Gezo
Trojke, sacekaj kraj godine, da vidis sta ce da objave koliki je dug Jat. Dok ga zvanicno ne preuzme Etihad, sad samo trpaju...
Tako na primer, a ovo necete procitati na T6, jer je mali Perica ukacio odakle vetar duva, pa mudro cuti o svemu:
1. Baci pogled na sajt APR i vidi koliko je smanjen broj zaposlenih u Jat. Prakticno pedesetak. Pootpustali su jedne, a doveli druge.
2. Na simulatoru za Bus je treca grupa pilota, a prva nije ni pocela linijsku obuku na avionu. Da podsetim na redosled dogadjaja - nastava, ispiti, simulator, obuka na avionu. Kako je od poslednjeg dana simulatora, proslo vise od mesec dana kako piloti nisu usli u avion, morace simulator (ne ceo) iz pocetka. Jedna grupa sedi u Berlinu, uredno dobija devizne dnevnice, a Nemce iz Air Berlina zabole da im daju obuku. Druga grupa u Beogradu se ni ne skoluje jer kompanija nema instruktore. Lete Slovenci i Austrijanci za oko 10000 EUR 30-tak sati mesecno. Nasi ne mogu da udju u avione sa UAE registracijom. Sta mislis ko ce to da plati?
3. Avioni lete prazni. Do UAE uredno 20-30 putnika. Poslednji put kada sam poredio cenu karte od Stambola, AS je bilo 20000 din a Turkishem 200 TL (90 EUR) za datum posle NG.
4. Ketering u avionima AS nema ni Lufthansa. Metalni escajg i porcelanski tanjiri u ekonomiji. To ne radi kompanija koja zeli da stane na svoje noge. Etihad dovozi deo keteringa iz UAE. Ketering je privatni dil jednog iz vrha Etihada. Sta mislis ko ce to da plati?
5. U Beogradu po hotelima sede Etihadovi menadzeri za sve i svasta, sa svakojakim blagodetima koje opet, platice - znas ko?
6. Jedna uniforma uradjena u Indiji ili Bangladesu placana je 2000 USD. Racun ce opet otici istim....
Oni su "nasli pa zasli", i misle da smo mi slepi. Glupi jesmo, ali nije da ne znamo sta se radi. Na zalost, svi cute u strahu od otkaza.