Kia u maju u svetu prodala 14 posto više nego lane
Korporacija Kia nedavno je objavila da je u maju 2023. godine globalno prodala 268.593 vozila, što je rast od 14,4 posto u odnosu na maj prošle godine. Ne računajući namenska vozila prodaja van Južne Koreje se u odnosu na lanjski maj povećala za 15,2 posto, na 217.772 vozila. Na korejskom tržištu Kia je zabeležila prodaju od 50.275 primeraka, što je 10,3 posto više nego u 2022. godini.
ESET Clio Cup na Slovakiaringu – Petar Miloradović na postolju
Minulog vikenda na Slovakiaringu u Slovačkoj održano je nadmetanje ESET Klio kup na kojem je Petar Miloradović odličnim nastupom osvojio treće mesto u internacionalnoj konkurenciji. U premijernoj sezoni, na drugoj trci i uslovno rečeno nepoznatoj stazi majstor volana iz Topole domogao se ovog puta najnižeg stepenika na pobedničkom postolju, a sezona je tek pred njim.
Neverovatan industrijski poduhvat za novi identitet brenda Dacia
24 sata: toliko je trebalo Daciji da izvede industrijski tour de force*. U fabrikama u Piteštiju, Tanžeru i Kazablanci istovremeno je transformisala sve svoje modele i udahnula im novi vizuelni identitet, i to 3100 vozila u jednom danu! Dinamično organizovana Dacia se upustila u jedinstven industrijski izazov i pritom očuvala besprekorni kvalitet svojih vozila. Svemu je prethodilo više od godinu dana detaljne pripreme i koordinisanog rada između svih odeljenja. Christophe Dridi, potpredsednik industrijskog odeljenja brenda Dacia, je otkrio nešto više o ovoj transformaciji.
Mercedes-Benz eActros LongHaul biće otkriven pod oznakom eActros 600
Stiže nam Mercedes-Benz električni kamion na baterije za prevoz na velike udaljenosti. Mercedes-Benz Trucks će kao svetsku premijeru 10. oktobra 2023. predstaviti serijsku verziju prethodnog eActros LongHaul, sa novim dizajnom i novim imenom eActros 600. Oznaka 600 je izvedena iz kapaciteta baterije u kilovat satima – kao kod eActros 300/400 za distributivni transport. Veliki kapacitet baterije i nova, posebno efikasna električna pogonska osovina razvijena u kompaniji omogućavaju domet od oko 500 kilometara bez međupunjenja. Zahvaljujući niskoj potrošnji energije, e-kamion, koji se prodaje kao „novi eActros 600“, treba da bude najekonomičniji kamion na duge relacije kompanije Mercedes-Benz Trucks u poređenju sa konvencionalnim dizel Actrosom. Proizvođač očekuje da će e-kamion značajno ubrzati transformaciju drumskog teretnog transporta ka CO2 neutralnim pogonima.
Nastavak uspešnog partnerstva kompanije HEINEKEN Srbija i AMSS-a
Nakon uspešnih prošlogodišnjih rezultata, kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije (AMSS) potpisali su danas sporazum o nastavku partnerstva. I ove godine, cilj zajedničke kampanje “KAD IDE TURA, NE IDE GAS“ je da se među vozačima širom naše zemlje nastavi sa podizanjem svesti o savesnom ponašanju i odgovornoj konzumaciji alkohola. Poznati srpski automobilista i najmlađi šampion Evrope na brdskim stazama, Nikola Miljković, koji je podržao ovogodišnju kampanju, biće ujedno i njeno zaštitno lice, najavljuju partneri.
Neverovatan industrijski poduhvat za novi identitet brenda Dacia
24 sata: toliko je trebalo Daciji da izvede industrijski tour de force*. U fabrikama u Piteštiju, Tanžeru i Kazablanci istovremeno je transformisala sve svoje modele i udahnula im novi vizuelni identitet, i to 3100 vozila u jednom danu! Dinamično organizovana Dacia se upustila u jedinstven industrijski izazov i pritom očuvala besprekorni kvalitet svojih vozila. Svemu je prethodilo više od godinu dana detaljne pripreme i koordinisanog rada između svih odeljenja. Christophe Dridi, potpredsednik industrijskog odeljenja brenda Dacia, je otkrio nešto više o ovoj transformaciji.
