Stranica 17 od 76

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 02 Apr 2012, 22:20
od Floyd
Texonja napisao:u startu kupujes novo vozilo koje je uber-stari model. Ovo podvuceno je sustina onoga sto pricam. Nebitno da li raspolazem sa 10k ili 20k ili 30k eur za nov auto.
Sa tvojim stavom se delimicno slazem.
Jedan od glavnih razloga zasto sam izbacio E90 iz opcija za kupovinu je sto je stari model ali veruj mi da ima puno kupaca (mozda cak i vecina) kojima to apsolutno nije bitna stvar.
Nisu svi zaludjenici kao mi ( :mrgreen: ) da diskutuju, citaju testove, uporedjuju i sl. vec jednostavno prema mogucnosti izaberu auto koji im se dopada, koji zadovoljava njihove potrebe i to kupuju.

Bez obzira sto je ovo stari model koji se pravi u Poljskoj ja smatram da je mnogo bolja kupovina od Dacie, Hyndai-a, Kie i ostalih koji su od starta projektovani samo sa ciljem da budu sto jeftiniji.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 02 Apr 2012, 22:28
od nuk
kakvi ste vi palamudi :kezo:

jasno je kao dan cemu ova astra treba da parira na trzistu i mislim da ima cime.
jasna je i ciljna grupa, pretezno ljudi koji koji menjaju dotrajala vozila od po 20- 30 godina da bi konacno kupili nov automobil koji planiraju da im traje bar jos 10 :)

zabole njih i sto je star model i sto nema mp3 ili 10 vazdusnih jastuka :D

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 03 Apr 2012, 00:23
od Bax
Ja sam se ozbiljno zamislio oko ovog novog klasika, za male pare.

Caletova Astra G klasik, ima vec 5 godina, i oko 50.000km, auto je izvanrednom stanju, bas sam ga juce vosio, i dalje je 95 posto u fabrickom stanju, jedino je kvacilo malo tvrdje.
U odnosu na mog Punta nebo i zemlja, moj se rasklimao u svim elementima na istoj kilometrazi...

Burazerov dizel je tajodje u dobrom stanju, stim da ima ponekog cvrcka zbog frekvencije samog dizela.

Obe Astre su presle oko 50.000km, i ni najmanje servisne intervencije nije bilo, peri deri...


Meni licno je ovaj H oduvek bio pomalo odbojan auto, ali ova ponuda je i vise nego atraktivna.

Vozila su pocinkovana i imaju 12g garanciju na karoseriju, za razliku od Loganovih 6 godina, ili koliko vec...

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 03 Apr 2012, 00:40
od dag81
Kad Bax kaze da ne treba nize, onda je zaista dobra ponuda. :mrgreen:

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 03 Apr 2012, 00:43
od Bax
Treba nize, jer se moja plata jos vise sroljala u evrima, od ovih cena...

BTW, zvao sam Cirkom, na lageru ima crvena za 10500 evra, i to je najeftinije.

Ove sto su kao 9999... , za njih se ceka 60 dana, boje zuta i teget, i taj auto nije toliko pojeftinjen, vec i pomalo osakacen, npr nema rezervni tocak...

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 03 Apr 2012, 01:18
od sebekkg
aaaa to je taj zonfa, npr dopacujes za metalik boju, pa za rezervni tocak jedno 200e, heheh, zeznuti su i oni, verujem i da je klotarksa ona unutrasnjist na vratima, stof djene-djene.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 03 Apr 2012, 01:29
od Texonja
Usteda na svakom koraku, kako na ovome sto se vidi, tako verujem ponajvise na delovima koji se ne vide odmah...
A uz to kupujete nesto sto se pravi za nas iz "nize rase" poput Balkanaca, Turaka itd... :nonono:

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 03 Apr 2012, 01:38
od sebekkg
:plusone: :plusone: :plusone:

to je nesto na cemu se ne treba stedeti, bezbednost i performanse, za bezbedno preticanje ponajvise

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 03 Apr 2012, 08:15
od mr.Big
nuk napisao:ciljna grupa, pretezno ljudi koji koji menjaju dotrajala vozila od po 20- 30 godina da bi konacno kupili nov automobil koji planiraju da im traje bar jos 10
:plusone:
Otprilike, taj sam ;)

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 03 Apr 2012, 10:09
od nikaragva
dag81 napisao:
MAD MAX napisao:Opel je brend u gašenju, tako da će zadnja slamka biti totalna rasprodaja uz gašenje proizvodnje u Nemačkoj.
Uzgred navedena Astra Clasic nije valjala ni pre XY godina, pa ne znam zašto bi neko ozbiljno razmišljao o njoj kao ozbiljnoj ponudi.
Koji su to problemi na benzincima.

Ja imam dva drugara sto ih voze nove, doduse oba su 1.4b TP, osim klapne za recirkulaciju vazduha(oko 140e) niti jedan problem nisu imali, a gaze blizu 100.000km.
Mislim da ko kupi nov auto uglavnom ne bi trebao da ima problema, a tu je i garancija. Problem je kad te zapadne polovan lesh.
Taj auto nema vise nikakvih tajni ni nepoznanica.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 03 Apr 2012, 16:05
od Xepoj87
Od drugara sestra je na toj prosloj astri GTC 1.6 imala u dosadasnjih 50-60.000km barem 5 poseta servisu zbog kvarova,1 slepovan auto,dobila besplatan slep 3 puta uz kupovinu automobila...
Sta je tu bilo,ne znam,ali se bas lose pokazao.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 03 Apr 2012, 19:49
od Day Walker
jbga svakom moze da se desi da zapadne neki baksuzan primerak...
I ja sam sa novom Astrom bio par puta do servisa, al sve neke sitnice :loool:

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 03 Apr 2012, 22:10
od blaugrana
Sta ja da kazem, menjao letvu na 7000km :mangup:

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 03 Apr 2012, 23:03
od Texonja
Tvom autu makar nisu vadili motor na 9.000 km :kuku:

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Poslato: 04 Apr 2012, 00:06
od ftj
Ja menjao 3 letve za 80,000 km na golfu.