Mobilne telekomunikacije
Re: Mobilne telekomunikacije
TELENORU I VIPU zabranjeno naplaćivanje kazni za raskid ugovora!
http://www.potrosac.info/novosti/1332-t ... id-ugovora
Nakon raskida ugovora sa korisnikom, ovaj operater nema pravo da naplaćuje nikakve nadoknade, jer mu ne pruža više nikakve usluge i nema nikakvih troškova, zaključilo je Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija
Svi nezadovoljni korisnici Telenora i VIP-a ubuduće će moći da raskinu ugovore pre roka, a bez bojazni da će platiti penale.
Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija donelo je odluku prema kojoj se ovim operaterima zabranjuje da naplaćuju kaznu u vidu preostalih pretplata ukoliko pretplatnik želi da raskine ugovor pre isteka ugovorne obaveze.
Žalbe na operatere stalno pristižu u našu redakciju, a Zaštitnik se u nekoliko navrata bavio problemima korisnika njihovih usluga. Sada je tačku na nezakonito poslovanje stavilo i Ministarstvo.
Naime, kako piše u rešenjima Ministarstva, nadležni organi su utvrdili da su ovi operateri prekršili Zakon o zaštiti potrošača i učinili povredu kolektivnog interesa potrošača.
Ministarstvo nezakonitim smatra to što su ovi operateri u slučaju raskida ugovora pre isteka ugovorenog roka obavezivali korisnika da plati kaznu. Penali koje je korisnik morao da plaća iznosili su: mesečna pretplata pomnožena sa brojem preostalih meseci do isteka ugovora. U rešenjima, donetim 14. maja, odnosno 12. juna ove godine, Ministarstvo je donelo identičnu odluku za oba mobilna operatera.
- Utvrđuje se da je učinjena povreda kolektivnog interesa potrošača tako što u Opštim uslovima ugovora o pretplatničkom i korisničkom odnosu ugovara nepravičnu odredbu u korist trgovca. To je učinjeno jer propisuju da u slučaju da pretplatnik raskine ili svojim ponašanjem dovede do raskida pretplatničkog odnosa pre isteka minimalnog predviđenog perioda njegovog trajanja, pretplatnik se obavezuje da plati ugovornu kaznu zbog neizvršenja ugovorne obaveze. Ta kazna je u iznosu svih preostalih mesečnih pretplata, počev od dana raskida pretplatničkog odnosa do dana isteka minimalnog predviđenog perioda njegovog trajanja. Dakle, obavezuje potrošača koji je povredio ugovornu obavezu da trgovcu plati naknadu u iznosu koji značajno premašuje iznos pretrpljene štete. Nalaže se pravnom licu da obustavi ugovaranje te odredbe koja predstavlja nepravičnu ugovornu odredbu iz Zakona o zaštiti potrošača - piše u rešenju Ministarstva.
Oba operatera dobila su rok od 30 dana da postupe po donetom rešenju, a na koje nemaju pravo žalbe.
Telenor i VIP nisu usamljen slučaj. Isti princip poslovanja ima većina operatera, bilo internet, mobilnih ili kablovskih. Svi oni traže da im se isplate sve mesečne rate do isteka ugovorne obaveze, bilo da su ugovor raskinuli oni ili sam korisnik. Ukoliko im se taj novac ne isplati, dugove prodaju specijalizovanim agencijama koje proganjaju korisnike, a slučaj neretko završi i na sudu, pa se tako dug uveća za enormne sudske troškove.
Penali koje je korisnik morao da plaća iznosili su: mesečna pretplata pomnožena sa brojem preostalih meseci do isteka ugovora
Zabrana i za SBB
Pre godinu dana Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija donelo je istu odluku u slučaju kablovskog operatera SBB. Nadležni organi su utvrdili da je ovaj operater prekršio Zakon o zaštiti potrošača i učinio povredu kolektivnog interesa potrošača.
