MLAD polovnjak do 13-14000
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Jeti jeste malo "konjastiji" nije 4x4, pa i nije neka razlika.
Pri većem gasu, može se porediti sa nekom benzincem 16v od 1600cm3. Ništa više. A troši isto ili više pri gasu.
U vožnji daš gas on "skoči" na oko 2000 obrta, onda ga šaltaš, pa "dudli" do 2000 obrta, pa skoči, i tako 6 puta. Tako mu traži kompjuter "pomoćnik" u vožnji. Totalno sra...nje, baš kao mali neki turbo dizel. Tako da dizelašima, ovo može i pasovati.
Ako se ovako vozi, prosek od 8 se može uhvatiti sa nekih 30 posto grada.
Autoput, nedaj Bože....
Pri većem gasu, može se porediti sa nekom benzincem 16v od 1600cm3. Ništa više. A troši isto ili više pri gasu.
U vožnji daš gas on "skoči" na oko 2000 obrta, onda ga šaltaš, pa "dudli" do 2000 obrta, pa skoči, i tako 6 puta. Tako mu traži kompjuter "pomoćnik" u vožnji. Totalno sra...nje, baš kao mali neki turbo dizel. Tako da dizelašima, ovo može i pasovati.
Ako se ovako vozi, prosek od 8 se može uhvatiti sa nekih 30 posto grada.
Autoput, nedaj Bože....
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: MLAD polovnjak do 13-14000
Taj 1.4 civic kao da ima 75ks, performanse su na tom nivou
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Ne znam ljudi sta da Vam kazem. Presekao sam da kupim nov auto a ovo je kao sto smo i sami rekli vrlo nezahvalna cenovna kategorija-ni tamo ni 'vamo.
14k moze da se kupi svasta i nista.
MPV (iako bi trebalo) me trenutno ne privlaci ni najmanje, sta cu kad volem limuzine, valjda treba auto da bude pomalo i lep zar ne? Dizelasima ne mogu ni da prismrdim osim u nekim manjim kolima a to je Bogu plakati (rapid npr.) Plastika uzasna, paketi opreme se uopste ne "gadjaju" sa paketima u npr. Yetiju i oktaviiji, izgleda jaaaako siromasno, kao da sam u nekoj Daciji. Prvi Logan recimo.
Koreja-China style automobile (predrasude?) i dalje ne mirisem, pogotovo posle i onih Vasih prica ovde da "lazu" za snagu, tacnije da ne isporucuju ono sto pise u specifikacijama, primer: golf 6 1.6 tdi ide isto kao npr KiA ceed 1.6 crdi sa 130 ks. Isto Nm, isti Vmax itd.
I dalje mi se oktavija javlja kao najrazumniji izbor, pored svega navedenog. Ne treba mi nicije "odobrenje" niti potvrda da sam dobro odlucio ali mi znaci misljenje ostalih, jer 2 glave su ipak pametnije od jedne.
Imam neku ponudu (treba da mi jave cenu) za auris 1.6 valvematic, 132 ks, benzin "u nekoj dobroj opremi" kako rece direktor Toyote Cacak. Videcemo sta ce covek ujutro da mi javi, pa idemo polako u Alpros auto koliko vidim...
Zbog "kutijastog" dizajna sam i odustao definitivno od Yetija (auto koji prosto obozavam i svaki put se "raznezim" kada ga vidim) iako bih ga verovatno mogao dobiti za 14k, isto kao i Oktaviju. Imam barem 30% od ukupne voznje otvoren put, tako da je oktavija tu svakako bolja.
14k moze da se kupi svasta i nista.
MPV (iako bi trebalo) me trenutno ne privlaci ni najmanje, sta cu kad volem limuzine, valjda treba auto da bude pomalo i lep zar ne? Dizelasima ne mogu ni da prismrdim osim u nekim manjim kolima a to je Bogu plakati (rapid npr.) Plastika uzasna, paketi opreme se uopste ne "gadjaju" sa paketima u npr. Yetiju i oktaviiji, izgleda jaaaako siromasno, kao da sam u nekoj Daciji. Prvi Logan recimo.
Koreja-China style automobile (predrasude?) i dalje ne mirisem, pogotovo posle i onih Vasih prica ovde da "lazu" za snagu, tacnije da ne isporucuju ono sto pise u specifikacijama, primer: golf 6 1.6 tdi ide isto kao npr KiA ceed 1.6 crdi sa 130 ks. Isto Nm, isti Vmax itd.
I dalje mi se oktavija javlja kao najrazumniji izbor, pored svega navedenog. Ne treba mi nicije "odobrenje" niti potvrda da sam dobro odlucio ali mi znaci misljenje ostalih, jer 2 glave su ipak pametnije od jedne.
Imam neku ponudu (treba da mi jave cenu) za auris 1.6 valvematic, 132 ks, benzin "u nekoj dobroj opremi" kako rece direktor Toyote Cacak. Videcemo sta ce covek ujutro da mi javi, pa idemo polako u Alpros auto koliko vidim...
Zbog "kutijastog" dizajna sam i odustao definitivno od Yetija (auto koji prosto obozavam i svaki put se "raznezim" kada ga vidim) iako bih ga verovatno mogao dobiti za 14k, isto kao i Oktaviju. Imam barem 30% od ukupne voznje otvoren put, tako da je oktavija tu svakako bolja.
Poslednja izmena od nenad.fil u 29 Jul 2014, 20:06, izmenjeno 2 puta ukupno.
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
+1KDman napisao: Troši 5,2 na 100, "lepi" u sedištu. Servis ne košta ništa, lanac i lančanici i španeri i turbina se nikad ne menjaju. Servis džabe, samo "malo" ulja troši, ali to tako treba![]()
![]()
i ti nesto pametno da napises... 1.2TFSi je odlican motor

