Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Vi ste upoznati sa tim, pa donekle i mi sa ovakvih foruma. Sta je sa ostalih 6 miliona ljudi koji gledaju Pink i slusaju spikera ko da cita sveto pismo?
Naravno da svi misle da smo dobili avione na izvolte, od Vucicevog ortaka i da su glanc novi, sa sve grbom Srbije, jer ipak, sejk je to... CUstom made za AirSerbia...
Naravno da svi misle da smo dobili avione na izvolte, od Vucicevog ortaka i da su glanc novi, sa sve grbom Srbije, jer ipak, sejk je to... CUstom made za AirSerbia...
Re: Vazduhoplovi
a i u pravu si... cuju tu vest, odahnu, znaci buducnost sigurna, i onda prebac na pink da se proveri jel se ekrem uvostio 

- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
ljudi, urazumite se da nije ovako uradjeno kako jeste(ma kako to bilo) za koji mesec ili godinu, jat bi prestao da postoji, ovako kako god to bilo nesto ce ipak leteti, i zaposljavati bar to malo ljudi, i placace porez, kakav god, u zadnjih bar 10 godina jat je stalno belezio zestok " -," aj ovi nek budu na 0 pa dobro

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Vazduhoplovi
kvcali napisao:ljudi, urazumite se

Honda Undetected Garage
https://www.facebook.com/profile.php?id ... &ref=br_tf
https://www.facebook.com/profile.php?id ... &ref=br_tf
Re: Vazduhoplovi
poenta mog posta nije bila da li neko treba da propadne ili ne, vec u kojoj meri i na koji nacin se fura propaganda...kvcali napisao:ljudi, urazumite se da nije ovako uradjeno kako jeste(ma kako to bilo) za koji mesec ili godinu, jat bi prestao da postoji, ovako kako god to bilo nesto ce ipak leteti, i zaposljavati bar to malo ljudi, i placace porez, kakav god, u zadnjih bar 10 godina jat je stalno belezio zestok " -," aj ovi nek budu na 0 pa dobro
a sto se tice jata, ni prvi ni poslednji koji bi prestali da postoje, iz ovih ili onih razloga. poslednjih par strana mudrovanja oko cele price sam samo ovlas procitao, ali cistom logikom mogu da kazem da svako ko ne ispunjava ekonomske kriterijume uspesnog poslovanja i treba da propadne, a pogotovo siromasnoj srbiji drzavna firma gubitas ( opet sa celom filozofijom oko toga ) za reklamu ne treba. nebitno iz kog razloga je jat konkretno propao, vec je mnogo pisano o tome ovde...
Re: Vazduhoplovi
Nekako po inerciji otvaram B92, a onda su mi komentari jaci od samog teksta. Tu nekako vidim kako narod "dise".
Danas ima toliko poznavaoca koji postuju prosecnu starost flote Luftike, BA, ErFransa, tvrdeci kako 14 godina i nije puno za jedan avion...
I onda procitam nekog lika koji se potpisao sa "kapetan" ili "pilot" ili sl., i koji od prilike kaze: "Jedina gora stvar od 20 godina starog B-737 Classic je 10 god star Airbus"
Airbus, kazu (licno o tome ne znam puno) kad je nov i ispravan, milina je leteti. Kad je star/pocinje da otkazuje/lose odrzavanje, ne dao Bog da nesto krene naopako.
Godine aviona nisu presudne koliko odrzavanje i eksploatacija.
B737 koje je Luftika dala Kroaciji su bili besprekorno odrzavani, ko i stogodisnji tramvaji u Becu koji i dalje voze.
Ako je avion raubovan tako sto se nije gasio, ili je stalno bio na maksimalnim tezinama, mozete da ocekujete da ste uzeli vozilo skinuto sa rent-a-car, ko casa, sa 80.000 na satu za dve godine
Danas ima toliko poznavaoca koji postuju prosecnu starost flote Luftike, BA, ErFransa, tvrdeci kako 14 godina i nije puno za jedan avion...