Obaveze i prava potrošača
* ukoliko je potrošač potpisao ugovor bez vremenskog ograničenja, dužan je operateru da isplati samo troškove pretplate za tekući mesec
* ukoliko je reč o ugovornoj obavezi na određen period (npr. 24 meseca), zbog prevremenog raskida potrošač je dužan da plati operateru samo razliku u ceni za mesece u kojima je koristio uslugu. Naime, ukoliko je zbog ugovora na, na primer, 2 godine dobio popust od 300 dinara na mesečnu pretplatu, on operateru mora da nadoknadi samo taj popust puta broj meseci koliko ga je koristio
http://www.potrosac.info/novosti/1332-t ... id-ugovora
Nakon raskida ugovora sa korisnikom, ovaj operater nema pravo da naplaćuje nikakve nadoknade, jer mu ne pruža više nikakve usluge i nema nikakvih troškova, zaključilo je Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija
Svi nezadovoljni korisnici Telenora i VIP-a ubuduće će moći da raskinu ugovore pre roka, a bez bojazni da će platiti penale.
Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija donelo je odluku prema kojoj se ovim operaterima zabranjuje da naplaćuju kaznu u vidu preostalih pretplata ukoliko pretplatnik želi da raskine ugovor pre isteka ugovorne obaveze.
Žalbe na operatere stalno pristižu u našu redakciju, a Zaštitnik se u nekoliko navrata bavio problemima korisnika njihovih usluga. Sada je tačku na nezakonito poslovanje stavilo i Ministarstvo.
Naime, kako piše u rešenjima Ministarstva, nadležni organi su utvrdili da su ovi operateri prekršili Zakon o zaštiti potrošača i učinili povredu kolektivnog interesa potrošača.
Ministarstvo nezakonitim smatra to što su ovi operateri u slučaju raskida ugovora pre isteka ugovorenog roka obavezivali korisnika da plati kaznu. Penali koje je korisnik morao da plaća iznosili su: mesečna pretplata pomnožena sa brojem preostalih meseci do isteka ugovora. U rešenjima, donetim 14. maja, odnosno 12. juna ove godine, Ministarstvo je donelo identičnu odluku za oba mobilna operatera.
- Utvrđuje se da je učinjena povreda kolektivnog interesa potrošača tako što u Opštim uslovima ugovora o pretplatničkom i korisničkom odnosu ugovara nepravičnu odredbu u korist trgovca. To je učinjeno jer propisuju da u slučaju da pretplatnik raskine ili svojim ponašanjem dovede do raskida pretplatničkog odnosa pre isteka minimalnog predviđenog perioda njegovog trajanja, pretplatnik se obavezuje da plati ugovornu kaznu zbog neizvršenja ugovorne obaveze. Ta kazna je u iznosu svih preostalih mesečnih pretplata, počev od dana raskida pretplatničkog odnosa do dana isteka minimalnog predviđenog perioda njegovog trajanja. Dakle, obavezuje potrošača koji je povredio ugovornu obavezu da trgovcu plati naknadu u iznosu koji značajno premašuje iznos pretrpljene štete. Nalaže se pravnom licu da obustavi ugovaranje te odredbe koja predstavlja nepravičnu ugovornu odredbu iz Zakona o zaštiti potrošača - piše u rešenju Ministarstva.
Oba operatera dobila su rok od 30 dana da postupe po donetom rešenju, a na koje nemaju pravo žalbe.
Telenor i VIP nisu usamljen slučaj. Isti princip poslovanja ima većina operatera, bilo internet, mobilnih ili kablovskih. Svi oni traže da im se isplate sve mesečne rate do isteka ugovorne obaveze, bilo da su ugovor raskinuli oni ili sam korisnik. Ukoliko im se taj novac ne isplati, dugove prodaju specijalizovanim agencijama koje proganjaju korisnike, a slučaj neretko završi i na sudu, pa se tako dug uveća za enormne sudske troškove.
Penali koje je korisnik morao da plaća iznosili su: mesečna pretplata pomnožena sa brojem preostalih meseci do isteka ugovora
Zabrana i za SBB
Pre godinu dana Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija donelo je istu odluku u slučaju kablovskog operatera SBB. Nadležni organi su utvrdili da je ovaj operater prekršio Zakon o zaštiti potrošača i učinio povredu kolektivnog interesa potrošača.