Poslednja izmena od ADrei u 29 Jul 2014, 20:04, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Yeti i sa 2.0 TDI trosi dosta na vacim brzinama. Mom bratu je bio prosek oko 9, vozen do 150 kmh. Sta drugo ocekivati od kutije. Octavia na vecim brzinama trosi 20% manje.
Tapatalk Post
Tapatalk Post
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: MLAD polovnjak do 13-14000
Taj 1.6 valvematic od 132ks je svetlosnu godinu iza 1.2tsi 105ks tehnolski.
Ajde sto kao sto kazes china style lazu za snagu pa imaju skoro identicne performanse iako je skoro 30ks razlike, 1.2tsi ima vise obrtnog i ranije dostupnog.
Dolazimo do najbitnije stavke 1.6 auris trosi cak DVE litre vise u gradskoj voznji, a oko litru na otvorenom, pa racunaj, a u praksi se mora vise natezati u obrtaje jer je atmo, dok 1.2tsi sve obavlja na nizim obrtajima.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Ajde sto kao sto kazes china style lazu za snagu pa imaju skoro identicne performanse iako je skoro 30ks razlike, 1.2tsi ima vise obrtnog i ranije dostupnog.
Dolazimo do najbitnije stavke 1.6 auris trosi cak DVE litre vise u gradskoj voznji, a oko litru na otvorenom, pa racunaj, a u praksi se mora vise natezati u obrtaje jer je atmo, dok 1.2tsi sve obavlja na nizim obrtajima.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Eto, rekoh ja, obrni, okreni, promuckaj pa prospi, OPET dodjes na Oktaviju. Gledao sam i ja na autoevolution, i ostalim sajtovima sinteticke podatke, izgleda da je tsi najbolji od svih u poredjenju.
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Nenade, ja mislim da si odlican izbor napravio!
Ukoliko 1.2tsi ne trosi previse za tvoje pojmove, onda nema greske.
Oktavija u srednjem paketu izgleda lepo i za taj novac nema bolje. Jedini auto koji moze da parira he Cmax, ali po meni nisu mnogo uporedivi, tako da posto volis limuzine - zelim ti samo redovne servise!
Ukoliko 1.2tsi ne trosi previse za tvoje pojmove, onda nema greske.
Oktavija u srednjem paketu izgleda lepo i za taj novac nema bolje. Jedini auto koji moze da parira he Cmax, ali po meni nisu mnogo uporedivi, tako da posto volis limuzine - zelim ti samo redovne servise!
Re: Одг: MLAD polovnjak do 13-14000
Naravno da od ovoga ništa nije tačno. Jedino je istina da TSI "cupne" sa 2000 obrta, što atmo 1,6 neće. Taj "cup" je jedina prednosta, a komentar o potrošmnji je nonsens.Ivan napisao:Taj 1.6 valvematic od 132ks je svetlosnu godinu iza 1.2tsi 105ks tehnolski.
Ajde sto kao sto kazes china style lazu za snagu pa imaju skoro identicne performanse iako je skoro 30ks razlike, 1.2tsi ima vise obrtnog i ranije dostupnog.
Dolazimo do najbitnije stavke 1.6 auris trosi cak DVE litre vise u gradskoj voznji, a oko litru na otvorenom, pa racunaj, a u praksi se mora vise natezati u obrtaje jer je atmo, dok 1.2tsi sve obavlja na nizim obrtajima.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
136ks je MNOGO VIŠE od 105, ma bili oni dizelski, turbo ili električni.
Čovek je vidno opčinjen Škodilakom (ovaj što ostavi komentar) jer istu ima - jasno.
Nisam ja sad nešto protiv 1,2TSI, ali istina nije na odmet!
Onaj "cup" posle 2000 obrta je prednost. Ostalo ni "ič".
Da se razumemeo, i ja imam škodilak....
- Mladen7
- Postovi: 2131
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Na početku teme sam napisao to, ali sam greškom naveo Oktaviu.nenad.fil napisao: (rapid npr.) Plastika uzasna,

