Mislim ovo mi je totalno besmisleno

Mislim ne smeta meni sto to ljudi rade, nek svako vozi kako se njemu svidja ako to ne utice na mene, ali verovatno ne bi dobio kljuc od mog auta za probu

Igra itekako ulogu, ali ti očigledno vozis hoverkraft, ili uz tako modifikovan Yugo, fizika, vreme i prostor se savija na stranu koju želiš.YUgisa napisao:Mislim da to ne igra previse ulogu jer vidim ljude u saobracaju da vrte u mestu bez obzira da li to zahteva situacija ili ne. Najvise sto sam ja vrteo u mestu je bilo kad su mi ostavili 30cm ukupno ispred i iza auta. Mada ni to ne bih vrteo u mestu da nije bio neravan teren pa se morala konstantno koristiti i rucna kako se ne bih naslanjao na auto ispred i iza mene... Bukvalno sam na izlazu kada je auto stajao dijagonalno imao par cm od njih...
Mislim ovo mi je totalno besmisleno![]()
Mislim ne smeta meni sto to ljudi rade, nek svako vozi kako se njemu svidja ako to ne utice na mene, ali verovatno ne bi dobio kljuc od mog auta za probu
Ne bih da budem smarač, ali jel ima možda neki tekst gde piše da se leti trebaju gume jače duvati? Video sam recimo neki gde se pominje dodavanje 0,1 bara na po 10 stepeni, ali ni oni ne pominju osobine univerzalnih odn. zimskih guma... To za tvrde bokove se u tim tekstovima ni ne pominje, a većina tekstova na netu je trla baba lan koliko vidim. Naslov kao da će ti reći ne znam šta, a ono napišu opšte poznate gluposti.ljubitelj napisao: 15 Maj 2022, 10:04 Preporuka 2,2 je za letnje (tvrdjih bokova) gume, zimske se duvaju na 2,4-2,5 iliti 0,2-0,2 bara više od letnjih kada se tako koriste kao što ti radiš.
Sam vizuelni izgled ukazuje da pritisak duvanja jeste nizak čim se više troše bokovi od srednjeg dela. (za taj konkretni auto te konkretne težine i te konkretne upotrebe, na drugom autu bi možđa bilo drugačije sa istom gumom i istim pritiskom).
ček, u kom uputstvu to piše, za Volvo 970? 0,2-0,5 bara? 0,2 ili 0,5 odokativno po proceni vozača?ljubitelj napisao: 18 Maj 2022, 12:01 Koja priča sa velikim temepraturama?
Nije bilo o tom govora, barem ne sa moje strane.
Dakle prosto je,
letnje gume ( po tipu) se duvaju na pritiske sa nalepnice, i dodatno se duvaju 0,2-0,5 bara prema uslovima vožnje odnosno opterećenju.
zimske gume (po tipu) se duvaju na 0,2-0,3 bara više pritiske sa nalepnice, + dodatno 0,2-0,5bara opet prema uslovima vožnje odnosno opterećenju.
celogodišnje gume se duvaju kao i letnje uglavnom, osim ako nije nešto specifično za konkretni model napisano.
Svi pritisci su NA HLADNO, na niskim temperaturama / okolina +20C/ navedeni od strane fabrike.
A za sve gume bilo kojeg tipa pritisak se prilagodjava vozilu i njegovoj eksploataciji, ako su rubovi više potrošeni od srednjeg dela šare pritisak je prenizak i obratno, ako se više troši guma po sredini pritisak je preveliki.
Korekcija u prvoj slučaju + a drugom slučaju -.
Podrazumeva se da je auto ispravan, tj trap i komplet sve za vešanje i upravljač.