I onda procitam nekog lika koji se potpisao sa "kapetan" ili "pilot" ili sl., i koji od prilike kaze: "Jedina gora stvar od 20 godina starog B-737 Classic je 10 god star Airbus"

Airbus, kazu (licno o tome ne znam puno) kad je nov i ispravan, milina je leteti. Kad je star/pocinje da otkazuje/lose odrzavanje, ne dao Bog da nesto krene naopako.
Godine aviona nisu presudne koliko odrzavanje i eksploatacija.
B737 koje je Luftika dala Kroaciji su bili besprekorno odrzavani, ko i stogodisnji tramvaji u Becu koji i dalje voze.
Ako je avion raubovan tako sto se nije gasio, ili je stalno bio na maksimalnim tezinama, mozete da ocekujete da ste uzeli vozilo skinuto sa rent-a-car, ko casa, sa 80.000 na satu za dve godine

Re: Vazduhoplovi
Off topic
To je postao težak zayeb u poslednje vreme. Sa komentarima se opasno manipuliše
Off topiczuzazu napisao:Off topic
Nekako po inerciji otvaram B92, a onda su mi komentari jaci od samog teksta. Tu nekako vidim kako narod "dise"
To je postao težak zayeb u poslednje vreme. Sa komentarima se opasno manipuliše

Re: Vazduhoplovi
Znam, masa komenatra koji ne odstupaju od pravila ponasanja sajta, a ne govore u prilog teksta (B92 i T6 Blog kao najbolji primeri), nikada i ne bude objavljena... ali, bez obzira, zanimljivo mi je da citam na sta se ljudi primaju.
Re: Vazduhoplovi
@zuzazu, malo je cudno da prozivate o stvarima koje ocigledno ne pokusavate do kraja da razumete.
Dobro ste zakljucili da Etihad postaje gazda, i da Etihad ulazi u posao zbog novca i interesa a ne ljubavi za JATom ili Srbijom. Isto ce biti i kroz resavanje sledeceg socijalistickog dinosaurusa koji ne moze da prezivi sa poslovanjem po samoupravljackom modelu kao sto je EPS ili Zeleznica.
Posto voilte da pominjete Afriku, decenijama je najkraci put odavde do Lagosa npr bio preko Rima (Dubrovnika), Ciriha, Frankfurta i Sofije (Tripolija) a zadnjih godina pogotovu za jug Afrike vrlo povoljne veze su bas preko Bliskog Istoka i gle cuda preko Moskve.
Pokusao sam da vas navedem da promenite ugao gledanja, onaj ko preuzima propalu firmu postaje gazda, a uvek i jedino je gazda taj koji odlucuje o organizaciji i poslovanju.
Uobicajeno je da se centralizuje upravljanje i da se tzv zajednicke sluzbe nalaze u sedistu firme u Abu Dabiju. Logicno je ocekivati sledeci korak da se potpuno ugase te prenete odavde kao nepotrebno dupliranje uz vec postojece Etihad sluzbe za te poslove.
I tako rade sve ozbiljne firme , da pomenem opet uobicajen nacin korporativnog poslovanja izmedju centrale i filijala.
Srbija nema i nece imati svog nacionalnog prevoznika jer nema minimalne resurse za tako nesto sa svojom velicinom i svojom ekonomskom moci i to je cinjenica. Potpuno je svejedno ko bi bio taj koji preuzima JAT, svaka normalna avio kompanija ce uraditi isto sto i Etihad a razlike bi bile samo u nijansama i tajmingu dogadjanja.Treba da se sto pre manemo snova o nekakvoj mega velicini drzave i pratecih mega resursa da imamo sve svoje kao sto imaju velike i snazne zemlje.
Nema ni Belgija Sabenu, nema danas sijaset avio kompanija koje su nekada bile poznate pa niti su te zemlje posebno ugrozene niti iko pokusava da vrati istoriju unazad.
JAT je istorija kao i SFRJ. Air Serbia je samo (jos jedna) filijala Etihada zaduzena za odredjeni segment trzista koja posluje onako kako odluci "gazda" (ko god da je svejedno je).
Air Serbia nastaje radi resavanja ostataka JATa i zatvaranja dubioze koju je isti pravio. Pustite medijske pricice. Nema tu nikakve sentimentalnosti, uzima se ono sto vredi a to slotovi i ljudi.
