2021 Honda Civic
- grujicd
- Postovi: 9009
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: 2021 Honda Civic
Nije da nije moralo jer je oduvek zamerka CVT menjačima bila mopedski osećaj. Tako da u teoriji nije trebalo, ali u praksi svi više vole da liči na klasičan menjač, makar brzine bile i lažne. Koliko god da je pogrešno ili nepotrebno sa tehnološke strane.
Re: 2021 Honda Civic
Ne sporim da možda postoji i neki dodatni zvuk iz zvučnika, ali, po mom mišljenju, taj zvučni efekat “šaltanja” kod Honda hibrida ( sadašnje generacije) je posledica stvarnog kratkotrajnog pada obrtaja SUS-a (što jasno govori i kretanje one kazaljka “angažovane snage” hibridnog sklopa), nalik onom padu obrtaja kod klasičnog SUS-a kada se menjaju stepeni prenosa.Heinz napisao: 02 Jun 2025, 10:51 eCVT ne simulira ništa, uzupčeno ti sve. Čuje se iz zvučnika fejk šaltanje.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Jer, da su kod ovog hibrida obrtaji SUS motora pri forsiranom ubrzanju konstantni (a da “akustika šaltanja” samo dolazi iz zvučnika), morao bi u kabini da se makar malo čuje taj konstantan “arlauk” SUS-a na maksimalnim obrtajima. A ne čuje se “konstantnost” obrtaja SUS-a. Naprotiv. Pri čemu nema (klasičnog) SUS automobila koji bi imao tako dobro zvučno izolovanu kabinu da se u njoj ne čuje promena obrtaja SUS-a pri jakom ubrzanju i promenama stepeni prenosa. Takav eventualni nivo akustičke izolacije nije ostvaren ni kod premijuma ni onda kada on košta 200.000 evra.
Re: 2021 Honda Civic
Nisam vozio Civica, pišem na osnovu YT i opisa rada sistema.
SUS nema šta da šalta, mogu da mu padnu obrtaji i posle da ih podiže, pogon je preko EM koji je uzupčen sa poluosovinama (ukratko), promena broja obrtaja EM dovodi do promene brzine kretanja kontinualno (nije promenljiv prenosni odnos). To sve važi do neke brzine od ne znam sad napamet, 120 km/h npr kad preko kvačila spaja i SUS, ali opet je sve uzupčeno (nema promene stepena prenosa).
SUS nema šta da šalta, mogu da mu padnu obrtaji i posle da ih podiže, pogon je preko EM koji je uzupčen sa poluosovinama (ukratko), promena broja obrtaja EM dovodi do promene brzine kretanja kontinualno (nije promenljiv prenosni odnos). To sve važi do neke brzine od ne znam sad napamet, 120 km/h npr kad preko kvačila spaja i SUS, ali opet je sve uzupčeno (nema promene stepena prenosa).
-
- Site Admin
- Postovi: 1867
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: 2021 Honda Civic
Ne moze da se cuje jer zvuk iz zvucnika pokriva frekvenciju zvuka iz motornog prostora, kao noise canceling slusalice npr. Ali mozes da osetis po "vibracijama" da nema smanjenja broja obrtaja pa rasta, kada ubrzava. Na konstantnim je obrtajima sve do nekih 120-130 km/h kada preko final drive pokrece poluosovine. E tada mozes da osetis da obrtaji rastu ali opet ne uvek i to je jako mali raspon. Zvuk saltanja je 100% vestacki i pokriva kako taj motor zaista radi.pedalaš napisao: 02 Jun 2025, 20:16
Ne sporim da možda postoji i neki dodatni zvuk iz zvučnika, ali, po mom mišljenju, taj zvučni efekat “šaltanja” kod Honda hibrida ( sadašnje generacije) je posledica stvarnog kratkotrajnog pada obrtaja SUS-a (što jasno govori i kretanje one kazaljka “angažovane snage” hibridnog sklopa), nalik onom padu obrtaja kod klasičnog SUS-a kada se menjaju stepeni prenosa.
