Putovasmo pa ne stigoh da odgovorim.
Samo da dodam nesto o Macanu sto mi je smetalo a opet nisam to primetio prvi put kad smo ga smao gazili. Kada nije u sport modu pri normalnoj voznji drzi obrtaje prenisko, na 60km/h on ga drzi bukvalno na 1000rpm i tu na lagano dodavanje gasa bukvalno moze da se oseti kako blago podrhtava, to jako ne volim.
Pride prvi put sam protestovao da je volan prelagan, ovde to definitivno nije bio slucaj i nemam tu zamerku, ne znam da li je ovom mozda izbacen power steering plus, posto to mnogi preporucuju jer tada volan nije prelagan. Odavno nisam imao utisak da vozim tako "cvrsto izradjen" auto, kao da je iz jednog dela metala izliven, nema nikakvog uvijanja, deluje neunistivo.
Inace ovaj auto je ceo malko cudno konfigurisan, prodavac se svaki put smeje i hvata za glavu kad pomenem, kaze sav je nakaradno sklopljen ali to je varijanta nesto slicno sto je Floyd radio, konfigurisao auto i rezervisao a onda ga ostavio njima par meseci da ga voze kao interno/test vozilo. Tako da ga je buduci vlasnik bas onako oskrnavio, nije mu stavio Sport Chrono package ni vazdusno ogibljenje a onda je tupan u GTS-a stavio drvenu aplikacije... Inace ova bela boja sa crnim felnama mu definitivno fantasticno stoji (vozio sam onog sto sam slikao).
E sada, znam ja da imam malo specificne zahteve, ebi ga, imam 2m i zelim auto koji ce mi biti udoban, prostran i da je dinamican i lepo se vozi, to je mnogo teze postici nego sto izgleda.
Zato me vise i ne zanimaju veliki SUV-ovi, probao sam i skontao da ne mogu da zadovolje zahteve po pitanju dinamike, Macan je jedini SUV koji to moze, i gledam ga jer mi se strasno svidja, medjutim koliko god se trudio da mi odgovara na kraju ebi ga, nije bas za mene. Pride malo potcenjujete i GT-a, niste ni svesni koliko je to dobar auto, to sto ja ponekad pravim sprdacinu od njegovog ponasanja po krivinama ne znaci da 90% ljudi ne bi bilo fascinirano njegovim voznim karakterstikama, ovaj motor ga iznanadjujuce lako nosi i ima izuzetan odziv gasa.
Nakon Porschea otisli smo do BMW-a da pogledamo 7-icu i sadasnju 5icu te steknemo ideju kako ce nova petica izgledati (imace enterijer sedmice a prostora malo vise od sadasnje petice), odmah cim smo seli supruga konstatuje, ovo je mnogo bolje, lepse... Vec u petici koja je daleko od sampiona prostora na zadnjoj klupi ima daleko vise mesta nego u Macanu, u novoj ce biti jos vise, bice vise nego dovoljno. Meni standardno BMW lezi ko rukavica, kao da su mene koristili za model za sedista... Meni jedino smeta sto se ne sedi izdignuto, i ne bi skodilo jos malo prostora za glavu, no izbacio bih panoramu i siber cime bi dobio par cm i to je to. Inace ova sedmica je bila L varijanta (produzena) zlo koliko mesta pozadi, moz fudbal igrati

No neuporedivo skladnije izgleda verzija bez L.
Evo enterijera sedmice u kojoj smo sedeli:
E43 i dalje hocu da probam cim se pojavi u Cirihu ili okolini, mislio sam da ce ga biti vec do sada, no sigurno ce se pojaviti u narednim nedeljama. Mada da budem iskren pretpostavljam da ce se to zavrsiti tako da je to fantastican auto ali mi BMW sedista vise odgovaraju
