Stranica 160 od 261

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 07 Dec 2019, 18:34
od dragvorl
Eskimko napisao: 07 Dec 2019, 15:34 Ova akcija je bila pre 3 godine a svakako mi je daleko novi sad.
Poslao sam sinoc mejl servisu bogunovic iz bga za cenu akumulatora od 44ah pa da vidimo sta ce da odgovore :think:
Prosle god su bile jos iste cene.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 07 Dec 2019, 21:40
od snork
Eskimko napisao: 07 Dec 2019, 10:39 Kocka je plasticna i skida se. Kad se skine kocka ostaje onaj drzac kojim i dalje moze da se fiksira akumulator
Tako sam ja uradio na starom Puntu 1. Izvadio plastiku i stavio Black Horse od 55 Ah. :) Samo je ipak bio previše velik, pa ni pločicu za fiksiranje nisam mogao da vratim. Srećom da oko njega nije bilo praznog prostora + kablovi su kratki i tako postavljeni da su ga držali dobro fiksiranog.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 10 Dec 2019, 23:46
od Bax
Interesantan podatak, Fire 8v se nalazi u Ford Ka modelu.

The Ford Ka was available with two engines: a 1.3 TDCi diesel and a 1.2 Duratec petrol, although both were just rebadged Fiat units. The 1.2 petrol is the one to go for, although the 68bhp unit can sound strained at motorway speeds. But it’s coupled with a five-speed manual gearbox that’s slick and easy to live with.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 10 Dec 2019, 23:54
od Kuzmanovic
Gde su li nasli 8 ks na tom motoru. :think:

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 11 Dec 2019, 07:05
od Eskimko
Taj motor i u grande puntu i fiatu 500 ima 69 konja

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 11 Dec 2019, 07:53
od Bax
To je najjaca verzija 1.2 8v, ima varijabilni razvod ventila.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 11 Dec 2019, 12:17
od TheWickerMan
Kuzmanovic napisao:Gde su li nasli 8 ks na tom motoru. :think:

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Kuzma razmišlja: gde da nađem varijabilni razvod ventila pa da ubacim Slika

OnePlus 6T via TT


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 11 Dec 2019, 12:23
od Kuzmanovic
8ks je 8ks. :mrgreen:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 11 Dec 2019, 14:25
od Saša
Eh, šta bih je sve želeo da ubacim u svog Punta, no trpim... :D

TT


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 11 Dec 2019, 17:22
od bozza1979
Vozio sam taj Ford Ka iz rent a cara na Majorci, 2013....
Meni se cini da je bolje isla Z10 sa 60ks :) Mozda je menjac drugaciji...

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 11 Dec 2019, 18:47
od Bax
Obicno to nabijanje snage, ide ka ppmeranju obrtnog momenta ka visim obrtajima, i onda auti bude mane zivahan, ali bolje max brzine ima...

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 13 Dec 2019, 20:43
od Eskimko
Malo pre na tehnickom vidim da mi zadnji levi tocak koci neki 1.1 KN a desni oko 1.4 ili 1.5.
Prednja oba su imala 2KN.
Naravno niko od ovih sto radi tehnicki nista nece da kaze da je lose i prosao sam...
Sad me kompka ta razlika u kocenju da mi se ne desi da mi zanosi auto po snegu.

Bas na tom tocku koji slabije koci letos je pukla ona sisica za ozracivanje tako da taj tocak nije ozracen prilikom zamene kocionog ulja.
Zadnje pakne stare nekih 5 000km stavljene ATE.
Pitanje je dal moze da slabije koci zato sto nije ozracena ta strana leva ili mi majstor lose nastelovao nesto kad menjao pakne?
Svakako planiram ovih dana da zamenim taj kocioni cilindar i ozracim tu stranu al tehnicki sledeci tek za godinu dana, ko ce da zna dal ce to da resi problem. :uplakan:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 13 Dec 2019, 20:47
od Bax
Z10 sve tako sugavo koce, zbog nekog korektora kocenja, jedino sa ABS je to kao OK.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 13 Dec 2019, 20:50
od Eskimko
Prosle godine su mi bile jednake sile kocenja pozadi...
Nisam napisao, imam ABS

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 13 Dec 2019, 20:53
od Dare4x4
Ja bih zamenio oba kočiona cilindra jer pitanje je da li ćeš pogoditi 100% identičan, da li taj što ostaje možda malo zaglavljuje tj ima neki otpor pri pomeranju itd i onda ćeš opet imati razliku u sili.