Jer, da su kod ovog hibrida obrtaji SUS motora pri forsiranom ubrzanju konstantni (a da “akustika šaltanja” samo dolazi iz zvučnika), morao bi u kabini da se makar malo čuje taj konstantan “arlauk” SUS-a na maksimalnim obrtajima. A ne čuje se “konstantnost” obrtaja SUS-a. Naprotiv. Pri čemu nema (klasičnog) SUS automobila koji bi imao tako dobro zvučno izolovanu kabinu da se u njoj ne čuje promena obrtaja SUS-a pri jakom ubrzanju i promenama stepeni prenosa. Takav eventualni nivo akustičke izolacije nije ostvaren ni kod premijuma ni onda kada on košta 200.000 evra.
Re: 2021 Honda Civic
Da li je već testirano kako se ponaša pogon na većim putnim brzinama na auto putu, recimo na 140kmh.
Kakva je buka i naravno potrošnja?
Kakva je buka i naravno potrošnja?
Re: 2021 Honda Civic
Šanse nema da bi ti ( na način koji opisuješ ) mogao da potpuno prikriješ zvuk motora u navodno konstantim obrtajima pri forsiranom ubrzanju i dodatno da taj navodni zvuk konstatnih obrtaja akustički "prodaš" samo kao zvuk oscilacije broja obrtaja na način koji uobičajeno odgovara situaciji pri šaltanju.Dzoni_m napisao: 03 Jun 2025, 15:15Ne moze da se cuje jer zvuk iz zvucnika pokriva frekvenciju zvuka iz motornog prostora, kao noise canceling slusalice npr. Ali mozes da osetis po "vibracijama" da nema smanjenja broja obrtaja pa rasta, kada ubrzava. Na konstantnim je obrtajima sve do nekih 120-130 km/h kada preko final drive pokrece poluosovine. E tada mozes da osetis da obrtaji rastu ali opet ne uvek i to je jako mali raspon. Zvuk saltanja je 100% vestacki i pokriva kako taj motor zaista radi.pedalaš napisao: 02 Jun 2025, 20:16
Ne sporim da možda postoji i neki dodatni zvuk iz zvučnika, ali, po mom mišljenju, taj zvučni efekat “šaltanja” kod Honda hibrida ( sadašnje generacije) je posledica stvarnog kratkotrajnog pada obrtaja SUS-a (što jasno govori i kretanje one kazaljka “angažovane snage” hibridnog sklopa), nalik onom padu obrtaja kod klasičnog SUS-a kada se menjaju stepeni prenosa.
Jer, da su kod ovog hibrida obrtaji SUS motora pri forsiranom ubrzanju konstantni (a da “akustika šaltanja” samo dolazi iz zvučnika), morao bi u kabini da se makar malo čuje taj konstantan “arlauk” SUS-a na maksimalnim obrtajima. A ne čuje se “konstantnost” obrtaja SUS-a. Naprotiv. Pri čemu nema (klasičnog) SUS automobila koji bi imao tako dobro zvučno izolovanu kabinu da se u njoj ne čuje promena obrtaja SUS-a pri jakom ubrzanju i promenama stepeni prenosa. Takav eventualni nivo akustičke izolacije nije ostvaren ni kod premijuma ni onda kada on košta 200.000 evra.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32098
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2021 Honda Civic
Nek stoji i ovde, možda naleti neko kome će biti zanimljivo da pročita.
Garaža test – Honda Civic 2.0 i-MMD Hybrid e:HEV Advance

Honda Civic poslednje generacije predstavljen je našem tržištu krajem 2022. godine. Model koji ni nakon više od dve godine nije izgubio na interesovanju kod kupaca, poseduje mnoge karakteristike koje ga izdvajaju od konkurencije. Imali smo priliku da vikend, koji je za nama, provedemo u društvu ovog modela i to u najvišem paketu opreme, kao i u boji koja mu savršeno pristaje – Premium Crystal Red Metallic.
