Putevi u Srbiji
Re: Putevi u Srbiji
Kojih 80,idem cesto tuda, i 50 je mnogo na tom delu puta, zvoni sve zivo u autu...
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
- Puzo81
- Postovi: 3362
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Putevi u Srbiji
Ono parče od par km na slikama je užas teški na deonici VA-Kosjerić.
Sad dodjoh iz Petrovca. Prava milina je voziti pre i posle Sozine i pogotovo od BPolja do Prijepolja, odlican asfalt, krivine, ekstra oznaceno i samo gas.
PP-Zorina kafana takodje extra. Nije ni čudo što je takav jer mi je pokojni otac pričao na koji način su ga odradili da bi i dan danas bio takav.
Sad dodjoh iz Petrovca. Prava milina je voziti pre i posle Sozine i pogotovo od BPolja do Prijepolja, odlican asfalt, krivine, ekstra oznaceno i samo gas.
PP-Zorina kafana takodje extra. Nije ni čudo što je takav jer mi je pokojni otac pričao na koji način su ga odradili da bi i dan danas bio takav.
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Dok je rupa ima posla za trapadzije i nas vulkanizere sto ispravljamo felne. Tri put ura za puteve Srbije. Tri puta ura za VA Kosjeric. 
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
- Puzo81
- Postovi: 3362
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Putevi u Srbiji
Jeeeeeee 

Re: Putevi u Srbiji
Pa da, vama dolaze ovi sa Iriškog Venca. Živi užas od puta, ne znam kako prolaze vozila tuda.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Putevi u Srbiji
dag81 napisao:Dok je rupa ima posla za trapadzije i nas vulkanizere sto ispravljamo felne. Tri put ura za puteve Srbije. Tri puta ura za VA Kosjeric.![]()

