BMW serija 3 (dizeli)
BMW serija 3 (dizeli)
Pozdrav drugari.
Doslo vreme da se promeni automobil pa sam nekako najblizi odluci za kupovinu nekog BMW-a serije 3 (318 ili 320).
Budzet za kupovinu je izmedju 12-14 000e. Gledao bih da auto nije stariji od 6 godina (dakle 2008+), da je presao do ili oko 150 000km. Navigacija nije neophodna i ne verujem da bih se uklopio u budzet.
E sad, malo sam se raspitivao i guglao i vidim da na pojedinim forumima ljudi prilicno pljuju BMW-ove dizelase - kako su problematicni motori, kako imaju problem sa glavom motora, neki pomenju i problematicni lanac i da su tek oni restajling motori (od 184ks) kako treba...
Voleo bih da cujem vase utiske, na sta obratiti paznju i da li mozda postoji pametnija kupovina od ovoga za ovaj novac?
Otvoren sam za sve predloge posto jos uvek nije nista iskljuceno.
Doslo vreme da se promeni automobil pa sam nekako najblizi odluci za kupovinu nekog BMW-a serije 3 (318 ili 320).
Budzet za kupovinu je izmedju 12-14 000e. Gledao bih da auto nije stariji od 6 godina (dakle 2008+), da je presao do ili oko 150 000km. Navigacija nije neophodna i ne verujem da bih se uklopio u budzet.
E sad, malo sam se raspitivao i guglao i vidim da na pojedinim forumima ljudi prilicno pljuju BMW-ove dizelase - kako su problematicni motori, kako imaju problem sa glavom motora, neki pomenju i problematicni lanac i da su tek oni restajling motori (od 184ks) kako treba...
Voleo bih da cujem vase utiske, na sta obratiti paznju i da li mozda postoji pametnija kupovina od ovoga za ovaj novac?
Otvoren sam za sve predloge posto jos uvek nije nista iskljuceno.
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Nisu problematicni, zapravo najbolji su na svetu, ali ako ces ga uzeti sa preko 200 000km, molim te preskoci BMW i uzmi nesto mladje.
BMW serija 3 (dizeli)
nisu problematicni a texonja menjao lanac na novom autu?
pametnija je kupovina A4 2.0TDi
Sent from my iPhone using Tapatalk
pametnija je kupovina A4 2.0TDi

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Da Texonja, i jos bar 10 000 drugih likova.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Najbolji na svetu, samo sto je ocekivan period poluraspada 200kkm 
Послато са GT-N7100

Послато са GT-N7100
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Bilo koji auto sa pređenih 150.000 km i više je u stanju poluraspada.
Nije pitanje da li će da se kvari nego je pitanje kojim redom i kojom dinamikom će tražiti ulaganja. Neki će pare jesti sporije, neki brže, ali će svaki biti kod majstora mnogo češće nego što bi mi to voleli.
Nije pitanje da li će da se kvari nego je pitanje kojim redom i kojom dinamikom će tražiti ulaganja. Neki će pare jesti sporije, neki brže, ali će svaki biti kod majstora mnogo češće nego što bi mi to voleli.
Re: BMW serija 3 (dizeli)
U tvom slucaju, ja bih definitivno izbegao kupovinu na domacim placevima, vec bih trazio nesto iz varijante staro za novo, tj. polovno ali prodaje ovlasceni servis, ili od prvog vlasnika, ili samostalni uvoz iz Nemacke.
Re: BMW serija 3 (dizeli)
A ovako nesto da gledam?
http://www.polovniautomobili.com/oglas5 ... odel_2011/
U sustini dvoumim se izmedju A4 i BMW 3.
Ono sto je plus kod Audija i generalno VAG grupe je verovatno jeftinije i zahvalnije odrzavanje.
S druge strane, posto i sada vozim Audija (a3 2007) nekako sam zagrejan za bmw-a i egzotiku koju nudi, sportskije performanse i ostalo.. Ne znam, nisam pametan.
Jos uvek sam u dvadesetim pa bi mi auto trebao vise za paradiranje nego za ne znam kakve poslove i porodicu.
Opet s druge strane, trenutno dobro zaradjujem ali radim u takvoj firmi gde se radi na procenat i za 2 meseca moze plata da se prepolovi, pa opet ne znam koliko je pametno onda uzimati BMW-a
Raspisao se ja, ne zamerite... Jos vagam, nista nije odluceno. Uglavnom oko Nove godine bih uzimao.
Nisam naveo da imam rodbinu u Nemackoj pa bih mogao i odande da uvezem auto ako je to bolje..
http://www.polovniautomobili.com/oglas5 ... odel_2011/
U sustini dvoumim se izmedju A4 i BMW 3.
Ono sto je plus kod Audija i generalno VAG grupe je verovatno jeftinije i zahvalnije odrzavanje.
S druge strane, posto i sada vozim Audija (a3 2007) nekako sam zagrejan za bmw-a i egzotiku koju nudi, sportskije performanse i ostalo.. Ne znam, nisam pametan.
Jos uvek sam u dvadesetim pa bi mi auto trebao vise za paradiranje nego za ne znam kakve poslove i porodicu.
Opet s druge strane, trenutno dobro zaradjujem ali radim u takvoj firmi gde se radi na procenat i za 2 meseca moze plata da se prepolovi, pa opet ne znam koliko je pametno onda uzimati BMW-a