Obnovljeni Yaris s više hibridno-električnih verzija u gami, uz unapređenu bezbednost i digitalna poboljšanja
Toyota je najavila dodatna poboljšanja i unapređenja kako bi još više osnažila svoju gamu Yaris Hybrid hatchback modela, povećavajući tako tržišnu privlačnost automobila koji je brendu doneo izuzetan uspeh. Značajan obim poboljšanja koji se odnose na performanse, bezbednost i stil obezbediće da ovaj model zadrži vodeću poziciju u svojoj klasi veoma konkurentnog B-segmenta u Evropi.
Chery, renomirano ime u automobilskoj industriji, s ponosom predstavlja nove modele u Tržnom centru Galerija u sklopu najave skorog otvaranja novog salona na ekskluzivnoj lokaciji na Novom Beogradu koje se očekuje u julu.
CarVertical istraživanje sugeriše da su jeftina polovna vozila u Srbiji možda podložnija prevari vezanoj za pređenu kilometražu.
Iako je kupovina polovnog automobila jeftinija od nabavke novog vozila iz salona, to može doneti dodatne troškove. Prevara vezana za pređenu kilometražu i skrivena oštećenja su česti na automobilskom tržištu polovnjaka u Evropi, što dovodi do visokih troškova održavanja, povremenih mehaničkih problema i brige oko sigurnosti.
Lansiranje originalne Toyote C-HR bilo je prekretnica i za Toyotu i za evropski C-SUV segment. Bio je to radikalan dodatak visoko konkurentnom tržištu, stvarajući kontrast s konvencionalnim SUV stilom sa dramatičnim dizajnom oštrih ivica bližim izgledu savremenih sportskih kupea.
Tradicija i istraživanje. Škoda ima novi zvučni logo
Škoda je predstavila svoj novi zvučni logo. Kratki niz nota postaće karakterističan zvučni „potpis“ češke automobilske kompanije. Inspirisan je simfonijskom poemom Vltava Bedřicha Smetane.
Ne znate šta je zvučni logotip? Zamislite svoj omiljeni brend i pokušajte da smislite kako vam zvuči. To je verovatno zapravo poznati skup beleški. Zvučni logotipi svojevrsni su muzički „potpisi“ koji brendovi koriste kako bi se identifikovali. Obično se koristi na kraju TV i radijskih spotova, ali i u drugim audiovizuelnim porukama. Jednostavno, kad god se čuje ovaj zvuk, zna se o kom je brendu reč.
Opel je otkrio svoj novi kultni amblem, ‘Blitz’, koji će se pojaviti na svim budućim vozilima već od 2024. On će nastaviti da čini centralni element Opel Compass-a, jedne od glavnih karakteristika filozofije dizajna proizvođača automobila iz Riselshajma, dok istovremeno nastavlja da ponosno sedi u centru lica brenda Opel Vizor. Munja – ili „Blitz“ na nemačkom – usko je povezana sa strujom i idealan je amblem koji simbolizuje Opelov pristup eri elektromobilnosti.
Škoda Kodiaq: Druga generacija dostupna sa još širim rasponom pogonskih sklopova uključujući i plug-in hibrid
S drugom generacijom modela Kodiaq, Škoda je dodatno unapredila svoj uspešni SUV model. Sada dolazi s prepoznatljivijim dizajnom i još više prostora, posebno za putnike u trećem redu. Osim toga, drugu generaciju modela Kodiaq krasi novi koncept enterijera sa ekranom osetljivim na dodir dijagonale do 12,9 inča, ručicom menjača na stubu upravljača, ručnim i digitalnim komandama i urednom, dobro organizovanom centralnom konzolom.
Kompanija Hyundai Srbija ovlastila je kompaniju Bavaria Team iz Čačka za prodaju novih i korišćenih Hyundai vozila, kao i za sve vrste servisnih usluga u region Zapadne Srbije.
Škoda Roadiaq: Potpuno električni 9-ti studentski automobil ima pravi istraživački duh
Škoda studentski automobil oslikava „Let’s explore“ slogan: deveto spektakularno pokazno vozilo nastalo u sklopu tradicionalnog vodećeg projekta Škoda strukovne škole je Škoda Roadiaq. Sa ovim višenamenskim pokretnim kamperom, 29 učenika koji su učestvovali savršeno su dočarali istraživački duh brenda Škoda. Roadiaq je održivo, baterijsko električno vozilo sa pogonom na sve točkove koje digitalni nomadi mogu koristiti za putovanja, posao i slobodno vreme – uživajući u nezavisnosti čak i van utabanih staza, gde god požele.