Obaveze i prava potrošača
* ukoliko je potrošač potpisao ugovor bez vremenskog ograničenja, dužan je operateru da isplati samo troškove pretplate za tekući mesec
* ukoliko je reč o ugovornoj obavezi na određen period (npr. 24 meseca), zbog prevremenog raskida potrošač je dužan da plati operateru samo razliku u ceni za mesece u kojima je koristio uslugu. Naime, ukoliko je zbog ugovora na, na primer, 2 godine dobio popust od 300 dinara na mesečnu pretplatu, on operateru mora da nadoknadi samo taj popust puta broj meseci koliko ga je koristio
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- noodles
- Postovi: 1003
- Pridružio se: 21 Jun 2016, 19:54
- Garaža: KIA Sportage 1.6 GDi
- Lokacija: Beograd
Re: Mobilne telekomunikacije
Ja na S8 imam Nillkin onu masku od tvrde plastike, probao par drugih i uvek se vraćao na Nillkin. Jednostavno ni trunku ne degradira veličinu/lepotu telefona. 
Preko ekrana imam onu "gumenu" foliju i to je to.

Preko ekrana imam onu "gumenu" foliju i to je to.
Sa budalama se ne isplati svađati. Prvo te spuste na svoj nivo, a onda te dotuku na iskustvo!
- TheWickerMan
- Postovi: 11203
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Mobilne telekomunikacije
A Lelekom ništa?Geza napisao:TELENORU I VIPU zabranjeno naplaćivanje kazni za raskid ugovora!
http://www.potrosac.info/novosti/1332-t ... id-ugovora
Nakon raskida ugovora sa korisnikom, ovaj operater nema pravo da naplaćuje nikakve nadoknade, jer mu ne pruža više nikakve usluge i nema nikakvih troškova, zaključilo je Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija
Svi nezadovoljni korisnici Telenora i VIP-a ubuduće će moći da raskinu ugovore pre roka, a bez bojazni da će platiti penale.
PS. Jel' ima neko da koristi Huawei P20 Lite?
Sent from my Redmi Note 4x using Tapatalk
Re: Mobilne telekomunikacije
Ja mislim da i mts ovo radi ali proveriću. Ako neko zna tačno neka napiše.Geza napisao:TELENORU I VIPU zabranjeno naplaćivanje kazni za raskid ugovora!
http://www.potrosac.info/novosti/1332-t ... id-ugovora
Nakon raskida ugovora sa korisnikom, ovaj operater nema pravo da naplaćuje nikakve nadoknade, jer mu ne pruža više nikakve usluge i nema nikakvih troškova, zaključilo je Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija
Svi nezadovoljni korisnici Telenora i VIP-a ubuduće će moći da raskinu ugovore pre roka, a bez bojazni da će platiti penale.
Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija donelo je odluku prema kojoj se ovim operaterima zabranjuje da naplaćuju kaznu u vidu preostalih pretplata ukoliko pretplatnik želi da raskine ugovor pre isteka ugovorne obaveze.
Žalbe na operatere stalno pristižu u našu redakciju, a Zaštitnik se u nekoliko navrata bavio problemima korisnika njihovih usluga. Sada je tačku na nezakonito poslovanje stavilo i Ministarstvo.
Naime, kako piše u rešenjima Ministarstva, nadležni organi su utvrdili da su ovi operateri prekršili Zakon o zaštiti potrošača i učinili povredu kolektivnog interesa potrošača.
Ministarstvo nezakonitim smatra to što su ovi operateri u slučaju raskida ugovora pre isteka ugovorenog roka obavezivali korisnika da plati kaznu. Penali koje je korisnik morao da plaća iznosili su: mesečna pretplata pomnožena sa brojem preostalih meseci do isteka ugovora. U rešenjima, donetim 14. maja, odnosno 12. juna ove godine, Ministarstvo je donelo identičnu odluku za oba mobilna operatera.