- Pročitajte više: https://www.garaza.rs/garaza-test-honda ... v-advance/
Garaža test – Honda Civic 2.0 i-MMD Hybrid e:HEV Advance

Honda Civic poslednje generacije predstavljen je našem tržištu krajem 2022. godine. Model koji ni nakon više od dve godine nije izgubio na interesovanju kod kupaca, poseduje mnoge karakteristike koje ga izdvajaju od konkurencije. Imali smo priliku da vikend, koji je za nama, provedemo u društvu ovog modela i to u najvišem paketu opreme, kao i u boji koja mu savršeno pristaje – Premium Crystal Red Metallic.
- Pročitajte više: https://www.garaza.rs/garaza-test-honda ... v-advance/
Posetite www.garaza.rs !
Re: 2021 Honda Civic
Ja bih to jako rado imao 

Re: 2021 Honda Civic
Uspeo da pronađem neke informacije na netu, izgleda da se potrošnja kreće oko 7.5l na 140kmh. Ipak je dizel ovde i dalje u lepoj prednosti i još uvek se ne isplati prelazak za ljude koji dosta prelaze na auto-putu
-
- Site Admin
- Postovi: 1867
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: 2021 Honda Civic
Pogotovu ko vozi veci auto. Dizel je jos uvek majka za veliko vozilo na otvorenom putu. Voleli to ili ne.
Re: 2021 Honda Civic
Posle par godina vožnje benzinca sednem u dizlo, na autoputu milina što se potrošnje tiče.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: 2021 Honda Civic
Da se razumemo ovo je odličan auto, koji nudi iznad prosečno uživanje u vožnji - ali ne na uštrub komfora (udobnost, praktičnost..). Pogon je sofisticiran i nekome ko ipak ima dosta više vožnje u lokalu ovo je odličan izbor.
Na žalost, ja provodim (u ukupnoj kilometraži od oko 40-45k km godišnje) 60-70% na autoputu i pri brzinama od 135-140kmh.
Tu mi je već razlika u potrošnji izuzetno bitna
Na žalost, ja provodim (u ukupnoj kilometraži od oko 40-45k km godišnje) 60-70% na autoputu i pri brzinama od 135-140kmh.
Tu mi je već razlika u potrošnji izuzetno bitna
- grujicd
- Postovi: 9009
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: 2021 Honda Civic
Od 8:10 ćale kreće da cepa Civic uzbrdo krivudavim putem, dosta mi se svidelo ovako sa snimka. Koliko sam izguglao ovo RS je samo nivo opreme u Maleziji, to je standardna eHev motorizacija.
Re: 2021 Honda Civic
Šanse nema da na auto putu pri 140 troši 7,5 litara, jer pri konstantnih 130 km/h Civic troši oko 6 litara ( kao i bilo koje slično vozilo te klase u istim uslovima ).Dzona napisao: 04 Jun 2025, 10:50 Uspeo da pronađem neke informacije na netu, izgleda da se potrošnja kreće oko 7.5l na 140kmh. Ipak je dizel ovde i dalje u lepoj prednosti i još uvek se ne isplati prelazak za ljude koji dosta prelaze na auto-putu
Čak ni ZRV sa istim pogonskim sklopom pri stalnih 140 teško da može da dobaci do 7,5.
CRV pri toj brzini zaista jeste tu negde, na 7,5-8. Ali, on je već dimenzijama i masom "mrcina" i to sa AWD pogonom.
Re: 2021 Honda Civic
Ne znam, moguće...
Edit: off topic - ne znam za CRV, ali Kodiaq 2.0tdi (2022, 4x4) koji često vozim ide oko tih brojki (~7l) na 140kmh
Edit: off topic - ne znam za CRV, ali Kodiaq 2.0tdi (2022, 4x4) koji često vozim ide oko tih brojki (~7l) na 140kmh