Vazduhoplovi

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
zuzazu
Reactions:
Postovi: 4644
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13

Re: Vazduhoplovi

Post od zuzazu »

kvcali napisao:mislim da turkish ne moze da ugrozi etihad nikad, to sam hteo da kazem, cak i ako ima nesto povoljnije boze moj, mozda je moguce i neke reciprocne mere primeniti, bar oni nisu u eu, njih mozes da karas, a kad pominjem zapad, pominjem ga u smislu da je dijaspora tamo i novac koji treba da se muze, afrika sad bar to nije
Turkish i Etihad nesto ne verujem da imaju nameru da se medjusobno ugrozavaju.

Ne, njih ne mozes da karas, pogotovo ako uzmes u obzir njihov polozaj, broj aviona u floti, i silinu kojom nastupaju (kao posledica novca koji stoji iza njih).

Podseticu samo na par postova odozgo. Ako je neko oduvan, to nisu oni - nego mi. Samo su nas po kratkom postupku izmestili na sporedni aerodrom gde slecu Azarbejdzan, Fly Dubai, Saravia i boranija kompanije..... Tako se stiti svoje trziste.

Pomenucu i Srpsko - Turski rat pre neku godinu oko srpskog turiste (izmedju dva direktorata oko dozvola za carter letove za Tursku). Ko je izvukao deblji kraj? Pa, zna se..... opet mi.

Mi smo za njih zrnce prasine da je to smesno.
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Vazduhoplovi

Post od kvcali »

dzabe im ga, kad tonu u islamski ponor...

ako bude bilo problema za ovu novu kompaniju da slece gde i pre, realno je ocekivati da se i njima kod nas dodeli neki sh iz revolta, videces.
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48209
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vazduhoplovi

Post od Geza »

Zamisli šta će biti ako jednog dana Turska postane članica EU. :)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Vazduhoplovi

Post od kvcali »

nema sekiracije, nece NIKAD !
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od snork »

Tačno! Nijedna većinski muslimanska država (Turska, Albanija), a verovatno ni država sa velikom muslimanskom manjinom (Bosna i Hercegovina) neće nikada postati član EU. Osim toga, Turska je većim delom u Aziji, pa i sa te strane to nema nekog preteranog smisla.
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24732
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Vazduhoplovi

Post od dragvorl »

Da vas vidim za 50 godina da li cete biti tako sigurni. :rofl:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15412
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od pedja »

Tako su i Nemci mislili, a sada Turci igraju kao domaci u sred zemlje Germanije.

TT
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48209
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vazduhoplovi

Post od Geza »

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
BAJKER
Reactions:
Postovi: 6086
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Vazduhoplovi

Post od BAJKER »

ljubitelj napisao:Off topic
BAJKER napisao:
ljubitelj napisao:
Off topic
NIS je odlican primer temeljnog zaokreta od notornog gubitasa u profitabilnu firmu koja ima perspektivu opstanka.
Etihad treba to isto da stvori od ostataka propalog JATa.
Off topic

Ajd da ne off-ujem omiljenu mi temu ali da li uopste znas koliko Gasprom placa rudnu rentu Srbiji,

jeste da su ovi ulozili da je modernizuju. Nije ni cudo sto su od gubitasa za jednu godinu ili dve vec postali profitabilni, em su je jeftino kupili em placaju jeftino rudnu rentu i prava na exploataciju sa naftnih polja u Vojvodini. Zalosno je u svakom slucaju a ispali smo supci jer je bivsi NiS bila drzavna krava koju su svi muzli kad je kome i koliko trebalo.
Off topic



NIS je gotovo idealan primer prelaska iz stanja socijalistickog u kapitalsiticko upravljanje. Shvatam tvoju poentu ali se ne slazem da nije cudo to sto se uspelo sa NISom ovde gde je tako jak socijalisticki sklop razmisljanja.

