BMW 7 (G11) 2016

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15276
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Kuzmanovic »

Slika
Ralee
Reactions:
Postovi: 3502
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Ralee »

Auu izgleda da sam fanboj :(
Korisnikov avatar
member
Reactions:
Postovi: 3732
Pridružio se: 17 Jul 2012, 15:19

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od member »

Meni zanimljiv "detalj" - brutalno visoke cene. BMW 7 je medju najgorim autima po pitanju drzanja cene polovnjaka. Mislim na 2-3 godine stare polovnjake. Sto visa cena novog, to ce pad biti stmoglaviji.
I sadasnji F01 LCI 2012 se kupuje za 50% novonabavne cene. Sa ovim G11 ocekujem da ce 3godine star biti i ispod 50% novonabavne cene, a sto je bas sramota.
A s druge strane, serija 6 GC drzi cenu ko polovnjak ko da je Porsche a ne BMW :-)
Korisnikov avatar
milosg
Reactions:
Postovi: 1823
Pridružio se: 14 Jan 2014, 01:20
Garaža: XC90 D5
Lokacija: Beograd

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od milosg »

Sad videh ovde:
http://www.businessinsider.com/bmws-7-s ... 015-6?op=1
da piše za ključ:
"To ensure the key remains functional in case the screen runs the battery down, BMW has installed two separate battery sources — one for the buttons, one for the screen."
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48085
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Geza »

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Ivan »

Blago sam razocaran, toliku su revoluciju najavljivali i pravili hype na silu, ako zanemarimo fensi kljuc ovo kao da je samo restajling, motori svi stari.
Inace kada su u x5 mrcinu ubacili 2.0d biturbo ne vidim zasto nisu i u 7icu, islo bi to pristojno, negde oko niskih 7s do stotke.

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8226
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Ji 4Tze »

Koliko međuosovinsko ima ovo čudo, 3,5m?
Boringly average, but also perfect for school run mums
Ralee
Reactions:
Postovi: 3502
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Ralee »

Ivan napisao: Inace kada su u x5 mrcinu ubacili 2.0d biturbo ne vidim zasto nisu i u 7icu, islo bi to pristojno, negde oko niskih 7s do stotke.

Послато са GT-N7100
To je takva glupost da ne kazem srpska posla, staviti u auto koji predstavlja ekskluzivu, statusni simobl i sam vrh ponude jednog proizvodjaca. Razumem ja downsizing, ekologiju uz istu ili bar pribliznu snagu, ali sto ne ide - ne ide.

Inace meni se ovo bas svidja, samo taj volan pff...
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Ivan »

Do pre par godina su SUV sa 3.0 dizelima isli oko 9-10s, ovaj sa 2.0 biturbom ide 8.2s, vise nego pristojno.

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Ralee
Reactions:
Postovi: 3502
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Ralee »

Naravno, nije to losa stvar sto se performansi tice, ali je meni neprirodno da auto koji je pojava i vredi 100k pokrece 2.0. Mislim koliko kupaca serije 7 koji godisnje zaradjuju jedan takav, se odluci na najmanji motor jer ne mogu da prebace na 3.0d. Druga je prica kad su jeftiniji automobili u pitanju pa neko uzme benzinca sa vise opreme, jer je isti takav dizel u staru par hiljada skuplji.
Nego kad za koju godinu dodju polovnjaci u srb pa svi budu vozili povoljno x5 2.0 ili ML 2.2 milina. :kezo:
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Ivan »

Kao sto smo dosad imali priliku videti x puta vecini kupaca takvih automobila je bitna samo pojava, a motor da je sto manji i da sto manne trosi.
Verujem da ima takvih i na zapadu, idealan za flotnu prodaju, taksije itd.

Pa kada moze s klasa 2.2cdi sa 204ks, zasto ne i 2.0d sa 218ks

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
goblin
Banned
Reactions:
Postovi: 3364
Pridružio se: 18 Nov 2014, 23:23
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od goblin »

Sa jedne strane, bogati ljudi koji kupuju ovakva kola itekako gledaju na sve troskove. Da nije tako svi bi furali V8 benzince i razmisljali "Sta nas boli tuki, kad imamo da iskesiramo +100.000eur i zaradjujemo +10.000eur. boli nas uvo ocemo li potrositi nesto vise love za benzin..."
Tako da ekonomicnost u svakom pogledu itekako ima prodju cak i u ovim klasama. Itekako se kupci ovakvih auta raspituju i o potrosnji, i o cenama odrzavanja, i racunaju koliko ce izgubiti na postprodaji....
Ta prica da se ne gleda na ekonomcnost moze proci iskljucivo kod Rolsa i Bentleya ili nekih sprotskih klasa.

Sa druge strane, apsolutno se slazem da 2.0 nema sta da trazi u ovoj klasi i ovakvom autu. Pa sve da mu zbudze neki ultra moderni 2.0 Tri-Turbo + Hibrid sa 400KS, jednostavno ne ide.
Ovaj auto je cak na granici smisla i sa osnovnim 3.0d motorom, ali moze da prodje.
Korisnikov avatar
nmaric1993
Reactions:
Postovi: 516
Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
Garaža: Volvo v40 1.9 TD

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od nmaric1993 »

To kazes zato sto je generalno usvojeno misljenje sto veci motor, to brze ubrzava,veca krajnja brzina itd, a zna se da nema veze. Pa sta onda treba da ubace neki stari 4.0 sa 200 ks, i ljudi ce da ga kupuju samo zato sto je 4.0,pored nekog ultra modernog 2.0 sa 400 ks?
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Ivan »

Kubikaza motora je maltene nebitna ako razvija dovoljnu snagu, jedino sto veci motori uglavnom imaju vise cilindara pa je kultura rada veca, a pravili su ranije 2.0 l6 i 3.0 v8.

Imamo a7 i a8 2.0tsi, s klasu i ml 2.2cdi, x5 2.0d itd. Cak se i jaguar xj za americko trziste nudi sa 2.0t.

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28240
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Xepoj87 »

Ivan napisao:
Pa kada moze s klasa 2.2cdi sa 204ks, zasto ne i 2.0d sa 218ks

Послато са GT-N7100
S klasa ima 2.2 dizel samo u hibrid verziji sa 231ks i ide 7.6s do 100.

Sta znam, koliko god oni izvlacili performanse, zvuk, nacin rada i generalna prefinjenost r4 motora nisu na nivou S segmenta.


Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Odgovori