
Papirologija pri kupovini polovnjaka
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
E, sad lepo da počnem da gledam prava kola za sebe... 

- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Znaci, da gledam nesto tipa:


- schonenk
- Postovi: 1968
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Neka se pozabave registracijama na invalide. Ne znam da li ima ijedan audi preko 2 litra da nije na invalida registrovan. O ovim preko 4 litra da ne pricamo
Vrednost automobila + performanse su jedini kakav takav reper za luksuz i takvu vrstu oprezivanja.

Vrednost automobila + performanse su jedini kakav takav reper za luksuz i takvu vrstu oprezivanja.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Registracije na invalide treba ukinuti u ovom obliku potpuno
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Nije tesko da se vlast doseti nekog zanimljivog nacina kako da otme pare, oce ljudi da voze jak auto a malo da plate jbg ne moze, jedino drzava moze da zaj**ava sistem. Ne verujem da ce oni da se lako odreknu kolaca, pre mislim da ce da smisle neki mix kubikaze i snage, koji ce biti srazmerniji nego ovaj sad.
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Uzeće oni na kraju još više para. Kako drugačije dokle god se presipa iz šupljeg u prazno.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Slazem se, evo bas sam gledao sad da mozda aktiviram range-a ali kad vidis da registracija kosta 700e,znaci onoliko kolika je realna vrednost tog auta, da ne poverujes, to samo kod nas ima. 

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Taman da odradim swap za 1.6 TDIDelija napisao:Godinama nista i onda su bas sad nasli da razmisljaju o snazi umesto zapremine...

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Delija, uzimaj 316i 
Ako se dobro sećam, zbog glupih propisa u SFRJ, E30 se pravio samo za naše tržište sa 1.6 motorom

Ako se dobro sećam, zbog glupih propisa u SFRJ, E30 se pravio samo za naše tržište sa 1.6 motorom

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Da nije to prica za 315? I to onaj e2x.
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
SFRJ i Grcka jedina 2 trzista gde se prodavalo.Floyd napisao:Delija, uzimaj 316i
Ako se dobro sećam, zbog glupih propisa u SFRJ, E30 se pravio samo za naše tržište sa 1.6 motorom
U SFRJ porez(i) zbirno na 1601+ccm su bili 141% od neto vrrednosti auta.
Dakle na 30.000DEM auta porez pri registraciji se placao u protivvrednosti oko 40.000dem zavisno od datuma u toku meseca posto je inflacija zahtevala devalvaciju jednom mesecno kursa, odnosno ukupno oko 70.000DEM za 318i.
porezi= carina+ savezni porey na promet+republicki porez na promet+opstinski porez na promet+ takse za registraciju+samodoprinos+ komunalne takse.
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Pravedno bi jedino bilo da se ne vezuje ništa za kubike i snagu, nego realnu vrednost automobila, što valjda i jeste cilj.
Nije isto ako voziš kadeta od 2000cc i 200ks, i ako voziš BMW 2015g od 2000cc i 200ks.
Kadet vredi plafon tausenku i to ako nije truo, a BMW 30 puta toliko
Nije isto ako voziš kadeta od 2000cc i 200ks, i ako voziš BMW 2015g od 2000cc i 200ks.
Kadet vredi plafon tausenku i to ako nije truo, a BMW 30 puta toliko

Poslednja izmena od nikaragva u 21 Apr 2015, 22:41, izmenjeno 2 puta ukupno.
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Pa eto... kod nas su uvek bili extra porezi na kubikažu.
Sad kako su malolitražni motori postali jaki, red je da udare na snagu. Zašto kvariti tradiciju
Sad kako su malolitražni motori postali jaki, red je da udare na snagu. Zašto kvariti tradiciju

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
OVo ce vrlo brzo pasti u Briselu.Geza napisao:od nove godine obavezan evro 4 motor za polovna vozila
Nema uvoza auta starijih od 10 godina
Posto je uvedena provera homologacije vozila pri uvozu polovnih, a kako smo vec u fazi otvaranja poglavlja u vezi primene slobode trzista, ocekuje se ukidanje bilo kakvih Uredbi i donosenje Zakona koji ce regulisati uvoz odnosno izvoz polovnih automobila.
Realno je da se granica uvoza pomeri na Euro 2 normu posto postoji obavezan tehnicki pregled ispravnosti vozila pri uvozu, pa dakle otpada bilo kakva prica o uvozu neispravnih krseva.
To je faza koju su prosle Bugarska pre ulaska u EU, a nama bliska po nasledju Makedonija je takodje ukinua Euro 3 i uvela Euro 2 pri uvozu.
Polovna vozila ne smeju da budu regulisana ad hoc uredbama, to je suprotno pravnom sistemu EU za koji kazemo da ga uvodimo u punom obimu kroz proces zaklljucaivanja pregovora o pristupanju u punopravno clanstvo.
Inace, u EU ne postoje Uredbe koje regulisu neke tehnicke norme, sve je pokriveno jasnim zakonima a za polovne automobile u vecini zemalja nema izmisljesnih ogranicenja za kupoprodaju vozila prema Euro normama.
Tako se i sada normalno trguje Euro1, Euor 2,Euro vozilima u npr Nemackoj, Italiji, Svedskoj itd.
Jedini8 kriterijum za registraciju je tehnicki ispravno vozilo.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Ne bi, porez pokusava da upotrebu zajendickog resursa jednako naplati. Tvojom racunicom bi bilo jefitnije voziti raspali dzip od 20 godina i dve tone koji zagadjuje ko lud i zauzima mnogo mesta nego da kupis novog Punta.nikaragva napisao:Pravedno bi jedino bilo da se ne vezuje ništa za kubike i snagu, nego realnu vrednost automobila, što valjda i jeste cilj.
Nije isto ako voziš kadeta od 2000cc i 200ks, i ako voziš BMW 2015g od 2000cc i 200ks.
Kadet vredi plafon tausenku i to ako nije truo, a BMW 30 puta toliko