Uspeh ce biti ako Air Serbia bude u stanju da na trzistu zaradi toliko da vise ne prima subvencije, naravno to se nece desiti odmah.
Jos plasticnije, velika ruba guta malu ribu.
Mala riba se ne pita ni za sta, samo izvrsava komande koje isporucuje velika riba. Osnova kapitalizma i osnova poslovanja.
Potpuno je nebitno da li je seik ili bilo ko drugi u pitanju, osnovna pravila su takva kakva su.
Sve to sto radi Etihad radile su nase velike i nekada mocne firme (ex SFRJ) bas po toj Africi, kao na primer Ingra, Energoprojekt,itd koje su imale svoje cerke firme (imaju i danas koliko znam) sirom Afrike i uspostavljale su iste poslovne odnose. Isto tako se radi i u Angoli od strane NISa. A bas je preko Abu Dabija odlicna konekcija ka Luandi, a to ce biti u bliskoj buducnosti bitno i za Air Serbia.
Samo smo mi bili tada gazde i uzimali kajmak a sada se okrenuo tocak, sada su drugi gazde koji uzimaju kajmak a mi smo tu da radimo kako se kaze.
Vrlo prosto, samo se treba spustiti iz snova u realan svet biznisa gde ne vladaju emocije vec novac i interes. Svakim svojim postom sve vise upadate u zamku da ne priznajete realni svet a forsirate potpuno pogresan ugao posmatranja. Osnova svega je ugao posmatranja Etihada (moze se napisati bilo kojeg investitora). Oni investiraju know how, mi ono sto je ostalo od imovine i novac da firma stane na noge.
I naravno da uz tako propali JAT i tako slabasnu poziciju Srbije u medjunarodnom biznisu jasno je da najveci rizik i teret moraju da podnesu JAT, Srbija i poreski obveznici. Ta igrarija sa JATom da je uradjena pre 10 godina kostala bi nas sve zajedno manje. Svako odlaganje zatvaranja JAT kostalo bi nas sve vise sa jos gorim uslovima.
Sve sto ste postovali i komentarisete kao nekakve izmisljene probleme je da ponovim sasvim uobicajeno, normalno, ocekivano ponasanje korporativnog poslovanja.
Bez ulaska Etihada (Lufhanse, Quantasa, Aeroflota, bilo koga) bi potpuno prestao da leti i jedan jedini komad aviona pod znackom JATa jer za to nema nikakvih osnova. JAT je svakim svojim letom samo povecavao gubitke i dalje kako sebe tako i nas ukopavao. Nema nikakve dileme u takav razvoj dogadjaja, i to vrlo brz s obzirom da Srbija kao drzava vise nema kredibilitet da pozajmljuje enormne kolicine novca koje je JAT jeo kao gladna azdaja..
Dakle, zanemarimo senzacionalisticki pristup neobavestenih novinara, Etihad postupa po uobicajenim pravilima poslovanja. Jedno od tih pravila je da se bira avion koji ce doneti najveci prihod, ne verujem da Etihad nije umeo da odabere bas te Airbus koji ce moci brzo da donesu profit. Slabo se pominje koliki je resurs tih aviona, a to je mnogo bitnije od godista.
Sto se tice ukidanja slotova letenja, postoje i prava tranzita kamionima Turske preko Srbije koja se svake godine ugovaraju i obnavljaju.
Razmena interesa nije uvek jednostavan proces pregovaranja, naravno nasa pozicija slabe drzave odredjuje i domete zastite nasih interesa.
Off topic
@ftj, moze biti da je tako kako si naveovali je vrlo sumnjivo iz razloga sto NIS nije vodio poslovne knjige po standardima. I ti podaci koje iznosis nisu prosli kroz reviziju. Jedna od istina je i da je u trenutku prodaje NIS baratao sa brojkom od 1 milijarde dinara u plusu a pokazalo se da su poslovne knjige NISa lazirane i da je pravo stanje minus 8 milijardi dinara. I sve to potvrdjeno sa 2 nezavisno sprovedene revizije ali po medjunarodnim racunovodstvenim standardima.
Kako god, NIS nije isplacivao dividende i nije gotovo nista ulagao u razvoj poslovanja sto je vodilo u sigurnu propast i potpuno gasenje.
