Delija napisao:Meni su patike pukle na basketu posle 5 meseci - uredno dobio nove (Djak / Adidas)...
Ja sam kupio u Sport vision-u, Sergio Tacchni. Jesenas kupim polu-duboke, ista marka, svi mi pricali da ce se odmah raspasti, evo njima ne fali nista a stalno sam ih nosio. I sad kad je otoplilo odem i kupim opet istu parku ali kao letnje, posle 15 dana su mi se respale na nekim delovima. Evo slika
Uroš S. napisao:Pod stabilizatorom većina misli na ovo:
a pod balans štanglom na ovo:
Evo ih stabilizatorčići na krajevima.
Vecina zna da je po definiciji stabilizator= balans stangla. To je jedna ista stvar.
Vecina onih koji imaju dodira sa automobilskom tehnikom i terminilogijom u toj oblasti.
Element, sipke, koje povezuju nesto se podrazumevaju pod oznakom spone bez obzira da li imaju zglobove ili ne na kraju sipke.
Da li ovi "detaileri" (ili kako se već zovu) što poliraju i sređuju aute rade/umeju/hoće da srede i one sitne ogrebotine po vratima nastale na parkinzima? Ono da oteram auto samo zbog toga? Ne bih da farbam cela vrata a ne mogu to ni da gledam. Danas sam oprao Punta i kao i svaki put redovno popizdeo videvši nova oštećenja... Ajde na nekom sivom autu to verovatno toliko ne bode oči, ali na ovom crvenom to je baš katastrofa. Odmah proviri bela osnovna farba... Pa kakva su ljudi stoka ne mogu da verujem. Ja u životu nikom jednu jedinu tačku nisam ostavio na vratima, a koliko sam samo puta ulazio na suvozačka vrata da ne bih drugom udario ili ožuljao vrata, ni sam ne znam... A ovamo kod mene kad pogledaš... Strašno...
To možeš i u nekim perionicama i kod svakog farbara da odradiš, ali pitanje je koliko ima smisla baviti se sa tim s obzirom da ti je to auto za svaki dan. Meni je haubu na 206-ici, nakon poluuspešnog skidanja smole četinara, polirao Simić u kineskoj. 500 dinara je koštalo poliranje par spornih mesta i ujednačavanje cele haube. Probaj kod njega, ako nije zatrpan poslom, sigurno te neće odbiti.
Hvala na preporuci, moraću uskoro nešto odraditi jer mi baš bode oči, a verovatno ću staviti i fabričke lajsne, možda nešto ipak pomognu. Nameravam uskoro i da oteram auto negde da mi izvade brave i zatvore rupe, pa možda mi to srede sve o istom trošku. Voleo bih da to neko odradi parcijalno, odnosno grozim se farbanja celih vrata i garantovano druge nijanse posle toga. To bi mi više smetalo i od ovih oštećenja.
Hteo sam da pitam da li je problem ako ima vise od crtice max na posudi za antifriz u motoru. Znam da je problem za ulje a zanima a za rashladnu tecnost ?
Ako je malo preko max nije katastrofa jer ce visak rashladne tecnosti bezbednije da "izadje" od viska ulja ali ja bih svakako odvadio visak, nije ta crtica dzabe tu