O presretačima
Re: O presretačima
Ja sam se pre vezivao samo kada idem van grada misleći da je u gradu bezazleno. Sve se promenilo posle udesa u naselju Stepa (čim su pustili ulice, ništa nije bilo obeleženo).
Lik se zakucao u mene sa 70 na sat (možda i više) i da nije bio vezan proleteo bi kroz šoferku.
Od tada mi je vezivanje pojasa refleksna radnja i kada hoću da preparkiram auto.
Lik se zakucao u mene sa 70 na sat (možda i više) i da nije bio vezan proleteo bi kroz šoferku.
Od tada mi je vezivanje pojasa refleksna radnja i kada hoću da preparkiram auto.
Re: O presretačima
Pa upravo kada bi razmisljao u tom smeru, ne bi nikada seo na motor. Ono sto bi me na motoru potencijalno ubilo (a na njemu provodim vise vremena nego u kolima), u kolima mi ne bi ni masnicu izazvalo.NexT napisao:Zato sto ce te neko udariti i ubiti i odgovarati za to, a mozda bi preziveo da si bio vezan.
Tako da mi taj stepen povecanja bezbednosti vezivanjem u mom slucaju, nije znacajan da bi ga praktikovao i sebi narusavao komfor.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: O presretačima
Nisi skapirao, poenta je koliko ce drugi odgovarati, a ne koliko ces ti biti bezbedan 
Послато са GT-N7100

Послато са GT-N7100
Re: O presretačima
Pa isto okreni pricu, koliko ce odgovarati onaj sto me isece dok sam na motoru, sto je daleko cesci slucaj nego sa kolima, a na motoru nemam pojas nego pravac na beton, pod tockove, o ivicnjak...
Ne tvrdim ja da se ne treba vezivati, treba i to podize nivo bezbednosti. Samo sto u nekim slucajevima postavlja se pitanje koliko ima smisla i koliko neki pojedinci stvarno podignu stepen bezbednosti vezivanjem.
Ne tvrdim ja da se ne treba vezivati, treba i to podize nivo bezbednosti. Samo sto u nekim slucajevima postavlja se pitanje koliko ima smisla i koliko neki pojedinci stvarno podignu stepen bezbednosti vezivanjem.
Re: O presretačima
Na motoru imas adekvatnu zastitnu odecu i stitnike koji imaju posao pojasa i airbag-a. U kolima ako nisi vezan em se ne aktivira jastuk em npr direkt glavom udaras u B stub. Ostajes invalid ili gines, bez razloga.
Al bitno da ne budes izguzvan.
Al bitno da ne budes izguzvan.
Re: O presretačima
Nevezivanje pojasa nije bahatost, vise je maloumnost.
Re: O presretačima
Nazalost vrlo dobro znam sta znaci pad sa motora.
Postoji oprema i ona mnogo pomaze (kaciga, cizme, nepoderive pantalone i jakna, kostur za ledja, pojas, protektori, rukavice...) ali i pored svega navedenog vozac motora je mnogo ugrozeniji i od bilo kojeg vozaca koji nije vezan u kolima.
Kaciga te stiti od udaraca, protektori te stite tek on slabijih udaraca, koza te stiti od guljenja po asvaltu... ali direktan udarac uvek prima telo i veliki je hendikep u odnosu na auto sto ne postoje zone deformitete, sto nakon udarca telo nastavlja inertno da se krece do sledece prepreke (ivicnjak, stub, drvo, drugi auto...) u koju udara....
Ali da ne duzimo o bezbednosti na motorima. Poenta je da si koliko god opremljen bio daleko ugrozeniji nego u kolima cak i kada nisi vezan. Ono sto u kolima moze da se zavrsi kao cesanje branika sa posledicama stete od 50eur, na motoru cak i u punoj opremi moze da se zavrsi fatalno.
Upravo zbog toga sto na motoru provodim jako puno vremena, vezivanje pojasa u kolima ne dozivljavam kao znacajan bezbednosni pomak u mom slucaju. pritom i ne razmisljam u tom smeru, jel da razmisljam kao prvo na motor vise nikada ne bi ni seo pa bi tek onda na red doslo vezivanje...
Postoji oprema i ona mnogo pomaze (kaciga, cizme, nepoderive pantalone i jakna, kostur za ledja, pojas, protektori, rukavice...) ali i pored svega navedenog vozac motora je mnogo ugrozeniji i od bilo kojeg vozaca koji nije vezan u kolima.
Kaciga te stiti od udaraca, protektori te stite tek on slabijih udaraca, koza te stiti od guljenja po asvaltu... ali direktan udarac uvek prima telo i veliki je hendikep u odnosu na auto sto ne postoje zone deformitete, sto nakon udarca telo nastavlja inertno da se krece do sledece prepreke (ivicnjak, stub, drvo, drugi auto...) u koju udara....
Ali da ne duzimo o bezbednosti na motorima. Poenta je da si koliko god opremljen bio daleko ugrozeniji nego u kolima cak i kada nisi vezan. Ono sto u kolima moze da se zavrsi kao cesanje branika sa posledicama stete od 50eur, na motoru cak i u punoj opremi moze da se zavrsi fatalno.
Upravo zbog toga sto na motoru provodim jako puno vremena, vezivanje pojasa u kolima ne dozivljavam kao znacajan bezbednosni pomak u mom slucaju. pritom i ne razmisljam u tom smeru, jel da razmisljam kao prvo na motor vise nikada ne bi ni seo pa bi tek onda na red doslo vezivanje...
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13567
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: O presretačima
Bas gresis, tako mala stvar kao vezivanje pojasa mnogo toga cuni, i ne vidim nikakvu vezu sa motorm.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: O presretačima
Meni je recimo nenormalno kako neko ugrozava sve ljude na ulici vozeci auto stariji od 15 godina, kako se neko usudi da vozi auto bez barem 6 vazdusnih jastuka, kako se neko usudi da stavi dete u punta ili slican auto.
Tek voznja bilo kakvog motora mi je kompletna maloumnost.
Zamisli sta jedan motor koji odleti i tri lepe kada se vozac oklizne na mokar pesacki, uradi pesacima.
Ne kapiram da neko tako bezbrizno ugrozava sebe i druge u saobracaju.
Sent from my Sony
Tek voznja bilo kakvog motora mi je kompletna maloumnost.
Zamisli sta jedan motor koji odleti i tri lepe kada se vozac oklizne na mokar pesacki, uradi pesacima.
Ne kapiram da neko tako bezbrizno ugrozava sebe i druge u saobracaju.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: O presretačima
Kakav izliv inteligencije 