Dobro ste zakljucili da Etihad postaje gazda, i da Etihad ulazi u posao zbog novca i interesa a ne ljubavi za JATom ili Srbijom. Isto ce biti i kroz resavanje sledeceg socijalistickog dinosaurusa koji ne moze da prezivi sa poslovanjem po samoupravljackom modelu kao sto je EPS ili Zeleznica.
Posto voilte da pominjete Afriku, decenijama je najkraci put odavde do Lagosa npr bio preko Rima (Dubrovnika), Ciriha, Frankfurta i Sofije (Tripolija) a zadnjih godina pogotovu za jug Afrike vrlo povoljne veze su bas preko Bliskog Istoka i gle cuda preko Moskve.
Pokusao sam da vas navedem da promenite ugao gledanja, onaj ko preuzima propalu firmu postaje gazda, a uvek i jedino je gazda taj koji odlucuje o organizaciji i poslovanju.
Uobicajeno je da se centralizuje upravljanje i da se tzv zajednicke sluzbe nalaze u sedistu firme u Abu Dabiju. Logicno je ocekivati sledeci korak da se potpuno ugase te prenete odavde kao nepotrebno dupliranje uz vec postojece Etihad sluzbe za te poslove.
I tako rade sve ozbiljne firme , da pomenem opet uobicajen nacin korporativnog poslovanja izmedju centrale i filijala.
Srbija nema i nece imati svog nacionalnog prevoznika jer nema minimalne resurse za tako nesto sa svojom velicinom i svojom ekonomskom moci i to je cinjenica. Potpuno je svejedno ko bi bio taj koji preuzima JAT, svaka normalna avio kompanija ce uraditi isto sto i Etihad a razlike bi bile samo u nijansama i tajmingu dogadjanja.Treba da se sto pre manemo snova o nekakvoj mega velicini drzave i pratecih mega resursa da imamo sve svoje kao sto imaju velike i snazne zemlje.
Nema ni Belgija Sabenu, nema danas sijaset avio kompanija koje su nekada bile poznate pa niti su te zemlje posebno ugrozene niti iko pokusava da vrati istoriju unazad.
JAT je istorija kao i SFRJ. Air Serbia je samo (jos jedna) filijala Etihada zaduzena za odredjeni segment trzista koja posluje onako kako odluci "gazda" (ko god da je svejedno je).
Air Serbia nastaje radi resavanja ostataka JATa i zatvaranja dubioze koju je isti pravio. Pustite medijske pricice. Nema tu nikakve sentimentalnosti, uzima se ono sto vredi a to slotovi i ljudi.
Uspeh ce biti ako Air Serbia bude u stanju da na trzistu zaradi toliko da vise ne prima subvencije, naravno to se nece desiti odmah.
Jos plasticnije, velika ruba guta malu ribu.
Mala riba se ne pita ni za sta, samo izvrsava komande koje isporucuje velika riba. Osnova kapitalizma i osnova poslovanja.
Potpuno je nebitno da li je seik ili bilo ko drugi u pitanju, osnovna pravila su takva kakva su.
Sve to sto radi Etihad radile su nase velike i nekada mocne firme (ex SFRJ) bas po toj Africi, kao na primer Ingra, Energoprojekt,itd koje su imale svoje cerke firme (imaju i danas koliko znam) sirom Afrike i uspostavljale su iste poslovne odnose. Isto tako se radi i u Angoli od strane NISa. A bas je preko Abu Dabija odlicna konekcija ka Luandi, a to ce biti u bliskoj buducnosti bitno i za Air Serbia.
Samo smo mi bili tada gazde i uzimali kajmak a sada se okrenuo tocak, sada su drugi gazde koji uzimaju kajmak a mi smo tu da radimo kako se kaze.
Vrlo prosto, samo se treba spustiti iz snova u realan svet biznisa gde ne vladaju emocije vec novac i interes. Svakim svojim postom sve vise upadate u zamku da ne priznajete realni svet a forsirate potpuno pogresan ugao posmatranja. Osnova svega je ugao posmatranja Etihada (moze se napisati bilo kojeg investitora). Oni investiraju know how, mi ono sto je ostalo od imovine i novac da firma stane na noge.
