pa to je to sto sam i ja pisao, evo moja iskustva sa prosecnom brzinom sa 98. strane ove teme -
dragan napisao:Ja danas napravio fokusom jednu mesovitu voznju, ukupno presao 170km, prosecna potrosnja po bordu 7l, pr. brzina 74kmh, prosecna potrosnja po pistolju plina 8,2l. Usuto pre odlaska i po povratku istog dana na istom mestu i cak na istom pistolju , pa mislim da greska punjenja minimalna...
Sastav voznje oko 80km autoputa sa prilicno konstantnih 130kmh po cajgeru, 60km magistrale sa 80-90kmh u najvisem stepenu prenosa, i 30km naseljenog mesta i lomatanja po fruskoi gori pri brzinama 30-70kmh, u 3. i 4. brzini pretezno...
Pri polasku nasut plin u j. gagarina, vozeno kroz gagarina do sava centra 40-60kmh, zatim autoputem do zmaja oko 90-100kmh, posle toga do rume 130kmh ( po satu, znaci nesto preko realno 120kmh ), osim stajanja na naplatnu. Kod naplatne kod rume je pokazao prosek brzine tacno 100kmh i bord potrosnju 8l ( znaci realno oko 9,3l plina )... Kazem zbog onoga "vozio sam sve vreme tom i tom brzinom", koja je uvek realno manja nego sto se misli... Iskren da budem i ja sam bio iznenadjen, mislio sam da ce prosek biti visi...
steva_anya napisao:Tempomat 125 i prosecna brzina je 118-119km/h, potrosnja 6.5.
Ukupno BG-Skoplje je ~450km, prosecna brzina je posle autoputa padala do oko 90km/h, potrosnja je ostala 6.5L.
stevo jel moguce da ti je posle autoputa potrosnja ostala ista? pa uslovi dalje su za potrosnju gotovo idealni, dosta nize putne brzine na kojima se i dalje vozi u najvisem stepenu prenosa...
Samo na granici li naplatnoj rampi padne brzina za 1-5-10km/h zavisno kolika je guzva.
Za prosečnu brzinu 120, morao bi da vozi povremeno i 200.
Strahovito padne brzina kad se spusti ispod 120 ili se stane na naplatnoj rampi...
Bukvalno ne bi smeo da vozi ispod 160-170 gde god je moguće, pa i tada bi imao velikih problema da postigne tako visok prosek.
Ja sam prošle godine na potezu Evzoni - Atina postigao 112 prosek, žurilo mi se na neki sastanak. Stvarno sam brzo vozio, koliko sam mogao i smeo. Povremeno sam stizao do 200-210 a činilo mi se da nisam spuštao ispod 160. I opet ispade 112 prosek...
A bio je skoro svuda autoput, sem kod Platamonasa i deo kod Lamie
Jako, jako teško postići 120 prosek, pogotovo BG-SK. Zapravo mislim da je nemoguće u praksi. U teoriji da ali u praksi bi završio sa isključenjem iz saobraćaja jer bi na deonicama morao voziti preko 200 da se kompenzuje deo kroz Grdeličku klisuru, kod Vl. Hana i oko Vranja, skor sve do granice (gde pa i najkraće zadržavanje na obe strane ruši prosek žestoko). Posle ulaska u MK, teško da se do SK može voziti 200+ da se postigne prosek 120.
Ja sam resetovao prošlo leto na naplatnoj Bubanj potok i peglao 150-160 po cajgeru do Niša, jedva bio 96 prosek ako se dobro sećam, sve u svemu jedva ispod 100.
Rezultat je efektivna vožnja jer je start & stop bio upaljen tako da sam malo uštinuo tokom plaćanja putarina.
Btw Bubanj potok - Nais je prosečna bila 147-8, ne sećam se tačno, a zaboravio sam da slikam.
Ukupni rezultat bi bio i bolji da me nisu pred Vranjem dočekali radovi na putu i preusmeravanje saobraćaja na pet mesta.
Idem u ponedeljak ponovo pa ću slikati koliko budem mogao.
dejanvp napisao:Merc C200K, Velika Plana - Podgorica preko Zlatibora po bordu najniza prosecna 5.9l, Kolasin - Podgorica (70km voznje, uglavnom nizbrdo) 5.2l prosek Brava, Podgorica - Velika Plana preko NP i Raske oko 6.2 nemam po bordu ali po racunici.
Meni ovo zvuči malo na nemoguću misiju. Ako je u pitanju motor na koji ja mislim a to je onaj 1.8 od 163 konja?
Evo nemoguce misije mada svestan sam ja da ovo nije bas 100% tacno i da bord laze.
Rezultat je efektivna vožnja jer je start & stop bio upaljen tako da sam malo uštinuo tokom plaćanja putarina.
Btw Bubanj potok - Nais je prosečna bila 147-8, ne sećam se tačno, a zaboravio sam da slikam.
Ukupni rezultat bi bio i bolji da me nisu pred Vranjem dočekali radovi na putu i preusmeravanje saobraćaja na pet mesta.
Idem u ponedeljak ponovo pa ću slikati koliko budem mogao.
Jbg Pajo, imaš veze u MUP pa te ne diraju kad prozviždiš 210 kraj patrole, samo im oboriš stalak kako ono u TAXI filmu