Re: O presretačima
Naravno, poput tvog 
Sent from my Sony

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: O presretačima
Obzirom na sliku - dobar si 

Re: O presretačima
Jao, cekaj malo, umrecu od smeha od tako kvalitetnog humora 
Sent from my Sony

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: O presretačima
Upravo zbog toga sto se slazem sa ovim delom tvoga posta, smatram da je vezivanje pojasa za nekoga ko provodi vise vremena na motoru nego u autu, vezivanje pojasa mizeran stepen podizanja bezbednosti.Xepoj87 napisao: Tek voznja bilo kakvog motora mi je kompletna maloumnost.
Zamisli sta jedan motor koji odleti i tri lepe kada se vozac oklizne na mokar pesacki, uradi pesacima.
Ne kapiram da neko tako bezbrizno ugrozava sebe i druge u saobracaju.
Sent from my Sony
Nesto poput dijete na kojoj jedes sve zivo u neogranicenim kolicinama (slatiki, masno, skokovi, testa... prezderavanje pred spavanje, alkohol...) i onda umesto obicne koka kole pijes lajt koka kolu i kazes kako vodis racuna o ishrani.
Sve bi imalo smisla da je i ostatak navika/ishrane sredjen, a ovako nema ama bas nikakvog znacajnog efekta.
Isto i u slucaju vezivanja. Ako vec ne silazis sa motora koji sam po sebi nosi 1.000 veci rizik od voznje u bilo kakvom autu, vezivanje pojase je totalno trivijalna stavka po bezbednost takve osobe (gde svrstavam i sebe).
PS - mislim da si bio malo pregrub u prvom delu posta koji nisam citirao ali isto tako mislim da su i ovakvi postovi totalno neumesni (blago receno)
ftj napisao:Nevezivanje pojasa nije bahatost, vise je maloumnost.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: O presretačima
I dalje ne kapiraš...
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.