Stranica 152 od 219

Re: Tesla automobili

Poslato: 11 Avg 2017, 11:19
od nidza
Tzv. "frunk". :) Može da se otvori spolja, pošto se unutra nalazi "kuršlus dugme" za prekid napona.

Slika

Re: Tesla automobili

Poslato: 11 Avg 2017, 12:29
od Heinz
http://www.zerohedge.com/news/2017-08-1 ... -you-think
Tesla Cars Aren't As Carbon (And Taxpayer) Friendly As You Think

Re: Tesla automobili

Poslato: 11 Avg 2017, 13:08
od nidza
Površna, tendeciozna analiza.

Naravno da nije čista priča uopšte, ali cela dugoročna ideja ide u tom smeru. Zemlja globalno neće biti mnogo srećna tako skoro, ali pojaviće se regije koje su dobre i čiste za život, a bože zdravlja biće ih sve više.
The factory is in the middle of nowhere, really — 23 miles from the nearest city of any size, Reno, Nevada. If we assume that this is the average distance workers are commuting (and it is likely a lot farther), that the cars are powered by gasoline, and that they are average size, then according to the EPA they pump out about 411 grams of CO2 per mile or 18.9 kilograms per round trip. Multiply that by 3,000 and you have 57 tonnes of CO2 generated every day just by the the workers driving to the factory. The average car puts out 4.7 tonnes per year. So every day that the Gigafactory workers drive to work to make batteries for carbon-saving electric cars, they generate as much CO2 as 12 conventional cars do in a year.
Pazi ovu nebulozu. A fabrike konvencionalnih proizvođača se nalaze u samom centru grada i radnici (kojih btw ima u fabrici sličnog kapaciteta daleko više) odlaze u njih peške? Bah...

Re: Tesla automobili

Poslato: 11 Avg 2017, 16:29
od Ji 4Tze
Tesla is currently producing more battery capacity in its unfinished factory than any one single plant elsewhere in the world,
https://electrek.co/2017/08/08/tesla-gi ... elon-musk/

https://www.youtube.com/watch?v=CPx__19QGrA

Re: Tesla automobili

Poslato: 11 Avg 2017, 18:43
od HKS
https://youtu.be/hmd3mks6HPs



https://youtu.be/qkwS3GmVEkU
Послато са m2 уз помоћ Тапатока

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Avg 2017, 02:05
od Xepoj87
Ji 4Tze napisao:Kako to misliš da ne ulažu u razvoj automobila?
Plan jeste da zaokruže ponudu: krovni kolektori - kućna baterija - EV.
Planovi za budućnost su već u domenu nerealnog a to je npr mreža brzih prenosnika automobila pod zemljom.
Ili 80 (lupio cifru) Gigafactory objekata, a to su takođe i fabrike za struju.

Toyota, kao i Honda (duže pre T) imaju već razvijen F Cell ali kubure sa brojem hidrogenskih pumpi, nema ih ni 20 u širem LAu, oba automobila koštaju oko 50k $ ali mogu samo da se iznajme, za ~350$ mesečno i opet je vožnja dosta skuplja od one na struju.

Slika

Dinosaurusi ne mogu da opstanu sa 5y planovima ako ozbiljno ne promene način svega, pre svega za razvoj EVa ni ne treba većina R&Da kao za aktuelne agregate. Sigurno ima neki izračunat procenat, ovako ofrlje je to - većina delova ne postoji.
Motor, oslanjanje, sigurnost, enterijer... Manje više to je to.
A Tesla modeli bolje idu, bolje leže, sigurniji su, jeftini za vožnju, bolje izgledaju, moderniji pristup vožnji, samo im je enterijer slaba tačka - čak i to Amerima nije toliko bitno.
Prosto, oni najmanje ulazu u mehaniku, skoro nista nije njihovo, a i jasno su pokazali da ih to ni ne zanima.

