Vazduhoplovi

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
BAJKER
Reactions:
Postovi: 6086
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Vazduhoplovi

Post od BAJKER »

zuzazu napisao: @BAJKER, kada su tice uletele u motor, menjao sam lopatice fena sa mehosima u Africi, hteo sam da vidim kako se to radi, i kako izgleda boroskopija.
To mu dodje ko retroskopija npr debelog creva, zna to dr milojko kako izgleda :kezo:
zuzazu napisao:Nisam bio siguran gde ovo da postujem, "Zasto je Srbija tu gde jeste" ili "Zanimljivi novinski clanci"?

Odlucio sam se za temu Vazduhoplovi, mada zaista ima dodirne tacke sa obe gore navedene teme.

Блогерска етика

Што су блогери утицајнији, њихов начин креирања блогова приближава се стандарма етичности у класичним медијима. Углед блогера стиче се након дужег времена активности, и таквим блогерима није у интересу да остварени квалитет угледа прокоцкају не-етичким блоговањем.

PV (namerno mu ne pisem ime) odavno koristi svoj vazduhoplovni blog u pogresne svrhe. Mi, koji smo u profesiji, lako prepoznamo wannabe. Takodje, poznajemo i situaciju u nasem vazduhoplovstvu, i znamo kako PV prikriva bitne informacije koje sigurno zna, a manipulise sa nebitnima.

I ako se mnogi mediji danas pozivaju na vesti objavljene na T6, to nije zbog toga sto je bloger dobar, vec zbog toga sto profesionalno istrazivacko novinarstvo u Srbiji odavno ne postoji.

Posle uvreda upucenom Lazanskom, sledi i ovakva bljuvotina o sudbini nesretnog padobranca.
Obratite paznju na reci:

http://tangosix.rs/2013/13/12/uhapsen-p ... rijatelje/
Citao sam njegov text jos juce i :srbin:, koliko prepotentnosti u njegovom textu o tom padobrancu i o pisanju o Lazanskom ima da je to za neverovati pogotovo sto to javno govori i iznosi u T6, misli da je vlasnik novina i da moze u njima da oplete sta hoce i o kome hoce.
Slika
zuzazu
Reactions:
Postovi: 4643
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13

Re: Vazduhoplovi

Post od zuzazu »

cozmo napisao:Air Serbia
Potvrđujemo da je ove večeri došlo do kašnjenja na večernjim letovima iz Beograda. Kašnjenja su uzrokovana privremenim tehničkim problemima našeg dobavljača goriva, ali su oni već rešeni. Izvinjavamo se zbog neprijatnosti gostima nacionalne aviokompanije.

Cca.tri sata.
Hvala ti, Cozmo. Taman sam hteo da istrazujem sta rade u Amsterdamu u 01.00 ujutro i sto ih je Evropa puna posle ponoci? Gde god da sam prosao samo cujes "Jat, taj i taj...."

Kad ono, zaledilo im gorivo u cisternama kod dobavljaca.

Inace, varijanta sa obracanjem putnicima sa "gosti" je svetski trend i nalozena je i nama. Do 00 mi ide na ganglije, jer ako sam platio kartu (a uz nju i hranu i pice), nisam ja niciji gost.
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20553
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Vazduhoplovi

Post od Heinz »

Znači sad je kao u kafani.
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Vazduhoplovi

Post od McGruja »

Ili na slavi
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24719
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Vazduhoplovi

Post od dragvorl »

Samo fale karirani stonjaci. :rofl:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
zuzazu
Reactions:
Postovi: 4643
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13

Re: Vazduhoplovi

Post od zuzazu »