Raspisao se ja, ne zamerite... Jos vagam, nista nije odluceno. Uglavnom oko Nove godine bih uzimao.
Nisam naveo da imam rodbinu u Nemackoj pa bih mogao i odande da uvezem auto ako je to bolje..
Re: BMW serija 3 (dizeli)
@Pajo:
Zavisi kako održavaš auto. Taj tvoj primerak od 150.000km sigurno nije prvi nego milioniti koji je dostigao tu kilometražu tako da se sa velikom verovatnoćom može pretpostaviti otkaz svake komponente i kad će to da se desi. Ukoliko želiš da imaš pouzdan auto, možeš da ih rešiš preventivno.
Druga stvar, veći deo tog održavanja može da se smesti u 1x posetu majstoru za vreme redovnog servisa, koji će pored zamene tečnosti i filtera, imati na spisku i zamenu još nečega. Koštaće skuplje nego klasičan redovan servis (u istom servisu), ali to je nešto sa čim bi ozbiljan vlasnik svakog polovnog automobila trebao da računa.
Ovde ću stati, da se ne nastavi na temu novi vs polovni automobil, već samo demantujem da je svaki automobil sa 150.000km u fazi poluraspada, što nije tačno, jer zavisi od sistema na koji se održava automobil. Evo već je novembar, a ja sam u martu bio u servisu poslednji put (isto tako sam bio godinu dana pre toga bio u martu), a vrlo je već verovatno da ću sledeći put videti servisera tek u martu - pu pu pu.
Zavisi kako održavaš auto. Taj tvoj primerak od 150.000km sigurno nije prvi nego milioniti koji je dostigao tu kilometražu tako da se sa velikom verovatnoćom može pretpostaviti otkaz svake komponente i kad će to da se desi. Ukoliko želiš da imaš pouzdan auto, možeš da ih rešiš preventivno.
Druga stvar, veći deo tog održavanja može da se smesti u 1x posetu majstoru za vreme redovnog servisa, koji će pored zamene tečnosti i filtera, imati na spisku i zamenu još nečega. Koštaće skuplje nego klasičan redovan servis (u istom servisu), ali to je nešto sa čim bi ozbiljan vlasnik svakog polovnog automobila trebao da računa.
Ovde ću stati, da se ne nastavi na temu novi vs polovni automobil, već samo demantujem da je svaki automobil sa 150.000km u fazi poluraspada, što nije tačno, jer zavisi od sistema na koji se održava automobil. Evo već je novembar, a ja sam u martu bio u servisu poslednji put (isto tako sam bio godinu dana pre toga bio u martu), a vrlo je već verovatno da ću sledeći put videti servisera tek u martu - pu pu pu.

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Samo bih jos dodao da iako auto mora imati manje ili vise vidljivih tragova koriscenja na recimo 150kkm jos uvek su tezi kvarovi koji sprecavaju koriscenje auta katastrofalni.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Ja na preko 170.000km samo jednom na servis godisnje i to filteri ulje i ako nesto iskrsne...ove godine freon. a ne izlazim iz auta 50-200+km dnevno.
Sta znam u srbiji pogledaj holliday u sabcu ima dobre primerke i bmw 3 i a4...
Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
Sta znam u srbiji pogledaj holliday u sabcu ima dobre primerke i bmw 3 i a4...
Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Ahaha, kakav pocetak teme, vrh
Naravno, ne racunam prvi post gde je covek lepo predstavio problematiku...
@botr je napisao dobar post...s obzirom na kintu sa kojom se raspolaze...

Naravno, ne racunam prvi post gde je covek lepo predstavio problematiku...
@botr je napisao dobar post...s obzirom na kintu sa kojom se raspolaze...
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Pa ta kinta je i problem - za tu cifru nema dobrog BMW 3, a ni Audi A4.
Za to treba 20k za 4-5 godina star auto iliti 2009/2010. godiste.
Za to treba 20k za 4-5 godina star auto iliti 2009/2010. godiste.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Day Walker
- Postovi: 23559
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Moze dobar da se nadje a da ne kosta kolko ti odvali 
http://www.polovniautomobili.com/oglas5 ... _d_xdrive/

http://www.polovniautomobili.com/oglas5 ... _d_xdrive/
Brzine idu u H-a !!!




- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW serija 3 (dizeli)
A po cemu je taj "dobar" iliti na osnovu cega si to ocenio?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...