Sto se F cella tice, Mercedes je bio lider u tom polju, pa su prosle godine, kada su najavili F Cell GLC, odustali od toga skroz, verovatno zbog opasnosti kanistera pod nenormalno velikim pritiscima, a mozda je i cena razvoja, infrastrukture i proizvodnje presla na stranu baterija.
Mada sam naisao i na clanak koji kaze suprotno, da ne odustaju od F cella:
http://www.greencarreports.com/news/110 ... l-vehicles


Za sigurnost ne znam, nisam pratio rezultate, osim sto ce svaki ev auto biti bolji u side crash testu, zbog ojacanja u podu.
Ne ponasa se Tesla S bolje od E i 5 ni u najbanalnijoj sali.
Koja Tesla bolje izgleda i u kom to alternativnom univerzumu?
Koji moderniji pristup voznji, o cemu ti to, pa i dalje nemaju 80% vozackih sistema koje drugi proizvodjaci imaju.

Gde ne mogu drugi da opstanu, o cemu vi konstantno trabunjate, kao sa decom da diskutujemo...
Na trzistu koje je toliko mlado i malo, da najjaca kompanija na istom jos uvek nije zabelezila profit?

Sent from the 7th edge of the 3rd World.

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Avg 2017, 11:45
od Ji 4Tze
Lider a tek prošle godine izbacio model za ulicu i već ga privlači. To nije lider.
To su Honda i Toyota, oni su lideri po pitanju FC vozila. A imaju i druge aplikacije van motornog pogona. Mercedes pa Mercedes, shvati da se lider ne ponaša tako što svako malo odbacuje buduće tehnologije - prvo je bilo (prošle godine) da ulažu milijarde u nove dizele a onda ove godine eto od hibrida i da idu na EV. Tako šizifreno se lideri ne ponašaju :)

Za to kako se Tesla S ponaša u vožnji i zašto je bolja od automobila na motorni pogon, imaš tone klipova samo izaberi prezentera koji ti se dopada. Ako ne veruješ njima, razmisli sam - Tesla ima većinu težine raspoređene između točkova u nižoj tački nego bilo šta teško kod automobila sa SUS pogonom (sem možda kardana, difa, rezervoara)... I sad tebi jedinom taj auto ne leži bolje?
Ubrzava kao trola vs. autobus i ni to ti nije bolje? Instant tork, koga ljubitelji dizela toliko obožavaju, opet ne valja?
Koji to "vozački sistemi" ne postoje pa auto se sam vozi :) i to bez dadilja sa strane i čudnih dodataka na vozilu kao na mečki, sam si kačio klip pre neki dan.
Sigurniji jeste iz prostog razloga što nema gorivo koje može da se zapali prilikom sudara i samim tim će dobiti bolju ocenu od jednako bezbednog konvencionalnog automobila.

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Avg 2017, 12:32
od Laki021
BMW ima najbolju strategiju za naredne godine, za nekoliko godina svaki model ce moci da se bira kao SUS, Hibrid i elektro.
Svi ce se sastavljati na istoj traci, tako da se u zavisnosti od modela i konfiguracije ubacivati motori i baterije po zelji.
Na istoj traci ce jedan za drugim biti dizel i elektro. Ovo im omogucava da se brzo prilagodjavaju zahtevima za broj odredjenih modela. Ovim ovo je prakticno risk free strategija jer sta god da se desi pikriveni su i trenutno se prilagodjavaju a korisnici ce dobiti konacno ono sto zele, EV koji je identican SUS modelima bez trenutnih budalastina koje prate EV modele.

Kruger je rekao da ne zele da rekao da ne zele da prave zaseban brend jer time rizikuju da ubiju brend koji imaju, mislim da ima smisla i verujem da ce i Merc u jednom trenutku izbaciti EQ.

Sadasnji X3 i nova 3 ce biti modeli sa ovakvom platformom i proizvidnjom.
Kad ovo krene inkad Mercedes pocne da pravi EV, to ce oznaciti picetak masovnog koriscenja EV automobila.

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Avg 2017, 13:13
od HKS
Jitze eto pogledaj Carwow test koji sam postavio.

