dragan napisao:Al ga nema dvica gtdAcaKayak napisao:Ja ne znam a ne znam ni zašto je bitno
Da bi dokazao da je pogon na prednje točkove bolji od 4x4? Jeste, zato ga i Aventador i Veyron imaju.![]()
Prema tome...
Jes malo sutra, možda nije GTD ali


Da ne budem pogrešno shvaćen, mislim na proklizavanja po metalnoj ili ofarbanoj podlozi koja aktivira ASR ili sličan sistem, koji opet oduzima gas itd. To je pogotovo izraženo na uzbrdicama i mi sa velikim Nm pri malim obrtajima na prednjim točkovima šizimo zbog toga. 4motion umnogome pomaže. Znam da ti je to strano, ali veruj mi da zadnji pogon nedostaje.dragan napisao:Sahtovi i slivnici i masna farba... Ok veljo u pravu si...
velja i njegova njutnmoment mantra... znas li ti veljo da u istom stepenu prenosa, na tockovima, svaki ctr ima vise momenta od tvog golfa recimo?Velja napisao:Da ne budem pogrešno shvaćen, mislim na proklizavanja po metalnoj ili ofarbanoj podlozi koja aktivira ASR ili sličan sistem, koji opet oduzima gas itd. To je pogotovo izraženo na uzbrdicama i mi sa velikim Nm pri malim obrtajima na prednjim točkovima šizimo zbog toga. 4motion umnogome pomaže. Znam da ti je to strano, ali veruj mi da zadnji pogon nedostaje.dragan napisao:Sahtovi i slivnici i masna farba... Ok veljo u pravu si...
a kako nema, pa imas i sliku. aco ovih dana si kanda nesto kraci sa zivcima, pa ni zajebanciju ne razumes. ovde konkretno zvucis kao da se vodi rasprava od koje ti zivot zavisi...AcaKayak napisao:Kakve sad veze ima golf 2 sa 4x4 pogonom?
Ja i dalje čekam na prednost prednjeg pogona u odnosu na 4x4, a sa ftjom se slažem šta je napisao.
dragan napisao: znas li ti veljo da u istom stepenu prenosa, na tockovima, svaki ctr ima vise momenta od tvog golfa recimo?
Da je tako prosto svi bi ga imali fabrički.nidza napisao:Ili LSD, makar elektronski.Elektronski ništa ne košta i to je njegova glavna prednost.
Tapatalk