Kia je razotkrila nekoliko detalja finalnih intenzivnih testiranja kojima je bio podvrgnut model EV9 pre svetske premijere zakazane u prvom kvartalu 2023. godine
Brend ŠKODA nije doživeo veću promenu kada je identitet u pitanju u poslednjih 30 godina. Osim novog dizajnerskog jezika, češki proizvođač automobila takođe planira modernizaciju dizajna. Novi ŠKODA logo takođe je deo ove modernizacije.
Brend Jeep® ubrzava svoj napredak ka slobodi sa nultim emisijama i imaće više najava o svojim planovima za elektrifikaciju tokom događaja Jeep Brand 4xe Day.
Video prezentacija počeće u četvrtak 8. septembra 2022. u 8.00č (istočna vremenska zona) / 14.00č po srednjoevropskom vremenu na YouTube kanalu brenda Jeep.
Otkrivajući svoju studiju VISION 7S sa sedam sedišta, ŠKODA AUTO daje prvi specifičan pogled na novi dizajnerski jezik brenda, koji kombinuje robustnost, funkcionalnost i autentičnost. VISION 7S takođe je prva ŠKODA sa mat bojom karoserije. Unutrašnji ambijent karakterišu održivi materijali i interaktivne površine. Koncept automobil može se pohvaliti dometom od preko 600 kilometara u WLTP ciklusu zahvaljujući bateriji od 89 kWh.
Sledeći nastavak Nissanove ofanzive elektrifikovanih proizvoda danas se uobličava regionalnom premijerom potpuno nove, četvrte generacije X-Traila. Skoro sedam miliona primeraka X-Trail je prodato širom sveta, što ga čini jednim od najpopularnijih porodičnih avanturističkih vozila na svetu.
Renault Grupa kao predvodnik u smanjenju potrošnje energije
Prvi rezultati inicijative za energetsku efikasnost Renault Grupe, započete pre godinu dana, svakako su pozitivni: Grupa je već smanjila potrošnju energije u svojim pogonima u Francuskoj za gotovo 10 % (od čega se 13 % odnosi na smanjenje potrošnje plina), čime je odgovorila na potrebu za generalnim smanjenjem potrošnje energije u Francuskoj. Takvo smanjenje od 10 % predstavlja otprilike godišnju potrošnju jedne fabrike.
Alfa Romeo proslavlja stogodišnjicu staze u Monci na „Danima plemena“
Ovogodišnja Velika nagrada Italije je prilika za Alfa Romeo da proslavi neraskidivu vezu koja ga povezuje sa istorijskom stazom u Monci – mestom gde je ispisao nezaboravne trenutke u istoriji moto-sporta. Naime, ove godine svetski poznata staza u Monci slavi stoti rođendan, tamo je Alfa Romeo osvojio svoju prvu Formula 1 titulu 3. septembra 1950. godine, sa bolidom Alfetta 158, koji je vozio Nino Farina.
Valteri Botas na ulicama Milana: Video omaž Alfa Romeo F1 ORLEN tima stogodišnjici trkačke staze u Monci
Danas počinje emitovanje uzbudljivog videa bolida Alfa Romeo F1 ORLEN tima kako juri ulicama Milana na društvenim mrežama i Jutjub kanalu brenda Alfa Romeo, koji slavi sportske veze između brenda, njegovog rodnog mesta i istorijske staze u Monci, koja ove godine slavi 100 godina postojanja. Ovo je jedinstven i nekonvencionalan omaž italijanskom moto-sportu i jednom od njegovih najpoznatijih „hramova“ na svetu. I zaista, trkalište u Monci nije samo staza na kojoj se organizuje Velika nagrada Italije. Ona je takođe staza na kojoj je Alfa Romeo osvojio svoju prvu titulu Formule 1 ikada 3. septembra 1950. godine zahvaljujući Ninu Farini za volanom bolida Alfetta 158. Veza između brenda Alfa Romeo i Monce je istinska i neraskidiva i obnavlja se svake godine.
Toyota proširuje svoju paletu kompaktnih SUV vozila game Yaris Cross uvođenjem nove GR SPORT verzije inspirisane dostignućima brenda TOYOTA GAZOO Racing, koji je osvojio brojne svetske šampionate. S ekskluzivnim spoljašnjim i unutrašnjim detaljima i unapređenim sistemom oslanjanja koji pruža preciznije i lakše upravljanje, Yaris Cross GR SPORT čini ovaj model još privlačnijim širem krugu kupaca, posebno posle uspeha postignutih s proverenim modelima Corolla, Toyota C-HR i Yaris GR SPORT.
Brend Jeep® otkrio plan za globalno liderstvo u elektrifikaciji terenaca
Brend Jeep® je danas najavio sveobuhvatni plan za svoju sledeću generaciju potpuno električnih 4xe vozila, u okviru održive transformacije kojom planira da postane vodeći brend električnih terenaca u svetu.
ŠKODA Classic Tour je reli vintidž automobila za zaposlene u ŠKODA AUTO. Otvoren je za automobile proizvedene do 1993. godine, kada su predstavljeni automobili FAVORIT i FORMAN. Najstariji ovogodišnji automobil bio je LAURIN & KLEMENT 110 iz 1926. godine. Učesnike je čekalo skoro sto trideset kilometara reli staze na kojoj je vreme važnije od brzine.
Renault grupa predstavlja čak šest premijera na salonu u Parizu
Renault, Dacia, Alpine i Mobilize su potvrdili svoje učestvovanje na predstojećem Pariškom sajmu automobila koji će se, pod sloganom „Revolution is on”, održati u izložbenom centru Porte de Versaillesu (dvorana 6) od 17. do 23. oktobra 2022. Na ovom događaju koji se nipošto ne propušta svaki brend će dobiti priliku da predstavi najmanje jedan novi model u ponudi, ali i da pokaže najnovije inovacije, predstavi nove saradnje kao i da izloži nekoliko kultnih vozila iz svoje ponude.
Pre četvrtine veka, u sredu 10. septembra 1997. godine, na sajmu automobila u Frankfurtu predstavljena je dizajn studija ŠKODA OCTAVIA COMBI. Jedina razlika između studije i budućeg serijskog automobila bilo je nekoliko detalja.
Dana 14. januara 2021. godine Renault Grupa je predstavila Renaulution, novi korporativni strateški plan za svaku marku u okviru grupacije. Cilj za marku Dacia je bio jasan: da postane sinonim za pristupačnu mobilnost i da potvrdi svoj status esencijalnog brenda.