Danas sam cackao i vozio A.
Trazio sam A 180 CDI sa 7g+. Posle sam dobio i jedan koji nije jos registrovan kod nas, njega ne smem da komentarisem
Dakle, A 180.
Uz svo postovanje onom ko je napisao da kia (ili koji je vec auto) od 90 konja lepse vuce
Prvo, A klasa je napucana opremom i ima automatik. Tezina je 1450 kg
1.8 motor se jako lepo nosi s njom (ide slicno, tj malkice brze nego 406), ali je auto neverovatno dobro ukomponovan sa menjacem. Napokon automatik u manjem autu s kojim se ja necu svadjati. Cak sam i tog dizela na jednom delu navukao na 130
Koci neverovatno. Mnogo bolje od E klase, ili je bar takav osecaj.
Enterijer je uradjen najbolje u klasi. Nisam video novi A3, ali od BMW 1 je uradjen bolje, bar ono sto sam ja video. Osecaj je kao u cauri i jako mi se svidja. Neko vec pomenu kameru

Bez nje bi bio neupotrebljiv pri voznji u rikverc xD
Sad malo minusi.
Previse je tvrd. Ali bas previse. Ne pricam o samom autu i vesanju nego su i sedista previse tvrda. Dizajn sa spojenim naslonom za glavu mi se jako svidja. Tabla odlicno uradjena.
NE svidja mi se sto menjac nije na mestu na kom treba da bude. Nemam gde da drzim ruku
Inace je jako lak za koriscenje i generalno je odlicno mesto, osim prve zamerke xD Nije mi se svidelo ni to sto je rucica tempomata sakrivena iza volana, dok je na svim starijim Mercedesima iznad volana, skoro kod brzinomera, i mnogo je lakse koriscenje.
Jos jedan minus je jako, jako debeo B stub. To mi ni na jednom autu do sad nije smetalo, medjutim sedi se dosta nisko, sediste je udaljeno od volana (ja tako vozim) i onda mi se desilo da samo morao da se izdizem iz sedista da bih video ko mi dolazi sa leve strane.
Detalji u enterijeru, svako dugme, svaka rucica su savrseno uradjeni i uklopljeni, svaki klik je maksimalno prigusen. Ono sa snimka sa YT je smesno, Ne znam sta su radili tom autu. Jos jednom, enterijer je bolji nego E klasa w211 Avantgarde.
Mesta pozadi ima prilicno. Ja sam 182, sedim malo udaljeno i kada sam seo iza vozacevog sedista imao sam jos 5 cm do sedista.
Jos sam pod utiskom, malo je s brda, s dola post, ali je auto jako jako dobar.
Cenu necu da komentarisem. Da imam pare voleo bih da vozim ovako nesto po gradu. Da, 35k je za dizel od 110 konja je*eno previse, ali imace on svoje kupce. Najveci broj prodatih do sada su bili upravo najjaci modeli
