Vožnja na gas - vaša iskustva

Iskustva u vezi autogasa, preporuke za ugradnju
Odgovori
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Renault Megane Sedan 1.4 16v

Post od MAD MAX »

Menjaj ceo TNG sistem. AC Stag + Tomaseto + Valtec ili sl, i uživaj.
Kompjuter Landi Renco ćeš lako prodati taksistima za Dacije. Crkva redovno.
Uopšte, Landi je po meni najgori uređaj.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
milosdoktorabs
Banned
Reactions:
Postovi: 1259
Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
Lokacija: Srb

Re: Renault Megane Sedan 1.4 16v

Post od milosdoktorabs »

LR omegas kazu da je tehnoloski i u svakom polgedu najbolje nesto trenutno sto je kod nas dostupno.Ovu su reci bar 4 ili 5 proverenih plinadzija.Kazu LR pa parazno,pa zavoli i ostali.
Pitao sam ih za taj ac stag i kazu jebes uredjaj koga sklapas kao slagalicu.
ovo su reci ljudi koji su dugo u poslu ali oni pre svega isticu da mi kao krajnji korisnici razlike u kvalitetu uredjaja i njihov potencijal nemozemo da osetimo i da je od svega najpresudniji KVALITET UGRDANJE.
A.C stag se kod nas nametnuo kao najeftiniji.Niko nemoze da me ubedi da je bolji od Zavolija ili LR koji je najskupljii
Slika
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Renault Megane Sedan 1.4 16v

Post od MAD MAX »

LR uređaji koji se ugrađuju u renaultu, fiatu i sl radionicama u Srbiji, su namenjeni Euro 2 motorima i na pjedinim motorima prave neverovatne probleme, kao na primer Renaultima 1,2 16V i sl.
AC Stag 400 ili novi 4, je uređaju koji neverovatno sofisticirano pokriva mape Euro 4 i Euro 5, najzahtevinijih motora, pri čemu se može lako uparivati sa različitim diznama i dobar dijagnostičar može da "ubode" šta želi. Sami uređaji su pouzdaniji od LR a cena je pristupačna.
Zavoli je skup i nema bilo kakav + prema gore navedenom.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13567
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Renault Megane Sedan 1.4 16v

Post od Grujic »

milosdoktorabs napisao: Pitao sam ih za taj ac stag i kazu jebes uredjaj koga sklapas kao slagalicu.
Šta ovo znači?
Jeftin ili ne, uređaj je provereno dobar, na mnogo kola i mnogo kilometara.
milosdoktorabs
Banned
Reactions:
Postovi: 1259
Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
Lokacija: Srb

Re: Renault Megane Sedan 1.4 16v

Post od milosdoktorabs »

Grujic napisao:
milosdoktorabs napisao: Pitao sam ih za taj ac stag i kazu jebes uredjaj koga sklapas kao slagalicu.
Šta ovo znači?
Jeftin ili ne, uređaj je provereno dobar, na mnogo kola i mnogo kilometara.
Ako me citiras,citiraj me do kraja i ne izvlaci iz konteksta sta ti odgovara.
"Pitao sam ih za taj ac stag i kazu jebes uredjaj koga sklapas kao slagalicu.
ovo su reci ljudi koji su dugo u poslu ali oni pre svega isticu da mi kao krajnji korisnici razlike u kvalitetu uredjaja i njihov potencijal nemozemo da osetimo i da je od svega najpresudniji KVALITET UGRDANJE."
Slika
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Korisnikov avatar
djiuliju
Reactions:
Postovi: 1468
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
Lokacija: Jagodina

Re: Renault Megane Sedan 1.4 16v

Post od djiuliju »

Pa ako je presudan kvalitet ugradnje, kakve veze onda ima dal je AC stag il skuplji LR
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13567
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Renault Megane Sedan 1.4 16v

Post od Grujic »

milosdoktorabs napisao:
Grujic napisao:
milosdoktorabs napisao: Pitao sam ih za taj ac stag i kazu jebes uredjaj koga sklapas kao slagalicu.
Šta ovo znači?
Jeftin ili ne, uređaj je provereno dobar, na mnogo kola i mnogo kilometara.
Ako me citiras,citiraj me do kraja i ne izvlaci iz konteksta sta ti odgovara.
"Pitao sam ih za taj ac stag i kazu jebes uredjaj koga sklapas kao slagalicu.
ovo su reci ljudi koji su dugo u poslu ali oni pre svega isticu da mi kao krajnji korisnici razlike u kvalitetu uredjaja i njihov potencijal nemozemo da osetimo i da je od svega najpresudniji KVALITET UGRDANJE."
Nisam ništa izvlačio iz konteksta, nema potrebe za tim tonom.
Citirao sam ne ono što meni odgovara, nego ono što pitam, a pitam šta znači da se uređaj slaže kao slagalica? Ne kontam uopšte šta su hteli time da kažu.
A da je bolje dobro ugrađen loš uređaj nego loše ugrađen dobar to znamo, al se zbog nixinog problema ovde poteglo pitanje trajnosti...
milosdoktorabs
Banned
Reactions:
Postovi: 1259
Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
Lokacija: Srb

