Stranica 17 od 69
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 26 Maj 2014, 18:07
od dragvorl
Ne znam koliko su jastuci uopste za upotrebu ako je voda usla u patrone.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 26 Maj 2014, 18:09
od Bax
Rakhil napisao:paja napisao:Odštampaće Rakhil šeme u koloru na A3.
Dogovorite se samo ko ce da preuzme to i da nosi, ja prekosutra ne mogu doci. Odstampacu semu u A3 sutra na poslu, pa moze u toku dana u centru a popodne na Bezaniji ili NBGD. Bilo bi dobro da ljubitelj ili bax prodju kroz Haynes pdf koji je dragvorl okacio i da mi napisu na pp koje strane da stampam, jer u njemu ima uputstvo za skidanje svega zivog u autu. Nije problem da vam odstampam i ceo Haynes, ali ce biti nezgodno i nepregledno, bolje ciljane strane
Ne treba color stampa...
Do 200 strane moze A4
200-211 A3
212 na dalje a4
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 26 Maj 2014, 18:18
od Bax
methane.master napisao:Bax napisao:DA LI SE NA MULTI JETU ULJE ISPUSTA NA ISTI SRAF KAO I NA BENZINCU?
Tj imbus.
Popodne nastavljam sa nabavkom raznih sprejeva, i masti koje nam trebaju za radove...
Malo kasnim...
http://www.youtube.com/watch?v=BLjEjSgU3u0
Panta napisao:Ja mogu da dolazim s posla na ispomoc. Znaci od 15h mogu da se prikljucim. Nabavio sam jos 2 litra 96% alkohola. U kolima imam silikon sprej, kontakt sprej, wd 40. Imam i kljuc za karter, 8-10 "cetvtasti inbus". male gedore, cevaste kljuceve, set inbusa (kratke).....
Uvek se oduševim količinom i raznovrsnošću alata koji poseduješ.

Hvala MM
Trebace nam 27ica kljuc i 12ica imbus, da bi zamenili ulje, bez torexa, ne mozemo da mrdnemo...
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 26 Maj 2014, 18:27
od Paja
NexT napisao:Slikajte obavezno skidanje table i obelezavajte srafove, da ne pocne da krcka posle...
Svi imbusi koji su skinuti sa intrument table su u pepeljari. Oplata volana i maska oko satova su po 4x3mm, a svi ostali su 4mm.
EDIT Svi šrafovi iz oplata vrata su vraćeni na mesto, kao i imbusi koji drže sedišta i većina šrafova koji drže lajsne kod pragova.
Na zadnjim lajsnama idu dva dugačka i na kraju jedan kratak štaf (ovo pišem kao podsetnik sebi jer ti kratki nisu vraćeni).
Nego Bax zar ne treba ulje ispuštati iz vrućeg motora? Da potpalimo vatricu?

Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 26 Maj 2014, 18:28
od Day Walker
NexT napisao:Panta, klasican vozac Renoa...
Sta da radi covek kad zena ne dozvoljava Alfu 159

Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 26 Maj 2014, 18:49
od Bax
paja napisao:
Nego Bax zar ne treba ulje ispuštati iz vrućeg motora? Da potpalimo vatricu?

Bice zamena vode i vodenog filtera

Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 26 Maj 2014, 19:35
od Bax
Anonimna donacija, naseg drugara sa foruma

Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 26 Maj 2014, 19:39
od Day Walker
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 26 Maj 2014, 19:39
od Paja
Svaka mu čast ko god da je.
Jel ima i ovo čudo iz moje ulice il da kupujem ujutru?
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 26 Maj 2014, 19:43
od Bax
Mislim da nema.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 26 Maj 2014, 19:45
od NexT
dragvorl napisao:Ne znam koliko su jastuci uopste za upotrebu ako je voda usla u patrone.
Kako mislis da je voda usla u patrone?
Voda je mogla da udje samo u sam jastuk, mada je on toliko nabijen pri pakovanju, i takva je kutija, da i to tesko.
Re: Одг: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 26 Maj 2014, 19:51
od Saša
Patrone bi trebalo da se menjaju, rok trajanja im je 7 godina ako se ne varam, tako da se i to može rešiti. Proveriću još sve oko toga u Puntovom uputstvu.
TT
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 26 Maj 2014, 20:19
od dragvorl
Patrone koje se iz cvrstog (i suvog) stanja pretvaraju u gas koji naduvava jastuke. Ja se ne bih zajebavao sa tim. Najbolje to povaditi napolje i spreciti bilo kakav iznenadni dogadjaj. Auto je funkcionalan i bez modula, a kada se dodje do toga da se sve upicani lako ce se prikljuciti i to.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 26 Maj 2014, 20:31
od ljubitelj
Patrone se ne menjaju, rok je podignut na 30 godina kada se vrsi provera. Izasao je update o tome.
Ali patrone su punjene barutom pa je lako moglo da se desi da se navlazi. Ne znam kakva je otpornost na vodu, patronu koju imam je ispucana tj aktivirana, imam 3 komada.
Koliko vidim iz Haynes uputstva skidanje rezervoara zahteva demontazu dobos kocnica tj skidanje sajli, vadjenje pumpe iz rezervoara kroz poklopac za cije odvrtanje nema mesta da se stavi ruka pa treba poseban alat praviti u kucnoj radinosti. Barem tako savetuju. Deluje zakomplikovano.
Cep za ispustanje su zaboravili na benzincu. Malo nade da su mozda na dizelu predvideli ispustanje i stavili cep.
Zna li neko ima li mogucnosti da se otkaci crevo dovoda goriva iz rezervoara negde pre ulaska u filter goriva, bez ostecenja i da se kasnije ponovo vrati. Nije bitno ako treba neka selna da se skine. Treba li neki specijalan alat za zamenu filtera goriva na Multijet-u.
Takodje ako neko pronadje poglavlje 4A Haynes uputstva ali za dizel motor neka prijavi.
Centrala SRS Airbaga ima 2 zice kojima je vezana za ostatak elektrike vozila, ne bi trebalo ocekivati problem da se preventivno otkaci. Na shemi nije ucrtano da li postoji dodatni kondezator /napajanje koje je aktivno kada se otkaci akumulator, ako neko zna i taj detalj.
Ne bi bilo fino da se aktivira airbag.
Praznjenje rezervoara mi se cini kao zahtevnija operacija.
Da li moze da se ubaci tanko crevo, 15-20m kroz otvor za sipanje i da dodje do dna rezervoara, neko probao da izvuce gorivo iz rezervoara ?
Multi timer sklop je tacno sta, zatvorena kutija ili samo elektronika na izvolte bez zastite od vode, negde u kabini vozila ? To ce mozda uz instrument tablu biti potrebno zameniti, a bez toga auto nece biti u voznom stanju.
Na ovom Puntu koji radimo postoji osigurac namenjen za ABS. Bilo je reci o tome da Punto za nase trziste nije imao ABS, nekako mi logicno onda i da osigurac koji je namenjen samo za ABS ne bi trebalo da je postavljen. Nisam primetio ABS modul ispod haube, doduse nisam ni obratio paznju.
Ima li neko na forumu Punto multijet ?
Airbag modul cemo otkaciti elektricki, i svaki airbag pojedinacno ima svoj konektor pa cemo i to skinuti. Bolje ici na sigurno.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 26 Maj 2014, 20:44
od Bax
Gde se nalazi Imobilajzer?
Njegov Punto nema ABS.
Guess you got the term "multi-timer unit" from Haynes. This is actually the body computer and is located behind the passenger fusebox. Note that if you want to swap for one off another car, you are into the realms of keys/code/immobilizer. Maybe a search of the forum for body computer would be useful. I have a full list of body computer pinout and wire colours.
If you could elaborate on your problem, maybe someone on here can assist?
A multi-timer is the timer that controls things such as how long your interior light stays on before it goes off, if you have follow me home lights, how long they stay on etc. It is in essence, a timer for numerous electrical circuits that turn off after either a pre determined, or user selected time.
be warned, the multi-timer unit is a complicated beast that performs many tasks and communicates directly with the ecu on a CAN bus, it also communicates with the power steeing module and airbag ecu. if it is disturbed you can illuminate the airbag light.
do not mess with any circuits on the multi-timer unit, i did and learnt the hard way.
what mod are you wanting to do? i'm sure you can do it without touching the multi-timer unit.