Pre nekog vremena, bilo je letnje doba, zbog tehnickog kvara avion je ostao na zemlji pun putnika.
Zbog zahteva kompanije za stednjom goriva, APU je iskljucen, znaci nije bilo ni er-kondisna.
U avionu pakao, 200 dusa, otvorena prednja i zadnja vrata da se kao provetrava.
Posle dosta vremena, nervoznim putnicima je podeljena flasica vode.
A onda je posada, ponovo u skladu sa zahtevima low cost kompanije, pocela "dragim gostima" da naplacuje vodu.
Pa, kad nisu pobili stjuardese i devastirali avion :besan: :besan: :besan:
Korisnikov avatar
Cica Maca
Reactions:
Postovi: 739
Pridružio se: 24 Okt 2013, 13:03
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od Cica Maca »

Stujardese nisu krive za to ni 0,1%! Motkaje iz raja izasla; svako po jednu u sake pa u upravu!
Slika
zuzazu
Reactions:
Postovi: 4643
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13

Re: Vazduhoplovi

Post od zuzazu »

U vezi postova o karbonu, u temi Biciklizam, strana 204 i 205, da ne gadimo onaj topic.

Ovo je vec bilo.

Naprsline na spojevima unutar krila A380. Ovi "L" spojevi su radjeni ili od metala ili od CFRP (Carbon Fiber Reinforced Polymer) ili seljacki - karbona. Niti jedan spoj od metala nije ugrozen, izuzev karbonskih. Ne zna se uzrok problema.

Svakako, evropske vlasti tvrde da to nije nista i da je u pitanju mali broj od 2000 upotrebljenih spojeva te su izdale dozvolu za plovidbenost aviona. Niko ne zeli da ugrozi projekat vredan 20 milijardi evra.

A ja i dalje ne verujem plastici.
Korisnikov avatar
Cica Maca
Reactions:
Postovi: 739
Pridružio se: 24 Okt 2013, 13:03
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od Cica Maca »

Plastici verujem ali ne uvek i ljudima koji sa njom imaju veze. Standardni stepen sigurnosti metalnih legura u komercijalnoj avijaciji je 15%; kompozita, 800%!!! Jos uvek nisu do kraja dokuceni i niko nema uslova da to sistematski uradi. Ostaje varijanta proba-posledice, kao sto je u ovom slucaju.


Navod pod brojem 2 je potpuno jasan, greska tokom montaze. Navod 1 i 3 se lako resavaju. Ne bih se slozio sa konstatacijom "POGRESAN izbor materijala". Kompoziti, generalno, nisu homogeni kada je prenos opterecenja u pitanju. Dakle, uzduzne i poprecne karakteristike se razlikuju i na njih se moze uticati. Necu u detalje, ali izborom debljine preprega, broja slojeva, uglova osa tkanja materijala izmedju slojeva materijala koji se preklapaju, tipa i kolicine smole kao i parametara pecenja u kalupu u autoklavu, na mehanicke karakteristike materijala i njegovo ponasanje na opterecenje se moze uticati. Dovoljno je samo da jedna od ovih komponenata malo odstupa od specificirane ili da je doslo do greske prilikom projektovanja/proracuna i evo karambola na vidiku.
Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48177
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vazduhoplovi

Post od Geza »

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od snork »

Ako već prvi put koriste moderne kompozitne materijale za krila, trebalo je da za početak od njih naprave oplatu, a da rebra ostanu metalna. Tako bi ponašanje materijala moglo da se ustanovi prostim vizuelnim pregledom. Ovako ne vide ništa dok ne otvore krilo.

Inače, meni je najfascinantniji materijal od koga je napravljen avion bio onaj na XB-70: dva čelična lima, između kojih je šestougaono saće od istog takvog lima. Debljina limova: samo 0.5 mm!!! Šuplja - laka struktura, a super čvrsta i otporna na visoke temperature (što je na 3 Maha vrlo bitno).
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24719
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Vazduhoplovi

Post od dragvorl »

To je ovaj fazon, to se koristi puno i kod brodova, a i na F1 recimo.