Re: Renault Megane Sedan 1.4 16v

Post od milosdoktorabs »

:pivo: Nisam mislio nista lose,izvinjavam se ako si to tako protumacio.
Sta kazu serviseri tj .ljudi koji se bave plinom jako dugo i ozbiljno.Najcesci problem otkazivanja dizni je neadekvatan servis uredaja tj.koriscenje losih filterea i ostalog.Stavljaju kineska sranja koja nemaju adekvtanu f-ju i koja rade [posao do polovine predvidjenog intervala a cesto i manje a pritom uredno naplacuju 2500 do 3000 din uslugu
Sa druge strane dve godine garancije i 60000 km nije isto sto i 3 god bez ogranicenja i nadam se da se slazete sa tim.
o kvalitetu plina je kod nas izlisno govoriti.
Slika
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
nixa
Reactions:
Postovi: 2076
Pridružio se: 10 Jan 2012, 21:52
Lokacija: Beograd

Re: Renault Megane Sedan 1.4 16v

Post od nixa »

Ja sam dugo servise placao 3300, u ovlascenom Landirenzo i dizne su cao na 73500km.
U RR autogasu je mali servis daleko jeftiniji.

TT2
milosdoktorabs
Banned
Reactions:
Postovi: 1259
Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
Lokacija: Srb

Re: Renault Megane Sedan 1.4 16v

Post od milosdoktorabs »

Posto je kod mene isto LR i polovina ove tvoje km znaci da i ja treba da ocekujem riknjavanje dizni.Sta ti kazu u Eko luki i koji je model LR kod tebe?
Pitam cisto zbog informacije.
Majstor ce uvek ugraditi ono gde mu je najveca zarada i tada reci da je to najbolje.malo je dans postenih koji ce ti preporuciti kvalitetniji uredjaj bez obzira na zaradu.Ovo je sve vrzino kolo.
Jedino sto je prednost a.c staga je da se moze preko njega raditi kompletna dijagnostika kola tj.pobvezuje se na postojeci komp na kolima.Ipak realno je odabrati uredjaj koji preporucuje fabrika mada JE TO SVE marketing i njihov interni dogovor po sistemu ko da vise.
Ipak po mom misljenu Italijani su na polju plina najdalje otisao pa njihovim uredjajima dajem najvecu prednost dok Poljaci,Cesi i Bugari imaju najveca iskustva u ugrdanji i mislim da imaju najveci uvid u kvalitet uredjaja.
Slika
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Korisnikov avatar
djiuliju
Reactions:
Postovi: 1468
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
Lokacija: Jagodina

Re: Renault Megane Sedan 1.4 16v

Post od djiuliju »

Ma to je klasicno dranje koje se moze majstorima po Beogradu. Ej bre, 3000din je kod mog majstora veliki servis motora.

Nixa, sredi to kako ti Slavko preporucuje i vozi i uzivaj.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od dragan »

drago mi je da si sa slavkom resio taj problem :doubleup:
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Renault Megane Sedan 1.4 16v

Post od ljubitelj »

milosdoktorabs napisao:od svega najpresudniji KVALITET UGRDANJE.
A.C stag se kod nas nametnuo kao najeftiniji.Niko nemoze da me ubedi da je bolji od Zavolija ili LR koji je najskupljii
Ugradnja tj prepravka vozila i jeste glavni faktor, svi uredjaji su homologovani i svi su dobri za vecinu vozila osim specificnih slucajeva kada neki auto bas ima neki izdvojenzahtev.

AC Stag je daleko od jeftine kategorije, i spada medju najbolje uredjaje upravo zbog odlicnog softvera koji je visoko prilagodljiv. Na dobrom glasu je u Nemackoj, isto kao i Omegas i drugi.

Svaka prepravka vozila na gas je slagalica komponenti na nacin da se maksimalno prilagodi odabir opreme potrebama motora.

Koje god komponente da se odaberu strucna ugradnja i narocito izrada softvera za konkretan motor, mapiranje, zahteva pedantan i ozbiljan pristup tj kao sto je receno ugradja je obicno razlog za nastanak problema a ne oprema.

Ima i daleko boljih sistema od Omegasa, a i cena ima dosta vecih.
Ipak po mom misljenu Italijani su na polju plina najdalje otisao pa njihovim uredjajima dajem najvecu prednost dok Poljaci,Cesi i Bugari imaju najveca iskustva u ugrdanji i mislim da imaju najveci uvid u kvalitet uredjaja.
Moje misljenje je da su japanci mnogo kvalitetniji od italijana, i najdalje otisli u razvoju dizni. Uostalom na velikim trzistima japanske dizne su se dokazale kvalitetom. Sa druge strane italijani imaju siroki raspon ponude kvaliteta dizni,i time razne cenovne kategorije pa ne bih generalno trpao italijane u isti kos.
Isto vazi i sa poljske proizvodjace.
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od NexT »

preporuka za servis koji odrzava LR sisteme?
milosdoktorabs
Banned
Reactions:
Postovi: 1259
Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
Lokacija: Srb

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od milosdoktorabs »

AutoGas Sale,S.Kamenica
Slika
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Odgovori