TT
Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Kako će Ogi da spava a Hyui tamo negde ko zna gde 
TT
TT
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Vrlo košmarno. Skoro ko DW sinoć.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
DW može mirno spava, mrmot Fil rekao još 6 nedelja zime.
TT
TT
-
EarlyWho
- Postovi: 11
- Pridružio se: 31 Jan 2014, 09:57
- Garaža: Ford escort, Hyundai Elantra 1.6 gls
- Lokacija: B. Bašta
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Narucio sam od vas i dobio delove za mali servis fleter ulja, vazduha, goriva i klime za Elantru 1.6 gls.
E sad majstor ne moze da nadje gde filter goriva tj. kaze da ili ga nema ili je mozda u sklopu rezervoara, pa mi je rekao da proverim.
Dakle, da li ovaj model ima filter goriva i ako ima gde se nalazi? Rezervoar je plasticni.
Broj sasije je KMHDN51BP1U011142
E sad majstor ne moze da nadje gde filter goriva tj. kaze da ili ga nema ili je mozda u sklopu rezervoara, pa mi je rekao da proverim.
Dakle, da li ovaj model ima filter goriva i ako ima gde se nalazi? Rezervoar je plasticni.
Broj sasije je KMHDN51BP1U011142
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Potapajuci u rezervoaru, ispod klupe zadnje. Ujedno je i nosac benzinske pumpe.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Možda glupo pitanje, ali da li se taj filter ikad menja? I na kojoj km?
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Na 60.000 km mu je interval. Verovatno majstora pomalo mrzi da ga promeni, jer je dosta pipav posao...
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Usled velikog iskustva sa vozilima sa istoka, koji biste auto preporučili za drdnanje do posla i nazad, 100ak kilometara dnevno, po lošem putu i još lošijem gorivu?
Jedini presudan parametar je potrošnja i održavanje. Sve ostalo je sekundardno
Jedini presudan parametar je potrošnja i održavanje. Sve ostalo je sekundardno
- half man
- Postovi: 1641
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 14:17
- Garaža: Passat b8 ,Infiniti Fx30d S
- Lokacija: Novi Sad
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Lexus
Bas u takvim uslovima ga vozim vec trecu godinu ...
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Budzet, broj vrata, zapremina motora, benzin/plin ili dizel, godiste, itd?nikaragva napisao:Usled velikog iskustva sa vozilima sa istoka, koji biste auto preporučili za drdnanje do posla i nazad, 100ak kilometara dnevno, po lošem putu i još lošijem gorivu?
Jedini presudan parametar je potrošnja i održavanje. Sve ostalo je sekundardno
Pitanje je veoma okvirno..
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Sve stavke su podređene ceni koštanja.
Broj vrata, motorizacija, godište, pogonsko gorivo, apsolutno nebitni, dok god je to isplativo vozilo.
Npr. da li bi to bio jaris <1000cc sa plinom, 2003.godište, nebitan broj vrata?
Ne bih njega uzeo, ako mi kažete često mu riknjava ležaj, zbog naših puteva, a kada se on menja, mora se menjati i pola auta, a to košta 300e, to je već 20-30% vrednosti automobila ... Npr. tako nešto, verujem da znate takve stvari. Ili filter goriva nije uložak, nego celo kućište i košta kao ceo mali servis za Clio.
Npr. šta bi ste vi uzeli, a da vas 100km košta, lupam 300 dinara, da delovi nisu egzotika, u prevodu ne koštaju kao bubreg
Da li postoji takav autao sa istoka = pouzdan je? (i ne vozi ga cozmo
)
Godište, ne bih gledao nešto što odudara od današnjeg automobila, ... kao što je neki auto 1992. godište. Takav jaris je sasvim ok. Može i veći luksuz od njega, ali ne na uštrb cene/eksploatacije.
Broj vrata, motorizacija, godište, pogonsko gorivo, apsolutno nebitni, dok god je to isplativo vozilo.
Npr. da li bi to bio jaris <1000cc sa plinom, 2003.godište, nebitan broj vrata?
Ne bih njega uzeo, ako mi kažete često mu riknjava ležaj, zbog naših puteva, a kada se on menja, mora se menjati i pola auta, a to košta 300e, to je već 20-30% vrednosti automobila ... Npr. tako nešto, verujem da znate takve stvari. Ili filter goriva nije uložak, nego celo kućište i košta kao ceo mali servis za Clio.
Npr. šta bi ste vi uzeli, a da vas 100km košta, lupam 300 dinara, da delovi nisu egzotika, u prevodu ne koštaju kao bubreg
Da li postoji takav autao sa istoka = pouzdan je? (i ne vozi ga cozmo
Godište, ne bih gledao nešto što odudara od današnjeg automobila, ... kao što je neki auto 1992. godište. Takav jaris je sasvim ok. Može i veći luksuz od njega, ali ne na uštrb cene/eksploatacije.