Poznato mi je to sto navodis a ponesto i jos malo sire. Gazprom placa isto onoliko koliko je placao NIS, bas nista nije promenjeno oko rudne rente.
Drzava nema nikakav dobitak niti gubitak, na egalu je pre i posle ulaska Gazproma po tom pitanju ali je drzava u velikom dobitku sto su prestale subvencije u milijardama godisnje za ocuvanje dinasaurusa, tada bez ikakve konkurentnosti i perspektive. Gazprom je poceo da stvara novu vrednost i da placa poreze, postalo je normalno da biznis poslovanja sa naftom donosi profit i da se daje (proporcionalno) u budzet umesto uzima, postalo je normalno da se iz profita isplacuju dividende, postalo je normalno isto ono sto je normalno u ostatku sveta.

Pre Gazproma sve to je bilo nenormalno postavljeno sa nevidjenim neuspehom poslovanja za jednu naftnu kompaniju.

Postali su profitabilni ne zbog navedenog, jer je i NIS pre toga isto imao jeftinu rudnui rentu i isto imao naftna polja ne samo u Vojvodini nego i juznije vec pre svega sto je reorganizovao poslovanje i napravio preduzece umesto socijalistickog kombinata.
Gazprom je otpustio oko 1700 nepotrebnih zaposlenih koji su dolazili po platu, raskinuo desetine fiktivnih sponzorskih ugovora za besmislene stvari kao sto je na primer onaj o sponzorisanju privatnog hobija putovanja jedrilicom po nekakvim takmicenjima koja veze nemaju sa biznisom NISa, i jos mnogo toga.

Poenta Gazpromovog efekta na poslovanje NISa nije u drzavnim nametima nego iu uvidjenju korporativnog upravljanja i fokusiranju na biznis. Dakle Gazprom ulaze u maloprodaju kroz benz. stanice, ulaze u rafinerije, ulazu u magacine, ulaze u skolovanje ljudi ulaze u kvalitet i ulaze u sirenje biznisa po regionu a ne ulaze u fudbalere, skijase, jedrilicare, ne bavi se socijalnom pomoci itd.
Bivsi NIS je bio veliki kamen o vratu drzave koji je unistavao ostatak zdrave privrede koja je umesto ulaganja u razvoj morala da placa gubitasa i to sve jos dok je NIS imao apsolutni monopol.

Imati monopol, placati mizernu rudnu rentu, ne placati porez drzavi i biti u enormnim gubicima je nesto sto se tesko vidja u svetu biznisa, tek dolazak Gazproma je potpuno ogolio svu trulez poslovanja bivseg NISa.

Ekolosko stanje pre i posle Gazproma najbolje znaju Pancevci, da se i to ne zaboravi.

Vrlo slicna prica je i sa EPSom koji ima dugove u milijardama a isto placa mizernu rudnu rentu dok prodaje el. energiju po paprenim cenama u odnosu na konkurenciju. I pored svega EPS nije konkurentan, kvalitet proizvoda je van standarda (losiji naravno), ulaganje u razvoj biznisa nikakvo, sponzorise fudbalere (Partizan bese jedno vreme a ima i svoje zaposlene u radnom odnosu fudbalere), itd.


Moje misljenje je da se generalno previse veruje populistickim pricama medija koje se bave kratkorocnim uskogrudim gledanjem kroz obojene naocari (od drveta ne vide sumu, tj dugorocne i sveobuhvatne efekte necega).
Prodaja NISa je po mom misljenju jedna od najboljih stvari koja se dogodila ovoj zemlji i otklonila uzroke koji su decenijama izazivali potrese u drzavi.
Da li znas da je jos pocetkom 80tih bilo stanje pumpi bez benzina a da se isti svercovao i kupovao u kantama, postojali bonovi i bilo zabranjeno voziti privatan auto svaki dan ?
Autobusi nisu mogli redovno da funkcionisu, kamionski saobracaj redukovan.
To je bilo u zlatno doba NISa.
Pa sve to sto si ti rekao o Nis-u meni je bilo poznato i zato sam i rekao da je bila firma za isisavanje para na raznorazne nacine kao krava muzara. O stanju na pumpama i par-nepar danima kada si mogao da vozis kola secam se kao da je juce bilo, jbg prolaze godine bolje reci letee :starac:
Slika
Korisnikov avatar
BAJKER
Reactions:
Postovi: 6086
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Vazduhoplovi