I naravno da uz tako propali JAT i tako slabasnu poziciju Srbije u medjunarodnom biznisu jasno je da najveci rizik i teret moraju da podnesu JAT, Srbija i poreski obveznici. Ta igrarija sa JATom da je uradjena pre 10 godina kostala bi nas sve zajedno manje. Svako odlaganje zatvaranja JAT kostalo bi nas sve vise sa jos gorim uslovima.
Sve sto ste postovali i komentarisete kao nekakve izmisljene probleme je da ponovim sasvim uobicajeno, normalno, ocekivano ponasanje korporativnog poslovanja.
Bez ulaska Etihada (Lufhanse, Quantasa, Aeroflota, bilo koga) bi potpuno prestao da leti i jedan jedini komad aviona pod znackom JATa jer za to nema nikakvih osnova. JAT je svakim svojim letom samo povecavao gubitke i dalje kako sebe tako i nas ukopavao. Nema nikakve dileme u takav razvoj dogadjaja, i to vrlo brz s obzirom da Srbija kao drzava vise nema kredibilitet da pozajmljuje enormne kolicine novca koje je JAT jeo kao gladna azdaja..
Dakle, zanemarimo senzacionalisticki pristup neobavestenih novinara, Etihad postupa po uobicajenim pravilima poslovanja. Jedno od tih pravila je da se bira avion koji ce doneti najveci prihod, ne verujem da Etihad nije umeo da odabere bas te Airbus koji ce moci brzo da donesu profit. Slabo se pominje koliki je resurs tih aviona, a to je mnogo bitnije od godista.
Sto se tice ukidanja slotova letenja, postoje i prava tranzita kamionima Turske preko Srbije koja se svake godine ugovaraju i obnavljaju.
Razmena interesa nije uvek jednostavan proces pregovaranja, naravno nasa pozicija slabe drzave odredjuje i domete zastite nasih interesa.
Off topic
@ftj, moze biti da je tako kako si naveovali je vrlo sumnjivo iz razloga sto NIS nije vodio poslovne knjige po standardima. I ti podaci koje iznosis nisu prosli kroz reviziju. Jedna od istina je i da je u trenutku prodaje NIS baratao sa brojkom od 1 milijarde dinara u plusu a pokazalo se da su poslovne knjige NISa lazirane i da je pravo stanje minus 8 milijardi dinara. I sve to potvrdjeno sa 2 nezavisno sprovedene revizije ali po medjunarodnim racunovodstvenim standardima.
Kako god, NIS nije isplacivao dividende i nije gotovo nista ulagao u razvoj poslovanja sto je vodilo u sigurnu propast i potpuno gasenje.
Re: Vazduhoplovi
kako bem mu misa, ja slusam vesti i mislim da je etihad dao silnu kintu da kupi jat zato sto je onaj arapin ortak i pobratim sa personom iz drzavnog vrha koju nema potrebe da spominjem jer je nepozeljno, i nepotrebno...ljubitelj napisao:i da Etihad ulazi u posao zbog novca i interesa a ne ljubavi za JATom ili Srbijom.
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
eh, da je srece da na isti nacin bude prodata ili poklonjena , svejedno svaka od 157 firmi u restrukturiranju gde bi nam bio kraj, postali bi smo stvarni lider u regionu, jer je vecina tih firmi nekad zaposljavala od 1000 pa na gore ljudi

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Vazduhoplovi
@ljubitej, otvorili ste mi oci u ovih Vasih par postova i shvatio sam koliko gresim i koliko sam neobavesten.
Bolje bi mi bilo da se drzim volana i gledam kud vozim jer za bolje i nisam, a upravljanje preduzecima prepustim strucnjacima Vaseg kalibra.
I kao sto braca Rusi rekose "jutro je mudrije od veceri", sacekajmo da vidimo sta ce se desiti.
P.S. da i malo imate pojma o tome o cemu ste uzeli da se nadmudrujete sa mnom, znali bi ste da sa Turcima nemamo slotove, znali bi ste u opste sta je "slot". Kao i to da gomila kamiona i aviona iduci od Turske zaobilazi Srbiju. Idemo i preko Srbije, ali kad god se moze bira se ruta preko Bugarske, Rumunije i Madjarske, pa prema severozapadu Evrope. Ali, dozvoljavam da sam i tu neobavesten, te da pojma nemam kuda vozim svake veceri. Svakako cete mi Vi objasniti.
