Papirologija pri kupovini polovnjaka

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Post od starac vujadin »

E, sad lepo da počnem da gledam prava kola za sebe... :)
Korisnikov avatar
Rakhil
Reactions:
Postovi: 8339
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Post od Rakhil »

Znaci, da gledam nesto tipa:

Slika
Korisnikov avatar
schonenk
Reactions:
Postovi: 1968
Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
Lokacija: beograd

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Post od schonenk »

Neka se pozabave registracijama na invalide. Ne znam da li ima ijedan audi preko 2 litra da nije na invalida registrovan. O ovim preko 4 litra da ne pricamo :)

Vrednost automobila + performanse su jedini kakav takav reper za luksuz i takvu vrstu oprezivanja.
Korisnikov avatar
Rakhil
Reactions:
Postovi: 8339
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Post od Rakhil »

Registracije na invalide treba ukinuti u ovom obliku potpuno
Ralee
Reactions:
Postovi: 3502
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Post od Ralee »

Nije tesko da se vlast doseti nekog zanimljivog nacina kako da otme pare, oce ljudi da voze jak auto a malo da plate jbg ne moze, jedino drzava moze da zaj**ava sistem. Ne verujem da ce oni da se lako odreknu kolaca, pre mislim da ce da smisle neki mix kubikaze i snage, koji ce biti srazmerniji nego ovaj sad.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21778
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Post od nidza »

Uzeće oni na kraju još više para. Kako drugačije dokle god se presipa iz šupljeg u prazno.

Tapatalk
Ralee
Reactions:
Postovi: 3502
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Post od Ralee »

Slazem se, evo bas sam gledao sad da mozda aktiviram range-a ali kad vidis da registracija kosta 700e,znaci onoliko kolika je realna vrednost tog auta, da ne poverujes, to samo kod nas ima. :glavomuzid:
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9056
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Post od Milos »

Delija napisao:Godinama nista i onda su bas sad nasli da razmisljaju o snazi umesto zapremine... :besan:
Taman da odradim swap za 1.6 TDI :D
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Post od Floyd »

Delija, uzimaj 316i :)

Ako se dobro sećam, zbog glupih propisa u SFRJ, E30 se pravio samo za naše tržište sa 1.6 motorom :)
ftj
Reactions:
Postovi: 13915
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Post od ftj »

Da nije to prica za 315? I to onaj e2x.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Post od ljubitelj »

Floyd napisao:Delija, uzimaj 316i :)

Ako se dobro sećam, zbog glupih propisa u SFRJ, E30 se pravio samo za naše tržište sa 1.6 motorom :)
SFRJ i Grcka jedina 2 trzista gde se prodavalo.
U SFRJ porez(i) zbirno na 1601+ccm su bili 141% od neto vrrednosti auta.
Dakle na 30.000DEM auta porez pri registraciji se placao u protivvrednosti oko 40.000dem zavisno od datuma u toku meseca posto je inflacija zahtevala devalvaciju jednom mesecno kursa, odnosno ukupno oko 70.000DEM za 318i.

porezi= carina+ savezni porey na promet+republicki porez na promet+opstinski porez na promet+ takse za registraciju+samodoprinos+ komunalne takse.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Post od nikaragva »

Pravedno bi jedino bilo da se ne vezuje ništa za kubike i snagu, nego realnu vrednost automobila, što valjda i jeste cilj.
Nije isto ako voziš kadeta od 2000cc i 200ks, i ako voziš BMW 2015g od 2000cc i 200ks.
Kadet vredi plafon tausenku i to ako nije truo, a BMW 30 puta toliko :)
Poslednja izmena od nikaragva u 21 Apr 2015, 22:41, izmenjeno 2 puta ukupno.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Post od Floyd »

Pa eto... kod nas su uvek bili extra porezi na kubikažu.

Sad kako su malolitražni motori postali jaki, red je da udare na snagu. Zašto kvariti tradiciju :)
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Post od ljubitelj »

Geza napisao:od nove godine obavezan evro 4 motor za polovna vozila
Nema uvoza auta starijih od 10 godina
OVo ce vrlo brzo pasti u Briselu.
Posto je uvedena provera homologacije vozila pri uvozu polovnih, a kako smo vec u fazi otvaranja poglavlja u vezi primene slobode trzista, ocekuje se ukidanje bilo kakvih Uredbi i donosenje Zakona koji ce regulisati uvoz odnosno izvoz polovnih automobila.

Realno je da se granica uvoza pomeri na Euro 2 normu posto postoji obavezan tehnicki pregled ispravnosti vozila pri uvozu, pa dakle otpada bilo kakva prica o uvozu neispravnih krseva.

To je faza koju su prosle Bugarska pre ulaska u EU, a nama bliska po nasledju Makedonija je takodje ukinua Euro 3 i uvela Euro 2 pri uvozu.

Polovna vozila ne smeju da budu regulisana ad hoc uredbama, to je suprotno pravnom sistemu EU za koji kazemo da ga uvodimo u punom obimu kroz proces zaklljucaivanja pregovora o pristupanju u punopravno clanstvo.

Inace, u EU ne postoje Uredbe koje regulisu neke tehnicke norme, sve je pokriveno jasnim zakonima a za polovne automobile u vecini zemalja nema izmisljesnih ogranicenja za kupoprodaju vozila prema Euro normama.
Tako se i sada normalno trguje Euro1, Euor 2,Euro vozilima u npr Nemackoj, Italiji, Svedskoj itd.

Jedini8 kriterijum za registraciju je tehnicki ispravno vozilo.
Korisnikov avatar
Rakhil
Reactions:
Postovi: 8339
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Post od Rakhil »

nikaragva napisao:Pravedno bi jedino bilo da se ne vezuje ništa za kubike i snagu, nego realnu vrednost automobila, što valjda i jeste cilj.
Nije isto ako voziš kadeta od 2000cc i 200ks, i ako voziš BMW 2015g od 2000cc i 200ks.
Kadet vredi plafon tausenku i to ako nije truo, a BMW 30 puta toliko :)
Ne bi, porez pokusava da upotrebu zajendickog resursa jednako naplati. Tvojom racunicom bi bilo jefitnije voziti raspali dzip od 20 godina i dve tone koji zagadjuje ko lud i zauzima mnogo mesta nego da kupis novog Punta.
Odgovori