- Utvrđuje se da je učinjena povreda kolektivnog interesa potrošača tako što u Opštim uslovima ugovora o pretplatničkom i korisničkom odnosu ugovara nepravičnu odredbu u korist trgovca. To je učinjeno jer propisuju da u slučaju da pretplatnik raskine ili svojim ponašanjem dovede do raskida pretplatničkog odnosa pre isteka minimalnog predviđenog perioda njegovog trajanja, pretplatnik se obavezuje da plati ugovornu kaznu zbog neizvršenja ugovorne obaveze. Ta kazna je u iznosu svih preostalih mesečnih pretplata, počev od dana raskida pretplatničkog odnosa do dana isteka minimalnog predviđenog perioda njegovog trajanja. Dakle, obavezuje potrošača koji je povredio ugovornu obavezu da trgovcu plati naknadu u iznosu koji značajno premašuje iznos pretrpljene štete. Nalaže se pravnom licu da obustavi ugovaranje te odredbe koja predstavlja nepravičnu ugovornu odredbu iz Zakona o zaštiti potrošača - piše u rešenju Ministarstva.
Oba operatera dobila su rok od 30 dana da postupe po donetom rešenju, a na koje nemaju pravo žalbe.
Telenor i VIP nisu usamljen slučaj. Isti princip poslovanja ima većina operatera, bilo internet, mobilnih ili kablovskih. Svi oni traže da im se isplate sve mesečne rate do isteka ugovorne obaveze, bilo da su ugovor raskinuli oni ili sam korisnik. Ukoliko im se taj novac ne isplati, dugove prodaju specijalizovanim agencijama koje proganjaju korisnike, a slučaj neretko završi i na sudu, pa se tako dug uveća za enormne sudske troškove.
Penali koje je korisnik morao da plaća iznosili su: mesečna pretplata pomnožena sa brojem preostalih meseci do isteka ugovora
Zabrana i za SBB
Pre godinu dana Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija donelo je istu odluku u slučaju kablovskog operatera SBB. Nadležni organi su utvrdili da je ovaj operater prekršio Zakon o zaštiti potrošača i učinio povredu kolektivnog interesa potrošača.
Obaveze i prava potrošača
* ukoliko je potrošač potpisao ugovor bez vremenskog ograničenja, dužan je operateru da isplati samo troškove pretplate za tekući mesec
* ukoliko je reč o ugovornoj obavezi na određen period (npr. 24 meseca), zbog prevremenog raskida potrošač je dužan da plati operateru samo razliku u ceni za mesece u kojima je koristio uslugu. Naime, ukoliko je zbog ugovora na, na primer, 2 godine dobio popust od 300 dinara na mesečnu pretplatu, on operateru mora da nadoknadi samo taj popust puta broj meseci koliko ga je koristio
I dbrand sada uvaljuje bumper koji je bolji od nosoroga ali je i skuplji 3 puta koliko znam. Vidim ljudi pravili reviewove, a na zvanicnom sajtu nema cene.
Послато са SM-A710F уз помоћ Тапатока
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Mobilne telekomunikacije
Jbt, koliko besmislica u jednom tekstu. Na kraju će biti kao sa bankama i obradom troškova za kredite, puj pike ne važi.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- klisko
- Postovi: 666
- Pridružio se: 01 Okt 2016, 00:09
- Garaža: Octavi A7FL 1.6TDI 2019, Octavia A5FL 1.9TDI 2010
- Lokacija: Beograd
Re: Mobilne telekomunikacije
Ma samo će kaznu da preimenuju u dnevnu kartu i opet po starom... Već viđeno.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Mobilne telekomunikacije
2x procitah ali ne skontah na koje besmislice si tacno mislio ?Vladapetr napisao: 05 Jul 2018, 14:23 Jbt, koliko besmislica u jednom tekstu. Na kraju će biti kao sa bankama i obradom troškova za kredite, puj pike ne važi.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
U italiji je ranije bilo isto kao sto je kod nas, ako raskines pre isteka moras da platis preostale mesece do kraja. Od pre x godina (ne znam tacno koliko unazad) zakon je promenjen i sada mozes da raskines ugovor pre isteka ali naravno vazi upravo ovo sto je i u gornjem tekstu:
" * ukoliko je reč o ugovornoj obavezi na određen period (npr. 24 meseca), zbog prevremenog raskida potrošač je dužan da plati operateru samo razliku u ceni za mesece u kojima je koristio uslugu. Naime, ukoliko je zbog ugovora na, na primer, 2 godine dobio popust od 300 dinara na mesečnu pretplatu, on operateru mora da nadoknadi samo taj popust puta broj meseci koliko ga je koristio "
To je po meni sasvim realno jer ako je neko potpisao ugovor na 24m i na osnovu toga dobio 50% nizu mesecnu cenu, sasvim je logicno da ako je raskinut ugovor posle 5 meseci da se za tih 5 meseci koriscenja plati razlika do pune cene. Ne vidim nista sporno u tom detalju, tako i treba da bude.
