Moze preporuka za paknove. Ne znam sta da gledam. Trazim nesto solidno/povoljno. Gde kupujem delove prodavacica mi je ponudila Denckermann 2300din. Imaju i ATE koje su nesto malo vise od 4000din. To mi je preskupo.
drugar radi u euroautu preporucio mi delphi, oni su uvoznici, sta znam, to je kao best buy varijanta oni i na svom autu to vozi, za c4 oko 2500din prednji i ja imam popust od 25% kod njih tako da izadje povoljno.... ja sam dugo furao ferodo na dva auta i bio sam zadovoljan.
pa onda ne mozgaj puno kupi koje su ti cenovno najprihvatljivije, pozadi je sila kocenja mala, neces imati nikakvih problema koje god da stavis, za pocice je bitan odabir
igor_harris napisao: 27 Apr 2019, 09:38
To sa lupanjem tocka kad smotas pun se meni desava samo sa zimskim gumama koje su 15" a sa letnjim 16" mi se nikad nije desilo. Uopste ne mogu da provalim u cemu je fora. Inace mi je trap savrsen.
Auto ima nov tehnički pregled, dakle pretresli ga nemaš pojma kako i znam da je trap odličan, nema lufta nigde bez sumnje.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
VAG TSI 1.8 118kW 2010. godiste, 90.000km, neophodan generalni remont motora.
Kazu da su falicni motori do 2017. godine, kada je VW vratio stari metod od pre 30godina i ova serija motora dovedena u red. U videu je sve fino objasnjeno korak po korak. https://www.youtube.com/watch?v=lj2I0AJ6ujc
Pre par dana jedan priča za Audi a4 2010-2011. godište 2.0TFSI. Naravno pravih 104 000 km, otišao motor. Trošio 5 litara ulja do Bosne i nazad. Nešto rodjak i ja razmišljamo da ga uzmemo i oteramo dole da popravimo i prodamo.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Sve je detaljno objasnjeno, ta godista motori imaju radni vek 80.000-100.000km, novija 2011-2017. su poboljsana i traju 130-140.000km a tek od 2017. su konacno sredjeni i motori traju normalno.
resenje je ili remont sa VW delovima (kazu set VW klipova sa klipnjacama je 1.600 eura neto bez rada) ili aftermarket samo novi tip klipa po simobilicnoj ceni 400-500 eura za set od 4 komada.
Tipicno tamo je rad skup pa ukupno reparatura dodje 3.000-5.000 eura a to se vec ne isplati ulagati.
Ovde je rad 5-10 puta jeftiniji pa moze za 1.00-1.500 eura da se isto uradi, zavisi vec ko radi.
Problem je sistemski i jedini nacin za sanaciju potrosnje ulja je generalna reparatura kako je ovde opisano.
Srecom, VW se vratio na svoja stara resenja motora iz 80tih godina i ponovo poceo na isti nacin da resava stvari.
Ovo sto su pokazali na klipu je resenje iz 2.generacije Pasata tamo negde motori 1983-1984. godiste, po secanju tako su izgledali klipovi.
Vrlo slicno ali ne bas isto je resenje koje imam na Volvo red block motoru, to je negde od 1977. godine dokazano uspesno, suplja karika za brisanje. Ti motori traju 1.000.000km ko dobar dan bez potrosnje ulja.
Pitanje je samo da li ce VW zadrzati trajno ovo resenje i za buduce TSI motore , da li im se isplati da prave kvalitetne konstrukcije....svakako znaju da naprave odlicno.
ALi pazi foru, ovaj 1.8TSI ima 3 lanca i 1 zupcasti kais u obicnom rednom 4 cilindra motoru. Da li je moglo komplikovanije smisliti??
dag, Mistusbishi motori nikakvii problemi sa lancem. Fiat isto bez problema sa lance. Ima ih jos odlicnih, problematicni su nemacki motori uglavnom.