Post od BAJKER »

A u medjuvrtemenu citamo placene analize :kokice:

"Er Srbija" nam donosi 710 mil. $[/size]
IZVOR: TANJUG
Beograd -- "Er Srbija" doneće privredi Srbije 710 miliona dolara u 2014. godini, što je 1,5 odsto bruto domaćeg proizvoda (BDP), pokazuje studija "Oksford ekonomiksa".


U analizi, koju je "Oksford ekonomiks" izradio za tu kompaniju, navodi se da će direktan ekonomski uticaj na srpsku privredu biti povećanje BDP-a u iznosu od 190 miliona dolara u 2014, što će kroz povećane poslovne mogućnosti, turizam, trgovinu, investicije i globalnu povezanost, dostići iznos od 710 miliona dolara.

Stručnjaci procenjuju da će nova avio-kompanija odmah doneti ekonomsku dobit Srbiji, putem nekoliko ključnih kanala: otvaranja radnih mesta, upravljanja lancem dostave i preko povećanja kupovne moći.

Očekuje se da udeo "Er Srbije" (Air Serbia) u BDP-u, kao rezultat svakodnevnog poslovanja, bude 118 miliona dolara, uz stvaranje dodatnih 4.700 radnih mesta samo u Srbiji.

Do 2014. planirano je da se broj vazdušnih linija "Er Srbije" udvostruči. Na osnovu ukupnog porasta broja vazdušnih linija, u skladu sa predloženom putnom mrežom i brojem prevezenih putnika, ta povezanost će doneti prihod srpskoj privredi od oko 54 miliona dolara, što je 0,12 odsto BDP-a zemlje.

U izveštaju se ističe da je veća vazdušna povezanost ključni pokretač ekonomskog rasta i razvoja, što olakšava integraciju zemlje u globalnu ekonomiju.

Globalni podaci takođe ukazuju na vezu između direktnih stranih ulaganja u domaću privredu i vazdušne povezanosti.

Uz to, potrošnja koja se očekuje u Srbiji, kao rezultat poslovanja nove nacionalne aviokompanije, pokrenuće dodatne aktivnosti u privredi, podržavajući dalji rast BDP-a i otvaranje novih radnih mesta.

Očekuje se da prihod od noćenja stranih putnika, što iznosi 1.500 dolara po putniku, dodatno poveća BDP za 250 miliona dolara, što će istovremeno otvoriti i oko 8.500 novih radnih mesta u 2014. Kompanija će biti od izuzetnog značaja i za izvozno orijentisano poslovanje, posebno sa EU.

Generalni direktor "Er Srbije" Dane Kondić smatra da je studija pokazala važnost snažne, komercijalno uspešne nacionalne avio-kompanije, navodi se u saopštenju te kompanije.

"Jaka 'Er Srbija' je od vitalnog značaja za našu nacionalnu privredu. To stvara radna mesta ne samo u okviru avio-kompanije, već i u nizu drugih važnih sektora. Ona donosi prihod, ne samo našoj kompaniji, već i hiljadama firmi, velikih i malih, koje posluju u našoj zemlji", kazao je Kodnić.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=767541
Slika
Korisnikov avatar
maxer
Reactions:
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Vazduhoplovi

Post od maxer »

Jel da se :rofl: ili da :( ... STRAŠNO!

Verovatno su očekivane "efekte" iz ove analize (ne i iz samog "posla") već ugradili u plan budžeta i na taj fiktivan način zakrpili rupu ... i tako zakrpa po zakrpu i eto ti našeg "planiranog prihoda" :glavomuzid: :glavomuzid: :glavomuzid:
zuzazu
Reactions:
Postovi: 4644
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13

Re: Vazduhoplovi

Post od zuzazu »

Za moju firmu kazu da je izuzetno uspesna. Avioni su uvek puni, i prakticno se ne gase. U prosloj godini sa 40 aviona ostvaren je cist profit od 40 mil evra tj. Milion po avionu.

