Stranica 20 od 24
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Poslato: 11 Nov 2014, 23:59
od Ivan
Kada su nidza i heroj preoteli ovu temu?
Послато са GT-N7100
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Poslato: 12 Nov 2014, 00:01
od swemir
@kagawa
Texonja sa foruma je imao problema sa lancem i brisacem na faceliftu 3...
Pronadji temu, kupio je novog...
Samo izgleda je banovan nisam ga video da pise neko vreme
Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Poslato: 12 Nov 2014, 00:07
od profesorPROST
Evo teme
viewtopic.php?f=2&t=68
Nije Texonja banovan

Re: BMW serija 3 (dizeli)
Poslato: 12 Nov 2014, 00:20
od Xepoj87
kagawa napisao:Kad se vec prica o kvarovima, jos mi niko nije odgovorio na ovo:
Jos jedno pitanje samo, vidim da je na trojkama fejslift radjen posle 2009. godine, da li to znaci da su u modelima nakon 2009. (modeli e90) ispravljene te neke decije bolesti koje se ovde pominju?

Ja mislim da facelift od 184ks nema problema sa lancem, ali nisam sto posto siguran.
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Poslato: 12 Nov 2014, 00:23
od stefanan
Meni nije jasno sto se to toliko potencira, kad je kod 2005/2006 do sad verovatno vec sredjeno, a kasnije su shvatili problem pa resavali odmah u garanciji
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Poslato: 12 Nov 2014, 00:38
od kagawa
Iscitao celu temu, koliko vidim covek se najvise zalio na zadnju vucu i automatski menjac. I imao je jedan problem sa brisacem.
Sta vise, ohrabrila me je tema, iako je u njegovom slucaju automobil kupljen nov.
Steta sto ga nije ove godine prodavao

Re: BMW serija 3 (dizeli)
Poslato: 12 Nov 2014, 08:37
od swemir
I problem sa lancem...nisi naleteo na to... brisac je bio samo zalepljen nesto to i nije neki problem
Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Poslato: 12 Nov 2014, 08:57
od Laki021
Nije naleteo jer toga nema u toj temi

Re: BMW serija 3 (dizeli)
Poslato: 12 Nov 2014, 09:16
od swemir
Aha ja pobrkao onda nesto
Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Poslato: 12 Nov 2014, 10:00
od Xepoj87
Ma opusteno, pobrkao i Nidza da mu se Alfa ne kvari
Tapatok za Vindovz
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Poslato: 12 Nov 2014, 10:25
od Laki021
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Poslato: 12 Nov 2014, 11:03
od methane.master
swemir napisao:I problem sa lancem...nisi naleteo na to... brisac je bio samo zalepljen nesto to i nije neki problem
Kod Texa je problem bio sa lančanikom (njegovim ležajem ako se ne varam) a ne sa lancem. Problem je rešen u Delti u garantnom roku bez ikakvih problema. Jedino što je auto morao da bude tamo 2 ili 3 dana jer zamena ne može da se obavi dok se ne izvadi motor. To nije razlog zašto je čovek prodao taj auto, jer da jeste verovatno ne bi uzeo auto sa istim takvim motorom.
Generalno, taj problem kod BMW-a je poznat i uglavnom rešavan u garantnom roku, samim tim trebao bi da je u servisnoj istoriji.
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Poslato: 12 Nov 2014, 11:54
od schonenk
Lanac i jeste problem koji je najbolniji za druge i trece vlasnike, tj one koji dolaze u posed automobila posle 150 i vise hiljada km.
BMW je navodno izlazio u susret i van garantnog roka u slucajevima kada je automobil bio redovno servisiran u njihovoj mrezi. Takodje, vlasnicima automobila kvar nije 10% vrednosti vozila vec 50 i vise %.
Ne znam, ja bih dobro razmislio sta mi je raditi kod kupovine vozila sa ovim motorima. Ne radi se o pljuvanju po forumima drugih marki, vec o panici na bmw forumima.
Jedan od nacina jeste ovo sto Kagawa pokusava, da nadje automobil sa uredno servisnom istorijom preko, a to je retko moguce kod nas.
Meni je u servisnoj od Delte pisalo svasta na nalozima izvucenim direktno iz baze. Tipa auto vozi taj i taj, poznanik ovoga i onoga, nemoj mu naplatiti ovo i ono. Ko mi garantuje da isto tako nisu preskocene neke stavke koje bih kao vlasnik tebao da znam.
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Poslato: 12 Nov 2014, 11:59
od starac vujadin
Strah ti je opravdan, pošto se za sitnu čast rade takve stvari.
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Poslato: 12 Nov 2014, 12:04
od nidza
Ja se do tog nivoa ne opterećujem, jer na kraju krajeva, kad se povuče crta to su samo pare. Treba preduzeti sve što je moguće da se loš scenario izbegne, ali i pored svega može da se desi problem. Jedan od načina je i kupovina automobila kome loši scenariji nisu toliko papreno skupi kao BMW - sve ima svoje za i protiv. Auto je u nabavci dosta skup kao polovnjak, redovno i vanredno održavanje je takođe daleko od povoljnog. Kome to pije vode i treba da uzme BMW, ko ne, neka produži dalje jer ništa nije vredno nerviranja, pogotovo ne BMW.