Ja nešto sumljam da 1.2 tsi na 130 ima veliku potrošnju ( što je KDman napisao 9l), možda oko 6.5-7l.
Na papiru skroz korektne performanse, Vmax 196km/h, ne vidim problem tu ni na auto putu.
Auris (bar meni) malo čudno izgleda, nekako ...inače u kvalitet ne sumljam.
Što hejtujete kosooke? Kako su Auris i Ceed kilavi, do 100km/h 10 s , Ceed 9.9s.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: MLAD polovnjak do 13-14000
Opet si pusio one smesne cigare?
Auris 1.6 132ks 0-100 = 10s, vmax 200kmh 8l grad deklarisano
Octavia 1.2tsi 0-100 = 10.3s vmax 196h 5.9l grad deklarisano
Tih 0.3s i 4kmh su MNOGO VISE?
Pre bih rekao da je 2.1l potrosnje MNOGO VISE.
Toliko o opcinjesti realnim podacima...
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Auris 1.6 132ks 0-100 = 10s, vmax 200kmh 8l grad deklarisano
Octavia 1.2tsi 0-100 = 10.3s vmax 196h 5.9l grad deklarisano
Tih 0.3s i 4kmh su MNOGO VISE?
Pre bih rekao da je 2.1l potrosnje MNOGO VISE.
Toliko o opcinjesti realnim podacima...
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
- Mladen7
- Postovi: 2131
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
@ Ivan Pa šta sam pogrešio? I koje cigare 
Lepo sam naveo da je brzina Oktavie ok.
Ubrzanja Aurisa, Ceed-a


Lepo sam naveo da je brzina Oktavie ok.
Ubrzanja Aurisa, Ceed-a

Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Nije pisao tebi vec KDmanu.
A za KD MAN!-a
Nisam ja druze apsolutno NICIM OPCINJEN, samo sam realan i razmisljam racionalno, sto prosli put nisam ucinio pri kupovini automobila.
Oktavija, prosto, daje najvise. Mozda ne izgleda najbolje, mozda ima ruzniju plastiku od toyote i honde, mozda je konkurencija apsolutno u necemu bolja ali UKUPNO, MENI je oktavija-racionalno, najbolji automobil.
Tacka.
A za KD MAN!-a
Nisam ja druze apsolutno NICIM OPCINJEN, samo sam realan i razmisljam racionalno, sto prosli put nisam ucinio pri kupovini automobila.
Oktavija, prosto, daje najvise. Mozda ne izgleda najbolje, mozda ima ruzniju plastiku od toyote i honde, mozda je konkurencija apsolutno u necemu bolja ali UKUPNO, MENI je oktavija-racionalno, najbolji automobil.
Tacka.
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
ivan
Kad bude Oktavija 1,2 TSI u gradu trošila "deklarisanih" 5,8, zovni da vidim, života ti. Dajem i ručak
Eto, koliko daju relevantne podatke, smešno
Ima firmi, lažu na kvadrat, a najgore ima i onih koji se primaju i to mnogooo
nenad.fil
Nisam rekao tebi da si opčinjen, nego Ivanu.
Kad bude Oktavija 1,2 TSI u gradu trošila "deklarisanih" 5,8, zovni da vidim, života ti. Dajem i ručak

Eto, koliko daju relevantne podatke, smešno

Ima firmi, lažu na kvadrat, a najgore ima i onih koji se primaju i to mnogooo
nenad.fil
Nisam rekao tebi da si opčinjen, nego Ivanu.
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Takav 1.2 tsi troši pri 130 oko 8, barem u polu i leonu je bilo tako....