Bolje bi mi bilo da se drzim volana i gledam kud vozim jer za bolje i nisam, a upravljanje preduzecima prepustim strucnjacima Vaseg kalibra.
I kao sto braca Rusi rekose "jutro je mudrije od veceri", sacekajmo da vidimo sta ce se desiti.
P.S. da i malo imate pojma o tome o cemu ste uzeli da se nadmudrujete sa mnom, znali bi ste da sa Turcima nemamo slotove, znali bi ste u opste sta je "slot". Kao i to da gomila kamiona i aviona iduci od Turske zaobilazi Srbiju. Idemo i preko Srbije, ali kad god se moze bira se ruta preko Bugarske, Rumunije i Madjarske, pa prema severozapadu Evrope. Ali, dozvoljavam da sam i tu neobavesten, te da pojma nemam kuda vozim svake veceri. Svakako cete mi Vi objasniti.
-
- Site Admin
- Postovi: 1910
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Vazduhoplovi
zuzazu, slobodno nastavi sa tim "pogledom sa visine" ali covek je 100% u pravu sto se tice ekonomskog dela poslovanja. To se tako radi i to bi svako radio isto. Identicna prica je i bila za Fiat kako od tog anema nista kako oni rade pogresno, pa eto vidimo koliko rade pogresno.
U poslovnom svetu svako radi svoj posao. Ne bi bili tu gde jesu da ne rade stvari kako treba.
U poslovnom svetu svako radi svoj posao. Ne bi bili tu gde jesu da ne rade stvari kako treba.
Re: Vazduhoplovi
@Dzoni_m, sacekajmo jos par dana do prvog leta nove kompanije
Trebalo bi da je na Svetu Petku.
Etihad platio Jet Airways (India) 3 slota za London 70 miliona dolara
http://online.wsj.com/news/articles/SB1 ... 0772126896
Etihad za kredit od 100 milona (necega, niko tacno ne zna USD ili EUR) dobio od Jat Airways (Srbija)
7 slotova leti i 9 slotova zimi za London. Slot br.2, odmah posle British Airways!!!
ne znam koliko slotova za Frankfurt
ne znam koliko slotova za Pariz
ne znam koliko spavajucih slotova za Ameriku
i sve ostalo sto ide uz ugovor koji niko nije video...
Stvarno covek mora da zesce slep da bi ovo prevideo. Normalno, tebi kao coveku koji nije iz struke kao i dobrom delu pucanstva, mora da totalno blesavo izgleda da se trguje vremenima i da se to placa desetinama miliona.
Saopstenje YALPA pre dve godine:
Можда највећа вредност ЈАТ-а лежи у правима за летење (слотови). Поједине слотове имамо већ више од 50 година, а они су од скоро постали предмет трговине у свету. Они ће тек добијати на вредности обзиром на пораст саобраћаја и нове европске регулативе које ће произвети дејство од 1. јануара 2014 године. За сада су на берзи слотови у Америци и на аеродрому Хитроу у Лондону. Амерички слотови толико вреде да је чак једна емиратска компанија нудила куповину флоте ЈАТ-у за предавање права коршћења на летење. Само слот за аеродром Лондон Хитроу вреди 40 милиона евра. Од 2014. вредноваће се и слотови за Амстердам, Диселдорф, Франкфурт и Париз. Процењује се да укупна вредност слотова износи између 250-300 милиона евра. Ова права не могу се пренети на нову компанију.
Vesti online:
Unosna trgovina slotovima
Sve slotove, odnosno dozvoljeno vreme sletanja i poletanja, koje Jat ima na evropskim aerodromima, dobio je besplatno. Da se to može dobro unovčiti svedoči i primer Alitalije koja je pre dve godine prodala tri slota na rimskom aerodromu za 90 miliona evra. Na pojedinim aerodromima teško je dobiti zeleno svetlo. To su Hitrou u Londonu, "Šarl de Gol" u Parizu, Šeremetjevo u Moskvi kao i frankfurtski i bečki aerodrom. Nekoliko godina unazad veliki aerodromi sve više zatvaraju vrata malim aviokompanijama. Mogućnost da biraju vreme sletanja i poletanja ne postoji, a to je za aviokompanije najvažnije.
