
Jedino se ne slazem sa plinom u kolima tipa AMG, M, itd...
ftj napisao:Opet na nekom novom automobilu te klase bih uzeo dizela a ako bih se bahatio sa benzincem ne bih se zezao sa plinom pogotovo ako je neka turbo varijanta ili direktno ubrizgavanje u pitanju.
Ne povezujem ga ni ja sa sabanijom jer sam ga i sam vozio 2-3 godine kad sam polozio ali u autu koji vredi mnoooogo manje od ovih V6 i V8 azdaja.Xepoj87 napisao:Ja plin ne povezujem sa sabanijom,a ti kako hoces
U Srbiji je to cesto povezano sa plinom...kupi frajer A8, pa muva olaksice za registraciju, pa ugradi plin a sledci koraci su jeftinije/polovne gume, kineski delovi ili jos gore reparirani itd.Xepoj87 napisao:Sa sabanijom povezujem kada neko ne odrzava automobil,kada zapostavlja druge stvari ne bi li vozio dobra kola...
Kad bi ziveo u zemlji gde bih neki auto mogao da vozim na opisani nacin a da mi ne nataknu ludacku kosulju, iskreno, dizela ne bih ni uzeoXepoj87 napisao:da bi meni do sada taj tvoj Bmw skoro pa imao 2. set guma i potrosnju ispod 9l ne bi video
Eh sad 25l, pa vec smo apsolvirali da benzinci trose isto kao dizeli a cesto i manjeXepoj87 napisao:Polovan C63 AMG da bude malo bolji je 50.000e...
Gorivo za 30.000km godisnje sa prosecnom potrosnjom od 25l je oko 10.000e godisnje...
E, ali tipican "srpski bizmismen" je bas iz ove price, gledao ih ja kako kukaju u servisu, manji od makovog zrna.Floyd napisao: U Srbiji je to cesto povezano sa plinom...kupi frajer A8, pa muva olaksice za registraciju, pa ugradi plin a sledci koraci su jeftinije/polovne gume, kineski delovi ili jos gore reparirani itd.
Takvih ima kokošara ko šaše. Neki dan videh A8 4.2 TDI (model 2009+) sa zimskim gumama.Floyd napisao: U Srbiji je to cesto povezano sa plinom...kupi frajer A8, pa muva olaksice za registraciju, pa ugradi plin a sledci koraci su jeftinije/polovne gume, kineski delovi ili jos gore reparirani itd.
Kad neko to radi sa Jugom mogu da ga razumem...jbg, nema covek ali kad vidim takve "optimizacije" na autima koji polovni kostaju preko 30000e onda je sabanija.
Xepoj87 napisao: sa prosecnom potrosnjom od 25l
To je poenta i oko toga je krenula cela pricadragvorl napisao:Ja nemam nista da svi voze Q7, X5 i X6 na gas u Srbiji, ali kada autogas postaje sredstvo da se po svaku cenu uvali bulja u nesto sto ne moze finansijski da se podnese, to vise nije ni do autogasa, nego do nedostatka osecaja realnosti.
Sve je to, da kazem, normalno zbog ekonomskog stanja u drzavi ali samo do one granice kad pricamo o jeftinim automobilima.Sloba napisao:Ako se tako gleda, bar pola Srbije vozi kola koja ne može da održava po ps-u jer se kupuju dve po dve gume, sipa 10l na pumpi, kupuju polovni delovi na otpadima...
Jeste pozitivno ali ako neko iole razmislja o stednji nece ni pomisliti da ubaci bulju u auto koji je namenjen ljudima kojima stednja kao izraz ne postoji u vokabularuSloba napisao:štedeti na gorivu je pozitivno, koja god kola bila u pitanju.
Oficijelni fabricki podatak je da taj auto u gradu trosi 21l tako da ako se uzme da fabrika malo laze, da su uslovi u BG saobracaju malo gori nego u nemackim selendrama, mogu reci da Heroj nije daleko od istine. On naravno prica o gradskoj voznji jer auto 90% vremena vozi po gradu.Laki021 napisao:Xepoj87 napisao: sa prosecnom potrosnjom od 25l
Aj samo malo vise realnosti, i od tebe je 25l previse
Pa vidi, malo je drugo kad ti ugradis na Golfu ili SX 4 gas, ili na 3.0 V6 Jaguaru, A8 ili slicnom autu. Jer da se ne lazemo, i ti si Slobo za cenu novog SX4 mogao da kupis neku polovnu S klasu, ali je nisi uzeo iz niza razloga, a ima ljudi sto je uzmu pa se prave blesavi kao da nisu znali sta koliko kosta na njoj kad zvekne nakon 400k km, a hoce da budu face za male pare, narodski hoce da se *ebu a da im ne udje. Opet, poentu sam naveo, libo mene paja da li ce da vozi neko na bukovinu, ali kada vozi prakticno krsinu visoke klase na gas da glumi velikog gazdu to bas i nije po meni ni stvar ustede ni niceg drugog sem foliranja a gace busne. Vidjao sam mnogo takvih likova, znam zasto to govorim. Celave gume i autogas nije isto, ali vrlo cesto celave gume+autogas+besna masina idu ruka pod ruku. A to da pola drzave vozi a da ustvari nije sposobna da to finansira nije nista novo. U stvari, pola drzave ne samo vozi, nego funkcionise na sistem seci usi krpi dupe, dugovanje za robu i usluge je postalo nesto normalno i stvar opste kulture, to se desava kada su zelje jedne a mogucnosti sasvim druge. Floyd je vec to i napisao malopre.Sloba napisao:Ako se tako gleda, bar pola Srbije vozi kola koja ne može da održava po ps-u jer se kupuju dve po dve gume, sipa 10l na pumpi, kupuju polovni delovi na otpadima... Ali ipak se vozi. Ćelave gume i autogas nisu isto. Štedeti na gumama je opasno, štedeti na gorivu je pozitivno, koja god kola bila u pitanju.
Što se tiče hvatanja za slamku, nije ugradnja gasa isto što sipanje lož ulja u dizel pa da se kaže da je skrnavljenje samo da bi se vozilo. Autogas nije jeftina investicija, pogotovo ne za kola sa motorima velike snage koji imaju 6-8 cilindara. Koliko su novi sistemi napredni i uglađeni i sam znaš tako ni tu nema mesta za priču o prevelikom kompromisu samo da bi se vozilo.
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2