Slika
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32268
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Vazduhoplovi

Post od trojanac »

Italijanska pošta ulaže 75 miliona evra za spas aviokompanije Alitalija

Italijanska državna pošta učestvovaće u dokapitalizaciji zadužene aviokompanije Alitalija, javili su danas mediji u Rimu.

Odluka o ulaganju 75 miliona evra od ukupno 300 miliona planiranih za spasavanje Alitalije, doneta je na sastanku te državne kompanije, koji je okončan kasno sinoć, prenosi Frans pres.
Avioprevoznik Alitalija pogođen je ogromnim dugom, zbog čega je nedavno pokrenut veliki plan reorganizovanja poslovanja, uz kresanje budžeta za 300 miliona evra i otpuštanje 1.900 radnika.

Preostalih 225 miliona za dokapitalizaciju Alitalije već su obezbedili investitori iz privatnog sektora i banke.

Francusko-holandska aviokompanija Er Frans-KLM, koja je do sada bila glavni akcionar u Alitaliji sa udelom od 25 odsto, odbila je da pruži svoj doprinos.

Pod pritiskom italijanske vlade, plan o dokapitalizaciji Alitalije dogovoren je u oktobru i novembru, međutim, učešće državne pošte su mnogi kritikovali kao potencijalnu državnu subvenciju.


Izvor: Blic

Nikad mi neće biti jasno kako odu u ovolike dugove.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3880
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Одг: Vazduhoplovi

Post od swemir »

I farbaju ih u zuto :mrgreen:

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
zuzazu
Reactions:
Postovi: 4643
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13

Re: Vazduhoplovi

Post od zuzazu »

Gezo :plusone:

Trojke, sacekaj kraj godine, da vidis sta ce da objave koliki je dug Jat. Dok ga zvanicno ne preuzme Etihad, sad samo trpaju...

Tako na primer, a ovo necete procitati na T6, jer je mali Perica ukacio odakle vetar duva, pa mudro cuti o svemu:

1. Baci pogled na sajt APR i vidi koliko je smanjen broj zaposlenih u Jat. Prakticno pedesetak. Pootpustali su jedne, a doveli druge.

2. Na simulatoru za Bus je treca grupa pilota, a prva nije ni pocela linijsku obuku na avionu. Da podsetim na redosled dogadjaja - nastava, ispiti, simulator, obuka na avionu. Kako je od poslednjeg dana simulatora, proslo vise od mesec dana kako piloti nisu usli u avion, morace simulator (ne ceo) iz pocetka. Jedna grupa sedi u Berlinu, uredno dobija devizne dnevnice, a Nemce iz Air Berlina zabole da im daju obuku. Druga grupa u Beogradu se ni ne skoluje jer kompanija nema instruktore. Lete Slovenci i Austrijanci za oko 10000 EUR 30-tak sati mesecno. Nasi ne mogu da udju u avione sa UAE registracijom. Sta mislis ko ce to da plati?

3. Avioni lete prazni. Do UAE uredno 20-30 putnika. Poslednji put kada sam poredio cenu karte od Stambola, AS je bilo 20000 din a Turkishem 200 TL (90 EUR) za datum posle NG.

4. Ketering u avionima AS nema ni Lufthansa. Metalni escajg i porcelanski tanjiri u ekonomiji. To ne radi kompanija koja zeli da stane na svoje noge. Etihad dovozi deo keteringa iz UAE. Ketering je privatni dil jednog iz vrha Etihada. Sta mislis ko ce to da plati?

5. U Beogradu po hotelima sede Etihadovi menadzeri za sve i svasta, sa svakojakim blagodetima koje opet, platice - znas ko?

6. Jedna uniforma uradjena u Indiji ili Bangladesu placana je 2000 USD. Racun ce opet otici istim....

Oni su "nasli pa zasli", i misle da smo mi slepi. Glupi jesmo, ali nije da ne znamo sta se radi. Na zalost, svi cute u strahu od otkaza.
Odgovori