Mene trenutno vise buni zasto se pominju samo telenor i vip, gde je mts u celoj prici , posto i oni rade isto navedeno. Imam ortaka koji je prosle godine greskom uzeo i telefon uz ugovor, a lik na prodajnom mestu mu nije naglasio da ako se uzme telefon za dinar, gubi popust. Mislim duga prica je tu, on nepromisljen, a lik za pultom bezobrazan dotle da mu je uvalio paket bez interneta !! Na kraju nije uspeo nista da uradi, nisu hteli da raskinu ugovor iako je proslo manje od 8 dana od dana kako je probao da ulozi zalbu i sve sto je mogao je da uzme sledeci veci paket sa netom, a popusta nigde.
Re: Mobilne telekomunikacije
Tako je. Ovako je trebalo odavno da bude za sve provajdere svih usluga koje se vremenski ugovaraju.
Sigurno je da važi i za MTS, ne može i ne sme da bude izuzetaka.
Nadam se da su doneli pojedinačno rešenje i za njih.
Meni je SBB slično pokvareno hteo prošle godine kada su kupili Ikom da nametne novi ugovor sa novom cenom iako je validan bio važeći ugovor. 3 puta su navaljivali i na kraju odustali pošto sam bio dovoljno uporan da im pretim tužbom.
Sigurno je da važi i za MTS, ne može i ne sme da bude izuzetaka.
Nadam se da su doneli pojedinačno rešenje i za njih.
Meni je SBB slično pokvareno hteo prošle godine kada su kupili Ikom da nametne novi ugovor sa novom cenom iako je validan bio važeći ugovor. 3 puta su navaljivali i na kraju odustali pošto sam bio dovoljno uporan da im pretim tužbom.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Mobilne telekomunikacije
@ddanijel:
Pa upravo to je besmisleno, jer potpisivanje ugovora gubi svrhu. Gde je još moguć takav scenario, kako bi bilo npr u turizmu da odem na dva dana u smeštaj i kažem ne sviđa mi se, raskidam ugovor - obračunajte razliku između tržišne cene po danu i onoga što sam platio pa mi vratite ostatak? Da se odmah ogradim jer uvek neko krene bukvalno da tumači, NARAVNO da to nije isto ali je princip vrlo sličan. Svakoj velikoj firmi je za poslovanje potrebno da ima kalkulaciju o minimalnom (sigurnom) prometu, a sa ovakvom postavkom toga nema jer se svakome može dići patka pa poništiti ugovor.
Kako će rešiti kad uzmeš telefon uz ugovor, koristio si ga 5 meseci i raskidaš? Treba da platiš punu cenu (koja je kod njih naduvana do bola) minus tih par rata koje si regulisao?
Svako malo izbace tako neku odluku/presudu koja ima prevashodno populistički karakter, da daš gladnom narodu neku sitnu radost. Isto kao što sam gore pomenuo, presudu da banke ne mogu da naplaćuju troškove kredita oko koje se digla tolika halabuka i radost na sve strane. I onda se pre neki dan u tišini provukla informacija da je Vrhovni ili koji već sud doneo konačnu presudu da banke na to imaju pravo. Jer, koliko god da ja mrzim način na koji banke ovde posluju, ne mogu ni u ludilu da tvrdim kako U SRBIJI banku kredit od 1000e i 50000e koštaju isto.
Pa upravo to je besmisleno, jer potpisivanje ugovora gubi svrhu. Gde je još moguć takav scenario, kako bi bilo npr u turizmu da odem na dva dana u smeštaj i kažem ne sviđa mi se, raskidam ugovor - obračunajte razliku između tržišne cene po danu i onoga što sam platio pa mi vratite ostatak? Da se odmah ogradim jer uvek neko krene bukvalno da tumači, NARAVNO da to nije isto ali je princip vrlo sličan. Svakoj velikoj firmi je za poslovanje potrebno da ima kalkulaciju o minimalnom (sigurnom) prometu, a sa ovakvom postavkom toga nema jer se svakome može dići patka pa poništiti ugovor.
