Zadnjih 15ak godina mercedes kaska sa snagom u dizelima i uvek su išli na pouzdanost umesto konjskih snaga i dobro su prolazili sa tom pričom(sad očekujem ksepoja da mi objasni kako to nije istina al nema veze ).
Jednostavno S klasa predstavlja ultimativni luksuz a činjenica je da benzinac ima lepši i tiši zvuk sa manje vibracija, ma koliko moderni dizeli bili jaki i ekonomični i imali dobru izolaciju. Možemo mi izvlačiti razne računice i dokazivati kako je dizel racionalniji i bolja kupovina ali ove činjenice teško da se mogu poreći. Eto i američko automobilsko tržište koje je najrazmaženije na svetu i uvek dobija samo najbolje od evropskih proizvođača i što se tiče motorizacije i opreme vrlo retko dobija dizele a u najvišim klasama još ređe.
Možda mercedes nije mogao da napravi dobar motor takav a da bude konkurentan. Iz bilo kog razloga. Kao recimo micubiši što ne zna da napravi menjač od 6 brzina da valja.
Pa to jeste istina. Tek sa ovom generacijom stizu i negde i prestizu konkurenciju, mada su im dizeli opet slabiji. Jedino gde su uvek bili i ostali jaci, jesu najjaci modeli, a sada vidim da su resili u svim segmentima da stignu konkurenciju sa snagom.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Pametan je Mercedes. Nema šta da se upušta u tu besmislenu trku, da ulaže pare u nešto što se slabo prodaje, ne traži se, ne ceni se, niti pobuđuje neko interesovanje. To je bilo vreme kada je dizel bio dosta jeftiniji od benzina, nije se tada ulagalo u benzince, dizeli su pobeđivali u trkama pa se malo diglo interesovanje oko toga. Sad je s tim gotovo.
Maserati i Jaguar imaju dizele od 275ks, Lexus ih je škartirao, veliki Ameri ih ne prave...
Poslednja izmena od starac vujadin u 14 Jun 2015, 23:27, izmenjeno 1 put ukupno.
E vec kad upare Hibrid sa ionako stedljivim dizelasima sa ogromnim obrtnim momentom, onda mozemo ocekivati fantasticne rezultate.
Iako nisam ljubitelj dizelasa (vozim ih iskljucivo iz ekonomsko prakticnih razloga), treba biti svestan njihovih prednosti.
Veoma pogresno. Upareni disel i elektro pogon neces gledati u masovnom broju. Dizel je na listi za odstrel u EU. Svi veci gradovi spremaju zabranu saobracaja za dizel vozila. Prljava tehnologija koja nema buducnost. Benzinci tek sada dozivljavaju nov zivot sa direktnim ubrizgavanjem i turbo punjacima. Uopste nisu neekonomicni. Problem je sto proizvodjaci jos uvek recikliraju stare motore i uparuju ih sa hibridima i to na potpuno pogresan nacin. Ali kada budu udarili u zid, promenice plocu i opet nam prodati isto u drugom pakovanjui to ce nazvati progres. Zasto ne urade to odmah? Pa da bi ti prodali isto dva puta.
Ovako ne bih mogao da kazem koji mi je lepsi
Prednji deo je lepsi kod bimmera, profil i zadnji kod Merca. Kokpit mi takodje vise odgovora kod bimmera a zadnja klupa je vrhunska kod oba modela.
Sedmici u enterijeru najvise zameram sto mi deluje kao da su im pri dizajnu zabranili da koriste bilo sta osim pravh linija, evo vam lenjir i sve crtajte njime...
Kod S klase mi se ceo taj deo ispred vozaca i suvozaca bas ne svidja, pogotovo u nekim bojama cak izgleda kicerasto. Pogotovo mi smetaju ta dva velika nekreativna ravna pravoguaona ekrana.
Ostalo sta znam, drugaciji su ali su oba odlicna.
Sa druge strane kod voznih karakteristika dileme nema, tu BMW dobija.
Povucen prethodnim iskustvima gde sam mnoga kola sa slika popljuvao, q kasnije mi bas dobro legnu, komentare o izgledu cu ostaviti za dan kad ga vidim na ulici, ali enterijer mi deluje dosta lepsi u S klasi... Inace sam pristrasan kad je Audi u pitanju ali sto se ove klase auta tice (bar ove u koje sam do sad seo) Merc je bio i ostao tata!
stefanan napisao:Spolja serija 7 mnogo lepša, unutra S izgleda luksuznije ali ima par detalja koji mi se ne svidjaju dok serija 7 vuče na neki futuristicki dizajn