Širim haos!
Re: Putevi u Srbiji
Ne fantaziraj. To sto ti ne razumes odnose sila i zasto je njihov balans vazan za stabilnost nema veze sa mnom nego sa tvojim neznanjem i jos gore nemanjem volje da postujes nauku. Ako vec ne poznajes zakone fizike barem prihvati uputstva proizvodjaca koja su vise nego jasna. Svakome osim tebi.Tvoja zabluda da zakoni fizike vaze za velike a ne vaze za male automobile je nesto cemu nije potrebna dalja diskusija.Era napisao:ljubitelj
Što se hvataš u nešto kad ne znaš?
Ko neki dan sa lancima na zadnjim točkovima.
Jesi prošao nekad ovim putem preko Bukova?
Jesam prosao sam vise puta tim putem, presao sam i preko Tometinog polja i jos mnogo takvih puteva. Svasta, puno puteva je sa zakrpama cak bih rekao vecina puteva.
I sta sad, prolazim barem 10 puta mesecno putem koji je slican ili jos gori.
I prolaze jos stotine drugih, kao i preko Bukova.
ps. odustao sam da ti bilo sta objasnim jer niti citas niti zelis sam sebi da pomognes i upoznas se sa materijom. Masa koja je konstanta i centrifuga nisu razlog zasto pobegne zadnji kraj kada se oduzme gas, samo toliko.
Re: Putevi u Srbiji
Danas sam u povratku obratio paznju,problematicno parce ima 7-8km i moze da se vozi 50km/h dok je onaj bas kriminalan deo dug oko 2km i tu je plafon 30. Sve preko te brzine je lomljenje auta.
Re: Putevi u Srbiji
Od Ljiga do Preljine za manje od pola sata
http://mondo.rs/a954175/Info/Drustvo/Au ... ljina.html
U ponedeljak se u Takovu svečano otvara za saobraćaj novoizgrađena deonica autoputa Ljig - Preljina. Deo budućeg autoputa Beograd - Južni Jadran kroz Srbiju, dug je 40,3 kilometra.
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... LTCLeuxDcQ
Glavni izvođač radova je azerbejdžanska firma "Azvirt". Radovi se finansiraju kreditom Azerbejdžana od 300 miliona evra, dok je Srbija iz budžeta izdvojila osam miliona evra.
Godinama unazad se govori o auto-putu koji će meštanima Moravičkog okruga najviše značiti. Brže će se putovati, a moderna saobraćajnica će mnogima zameniti veoma prometnu, opterećenu Ibarsku magistralu, navodi RTS.
Od Ljiga do Preljine u protekle četiri i po godine izgrađeno je četiri tunela, 78 mostova i nadvožnjaka, dve petlje - jedna u Takovu, druga u Preljini, kao i veliki broj zaštitnih ograda i tri odmorišta.
Na veoma zahtevnoj deonici koja prolazi kroz čačanski, takovski i ljiški kraj primenjeni su najviši domaći i evropski standardi. Izgrađene su i dve raskrsnice sa kružnim tokom u Dićima i Preljini koje auto-put povezuju sa Ibarskom magistralom.
Veliki građevinski poduhvat završen je i od sutra će novom deonicom auto-puta E763 krenuti prva vozila.
Deonica auto-puta 17 kilometara je kraća od magistralnog puta, ali zbog uslova koji obezbeđuju ne samo bržu nego udobniju i bezbedniju vožnju, između Čačka i Ljiga putovaće se tri puta brže u odnosu na vožnju Ibarskom magistralom, javlja ta televizija.
Na Ibarskoj magistrali put prolazi kroz brojna naselja, a zbog preopterećenosti putničkog i teretnog saobraćaja, neprilagođene brzine i neopreznosti vozača često se događaju saobraćajne nesreće.
Kako navode beogradske “Novosti”, čija ekipa je prošla kompletnom trasom i uverila se da su odrađene i završne pripreme i “glancanje” pred otvaranje, ali i da će, kada i zvanično ova deonica bude puštena u saobraćaj, vozačima biti potrebno da od jednog do drugog mesta stignu za nešto manje od pola časa.
Izvor: https://www.youtube.com/watch?v=TXwQYSSIaCA
Od sutra će svi vozači sa svojim vozilima na 77. kilometru od Beograda, posle Ljiga, morati sa Ibarske magistrale da se “popnu” na petlju “Dići” i da odluče da li će skrenuti desno, kako bi nastavili starim putem, ili će se nalevo popeti na novu saobraćajnicu.
"Ibarskom magistralom od Ljiga do Preljine ima 57 kilometara, a novi put je kraći za 17 kilometara", objašnjava Dušan Đoković, šef projekta gradnje auto-puta Beograd - Južni Jadran iz “Koridora Srbije”. Ranije je bio potreban najmanje jedan sat da se pređe taj put, a sada će biti dovoljno 20-30 minuta.
http://mondo.rs/a954175/Info/Drustvo/Au ... ljina.html
U ponedeljak se u Takovu svečano otvara za saobraćaj novoizgrađena deonica autoputa Ljig - Preljina. Deo budućeg autoputa Beograd - Južni Jadran kroz Srbiju, dug je 40,3 kilometra.
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... LTCLeuxDcQ
Glavni izvođač radova je azerbejdžanska firma "Azvirt". Radovi se finansiraju kreditom Azerbejdžana od 300 miliona evra, dok je Srbija iz budžeta izdvojila osam miliona evra.
Godinama unazad se govori o auto-putu koji će meštanima Moravičkog okruga najviše značiti. Brže će se putovati, a moderna saobraćajnica će mnogima zameniti veoma prometnu, opterećenu Ibarsku magistralu, navodi RTS.
Od Ljiga do Preljine u protekle četiri i po godine izgrađeno je četiri tunela, 78 mostova i nadvožnjaka, dve petlje - jedna u Takovu, druga u Preljini, kao i veliki broj zaštitnih ograda i tri odmorišta.
Na veoma zahtevnoj deonici koja prolazi kroz čačanski, takovski i ljiški kraj primenjeni su najviši domaći i evropski standardi. Izgrađene su i dve raskrsnice sa kružnim tokom u Dićima i Preljini koje auto-put povezuju sa Ibarskom magistralom.
Veliki građevinski poduhvat završen je i od sutra će novom deonicom auto-puta E763 krenuti prva vozila.
Deonica auto-puta 17 kilometara je kraća od magistralnog puta, ali zbog uslova koji obezbeđuju ne samo bržu nego udobniju i bezbedniju vožnju, između Čačka i Ljiga putovaće se tri puta brže u odnosu na vožnju Ibarskom magistralom, javlja ta televizija.
Na Ibarskoj magistrali put prolazi kroz brojna naselja, a zbog preopterećenosti putničkog i teretnog saobraćaja, neprilagođene brzine i neopreznosti vozača često se događaju saobraćajne nesreće.
Kako navode beogradske “Novosti”, čija ekipa je prošla kompletnom trasom i uverila se da su odrađene i završne pripreme i “glancanje” pred otvaranje, ali i da će, kada i zvanično ova deonica bude puštena u saobraćaj, vozačima biti potrebno da od jednog do drugog mesta stignu za nešto manje od pola časa.
Izvor: https://www.youtube.com/watch?v=TXwQYSSIaCA
Od sutra će svi vozači sa svojim vozilima na 77. kilometru od Beograda, posle Ljiga, morati sa Ibarske magistrale da se “popnu” na petlju “Dići” i da odluče da li će skrenuti desno, kako bi nastavili starim putem, ili će se nalevo popeti na novu saobraćajnicu.
"Ibarskom magistralom od Ljiga do Preljine ima 57 kilometara, a novi put je kraći za 17 kilometara", objašnjava Dušan Đoković, šef projekta gradnje auto-puta Beograd - Južni Jadran iz “Koridora Srbije”. Ranije je bio potreban najmanje jedan sat da se pređe taj put, a sada će biti dovoljno 20-30 minuta.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Ko su ovi slepci i zasto voze bez svetala ?
Re: Putevi u Srbiji
https://www.youtube.com/watch?v=ZkGtgqWSQA4
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Putevi u Srbiji
I jel prošao neko?
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Putevi u Srbiji
Sta te zanima ja se vozim vec 3 godine od kad su poceli polako da probijaju trasu 
Pun je krivina, 2 pravine po km i po, ostalo sve krivine... Ali moze 120 koliko je i ogranicenje
ALi da se ide 160-180 celom deonicom, tesko......

Pun je krivina, 2 pravine po km i po, ostalo sve krivine... Ali moze 120 koliko je i ogranicenje

ALi da se ide 160-180 celom deonicom, tesko......
Re: Putevi u Srbiji
http://www.njuz.net/er-srbija-otvara-di ... i-autoput/
Er Srbija otvara direktnu liniju Beograd-Ljig za sve koji žele da vide novi autoput
Er Srbija otvara direktnu liniju Beograd-Ljig za sve koji žele da vide novi autoput
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V