Da ti meni ovako neukom, objasnis sta je ovde dobro, mozda ja letim suvise visoko pa ne vidim?

Etihad platio Jet Airways (India) 3 slota za London 70 miliona dolara
http://online.wsj.com/news/articles/SB1 ... 0772126896
Etihad za kredit od 100 milona (necega, niko tacno ne zna USD ili EUR) dobio od Jat Airways (Srbija)
7 slotova leti i 9 slotova zimi za London. Slot br.2, odmah posle British Airways!!!
ne znam koliko slotova za Frankfurt
ne znam koliko slotova za Pariz
ne znam koliko spavajucih slotova za Ameriku
i sve ostalo sto ide uz ugovor koji niko nije video...
Stvarno covek mora da zesce slep da bi ovo prevideo. Normalno, tebi kao coveku koji nije iz struke kao i dobrom delu pucanstva, mora da totalno blesavo izgleda da se trguje vremenima i da se to placa desetinama miliona.
Saopstenje YALPA pre dve godine:
Можда највећа вредност ЈАТ-а лежи у правима за летење (слотови). Поједине слотове имамо већ више од 50 година, а они су од скоро постали предмет трговине у свету. Они ће тек добијати на вредности обзиром на пораст саобраћаја и нове европске регулативе које ће произвети дејство од 1. јануара 2014 године. За сада су на берзи слотови у Америци и на аеродрому Хитроу у Лондону. Амерички слотови толико вреде да је чак једна емиратска компанија нудила куповину флоте ЈАТ-у за предавање права коршћења на летење. Само слот за аеродром Лондон Хитроу вреди 40 милиона евра. Од 2014. вредноваће се и слотови за Амстердам, Диселдорф, Франкфурт и Париз. Процењује се да укупна вредност слотова износи између 250-300 милиона евра. Ова права не могу се пренети на нову компанију.
Vesti online:
Unosna trgovina slotovima
Sve slotove, odnosno dozvoljeno vreme sletanja i poletanja, koje Jat ima na evropskim aerodromima, dobio je besplatno. Da se to može dobro unovčiti svedoči i primer Alitalije koja je pre dve godine prodala tri slota na rimskom aerodromu za 90 miliona evra. Na pojedinim aerodromima teško je dobiti zeleno svetlo. To su Hitrou u Londonu, "Šarl de Gol" u Parizu, Šeremetjevo u Moskvi kao i frankfurtski i bečki aerodrom. Nekoliko godina unazad veliki aerodromi sve više zatvaraju vrata malim aviokompanijama. Mogućnost da biraju vreme sletanja i poletanja ne postoji, a to je za aviokompanije najvažnije.
Da ti meni ovako neukom, objasnis sta je ovde dobro, mozda ja letim suvise visoko pa ne vidim?
Re: Vazduhoplovi
Nisi jedini tog misljenja, mnogi i dalje povedeni pricanjem bajki u medijima zive negde u oblacima i misle da je to nacin na koji funkcionise svet. I onda se silno iznenade kada i kod nas realno pocne normalno da funkcionise trzisna privreda makar i vrlo ogranicenog obima gde se novac ne dobija u dzakovima vec mora da zaradi..dragan napisao:kako bem mu misa, ja slusam vesti i mislim da je etihad dao silnu kintu da kupi jat zato sto je onaj arapin ortak i pobratim sa personom iz drzavnog vrha koju nema potrebe da spominjem jer je nepozeljno, i nepotrebno...ljubitelj napisao:i da Etihad ulazi u posao zbog novca i interesa a ne ljubavi za JATom ili Srbijom.
Lep primer nebuloznih vesti je fantazija o padanju sa neba stotina miliona evra u samo jednoj godini od buduceg rada Air Serbia iako jos nije ni poceo da zaradjuje niti prvi od nekih 220.000.000 evra duga koliko je JAT izgleda napravio. I naravno treba da prvo vrati pre nego sto dodje do stanja nule.
Mislim na i ovde preneti tekst sa B92.