Послато са m2 уз помоћ Тапатока

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Avg 2017, 13:14
od Xepoj87
Ji 4Tze napisao:Lider a tek prošle godine izbacio model za ulicu i već ga privlači. To nije lider.
To su Honda i Toyota, oni su lideri po pitanju FC vozila. A imaju i druge aplikacije van motornog pogona. Mercedes pa Mercedes, shvati da se lider ne ponaša tako što svako malo odbacuje buduće tehnologije - prvo je bilo (prošle godine) da ulažu milijarde u nove dizele a onda ove godine eto od hibrida i da idu na EV. Tako šizifreno se lideri ne ponašaju :)

Za to kako se Tesla S ponaša u vožnji i zašto je bolja od automobila na motorni pogon, imaš tone klipova samo izaberi prezentera koji ti se dopada. Ako ne veruješ njima, razmisli sam - Tesla ima većinu težine raspoređene između točkova u nižoj tački nego bilo šta teško kod automobila sa SUS pogonom (sem možda kardana, difa, rezervoara)... I sad tebi jedinom taj auto ne leži bolje?
Ubrzava kao trola vs. autobus i ni to ti nije bolje? Instant tork, koga ljubitelji dizela toliko obožavaju, opet ne valja?
Koji to "vozački sistemi" ne postoje pa auto se sam vozi :) i to bez dadilja sa strane i čudnih dodataka na vozilu kao na mečki, sam si kačio klip pre neki dan.
Sigurniji jeste iz prostog razloga što nema gorivo koje može da se zapali prilikom sudara i samim tim će dobiti bolju ocenu od jednako bezbednog konvencionalnog automobila.
Pazi, ako vec hoces da diskutujes, onda se informisi.
Mercedes f Cell automobili postoje od 2002. godine. Isto tako sto si ti rekao da Toyota i Honda imaju, na mesecnu rentu.
Prosle godine je izbacen prvi serijski F cell, GLC, sa dometom od preko 500km.
Toyota ima Mirai, koji kosta 70k eura, a gubi 100k na svakom proizvedenom.
Mercedes je prvi drasticno pojeftinio proizvodnju F Cell-a izbacivanjem 80% platine koja je do tada bila potrebna.
Da dodam, od 2013. godine, Nissan, Ford i MB su potpisali ugovor o saradnji na razvoju F Cell.


Ne, Tesla S ne lezi bolje od E klase i Bmw 5ice, prosto.
Niti ubrzava bolje od E63S.
Ima samo malo brzi odziv gasa i to je to.

Sent from the 7th edge of the 3rd World.

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Avg 2017, 13:14
od Darko
Sadasnji X3 i nova 3 ce biti modeli sa ovakvom platformom i proizvidnjom.
Kad ovo krene inkad Mercedes pocne da pravi EV, to ce oznaciti picetak masovnog koriscenja EV automobila.
Pre bih rekao da ce to biti pocetak masovne proizvodnje ali samo za odabrane pojedince sa dubokim dzepom. Koji procenat stanovnistva sveta moze da priusti novi x3 ili seriju 3, 5 na struju. Verovatno zanemarljiv.
Masovna proizvodnja i prelazak mase ljudi na elektro automobile ce biti kad bude sto vise automobila kao renault zoe i to po znacajnije jeftinijoj ceni nego sada.

Uostalom tabela lepo pokazaju koji su modeli najprodavaniji u evropi.


Slika

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Avg 2017, 14:47
od Laki021
Predomislili se, malo im milijardu ipo, izdali obveznice za 1.8 milijardi.

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Avg 2017, 14:52
od Ji 4Tze
Xepoj, kojom to matematikom može 700KS iz struje da bude sporije od nečeg sa manje KS na benzin?
Naravno da bolje leži, čista fizika je u pitanju, dao sam ti argumente. Jedino da izvlačimo centar mase kad bi znali koliko je šta teško.
Honda ima i drugih FC momenata ali džabe kad je Mercedes lider a menja strategiju jednom godišnje dok automobilska budućnost zavisi od njihovih koraka. Ma daj...
Toliko o dečijim argumentima.

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Avg 2017, 14:56
od Laki021
Pa nema 700 valjda, zato su i prestali da pisu snagu.
Tipa motor napred 300 nazad 400 al kombinovano 450-500. Zato posustaje brzo posle 100.
Da je to sto ti pises istina imali bi 1000 testova Tesle sa staze a ne samo kratkih drag raceova.

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Avg 2017, 14:57
od HKS
Konkretno, od kog Mercedesa/BMWa/Porschea/Jaguara Tesla S bolje lezi?

Послато са m2 уз помоћ Тапатока