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Hm..
Recimo u toj malo klasi da je pristupacno, da ima delova, da ih ima na otpadima, i da nije bilo posebno problema sa njima, te da ima svih delova u aftermarketu pristojno jesu:
1.3 Hyundai Getz
1.4 Honda Jazz (kvalitetna, mada ima nekih skupljih delova, ali prihvatljivo)
1.3 Toyota Yaris (prva generacija, gledati da sasija pocinje na JT....znaci japanac).
Ono sto mogu da ponudim sigurno (a zena da place danima), jeste njen auto koji sada vozi:
Toyota Corolla 1.4 D4D sa garancijom i sa svim apsolutno zamenjenim delovima. Za njega mogu da potpisem da osim malog servisa i slicnog potrosnog materijala nemas ulaganja narednih 50.000 km.
A posto je presla 3000 km od momenta kad sam je registrovao, potrosnja je 4.5-5l na otvorenom dizela, a u gradu nikad vise od 7, trosi doslovno kao upaljac.
Cena je podlozna dogovoru. Iz B.Palanke si, dodji, provozaj, vidi i sam.
Detalji ovde:

http://www.polovniautomobili.com/putnic ... ar_tek_reg
Na auto ide pisana garancija TRIO Motorsa u periodu od 6 meseci ili 10.000 km od kupovine vozila.
Recimo u toj malo klasi da je pristupacno, da ima delova, da ih ima na otpadima, i da nije bilo posebno problema sa njima, te da ima svih delova u aftermarketu pristojno jesu:
1.3 Hyundai Getz
1.4 Honda Jazz (kvalitetna, mada ima nekih skupljih delova, ali prihvatljivo)
1.3 Toyota Yaris (prva generacija, gledati da sasija pocinje na JT....znaci japanac).
Ono sto mogu da ponudim sigurno (a zena da place danima), jeste njen auto koji sada vozi:
Toyota Corolla 1.4 D4D sa garancijom i sa svim apsolutno zamenjenim delovima. Za njega mogu da potpisem da osim malog servisa i slicnog potrosnog materijala nemas ulaganja narednih 50.000 km.
A posto je presla 3000 km od momenta kad sam je registrovao, potrosnja je 4.5-5l na otvorenom dizela, a u gradu nikad vise od 7, trosi doslovno kao upaljac.
Cena je podlozna dogovoru. Iz B.Palanke si, dodji, provozaj, vidi i sam.
Detalji ovde:

http://www.polovniautomobili.com/putnic ... ar_tek_reg
Na auto ide pisana garancija TRIO Motorsa u periodu od 6 meseci ili 10.000 km od kupovine vozila.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
1.3 Toyota Yaris (prva generacija, gledati da sasija pocinje na JT....znaci japanac).
Ovo bi onda potvrdilo neka moja očekivanja.
Dizel bih obišao. Već imam jedan i dosta mi je to
Malo poređenje: ako bi mi auto trošio plina 8 litara mešovito, i ako to uzmem u kalkulaciju iako ima više magistrale na ruti, mesečno bih štedeo u odnosu na dizela oko 40e.
Plus jeftiniji potrošni materijal (jer bi to bio neki 1.2, 1.3 benzinac): mali servis, registracija, gume, kočnice, ....
Ovo bi onda potvrdilo neka moja očekivanja.
Dizel bih obišao. Već imam jedan i dosta mi je to
Malo poređenje: ako bi mi auto trošio plina 8 litara mešovito, i ako to uzmem u kalkulaciju iako ima više magistrale na ruti, mesečno bih štedeo u odnosu na dizela oko 40e.
Plus jeftiniji potrošni materijal (jer bi to bio neki 1.2, 1.3 benzinac): mali servis, registracija, gume, kočnice, ....
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Onda Yaris je ok.
Ima svega da se nadje, naleteces i na francuski model (broj sasije VNKK..), ali japanska izvedba je kvalitetnija.
Cak trpe plin fino, mada na tako malom motoru plin skoro da nije potreban, ali kontam da ces putovati na posao iz BP do NS i nazad, ako sam u pravu, i to onda jeste usteda..
Ima svega da se nadje, naleteces i na francuski model (broj sasije VNKK..), ali japanska izvedba je kvalitetnija.
Cak trpe plin fino, mada na tako malom motoru plin skoro da nije potreban, ali kontam da ces putovati na posao iz BP do NS i nazad, ako sam u pravu, i to onda jeste usteda..
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7940
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Trio Driver Blog
Da li je novi 1.6 dizel u Opelu njihov ili ga pravi Isuzu?