Stranica 18 od 261
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 16 Nov 2013, 21:28
od djiuliju
Ispravan

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 16 Nov 2013, 21:32
od McGruja
:lol:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 16 Nov 2013, 21:33
od Velja
Sa lampom u prtljažniku

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 16 Nov 2013, 21:36
od Bax
Jedina stvar koju su nasi priznali da su pravili, je ona dizalica za auto, koja je blagi uzas u odnosu na originalnu dizalicu sa
Punta. To je ona sto joj se ne skida kurbla.
Pored toga na FAS-ovom sajtu i dalje prodaju one stare. koje su pravili pre skoro 3 godine..
Re: Одг: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 16 Nov 2013, 21:38
od Saša
Pogledaj temu sa mojim Puntićem, meni ta naša deluje bolja od italijanske po više osnova. A utisak me retko kad vara. A i ta italijanska je pitanje da li je italijanska.
Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 16 Nov 2013, 21:39
od Sloba
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 16 Nov 2013, 21:39
od Bax
Ja cesto dizem kola, ona nasa dizalica je krsic, spram italijanske, mnogo se teze dize auto, ne znam sta ti se na njoj svidelo?
Pa da to je ta debolna gde nemas kurblu, nego patrljak, treba stvarno biti glup pa sjebati polugu na kurbli.
Re: Одг: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 16 Nov 2013, 21:41
od Saša
Ozbiljno, ne zezam se, čvršća je, manje se klimata onaj centralni šraf, diže na veću visinu, ručica jeste malo nezgodnija ali je zato ne možeš izgubiti ili ostaviti negde.
Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 16 Nov 2013, 21:43
od Bax
Ne znam kakva je bila ta tvoja italijanska, ali ja sam sa mojom, dizao celu polovinu auta, sa oba tocka.
I to 5 puta brze nego sa domacom.
Dizalica za Astre je u proncipu za klasu bolja od obe, jer ne ostecuje kola, ne ide metal na metal..
Re: Одг: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 16 Nov 2013, 21:48
od Saša
Koristio sam paralelno obe, svoju domaću i komšijinu italijansku sa Z10 da promenim mesto točkovima, pa sam primetio. Italijanska ima neki elemenat na vijku koji joj ne da da se podigne maksimalno, dok ovu našu možeš ispružiti maltene potpuno. Plus, ova naša je utegnuta kao puška dok se italijanska klimata na tom dugom vijku koji okrećeš. Nije što je naša ali meni deluje bolja.
Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 16 Nov 2013, 21:50
od McGruja
Dakle, nije to modifikacija, mozemo reci da smo dizalicu izanalizirali
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 16 Nov 2013, 21:52
od Bax
Nebi me cudilo i da krenu da ga prave, obzirom da niko nece vise da ih kupuje, vec par godina, to deluje bas onako promucurno u njihovom fazonu.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 16 Nov 2013, 21:54
od McGruja
Punta ne bih video ni perifernim vidom pored 500L
Re: Одг: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 16 Nov 2013, 22:01
od Saša
Varate se, ja mislim recimo da bi se čak i Yugo i dalje solidno prodavao samo da ga prave, odnosno da ga ponude opet za jedno 3 hiljade i nešto evra. Isto tako i Punto. Daj ga jeftino i pod dobrim uslovima (plus ga samo malo osavremeni) pa da vidiš. 500L jeste fin autić, ali brale i pod ovim super uslovima koji su sada bogami treba jedno 3.500 hiljade učešća (ili koliko već) + rata od bar 150 evra. Nije to za naše šire i siromašne mase.
Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 16 Nov 2013, 22:03
od Sloba
E, sad već pričaš kao moj komšija Đura.
