Ja mislim da je SX4 starija generacija i da je vreme bilo za snizenje. Po meni njegove prednosti nemaju drugi za te pare. A nekome je velika prednost visok klirens i sansa da se za nesto manje pare pentra po brdu i gura po snegu, a druga velika stvar je kvalitet. Kvalitet motora i menjaca, koliko sam uspeo da procitam po milion foruma poslednjih meseci, je dosta visok. Pisano je i o poredjenju kvaliteta oko 120 i nesto automobila, gde SX4 zauzima uvek neko od prvih 15 mesta. Za mene je znacajno sto ima jake plastike koje cuvaju lim od ostecenja kamencica koji skacu i kad se ne ide van asfalta. Meni se vise od preglednosti svidja visina sedenja i za grad i cesto sedanje je odlicna. Ranije sam zvrndao po gradu, jurio da kupim gluposti i u toku dana i po 20-30 puta seo i ustao iz sedista, gde bi mi SX4 odlicno dosao. Imao sam vremena za pentranje po planinama i to sam sa velikim strahom radio obicnim autom. Da ne pricam o selu i neasfaltiranom putu. Koliko smo kola unistili tim putem.
E sad se vise ne vozikam toliko po gradu, ne penjem po planinama, a do sela retko idem, a i asfaltirali su put

Jos imam izbor, ali da imam SX4, ne bih ga menjao dok ne napuni 10ak godina. Za razliku od drugih auta, koje je najlepse voziti prvih godina, SX4 je lepse voziti sto je stariji, jer ti nije zao da ga vozis po planincini
