
Alfa Romeo Giulia
Re: Alfa Romeo Giulia
Mislim da radijus kod kola zadnjeg pogona nije u sukobu sa preciznošću i performansama. Samo treba da ima još jedan krug da se okrene, tj duši hod letve i spone. Prenos može da ostane istog odnosa 

- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo Giulia
I zavalis gascinu sa namotanim volanom do kraja i izlomis sve zivo 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Alfa Romeo Giulia
U levoj krivini u petoj brzini.





Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Alfa Romeo Giulia
Zamisli tek da ima ajnšlag ko smart kako bi se tek dimilo.
Re: Alfa Romeo Giulia
A kad smo kod prečnika okretanja, od 7:45
https://www.youtube.com/watch?v=nkfvQvc9ipI
https://www.youtube.com/watch?v=nkfvQvc9ipI
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Alfa Romeo Giulia
Jeste, ali bi onda mogao ovako da se vozikas oko semafora:nidza napisao:Zamisli tek da ima ajnšlag ko smart kako bi se tek dimilo.
https://www.youtube.com/watch?v=ImAVGntdYfY
Elem, onaj prvi smart je bio katastrofa sto se toga tice, nije mogao da se okrene gde sam se ja sa 124-kom okretao, a ovde sada napravise svetski rekord

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Alfa Romeo Giulia















Ajd' u par reči oko auta, jer sam stekao neki početni površni utisak s obzirom da je bilo baš malo vremena za druženje sa Đulijom. Uživo je mnogo lepa, skladna, izgleda veoma malo, kompaktno. Baš kao 156-ica, nekao 159. Daleko je elegantnija i mislim da će vremenom izgled tek sazreti i pravi utisak ostaviti i kod onih koji su sad ravnodušni. Nasuprot 159 koja nema ni blizu toliko elegancije, nego je snažna, tenkasta.
U pitanju je dizelka, 150KS, siromašnog paketa opreme (odokativno, pojma nemam tačno). Deluje kao da je flotno vozilo sa baznim sedištima i zbog njih deluje poprilično sirotinjski. Nekako su kratka, ružna, međutim udobna su i drže kako treba. Tabla je odlična, jednostavna, linije spoljne elegancije se nastavljaju unutra i fenomenalno su uklopili ekran u konzolu. Mislim da u ovom rangu vozila nema ništa uporedivo. Stvarno izgleda mnogo dobro.
Materijali su čudni, volan je dobar, rukohvati dobri, ali plastike su baš čudne i ne priliče vozilu ove klase. Odmah moram da bacim ogradu da je i 159 u nižim paketima opreme stvarno gadna unutra. Kod Đulije mi se čini da je ipak ta amplituda nešto manja. Imala je ekran i prednje farove sa DRL, ali valjda je to sve od opreme, ostalo je klot.
Gepek je plitak mnogo. Dužina i širina su kao kod 159, ali visinu nema. Ne bih bio srećan sa takvim gepekom u ovom momentu. Mesta u kabini ima mnogo, više nego u 159, plus je zadnja klupa udobnija, sa naslonom nagnutim unazad. Sedi se carski.
Malo oko vožnje, dizelka ide dobro. Subjektivan utisak je da nešto slabije ide on nasvirane 159. Zadnja vuča vs prednja vuča se baš slabo primeti (pre kompliment za 159 nego neka kritika za Đ). Volan je direktan, veoma precizan, ali za moj ukus previše lagan. Treba voziti malo duže i navići se, ali na prvu loptu mi se čini da nema ni blizu fidbek kakav ima 159. Menjač mi se nije dopao i tu nema sad nekih faza navikavanja, jednostavno ne ulazi jednako u sve brzine, ima neki čudan otpor. Za ne poverovati, ali po meni je gori od upitnog menjača 159 (meni se lično sviđa što ide teže, ali podjenako ulazi u sve brzine i ima neki svoj šmek koliko se to dopalo nekome ili ne). Ako će i kod benzinjare da bude ovakav, a ne kao na QV, onda nema govora u manuelcu, obavezan je ZF8.
Ajnšlag je odličan, nema tu govora o 11+ metara. Normalan je skroz. Merili nismo, ali auto je okretan i sasvim validno pregledan.
Položaj sedenja je savršen, papučice odlične, materijal volana baš dobar, volan može mnogo da se približi i sedište fino uspravi. Leži fantastično, a pritom je udobnija od 159. Mislim da su napravili čudo sa vešanjem i balansom automobila. Čvrsta je, stabilna, okretna, lagana, u vožnji mi se jako dopada. Mislim da je podvozje glavni adut i to se baš oseti.
Šta znam, nisam nešto pao na dupe. Kad sam seo nazad u 159, sam sam u sebi rekao - burazeru to se zovu sedišta i to se zove volan. Iskreno za auto u ovakvom paketu opreme ne bih dao 30.000€, ovaj prosto mora manje da košta. U stvari ovakvu ne bih nikad ni kupio, ni novu ni polovnu. Nadam se da opremljenija benzinjara ne liči mnogo na ovaj klotić flotić, inače nema govora da ću iz Alfe uskočiti u drugu Alfu. Kad povučem crtu mislim da sam sve dalje od kupovine ovog automobila, malo bliže džegu ili nečemu trećem, ali daću joj vremena da se slegne i da se vide novi modeli i drugi paketi opreme.
Re: Alfa Romeo Giulia
Ali lepa je 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- TheWickerMan
- Postovi: 11190
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Alfa Romeo Giulia
Pre će da bude da si navikao na "težak" volan na 159 nego da je prelak na Julki. 
sent from MS Lumia 640 LTE using TT Classic

sent from MS Lumia 640 LTE using TT Classic
- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: Alfa Romeo Giulia
Nisam citao review, sutra cu, ali lepsa 159, nema govora
Re: Alfa Romeo Giulia
Super je pročitati utiske nekoga ko je planirao kupovinu ovog auta.
I fotografije su fenomenalne
I fotografije su fenomenalne

Re: Alfa Romeo Giulia
Nisi slikao sedista?
TT
TT
Re: Alfa Romeo Giulia


Tapatalk Post