Kako će rešiti kad uzmeš telefon uz ugovor, koristio si ga 5 meseci i raskidaš? Treba da platiš punu cenu (koja je kod njih naduvana do bola) minus tih par rata koje si regulisao?
Svako malo izbace tako neku odluku/presudu koja ima prevashodno populistički karakter, da daš gladnom narodu neku sitnu radost. Isto kao što sam gore pomenuo, presudu da banke ne mogu da naplaćuju troškove kredita oko koje se digla tolika halabuka i radost na sve strane. I onda se pre neki dan u tišini provukla informacija da je Vrhovni ili koji već sud doneo konačnu presudu da banke na to imaju pravo. Jer, koliko god da ja mrzim način na koji banke ovde posluju, ne mogu ni u ludilu da tvrdim kako U SRBIJI banku kredit od 1000e i 50000e koštaju isto.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Mobilne telekomunikacije
Svakako je bolje ovako nego kao pre gde su terali ljude da placaju celu ugovornu obavezu.
Re: Mobilne telekomunikacije
Vrlo problematična odluka.
Videćemo šta će biti u praksi.
Meni to nema smisla.
Npr. Situacija:
uzeo si telefon od XYZ eura na rate, uz ugovornu obavezu od 24 meseca, i posle 6meseci skontaš da si se zajebao ili nemaš para.
Videćemo šta će biti u praksi.
Meni to nema smisla.
Npr. Situacija:
uzeo si telefon od XYZ eura na rate, uz ugovornu obavezu od 24 meseca, i posle 6meseci skontaš da si se zajebao ili nemaš para.
Re: Mobilne telekomunikacije
Problem je sto ti posle par meseci neplacanja oni ukinu nalog i po kom osnovu ti onda salju fakture za uslugu koju ti nisu pruzili? S druge strane ako ti salju racun kao neki vid kazne i to je onda diskutabilno da li sme. Da ti sve vreme drze ukljucen nalog to bi onda imalo smisla.
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Mobilne telekomunikacije
Ne vidim sta je sporno, zna se trzisna cena telefona koju ćeš platiti ako ranije raskines ugovor. To da li ce se nekome isplatiti da na taj nacin zatvori ugovor ili ne je skroz drugo pitanje. Svakako time neće biti oštećen operater jer ce naplatiti punu cenu usluge i telefona. U italiji su taj zakon probali da izvrdaju ali zbog usaglašavanja sa eu zakonima su na kraju morali da prihvate. Kod nas hteli ili ne moraće, pre ili kasnije. Ugovor koji jednostrano raskines platices punu trzisnu cenu za mesece koje si koristio i nista ti njih time nisi oštetio. Svakako je realnije nego ucena da moras da koristiš do kraja tj. da čak i ako ne koristiš te ucenjuju da moraš platiti sve mesece do kraja ugovora.
Inviato dal mio SM-G935F utilizzando Tapatalk
Inviato dal mio SM-G935F utilizzando Tapatalk
- LukaMaletin
- Postovi: 1426
- Pridružio se: 31 Maj 2015, 23:43
- Garaža: Renault Clio 1.5 dci 2015
- Lokacija: Novi Sad
Re: Mobilne telekomunikacije
Ne znam koliko ste ispratili. MTS uveo nove tarife za pravna lica. Danas uzeh Libero 5 , sa svim popustima i bez PDV-a oko ~1100, na dve godine bez telefona.
5gb neta
Neograničeno sms i poruke.
Nije slovenačkih 20gb za 11 evra , ali mislim da je skroz okej , s obzirom kakva je situacija bila do pre samo godinu dana.
Sent from my XT1635-02 using Tapatalk
5gb neta
Neograničeno sms i poruke.
Nije slovenačkih 20gb za 11 evra , ali mislim da je skroz okej , s obzirom kakva je situacija bila do pre samo godinu dana.
Sent from my XT1635-02 using Tapatalk