Bogdan »

Jel treba sad da ga proda?
Zato sto je eto polovan auto...?
Da, jasno covek ima taj problem, ali jel to vredno sad dalje prodaje?
On to sam najbolje zna, sta ce i kako ce dalje, covek trazi problem, jer ocigledno auto se vozi, sluzi itd... Ali, nesto zeza... Kao sto rekoh, ako ima zivaca dalje, opet njegova stvar, treba pomoci ko zna i ko se razume, a mi ovde da palamudimo, njemu nije u korist... Zar ne?

Ford S-Max 2,5t

Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12094
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Bax »

Jebes takav zivot ako 6 meseci popravljas neki kvar, bez ikakvog opipljivog napretka, i sto bi menjao zvuk obrtaje, ako je do turbine, a to mu se desilo kad je izmenjao ove uljme pumpe?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Bogdan
Banned
Reactions:
Postovi: 1129
Pridružio se: 15 Avg 2020, 13:10

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Bogdan »

Sprdas se covekom bez potrebe, iako je on iskren pa eto drugi daju sebi povod da se zajebavaju, jebes to jebes ono...


Ford S-Max 2,5t

Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12094
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Bax »

Ko se sprda, o cemu procas, sta ti moje lici na zajebavanje, ja ti konstatujem kako jeste.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Bogdan
Banned
Reactions:
Postovi: 1129
Pridružio se: 15 Avg 2020, 13:10

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Bogdan »

Onda pomozi coveku ako si strucan, da mu das savet kako i sta, inace sve dalje je da se ovde palamudi...

Ford S-Max 2,5t



Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12094
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Bax »

Pa dat mi je savet da ide u Pinosavu valjda, da su to najeveci strucnjaci za Forda, te ako ti ne znaju, da ne zna niko.

To je pisalo jos pre par meseci.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Bogdan
Banned
Reactions:
Postovi: 1129
Pridružio se: 15 Avg 2020, 13:10

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Bogdan »

Zasto mislis da bi oni bas to resili?
Ne kazem da su losi, ja to pojma nemam... Jesu dobri ili ne, pomognes coveku sve ok, nemoj da odmazes i tako pises... Jebes to jebes ono... Covek glup nije, a po tebi ispada da jeste jer se jebava sa tim... Mislim jebiga... Svako zna svoje, malo postovanja prema kolega nije na odmet....
Nece covek da budzi bilo sta kao ti... Hoce to daje sve ok, problem je i dalje tu.
Po drugi put cu da te pitam, jel treba da proda auto sto je polovan i sto trazi gresku?
Po tebi, izgleda da, ali to on odlucuje, zar ne? A ne ni ti ni ja nö bilo ko, iz duzno postovanje prema tebi, da me ne shvatis pogresno.

Ford S-Max 2,5t

Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21753
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od nidza »

Zvuk je tu, problema nema, ako ćemo biti potpuno precizni. Zatim, nije servis uspostavio dijagnozu, već zamenio deo pod pritiskom vlasnika - dvaput. Nikakvu ja lošu nameru bilo kog ne vidim u ovoj temi, baš se svi trude da pomognu, ali vlasnik ide svojim nekim drugim putem.
Korisnikov avatar
pegazbre
Reactions:
Postovi: 1149
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre »

Cekaj, stani ko je pritiskao i to dvaput da se zameni deo? Jesi ti citao temu druze? Meni je receno od strane vise majstora ukljucujuci ovlasceni Fordov servis da se cuje pumpa "i da nema sta drugo da se cuje iz kartera" da ista ta pumpa ne daje nikakve druge znake da je na samrti sem da upali lampicu za ulje pa ti prati kad ti je upali, ako je skontas na vreme, gasi auto i slep do majstora.

Sta bi ti uradio na mom mestu kad bi ti tri majstora ukljucujuci i ovlasceni tako rekao? Jel bi pojacao muziku? Bacio auto na oglase? Ili bi isao kod 4-tog majstora? Ili bi uradio isto sto i ja?
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21753
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od nidza »

Napisao sam šta bih radio, uplatio bih pomoć na putu - što u svakom slučaju i treba da imaš i bez ove situacije, i vozio taj auto normalno i relaksirano, jer te ne ugrožava ni na koji način bezbednosno. Jedeš živce sebi nepotrebno, a već si pojeo i više nego što problem zaslužuje. Ljudi vide da se nerviraš i žele da pomognu.

Da li će nešto da crkne na 9g starom autu, može na svakom, bitno je da nije ništa što ugrožava putnike.

Moj drugarski savet je da sad to malo voziš i pustiš stvar da ide svojim tokom. Bez problema on tako može da pređe i 300k km, ko to zna.
Korisnikov avatar
pegazbre
Reactions:
Postovi: 1149
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre »

Cek da su tebi na tvojoj Oktaviji majstori rekli da ti se BILO KAD moze upaliti lampica za ulje (jer po njima pumpa uji i pitanje je koliko ce da izdrzi) i ako je ne primetis na vreme i ne ugasis motor, mozes ceo motor da sjebes, tvoje resenje bi bilo da uplatis pomoc na putu (koju ja imam od kad sam kupio auto ukljucujuci i kasko) pa ako se desi BILO GDE na putu nek me slepaju? Kako bre ne ugrozava mene kad mozes da sjebes ceo motor ako ses upali lampica a nisi je primetio, nije nacet zmajac pa ga cujes dok polako umire i znas kad ce da umre? To bi tebi bila opustena voznja, da posmatras/cekas famoznu lampicu jer imas slep sluzbu na raspolaganju ako se nesto desi? Da ne pricam da cesto moja zena vozi auto, a ona bi lampicu primetila znas kad...verovatno kad motor pocne da lupa jer je ostao bez ulja i to u slucaju da cuje od pojacane muzike...

Ajmo ovako, svako ko misli da je resenje mog problema 'da pojacam muziku', "prodam auto, jer polovan auto se vozi sa kvarovima inace kupujes novi ako neces iste" i slicne savete, molim vas zaobidjite ovu temu, stavite na ignore i sl, nemojte da mi stajete na muku sa takvim "savetima".

Dosao sam ovde da pokusam dobiti savete STA DA SE PRGLEDA dalje, u nadi da ce neko videti temu pa podeliti resenje nekog slicnog problema kojij je imao pa cak i ako resim problem, naice neko sa slicnim problemom i moce procitati u ovj temi kako je reseno.
Odgovori