Er Srbija jos nije zaradila 1 dinar a vec bajke (ili basne, sa ovcama) u opticaju...
Korisnikov avatar
BAJKER
Reactions:
Postovi: 6086
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Vazduhoplovi

Post od BAJKER »

Što je babi milo to joj se i snilo :kezo:

Gde ce i kako ce zavrsiti stari isluzeni avioni sada vec bivšeg Jata, evo i daljeg texta prenetog sa B92.
Od tolikog naslova samo jedna recenica o tome :kezo:


Na letovanje starim avionima Jata?

ZVOR: TANJUG
Beograd -- Ukupno deset novih aviona leteće pod grbom Er Srbije od marta 2014. godine, a postojeća "boingova" flota mogla bi da bude korišćena za čarter letove tokom leta.

Kako je rekao savetnik prvog potpredsednika vlade zadužen za finansije i privredu Siniša Mali, uz avion koji je pre dva dana sleteo na beogradski aerodrom, kompanija će do kraja godine dobiti još pet aviona, a do marta preostala četiri. Tako će biti potpuno zamenjena postojeća "boingova" flota, o čijoj nameni se i dalje raspravlja.

Mali je za RTS naveo da će tako biti potpuno zamenjena postojeća "boingova flota", o čijoj budućoj nameni se i dalje razgovara. Jedna od ideja je korišćenje za čarter letove tokom leta.

Govoreći o "Jat tehnici", Mali je rekao da ona ostaje u vlasništvu Srbije i da će imati ugovor sa "Er Srbija" kada je rečo takozvanom "teškom odrzavanju", dok će redovno održavanje biti u okviru "Er Srbija", jer je to princip rada te kompanije.

"Jat tenika će ostati da radi na način koji je radila do sada", rekao je Mali.

On je naveo i da je trenutno u okviru dosadašnjeg "Jat-a" prvi deo socijalnog programa i da se obavlja testiranje zaposlenih kako bi se utvrdilo sa kojim znanjima i veštinama raspolažu i kako bi se definisali trenizi u narednom periodu, dodajući da je "Etihad" zadovoljan kvalitetom zaposlenih koji je našao u "Jatu".

Mali je dodao i da će 25. oktobra biti održana ceremonija koja će i zvancicno označiti početak rada te kompanije, a 26. oktobra biće organizovan prvi promotivni let na liniji Beograd-Abu dabi.

"Svaka nacionalna avino kompanija ako je profitabilna ima uticaj na privredu zemlje. U slučaju 'Er Srbija' od 2014. godone po rezultatima studije to preduzeće će zapošljvati direktno ili indirektno više od 21.000 ljudi i doprinosiće BDP preko 700 miliona dolara na godišnjem nivou. To govori koliko je jaka i uspešna 'Er Srbija' važna za ekonomiju i zemlju", naglasio je Mali.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=767760
Slika
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5220
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Vazduhoplovi

Post od cozmo »

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... tions.html

Terrifying near miss as two packed passenger planes came with just ONE HUNDRED feet after all four pilots failed to follow instructions

Planes had 1,000 on board when they almost crashed over Scotland
Transatlantic Boeing 747s were gradually converging on each other
Air traffic controller ordered left jet to turn left and the right to turn right
But they did the opposite - turning towards each other
Tragedy averted with just seconds to spare as pilots actually saw each other
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9311
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Vazduhoplovi

Post od dragan »

medijska prica vezana za ovu celu saradu sa er srbijom je tako smesna, "dobili smo najbolje avione u regionu i medju najboljima u evropi", daj bre covece, pa jel moze neko na to da nasedne? i to toliko uporno potenciraju, cim cujem tako nesto odmah menjam kanal, a vidim i na poslu svi tako rade, jednostavno vredja inteligenciju...
Odgovori