Realno, nece izbaciti masinu za lozenje novca kao Tesla.
To ostaje rezervisano za Teslu.
Strategija im je odlicna, odmerena, fleksibilna, pravovremeno tempirana i uskladjena sa nadolazecim zakonima i njihovim tajmingom. Takodje, sto bi se reklo, ne trpaju sva jaja u istu korpu.
Tako dugorocno ozbiljne kompanije planiraju, ovo je vise namenjeno investitorima nego kupcima. Da su Tesla, vec bi primali narudzbine za one modele prekrivene na slikama.
BMW ce vec ove godine prodati oko 100 000 elektrificiranih automobila, za dogodine je plan 150 000.
Kada pričamo o 15+ godina staorm autu, osnova je obratiti pažnju na stanje vozila. Bilo bi dobro da nam daš još malo detalja o tome koliko prelaziš i u kojim uslovima, pored toga, i o tome kakvi su konkretni primerci koje gledaš.
U sustini i m54 I m57 su extra motori, sa njima nema greške ali i dalje razmišljam da li uzeti dizela ili benzinca u sustini sa plinom se možda čak i malo jeftinije voziš nego sa dizelom. Prelazim oko 15000km godišnje, pola grad pola otvoreno
Dobra je i nova sedmica u pogledu da su resili da ne tripuju da su Mercedes, pa su opet napravili auto na fazon E38.
Dobar je bio E60, Z4 obe generacije...X5 2009. je pokidao, prva 6ica objasnila, druga preskupa i ne toliko wow kao prva, ali dobra.
E92 je dobar...Bmw 1...Bmw 2 kupe, E46 je vec postao legendaran, mada je on u E39 generaciji.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.